abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87624236
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:13 schreef Levolution het volgende:
Een groot aantal verkopers van bijvoorbeeld MMS weet echter wel beter. Ik heb vanavond een uitzending van Tros Radar gekeken over MMS, waarin zo'n verkoper uit Blokzijl glashard foutieve beweringen maakte om deze later te ontkennen of eromheen te lullen. Zoals: 'van kanker ga je niet dood, van de behandeling ga je dood'.
Ja, tegen dat soort gevallen mag hard worden opgetreden wat mij betreft. Mensen onjuist voorlichten terwijl je zelf beter weet kan niet, en al helemaal niet als je daar financieel beter van wordt.
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:17:52 #32
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624245
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja, zodra mensen dogmatisch worden is er geen koers meer mee te bezeilen, maar ja wat wil je daar tegen doen? Gedwongen behandelen vind ik niet kunnen, en een gedachtenpolitie is ook niet wenselijk.
[..]

Ja, dat vind ik wel. Natuurlijk kun je ze op andere gedachten proberen te brengen, maar dat gaat lastig als men zich al heel ver heeft ingegraven.
Mee eens, we gaan geen mensen manipuleren, ook al zijn het de feiten die we erin willen drukken. Wat we wel kunnen doen, is kwakzalverij aanpakken. Ik zeg niet dat we MMS moeten verbieden. Ik zeg wel dat het opzettelijk verspreiden van foutieve informatie, misleiden en oplichten en het in gevaar brengen van de volksgezondheid vervolgd mag worden. We moeten dus bij de verkoop zijn.
This isn't even my final form.
  zondag 17 oktober 2010 @ 04:23:49 #33
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87624265
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Laatst bij het TVprogramma Radar hadden ze het over MMS. Een 'wondermiddel' tegen AIDS, kanker en andere ziektes dat een schoonmaakmiddel bleek te zijn.
Omdat het bacterieen doodt bij het schoonmaken zou het ook bacterieen doden in het lichaam. Om niet over je nek te gaan van de chloorlucht moet je er maar veel citroen doorheen gooien. 8)7
De bacteriën in je maag-darmstelsel wil je niet dood hebben. Dat balans moet je niet verstoren, juist dan krijg je problemen. Dat je van MMS moet braken en aan de slingerpoep gaat is niet omdat er een 'ontgifting van toxines' plaatsvindt, zoals de MMS-aanhangers beweren, maar omdat je lichaam zo snel mogelijk die troep van een MMS eruit wil hebben.

Je zult in het programma ook wel gehoord hebben dat de MMS-verkoper uit Blokzijl zei dat er virussen worden gedood en dat je cellen geactiveerd worden. Je reinste onzin. Virussen bevinden zich in de cellen en daar kan natriumchloriet (het zogenaamd werkzame bestanddeel in MMS) niet bij, dankzij de barrières in je maag-darmstelsel. En 'cellen activeren', wat houdt dat überhaupt in?

Zo zie je onder wat voor onzin dit soort producten verkocht worden. Dit is pure misleiding en mag helemaal niet van de Nederlandse Reclame Code. Jammer dat er niets aan gedaan wordt.
This isn't even my final form.
pi_87624304
Mevrouw heeft duidelijk nooit van Sylvia Millecam gehoord. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87624367
WAT EEN DOM WIJF :D. Dat ze eraan dood gaat. Kusjes.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  † In Memoriam † zondag 17 oktober 2010 @ 05:17:14 #36
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87624448
Lossen dit soort dingen zich niet op door middel van natuurlijke selectie/evolutie ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_87624729
Natuurlijke selectie, het sterft vanzelf uit
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_87625340
Iedereen die over natuurlijke selectie begint: deze vrouw is al voorbij haar vruchtbare periode en heeft de genenpoel dus allang verrijkt met haar genen.

Verder: doodzonde dit natuurlijk. Maarja, ze is volwassen genoeg om de keuze zelf te maken. Voor de wet is ze natuurlijk gewoon wilsbekwaam, dus is ze in staat bewezen effectieve behandelingen te weigeren. Wettelijk gezien doet ze niets verkeerd. Dat ze uiteindelijk keihard sterft aan die schimmel is natuurlijk balen, maar niemand heeft haar blijkbaar op andere gedachten kunnen brengen.

