Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Mooiquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
prima![]()
net wakker maar denk dat ik dadelijk nog maar even terug kruip
Zo, ook een gezellige avond gehad?quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi!Ik lag er ook tegen die tijd in, maar was om kwart voor 8 klaar wakker
![]()
Verder alles goed
![]()
Ja, het was echt super! We stonden in het voorste vak en de muziek was ge-wel-dig! Dat orkest was echt zo ontzettend goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi
Lijkt me een goed plan! Jij bent vast langer doorgegaan dan ik
[..]
Zo, ook een gezellige avond gehad?
damnnnDas wel vroeg ja
Dan krijg je straks zo'n middag-dip
![]()
Ik vast ook, daar niet van
half 6 vanmorgenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi
Lijkt me een goed plan! Jij bent vast langer doorgegaan dan ik
giertjequote:
Goeiemorgen Gierquote:
Cooool.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het was echt super! We stonden in het voorste vak en de muziek was ge-wel-dig! Dat orkest was echt zo ontzettend goedEn Russians met orkest
![]()
Ja, ik begin de dip nu al te krijgenDus ga zo maar aan de koffie
je hebt je wel vermaakt dusquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het was echt super! We stonden in het voorste vak en de muziek was ge-wel-dig! Dat orkest was echt zo ontzettend goedEn Russians met orkest
![]()
Ja, ik begin de dip nu al te krijgenDus ga zo maar aan de koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ben alleen, maar ok.quote:
Veel plezier met smijtenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cooool.Gaaf joh
Succes alvast dan maar voor vandaag
Ik ben weg, ff geld over de balk smijten
Dat is wel een goede conclusie jaquote:
Goedemorgen friemelquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
dat valt dik meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Hoi Lovelyquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn bril thuis laten liggen..... Hoe irritant
heeyquote:
Is het neuktijd ja?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. Even 2,5 uur in het duin gewandeld. Aan luidruchtige herten vandaag geen gebrek.
Jouw tags ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
[sub]De halve OP is kapot, trouwens.[/spoiler]
Liebchenquote:
Weer zo'n ad hoc gril van danny zekerquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:54 schreef DaMart het volgende:
OP is gefixt!
Blijkbaar mag je niet meer naar UI's linken via forum.fok.nl, maar moet dat nu via i.fok.nl.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:54 schreef DaMart het volgende:
OP is gefixt!
Blijkbaar mag je niet meer naar UI's linken via forum.fok.nl, maar moet dat nu via i.fok.nl.
huhquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:54 schreef DaMart het volgende:
OP is gefixt!
quote:
Als je linkt naar een plaatje via http://forum.fok.nl/plaatjesURL dan doet hij het niet meer.quote:
Nee, nogal wiedes... Afbeeldingen horen op de imageserver, niet in de forumdatabase. Terecht verhuisd dus.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Als je linkt naar een plaatje via http://forum.fok.nl/plaatjesURL dan doet hij het niet meer.
Maar goed, dat werkte dus plotseling niet meer, waardoor de OP naar de klote wasquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, nogal wiedes... Afbeeldingen horen op de imageserver, niet in de forumdatabase. Terecht verhuisd dus.
okquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Als je linkt naar een plaatje via http://forum.fok.nl/plaatjesURL dan doet hij het niet meer.
Zeker jaquote:
PWNquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja![]()
Maar nu komen mn ouders vanmiddag weer op bezoek![]()
WEER geen ritje maken
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:16 schreef MPG het volgende:
Muck!
Heb je Toek vastgebonden aan een boom?
quote:
Vetquote:
Thanks!quote:
Soms moet dat gewoon evenquote:Ben er weer btw
Heb lekker gesmeten met geld, nouja, wel goed! Manlief had nog wat kleding nodig, 3 overhemden bij de WE gescoord, een hilflikker broek voor maar 70 eurie en een trui bij McGregor voor 80 euro.![]()
Ik zelf ben me te buiten gegaan aan lekkere verzorgingsdingetjes bij de Body shop voor 56 euro![]()
![]()
Maar heb zooooo'n lekker luchtje gehaald, oh, I'm in love!
[ afbeelding ]![]()
enferquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet![]()
Ben er weer btw
Heb lekker gesmeten met geld, nouja, wel goed! Manlief had nog wat kleding nodig, 3 overhemden bij de WE gescoord, een hilflikker broek voor maar 70 eurie en een trui bij McGregor voor 80 euro.![]()
Ik zelf ben me te buiten gegaan aan lekkere verzorgingsdingetjes bij de Body shop voor 56 euro![]()
![]()
Maar heb zooooo'n lekker luchtje gehaald, oh, I'm in love!
