goed hoor en daar?quote:
Mooi.quote:
wat heb je gekocht dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi.
Goed hoor, goed dagje gehadLekker geshopt enzo.
Voor 56 eurie bij de body shop dingetjes gekochtquote:
ze zit in de autoquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:47 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey GF![]()
En LL, misschien even gaan slapen ofzo?
leukquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor 56 eurie bij de body shop dingetjes gekocht, scrub, maskertje, parfum
![]()
En voor mn man kleding, had ie nog nodig. Overhemden, trui, broek, dat soort dingen
Jij nog wat leuks gedaan van 't weekend?
Even zomaar een vraagje tussendoor... Hoe gaat het met stoppen met roken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
leuk
ja had gisteren onverwacht iemand hier en toen zijn we effe naar vrienden gegaan
en vandaag ben ik effe met mijn 2 beste vrienden wezen chillen
niet veel gedaan dus
Leuk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
leuk
ja had gisteren onverwacht iemand hier en toen zijn we effe naar vrienden gegaan
en vandaag ben ik effe met mijn 2 beste vrienden wezen chillen
niet veel gedaan dus
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even zomaar een vraagje tussendoor... Hoe gaat het met stoppen met roken?
ik heb et anderhalve week volgehoudenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even zomaar een vraagje tussendoor... Hoe gaat het met stoppen met roken?
Avond Trevquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
En hoe is het hier met iedereen?
veranderen?quote:
Zonde zeg...quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:27 schreef Giertje het volgende:
ik heb et anderhalve week volgehouden
toen ben ik weer begonnen zat niet fijn in mijn vel
en om dan ook nog te stoppen dat ging niet werken
mja nou ja ik probeer et wel weer een keer als ik me wat beter voelquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Avond Trev![]()
[..]
veranderen?
[..]
Zonde zeg...
Hey LLquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Avond Trev![]()
[..]
veranderen?
[..]
Zonde zeg...
Trevjequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
En hoe is het hier met iedereen?
Ik wilde per se een andere. Kon geen leuke vinden die met verpleegkunde te maken had. Dus als jij nog een leuke voor me hebt in die trant?quote:
Hey Enfequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trevje
[..]
Ik wilde per se een andere. Kon geen leuke vinden die met verpleegkunde te maken had. Dus als jij nog een leuke voor me hebt in die trant?![]()
Een sexy zustertjequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trevje
[..]
Ik wilde per se een andere. Kon geen leuke vinden die met verpleegkunde te maken had. Dus als jij nog een leuke voor me hebt in die trant?![]()
optie 2quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Maar zie je daar serieus nog wat van op 60x60?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet ik veel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar zie je daar serieus nog wat van op 60x60?
denk 't nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar zie je daar serieus nog wat van op 60x60?
jij wisselt wel zo enorm vaak afquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen verstand van UI's ze zijn vervelend en ik heb nooit mooie
deze mag er wel wezen hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen verstand van UI's ze zijn vervelend en ik heb nooit mooie
das aankomende weekquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij wisselt wel zo enorm vaak af
hoe was je weekendje zwolle trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das aankomende week![]()
Ja maar waarom denk je dat ik zo vaak wissel?
Omdat ik nog niet DE UI heb gevondenaah okee dacht dit weekend alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmz ik wil ook een nieuwe en weet ook al welke alleen als ie zo klein word issie niet meer mooi
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:
Daarom.. Ik kan ook wel googlen, daar ligt het niet aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Sommige topics![]()
![]()
![]()
Ik had bijna de slappe lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Ik hoop voor hem dat hij niet serieus is![]()
Sommige topics![]()
![]()
![]()
Ik had bijna de slappe lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Kratje weddenn van wel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef Ferb het volgende:
[..]
__!
Ik hoop voor hem dat hij niet serieus is
Dan was het zeker zijn eerste keer op de webzquote:
Sommige topics![]()
![]()
![]()
Ik had bijna de slappe lachOmggg .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Niet met onze lerarenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kamp Vught is zeer zeker een nuttige en leerzame excursie.
Mischien moet je dan zelf eens wat belangstelling tonenquote:
absoluut ben er ook een keer geweest zeer indrukwekkendquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kamp Vught is zeer zeker een nuttige en leerzame excursie.
Misschien is het deze keer anders,quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mischien moet je dan zelf eens wat belangstelling tonen
Wijs worden doe je uiteindelijk toch zelf. Dat doet niet een leraar voor jequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Misschien is het deze keer anders,
laatste excursie was iedereen al een keer geweest, dus minder interessant..
bij de een duurt het wat langer dan bij andere.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wijs worden doe je uiteindelijk toch zelf. Dat doet niet een leraar voor je
WOKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij de een duurt het wat langer dan bij andere.
nietwaar fles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |