abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93381600
en voor mij is het maar goed dat je zegt dat het een man is! met die zwarte oogschaduw en glimmende lippen....

maar goed! ik vind het zeker een geslaagde foto!!
Sla niet, Prei wel
  zondag 27 februari 2011 @ 11:03:53 #227
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_93382393
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 04:51 schreef problematiQue het volgende:
Het duurde even voordat ik doorhad dat er uberhaupt een persoon op de foto stond :D
Ik dacht, mooie takken, maar daar ging 't toch niet over :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 27 februari 2011 @ 16:56:54 #228
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_93397437

En nog 1 van Jamie.
Joyce
19jaar.
pi_93421733
xjoyce,

Ik heb het idee dat je veel, en dan ook echt veel, te veel fotoshopt. Bij jou zie je groene blokjes onder je ogen en bij de haargrens. En bij de laatste foto zie je geen porien niks en zijn haar armen te wit...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_93424133
Mijn zusje wilde heel graag weer eens fotomodel spelen voor mij <3

[ Bericht 29% gewijzigd door bl0emetjE op 28-02-2011 04:05:15 ]
pi_93427893

Voorheen Prep2fight/Srgt.Prepper
  maandag 28 februari 2011 @ 19:20:27 #232
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_93453772
@Tamasshii? Groene blokjes ja? Ik zie ze niet maar zou kunnen hoor! De armen zijn wit inderdaad superjammer. Komt door de belichting want dit was voor het shoppen ook al. Die foto is redelijk veel geshopt inderdaad. Ik vind het zelf wel mooi eigenlijk! :)
Joyce
19jaar.
pi_93454074
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
xjoyce,

Ik heb het idee dat je veel, en dan ook echt veel, te veel fotoshopt. Bij jou zie je groene blokjes onder je ogen en bij de haargrens. En bij de laatste foto zie je geen porien niks en zijn haar armen te wit...
Volgens mij is er dan wat mis met jou beeldscherm want ik zie geen groene blokjes.
All good things are wild and free.
pi_93454881
Ik zie wel 'blokjes', maar dat ligt waarschijnlijk meer aan slecht opslaan (compressie) dan aan overdreven photoshopwerk. Wel zijn er hier en daar korrelige vierkanten zichtbaar, bijvoorbeeld in de mondhoek (bij het laatste zelfportret) en bij de wimpers, waarschijnlijk omdat de huid gladder geshopt is maar deze stukjes wel scherp moesten blijven of zo... Haarlijn ook inderdaad.

@bl0em: de eerste vind ik erg leuk. :) Heeele fijne kleuren, lekker zacht contrast en ze staat er leuk op. Vind ik bij de tweede eerlijk gezegd iets minder, denk ook dat die wat te hard en te frontaal geflitst is? ;)
pi_93456481
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:35 schreef Omniej het volgende:
Ik zie wel 'blokjes', maar dat ligt waarschijnlijk meer aan slecht opslaan (compressie) dan aan overdreven photoshopwerk. Wel zijn er hier en daar korrelige vierkanten zichtbaar, bijvoorbeeld in de mondhoek (bij het laatste zelfportret) en bij de wimpers, waarschijnlijk omdat de huid gladder geshopt is maar deze stukjes wel scherp moesten blijven of zo... Haarlijn ook inderdaad.

@bl0em: de eerste vind ik erg leuk. :) Heeele fijne kleuren, lekker zacht contrast en ze staat er leuk op. Vind ik bij de tweede eerlijk gezegd iets minder, denk ook dat die wat te hard en te frontaal geflitst is? ;)
thx!
Ik hou van hard en frontaal flitsen <3 Geen softboxen voor mij :D
De tweede is wat excentrieker, de eerste wat neutraler inderdaad. Kan me voorstellen dat de tweede niet perse door iedereen mooi gevonden zal worden, maar persoonlijk hou ik ervan! Vooral de dromerige/starende blik die door je heen kijkt vind ik mooi. En de kleuren van de veren erbij.
De eerste ben ik ook blij mee, alhoewel ik me af en toe afvraag of ie niet net te ongeïnteresseerd is qua blik. De ene keer denk ik: Ja, de blik is precies goed, de andere keer: Hmm ze kijkt toch net een beetje te nonchalant... Beetje mona lisa idee ;) D'r blik verandert gewoon af en toe op die foto haha.

Ik heb nog meer maar ben nog bezig met uitwerken!

@ mr spaceman: De eerste vind ik geniaal! Het gezicht van die meneer, de 'hebberige' blik op z'n bordje en dat lepeltje al in de aanslag. Precies dat moment zo. En dat hij helemaal alleen met z'n eten op de bank zit, in die houding, en erachter een boel andere mensen bij elkaar. Enige jammer is in dat geval het bordje rechts, dat verraad dan net dat daar stiekem toch nog wel iemand bij hem zit ;) In ieder geval een foto met een 'verhaal' erin, je kunt erover mijmeren, mooi gedaan en mooi moment gevangen!

@ joyce: Ik zie ook de photoshop bewerkingen bij de haargrens en over het hele gezicht. Het lijkt of de foto een kleine uitsnede is uit een grotere foto en dat ie daardoor wat ruisiger is. Ook de verkleining is niet optimaal van kwaliteit. Maar dat geeft niet, het gephotoshopte gezicht stoort me ook wel het meest. Het is mooier als er nog wat karakter in het gezicht zit, zoals poriën of een lijntje her en der. Een beetje spelen met photoshop, echt storende dingetjes wegwerken en de rest lekker natuurlijk laten! Zelfde geldt voor de andere foto's van het model met de roze wimpers! Het is mij net iets tè smooth. De belichting van de tweede foto van Jamie vind ik zelf het mooist. Op de laatste van haar vind ik haar handen te gekunsteld. De eerste vind ik zelf qua belichting een beetje gek.

@Rachel Penose: Bij mij vielen ook eerste de takken op, toen pas dat er iemand achter zat ;)
Ik vind de softfocus blur niet heel erg bij de foto en het onderwerp passen. De houding en de takken zijn wel mooi gedaan, maar misschien zou de foto mooier zijn als het beeld ook harder was ipv die zachte focus. En eventueel zwart-wit, heb je dat al geprobeerd? Ik denk dat dat best mooi kan zijn bij deze foto!

@Hugo: Creepy! Wel een mooi filmisch beeld! Nice kleuren ook!

@Marloes: De belichting op de eerste foto spreekt me niet helemaal aan, ik denk dat het mooi is als je modelletje ook een beetje rechts van voren zou zijn belicht. De kleuren zijn leuk! En het stoeltje ook!
Bij de tweede is het een beetje gek dat de benen wegvallen en bij het jongetje de voeten nog wel zichtbaar zijn. Wel een leuke belichting en leuke kleuren! En een lieve foto.

En de foto van SW8810 vind ik leuk! Mooie achtergrond en belichting en de 2 jongens staan er leuk op. Het ziet er ook filmisch uit, ben benieuwd naar het verhaal.
pi_93456628
Oeps, opeens kwam er een heel lang stuk tekst uit :P Excuses, maar ik vond het leuk om nog eens even goed te kijken naar de geposte foto's!
  maandag 28 februari 2011 @ 20:05:27 #237
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_93456859
haha, thanks voor de feedback allemaal. Hij is miss wel iets te geshopt ja (vooral de laatste) Ik heb de ogen idd weer scherp gemaakt. Maar hoe bewerken jullie de huid? Of helemaal niet?

Oh ik heb zelf model gestaan pas. Vind het eigenlijk wel leuk om ergens de foto's te showen maar waar? Kan ook even een linkje van mn hyves neerzetten en daarna weer weghalen :P

Oke even een linkje voor de nieuwsgierige: weggg, pb bij interesse
Tips zijn welkom.
Ga ik even douchen en dan haal ik hem weer weg;p

[ Bericht 14% gewijzigd door xjoyce op 28-02-2011 20:36:07 ]
Joyce
19jaar.
pi_93457488
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Volgens mij is er dan wat mis met jou beeldscherm want ik zie geen groene blokjes.
Vervelend voor je.

xjoyce,

Geweldige foto's op je hyves. Veelzijdig vooral! Erg leuk dat je je in veel posities heb weten te fotograferen. Ik blijf toch altijd staken op een paar. Maar die met een pony in het zwart wit vind ik het leukst.
pi_93457654
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:50 schreef bl0emetjE het volgende:
Mijn zusje wilde heel graag weer eens fotomodel spelen voor mij <3

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wederom prachtig. Ze had van mij alleen geen knalrode lippenstift op hoeven te doen omdat ze nog zo'n jong gezicht heeft. Weet niet hoe oud ze precies is? Maar het ziet er ietwat onnatuurlijk uit. Verder wel lief. O+
  maandag 28 februari 2011 @ 20:29:03 #240
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_93458531
Thanks Tamashii. En jij ook bedankt he voor je tips ;) kan ik altijd weer van leren haha!
Joyce
19jaar.
  maandag 28 februari 2011 @ 23:28:03 #241
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_93470127
@Joyce: Volgens mij heb ik je weleens verteld over de manier waarop ik huid bewerk, namelijk met de healing brush tool voor de echt storende elementen, en de dodge & burn techniek voor de rest.
pi_93470826
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wederom prachtig. Ze had van mij alleen geen knalrode lippenstift op hoeven te doen omdat ze nog zo'n jong gezicht heeft. Weet niet hoe oud ze precies is? Maar het ziet er ietwat onnatuurlijk uit. Verder wel lief. O+
Dankje :)
De rode lippenstift was in de eerste instantie omdat we eenzelfde foto wilden maken als 4 jaar geleden. Daar had ze ook rode lippenstift op. Ze is nu 12, dus nog jong inderdaad.
Maar ze vindt het altijd leuk om op te maken! Net als 4 jaar terug dus ;) Van een kinderlijk geintje into een heus pubermeisje O+
De lippenstift zat er bij de navolgende foto's dus nog gewoon op, zelf vind ik het wel mooi bij d'r ogen, geeft net wat meer kleur aan de foto's. Maar ik zie je punt! Was dus niet perse gepland omdat bij de hele shoot op te laten, maar meer perongeluk zo gelopen (helemaal vergeten om het nog tijdens de shoot weer eraf te halen, we waren ook maar een klein uurtje bezig saampjes).
  dinsdag 1 maart 2011 @ 06:57:57 #243
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_93477417
Oke@ Sabine.
Je mag wel een foto van Jamie onder handen nemen als je wilt:D
Joyce
19jaar.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:08:30 #244
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_93478664
Ja hoor wil ik best doen, graag zelfs! :D Je hebt mijn mail nog?
- beetje offtopic sorry -
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:11:52 #245
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_93496919
SW8810, echt super die foto van die 2 mannen!

xjoyce , vind je foto's sowieso mooi maar je zelfportretjes zijn ook geweldig, hoe doe je dat toch?

Chana in de studio.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:13:37 #246
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_93498371
Snakelady: De bovenste vind ik erg gaaf! Mooie belichting en kleuren! Misschien dat de zijkant van haar arm en haar rug een beetje bobbelig zijn, maar haar gezicht is erg mooi.
De onderste 2 vind ik de belichting niet helemaal optimaal, maar het model staat er zeker wel leuk op!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:47:01 #248
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_93498469
Snakelady: Ik vind de middelste het best geslaagd. Ik zou wel haar ogen iets minder wit maken - die zijn nu een beetje onnatuurlijk - en haar tanden juist iets witter.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:03:10 #249
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_93502122
haha dankjewel snakelady, Ik maak vaak heel veel foto's bij de zelfportretjes en dan zitten er 1 of 2 goede bij hahaha!:P Geduldd!

Mooie foto's hoor!! Mooi belicht. Vind haar blik wel heel erg hetzelfde op alle 3 de foto's!
Joyce
19jaar.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:07:18 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_93505817
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef problematiQue het volgende:
Snakelady: Ik vind de middelste het best geslaagd. Ik zou wel haar ogen iets minder wit maken - die zijn nu een beetje onnatuurlijk - en haar tanden juist iets witter.
Aan het wit van de ogen en tanden heb ik helemaal niks gedaan, haar ogen zijn van nature gewoon erg wit. :D

Dank jullie wel voor de reacties!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')