Nu alleen hopen dat ze deze behandeling niet gaat zitten promoten.
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:09:22 #39
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87625542
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:48 schreef Krantenman het volgende:
Kanker en schimmel zijn ook niet helemaal onvergelijkbaar om eerlijk te zijn. In beide gevallen gaat het om cellen die op een ongecontroleerde manier groeien.
Bullshit. Schimmels kunnen snel groeien, maar ze groeien volledig onder hun eigen controle.
In kankercellen zijn oncogenen en het p51 gen gemuteerd en vandaar dat de celdeling ongeremd is.
De vergelijking met schimmels slaat dus werkelijk nergens op en het lijkt ook niet het minst op elkaar.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:10:15 #40
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_87625555
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:56 schreef Levolution het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Solution

Samenvatting: irriterend stofje dat niks uithaalt wordt in een medicinaal jasje gestopt en als wondermiddel verkocht
Ik wil niet moeilijk doen...

Maar dat spul haalt erg veel uit wanneer het in die concentraties in je lichaam stopt.

Het is namelijk bleekmiddel in poeder vorm.

Ik weet niet of jij ooit een streng dieet met bleekmiddel erin gevolgd hebt? Maar ik kan je verzekeren dat het je lichaam niet ongeschonden laat.
:-)
pi_87627350
[advocaat van de duivel modus]
Maar wat als MMS nu eens kanker zou blijken te kunnen genezen? :P
[/advocaat van de duivel modus]

Ik zeg niet dat het dat doet he, ik zeg "stel dat"! :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_87627468
De hype MMS :{
Het is toch zoiets als een milde chloorsubstantie die bacteriën en virussen dood?
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:04:32 #43
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_87627737
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:55 schreef Yoewie het volgende:
De hype MMS :{
Het is toch zoiets als een milde chloorsubstantie die bacteriën en virussen dood?
En colloidaal zilver is een belangrijke aanvulling op je voeding!
pi_87627777
Mja ze hebben natuurlijk wel een puntje dat zo'n chemokuur of bestraling ook een behoorlijk paardenmiddel is en veel dingen in je lichaam kapot maakt...maar om nou als alternatief chloor of andere schoonmaakmiddelen te gaan inspuiten? :') Bovendien is van chemo en/of bestraling aangetoond dat het wel degelijk genezend werkt, hier natuurlijk niet, die lui ontduiken alle wetenschappelijke onderzoeken. Neemt niet weg dat de mensen die hiervoor kiezen volwassen zijn en dus prima in staat zijn de voors en tegens af te wegen en hun keuze te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlueMage op 17-10-2010 12:46:35 ]
Hallon!
  † In Memoriam † zondag 17 oktober 2010 @ 12:11:26 #45
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87627887
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:07 schreef BlueMage het volgende:
Mja ze hebben natuurlijk wel een puntje dat zo'n chemokuur of bestraling ook een behoorlijk paardenmiddel is eat veel dingen in je lichaam kapot maakt...maar om nou als alternatief chloor of andere schoonmaakmiddelen te gaan inspuiten? :') Bovendien is van chemo en/of bestraling aangetoond dat het wel degelijk genezend werkt, hier natuurlijk niet, die lui ontduiken alle wetenschappelijke onderzoeken. Neemt niet weg dat de mensen die hiervoor kiezen volwassen zijn en dus prima in staat zijn de voors en tegens af te wegen en hun keuze te maken.
Een chemokuur komt rechtstreeks in je bloed. MMS komt in je maag en maakt daar alles kapot.
Daarbij zijn de medicijnen van een chemokuur niet te vergelijken met die MMS-chloorschoonmaakmiddelen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_87628061
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:04 schreef Dartanion het volgende:

[..]

En colloidaal zilver is een belangrijke aanvulling op je voeding!
wut? :{
pi_87628331
Ergens kan ik me ook nog wel voorstellen dat een arts kanker vergelijkt met een schimmel. Een leek kan je zo vrij gemakkelijk uitleggen wat er ongeveer aan de hand is. Als iemand in een vreemde taal een vergelijking maakt dan kan dat nog wel eens verkeerd begrepen worden. Vooral als je al niet zo heel snugger bent.

Al is dat natuurlijk vrij naïef of te denken.

Ik heb overigens ook geen idee wat die behandeling inhoudt. Zal later die TROS uitzending nog eens doornemen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_87628413
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Een chemokuur komt rechtstreeks in je bloed.
Niet altijd :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_87628438
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:07 schreef BlueMage het volgende:
Bovendien is van chemo en/of bestraling aangetoond dat het wel degelijk genezend werkt
Nou, ik zou het eerder uitroeiend willen noemen. Het is net alsof je een tuin met roundup besproeit.
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:31:50 #50
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87628481
lachen, treuren doen we na het sterven van de vrouw wel :)

alhoewel, wel weer 1 idioot minder ^O^
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:33:09 #51
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87628515
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, ik zou het eerder uitroeiend willen noemen. Het is net alsof je een tuin met roundup besproeit.
Uitspraak: xənezə(n) (genas, is, heeft genezen) Werkwoord (bij een ziekte) weer gezond maken of worden.
Als je dus uiteindelijk gezond wordt, is het dus wel degelijk genezend.
De directe functie staat inderdaad vrij ver van het genezen van cellen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:40:40 #52
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_87628731
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:17 schreef Yoewie het volgende:

[..]

wut? :{
google maar een keer op de term: colloïdaal zilver en zoek eerste de kwakzalvers op en zie welke magische eigenschappen ze aan zilver toekennen en daarna moet je dit lezen:

http://www.kwakzalverij.nl/1100/Bedrog_met_colloidaal_zilver

http://nccam.nih.gov/health/silver/
pi_87628846
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:33 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Uitspraak: xənezə(n) (genas, is, heeft genezen) Werkwoord (bij een ziekte) weer gezond maken of worden.
Als je dus uiteindelijk gezond wordt, is het dus wel degelijk genezend.
De directe functie staat inderdaad vrij ver van het genezen van cellen.
Dat laatste is dus wat ik bedoel.

Het punt is dat de rest van het lichaam er meestal zo'n enorme optater van krijgt dat er van genezing de eerstkomende jaren nog geen sprake is, als je de schadelijke effecten van de behandeling in ogenschouw neemt.
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:45:42 #54
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_87628886
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als dat de enige manier is om van het inkruid af te komen, wat misschien een betere vergelijking met kanker is dan schimmel overigens, dan moet dat maar.
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:46:43 #55
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87628922
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat laatste is dus wat ik bedoel.

Het punt is dat de rest van het lichaam er meestal zo'n enorme optater van krijgt dat er van genezing de eerstkomende jaren nog geen sprake is, als je de schadelijke effecten van de behandeling in ogenschouw neemt.
Klopt, echter is het in het totaalplaatje wel genezend als uiteindelijke resultaat een genezing is, maar het blijft een middeltje dat niet voor de poes is en doet inderdaad veel omringende schade.
pi_87628994
Momenteel is er (helaas) niks beters voor handen om kanker te bestrijden dan chemo en/of bestraling. Wetenschappers zijn wel constant bezig om naar betere middelen te zoeken en daar zou ik als patiënt dan ook meer op vertrouwen dan een kerel die met iets aankomt met "miracle" in de naam. :')
Hallon!
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:54:31 #57
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87629184
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:50 schreef Dartanion het volgende:
Wat ben jij een faal troll
Vind je?

Ik heb ooit geprobeerd om MMS-promotie te stoppen op FOK, maar dat werd niet echt op prijs gesteld door de moderator.

Ik kreeg toen nog wel een spam-pm van iemand die MMS aan me wilde verkopen :').

Als er iemand tegen dit soort gifmiddelen is, dan ben ik het wel :D!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:56:15 #58
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_87629239
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Laatst bij het TVprogramma Radar hadden ze het over MMS. Een 'wondermiddel' tegen AIDS, kanker en andere ziektes dat een schoonmaakmiddel bleek te zijn.
Omdat het bacterieen doodt bij het schoonmaken zou het ook bacterieen doden in het lichaam. Om niet over je nek te gaan van de chloorlucht moet je er maar veel citroen doorheen gooien. 8)7
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_87629521
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:09 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Bullshit. Schimmels kunnen snel groeien, maar ze groeien volledig onder hun eigen controle.
In kankercellen zijn oncogenen en het p51 gen gemuteerd en vandaar dat de celdeling ongeremd is.
De vergelijking met schimmels slaat dus werkelijk nergens op en het lijkt ook niet het minst op elkaar.
Ja natuurlijk weet ik wel dat het in wezen twee heel verschillende dingen zijn, maar om het een leek uit te leggen is het wel een handige vergelijking. Je kan niet van iedereen verwachten dat ze weten wat een oncogeen is.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:09:09 #60
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_87629640
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:54 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Vind je?

Ik heb ooit geprobeerd om MMS-promotie te stoppen op FOK, maar dat werd niet echt op prijs gesteld door de moderator.

Ik kreeg toen nog wel een spam-pm van iemand die MMS aan me wilde verkopen :').

Als er iemand tegen dit soort gifmiddelen is, dan ben ik het wel :D!
Ik ga dat topic eens doorlezen :)

Ben blij dat ik naast zat! En mijn oprechte excuses!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')