[ afbeelding ]![]()
...beerquote:
éééééven bij de Lush????quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks!
Het was zo mooi in het bos
[..]
Soms moet dat gewoon even
Ik ben pas ééééééven bij Lush geweest
even? Ik heb daar heel Feyenoord - Vitesse gevolgd via mijn telefoon terwijl jij mijn geld opmaaktequote:Op zondag 17 oktober 2010 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
éééééven bij de Lush????
Ja, dat kennen we....
Ik heb goddomme nóg trauma's van die Lushwinkeldinges in Parijs![]()
.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
even? Ik heb daar heel Feyenoord - Vitesse gevolgd via mijn telefoon terwijl jij mijn geld opmaakte
Huiliequote:Op zondag 17 oktober 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
éééééven bij de Lush????
Ja, dat kennen we....
Ik heb goddomme nóg trauma's van die Lushwinkeldinges in Parijs![]()
.
Ik ontken ooit in Antwerpen geweest te zijn!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Huilie
Ik ben maar heel even binnen geweest in Parijs
Toek liet zelfs iets op zich smeren in Antwerpen
whehehequote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ontken ooit in Antwerpen geweest te zijn!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef Muck het volgende:
Kijk, hier checkt hij de park:
[ afbeelding ]
En hier kijkt hij al heel zielig omdat ie vastzit:
[ afbeelding ]
Heel even maar hequote:Op zondag 17 oktober 2010 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks!
Het was zo mooi in het bos
[..]
Gfquote:
WAT?! Antwerpen heeft nooit bestaanquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus jij ontkent dat dit Starbucks Antwerpen is?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kijk enorm onschuldig nuquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Heel even maar he![]()
![]()
![]()
[..]
Gf![]()
Mijn man ook al; 56 euro?!?!?! (hij stond natuurlijk ook al bij de kassa)
Ik zo; jij bent zeker nooit met mij mee geweest als ik naar de body shop ga?
Trap je er in?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Dus jij ontkent dat dit Starbucks Antwerpen is?
[ afbeelding ]
whehehequote:
Ahquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kijk enorm onschuldig nu
Gelukkig heeft TJ zelf ook badspul van Lush, dus mag ie niet klagen
Whehehequote:
Hoi, vanuit Muckieouders huisquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
hoi, vanuit de auto, op weg naar huis
quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben ff gedoucht en ruik nu naar gras! Enf weet wel welke geur het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Misschien iets verkeerds gegeten.. maar ik sla wel ff mijn avondmaaltijd overquote:
Pff, waardeloos joh.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien iets verkeerds gegeten.. maar ik sla wel ff mijn avondmaaltijd over![]()
Ik ook, ik haat misselijk zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pff, waardeloos joh.Hoop dat het snel overgaat meis!
![]()
ferbquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:47 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey GF![]()
En LL, misschien even gaan slapen ofzo?
Als dat kan is het idd fijn, anders is het helemaal vervelend, zo'n misselijkheidquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja als het et een keer goed kotsen over is, dan doe dat maar even. Als het zo'n aanhoudende miselijkheid is dan is dat wel vrij kut ja
goed hoor en daar?quote:
Mooi.quote:
wat heb je gekocht dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi.
Goed hoor, goed dagje gehadLekker geshopt enzo.
Voor 56 eurie bij de body shop dingetjes gekochtquote:
ze zit in de autoquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:47 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey GF![]()
En LL, misschien even gaan slapen ofzo?
leukquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor 56 eurie bij de body shop dingetjes gekocht, scrub, maskertje, parfum
![]()
En voor mn man kleding, had ie nog nodig. Overhemden, trui, broek, dat soort dingen
Jij nog wat leuks gedaan van 't weekend?
Even zomaar een vraagje tussendoor... Hoe gaat het met stoppen met roken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
leuk
ja had gisteren onverwacht iemand hier en toen zijn we effe naar vrienden gegaan
en vandaag ben ik effe met mijn 2 beste vrienden wezen chillen
niet veel gedaan dus
Leuk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
leuk
ja had gisteren onverwacht iemand hier en toen zijn we effe naar vrienden gegaan
en vandaag ben ik effe met mijn 2 beste vrienden wezen chillen
niet veel gedaan dus
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even zomaar een vraagje tussendoor... Hoe gaat het met stoppen met roken?
ik heb et anderhalve week volgehoudenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even zomaar een vraagje tussendoor... Hoe gaat het met stoppen met roken?
Avond Trevquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
En hoe is het hier met iedereen?
veranderen?quote:
Zonde zeg...quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:27 schreef Giertje het volgende:
ik heb et anderhalve week volgehouden
toen ben ik weer begonnen zat niet fijn in mijn vel
en om dan ook nog te stoppen dat ging niet werken
mja nou ja ik probeer et wel weer een keer als ik me wat beter voelquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Avond Trev![]()
[..]
veranderen?
[..]
Zonde zeg...
Hey LLquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Avond Trev![]()
[..]
veranderen?
[..]
Zonde zeg...
Trevjequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
En hoe is het hier met iedereen?
Ik wilde per se een andere. Kon geen leuke vinden die met verpleegkunde te maken had. Dus als jij nog een leuke voor me hebt in die trant?quote:
Hey Enfequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trevje
[..]
Ik wilde per se een andere. Kon geen leuke vinden die met verpleegkunde te maken had. Dus als jij nog een leuke voor me hebt in die trant?![]()
Een sexy zustertjequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trevje
[..]
Ik wilde per se een andere. Kon geen leuke vinden die met verpleegkunde te maken had. Dus als jij nog een leuke voor me hebt in die trant?![]()
optie 2quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Maar zie je daar serieus nog wat van op 60x60?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet ik veel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar zie je daar serieus nog wat van op 60x60?
denk 't nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar zie je daar serieus nog wat van op 60x60?
jij wisselt wel zo enorm vaak afquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen verstand van UI's ze zijn vervelend en ik heb nooit mooie
deze mag er wel wezen hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen verstand van UI's ze zijn vervelend en ik heb nooit mooie
das aankomende weekquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij wisselt wel zo enorm vaak af
hoe was je weekendje zwolle trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das aankomende week![]()
Ja maar waarom denk je dat ik zo vaak wissel?
Omdat ik nog niet DE UI heb gevondenaah okee dacht dit weekend alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmz ik wil ook een nieuwe en weet ook al welke alleen als ie zo klein word issie niet meer mooi
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:
Daarom.. Ik kan ook wel googlen, daar ligt het niet aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Sommige topics![]()
![]()
![]()
Ik had bijna de slappe lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Ik hoop voor hem dat hij niet serieus is![]()
Sommige topics![]()
![]()
![]()
Ik had bijna de slappe lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Kratje weddenn van wel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef Ferb het volgende:
[..]
__!
Ik hoop voor hem dat hij niet serieus is
Dan was het zeker zijn eerste keer op de webzquote:
Sommige topics![]()
![]()
![]()
Ik had bijna de slappe lachOmggg .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Niet met onze lerarenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kamp Vught is zeer zeker een nuttige en leerzame excursie.
Mischien moet je dan zelf eens wat belangstelling tonenquote:
absoluut ben er ook een keer geweest zeer indrukwekkendquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kamp Vught is zeer zeker een nuttige en leerzame excursie.
Misschien is het deze keer anders,quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mischien moet je dan zelf eens wat belangstelling tonen
Wijs worden doe je uiteindelijk toch zelf. Dat doet niet een leraar voor jequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Misschien is het deze keer anders,
laatste excursie was iedereen al een keer geweest, dus minder interessant..
bij de een duurt het wat langer dan bij andere.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wijs worden doe je uiteindelijk toch zelf. Dat doet niet een leraar voor je
WOKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij de een duurt het wat langer dan bij andere.
nietwaar fles?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:57 schreef Enfermera het volgende:
Liefjes, ik ga lekker pitten. Morgen weer vroeg opTrusten!
ik werd opgeroepen maar verder welquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je nog een fijne verjaardag gehad?
En overig passerend uitschot natuurlijkquote:
Ja, klopt, maar is inmiddels gecorrigeerdquote:
ach ja, dik word je er toch niet vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
knakworstjes met bladerdeeg
ik heb amper gegeten vandaag
van amper eten val je afquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, dik word je er toch niet van
NIET?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Nienke![]()
Ik ben niet zo van die kwijlerige zoetsappigheid en zo
nou...je legt ook wel je spijsvertering plat hequote:
Nee. Ik ben de inhoudelijkheid zelvequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NIET?
Nou, mij had je kunnen foppen hoor
En ik ben ook veel te serieus voor een forum met losbollen zoals ditquote:
Losbollen? Waar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ben ook veel te serieus voor een forum met losbollen zoals dit
Ik eerstquote:
Ja meneer, natuurlijk meneerquote:
Mwah, we kiezen toch anders, gok ikquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
170.000
![]()
Ik ga me er niet eens voor schamen ook![]()
Ik heb vanmorgen 19000 bereiktquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
170.000
![]()
Zou je denkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah, we kiezen toch anders, gok ik
Losbolquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
170.000
![]()
Feliquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:170.000
![]()
Je hebt hem toch wel ook op msn he?quote:
ojee, sterkte dan meisjequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bed in
Ik voel me niet zo tof
trusten lieffies en tot morgen
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel ook op msn he?
Trustequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn bed in
Ik voel me niet zo tof
trusten lieffies en tot morgen
ja, maar dat was toch al wel bekend dacht ik zoquote:
jaloersquote:
ziet er goed uit DMquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, de foto's van het wandelen van vandaag zijn uitgezocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus een Van Damhertquote:
Dank, het hele duin zag er goed uit... en al die herten die ik tussen de bomen door zag ook. Heel veel mannetjes die hun harem in de gaten aan het houden warenquote:
Ja, die lag daar gewoon een paar meter naast het padquote:
toekiequote:
Oh ja, ook wer totaal en alleen mijn schuld en zo zekerquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
Sodemieter, nou is het zo druk op msn dat ik het hier niet meer volg...
En waarom heb ik je msn niet?!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
Neequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, ook wer totaal en alleen mijn schuld en zo zeker
Slaapkopquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
Ik was gewoon in slaap gevallen![]()
Omdat...omdat...je daar nooit naar hebt gevraagdquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
Ik was gewoon in slaap gevallen![]()
o, werkt dat zoquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat...omdat...je daar nooit naar hebt gevraagd
Sorryquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
Dan vraag ik het nu: Mevrouw Taartje mag ik jou msn per pm ontvangen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat...omdat...je daar nooit naar hebt gevraagd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hopen dat ik vannacht nog kan slapenquote:
ben ik alquote:
moet je msn maar niet aanzettenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
net zoals jijquote:
Wok!!quote:
heerlijk rustigquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok!!Nog gefeliciteerd mop!
Hoe was je verjaardag?
echt nietquote:
Kijk hem dan. 150.000.000.000 bytes weg gooien, maar nog geen 10 bytes correct kunnen spellenquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk hem dan. 150.000.000.000 bytes weg gooien, maar nog geen 10 bytes correct kunnen spellen
Stom van werkquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heerlijk rustig![]()
alleen schoonouders op visite gehad.
en nog gewerkt ook
Trusten Febvquote:
ja, maar jij hebt toch geen msn?quote:
Dat was twitterquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt toch geen msn?
slaap ze ferbquote:
quote:
8quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, maar seriously mensen, 7 mensen tegelijk op msn is best wel een beetje veel hoor
MULTITASKEN ZUL JEquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, maar seriously mensen, 7 mensen tegelijk op msn is best wel een beetje veel hoor
whehehequote:
dat kan ik ook heel goedquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
idd die kan ik negeren als ik tv aan het kijken ben met een biertje in me hand en een sjippie erbijquote:
Lekker, welterustenquote:
tot morgen TJquote:
Ehm..beter van nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Wordt pas leuk als je ze bij elkaar gooit...
Heibel?quote:
iddquote:
Laten we het daar maar op houdenquote:
Ohquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden
Julliequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
OhDan ben ik benieuwd welke mensen je op msn hebt
Dan wordt dat toch geen ruziequote:
Nee, preciesquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt dat toch geen ruzie
ik ben alweer wegquote:
was ook alleen maar om te plagenquote:
ik had het doorquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
was ook alleen maar om te plagen
Meisjes plagen is....quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Blikfinger loop die meisjes niet zo te pesten
Daar kun je toch nooit genoeg van hebbenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, net of hij nog wat nodig heeft
lekker welquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Blikfinger loop die meisjes niet zo te pesten
quote:
altijdquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, net of hij nog wat nodig heeft
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kun je toch nooit genoeg van hebben
trevquote:
je lokte het zelf uitquote:
ja...ik vroeg er gewoon om he?quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Blikfinger1847 zit de meisjes te pesten![]()
zie je welquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...ik vroeg er gewoon om he?
Ik moest ook aldoen naar MPG..
Preciesquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kun je toch nooit genoeg van hebben
Het was gewoon een test hoor...quote:
Nee, dat wist ik nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat cablegunmaster naar de meet komt?
als hij het niet vergeet
Hey Trevquote:
ik zag het je gaat er morgen naar toequote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
als hij het niet vergeet
jammer dat ik niet kan komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
als hij het niet vergeet
Degene met de LaPo, he.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie maakt de volgende?
ik weet even geen goede TT
ja, maar ze zijn nu net in Zwolle aangekomenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zag het je gaat er morgen naar toe
Jeeeeeeeeeejquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ze zijn nu net in Zwolle aangekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |