100 dagen eigenlijk, zo lang doet een zaadcel erover om te rijpenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:15 schreef Locusta het volgende:
Naar het schijnt kun je de smaak wel enigszins beinvloeden, maar dan moet je vriend wel iets van een week van te voren al beginnen met diëten
Misschien dat Google uitsluitsel kan geven?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:21 schreef Sjeen het volgende:
Zorgen dat het je smaakpapillen niet raakt en gewoon meteen doorslikken. Zaad is geen wijn...
Zorgen dat het je smaakpapillen niet raakt en gewoon meteen doorslikken. Zaad is geen wijn...
Heb toch liever dat een vrouw antwoord geeft op deze vraag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef wonderer het volgende:
Soms is het lekker en soms is het smerig. Ligt eraan wat ie eet/drinkt. Met doorslikken is de smaak eerder weg dan met uitspugen en als de eikel achter in je keel zit als ie komt, proef je het ook een stuk minder.
Jammer joh, er zijn ook mannen die slikken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef FokR het volgende:
[..]
Heb toch liever dat een vrouw antwoord geeft op deze vraag.
Vast welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer joh, er zijn ook mannen die slikken.
Stel je aan zeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef FokR het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:24 schreef seiramu het volgende:
Ik slik het zonder moeite door. Het is gewoon 'lekker'. Naja, lekker? Ik vind het gewoon...niet vies.
Waarom? Mannen mogen hier ook gewoon reageren hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef FokR het volgende:
[..]
Ja is ook zo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom? Mannen mogen hier ook gewoon reageren hoor.
Als ze geslikt heeft?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:44 schreef longinus het volgende:
als mijn vriendin pijpt vind ik het niet meer dan logies om te zoenen na afloop, lol, wat een eikel als ie dan dat niet wil.
Snowballen is wat anders, dat hoeft van mij niet zo.
QFT !quote:Op zondag 17 oktober 2010 08:03 schreef Tassiepassie het volgende:
seks moet ''vies'' zijn![]()
Als je overal over gaat nadenken is het niet meer spontaan en minder lekker
dan zeker, jou zaad dus als zij slikt heeft ze blijkbaar meer voor je over dan jij voor haar, of ze had meer hongerquote:
Ja dat. Beetje hypocriet wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:44 schreef longinus het volgende:
als mijn vriendin pijpt vind ik het niet meer dan logies om te zoenen na afloop, lol, wat een eikel als ie dan dat niet wil.
Dat hoeft dan ook weer niet neequote:Snowballen is wat anders, dat hoeft van mij niet zo.
dat dus. Echt lekker is anders, maar het hoort er gewoon bij. klaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 08:01 schreef DDBtje het volgende:
Ik zou gewoon echt niet weten hoe het smaakt. Het doorslikken gebeurt in een moment van enorme geilheid en dan let ik nooit op de smaak.
Dus!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Miam het volgende:
[..]
dat dus. Echt lekker is anders, maar het hoort er gewoon bij. klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen mjam dusquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Miam het volgende:
[..]
dat dus. Echt lekker is anders, maar het hoort er gewoon bij. klaar.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:10 schreef Jullie het volgende:
[..]
Dus!JA IK LEEF NOG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Thank godquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:35 schreef Jullie het volgende:
[..]
Thank god![]()
Maar we hebben het hier over de smaak van zaad en dus kunnen wij nu hier niet gaan sc-en...Thank god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Als ik me zaad heb geloodst rook ik een peuk en ben ik slapenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:44 schreef longinus het volgende:
Snowballen is wat anders, dat hoeft van mij niet zo.
Een gezond regelmatig eetpatroon is altijd goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:10 schreef Adolecens het volgende:
Rekening houden met je eetpatroon, zodat je zaad lekker smaakt voor als er eens geslikt wordt
Same here. Ik kan om diezelfde reden ook geen vla e.d. etenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:52 schreef Goodstuff het volgende:
Het is voor mij niet zozeer de smaak waardoor ik slikken niet zo lekker vind. Meer de substantie, het voelt aan als snot, zo slijmerig en bij dat idee ga ik dus kokhalzen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Same here. Ik kan om diezelfde reden ook geen vla e.d. eten.
Geen problemen mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:31 schreef maickeltje het volgende:
Nee nee dames doe maar net of het altijd zo prettig is dat sap van jullie uit je kut te likken
Mijn vriend eet alleen ongezonde dingetjesquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef PalmRoyale het volgende:
Wij proberen altijd gezond te eten en ik eet altijd veel zoetig fruit en m'n vriendin zegt dat mijn zaad daardoor altijd lekker smaakt. Ze slikt niet omdat ze op dat moment geil is ofzo maar omdat ze het echt lekker vind.
Zo zo, 4 weken geleden nog maagd, nu al een notoire zaadslikkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 08:37 schreef seiramu het volgende:
[..]
Mijn vriend eet alleen ongezonde dingetjesen toch smaak zijn zaad ook goed.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Zo zo, 4 weken geleden nog maagd, nu al een notoire zaadslikker
Hahah that is just nastyquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
het blijft soms ook zo in je keel hangen vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
Familyguy rocks my worldquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef Stickyickyicky het volgende:
[..]
En dat dan wel uitspreken op de "family guy" manier...
Idd, en dat wat Harajuku zegt. Sommige dingen eet ik ook echt niet daardoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:52 schreef Goodstuff het volgende:
Het is voor mij niet zozeer de smaak waardoor ik slikken niet zo lekker vind. Meer de substantie, het voelt aan als snot, zo slijmerig en bij dat idee ga ik dus kokhalzen.
quote:Same here. Al kan ik me goed voorstellen dat er verdeeldheid ontstaat over in mond klaarkomen, slikken of niet. Ik ga er niet vanuit dat vrouwen zaad echt lekker vinden! Als er geen nare smaak aan zit, je niet hoeft te kokhalzen, dan slik je het misschien wel, maar alleen om de man een plezier te doenOp woensdag 20 oktober 2010 16:00 schreef AcquiredDreams het volgende:
* AcquiredDreams heeft nog nooit klachten gehad over de smaak van zijn zaad
quote:Same here, hoewel het wel duidelijk minder fijn smaakt als ik alcohol of flink gekruid eten op heb. Maar dat is iets wat algemeen bekend is natuurlijk, en dan hoeft ze ook echt niet door te gaan tot het eindeOp woensdag 20 oktober 2010 16:00 schreef AcquiredDreams het volgende:
* AcquiredDreams heeft nog nooit klachten gehad over de smaak van zijn zaad
quote:Dit dus, haha! Nee, ik vind het ook niet echt lekker, maar het pijpen zelf wel, en je moet er wat voor over hebben he.. Zijn genot gaat voor het feit dat ik dat spul naar binnen moet werken dus ik doe het met liefdeOp zaterdag 16 oktober 2010 22:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is net als bier, je moet er van leren houden...
quote:Een goed excuus om je vriend vaker te laten komen.Op woensdag 20 oktober 2010 15:41 schreef Tamashii het volgende:
Het fijne ervan is dat als mijn lief al een paar keer klaargekomen is, is dat het weinig is. Verder is er niks positiefs over te vertellen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:35 schreef Jullie het volgende:
[..] Ja, ik heb het ook wel eens geproefd (als de dames het moeten vind ik dat wel het minste van mij) en om eerlijk te zijn... Vies? Nee dat ook weer niet. Lekker? Nee, dat ook weer niet... Maar ik heb zeker respect voor de dames die het zonder pardon naar binnen werken! En zoals Tassie al zei, seks hoort nu eenmaal af en toe 'vies' te zijn...
quote:Yummy Cum
quote:Pijpen met condoom.Op woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Sterreuh het volgende:
hahahaha die yummie cum!
whats up with that?
ik gebruik altijd die cherry durex met mondelingen shizzle! dat is echt nice!
quote:Dat ja, slikken, niet proeven!Op zaterdag 16 oktober 2010 22:21 schreef Sjeen het volgende:
quote:dus je hebt ervaring?Op zaterdag 16 oktober 2010 22:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is net als bier, je moet er van leren houden...
QFTWquote:
Vreemd, ik kan niet slikken om de slijmerige substantie, niet om de smaak zozeer dus (had ik eerder in dit topic aangegeven)quote:Op maandag 1 november 2010 00:00 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou zo graag het sperma willen doorslikken van me vriend, omdat ik weet dat het fijn vind om klaar te komen in mijn mond.
Maar ik begin soms al te kokhalzen als ik het sperma ruik, laat staan dat ik het doorslik..
Één keer is een jongen (ex vriend) in mijn mond klaargekomen (ongevraagd btw) en dat vond ik zo ranzig dat ik het meteen uitspuugde.
Ik weet echt niet waarom, ik kan er gewoon niks aan doen, zou ook niet weten hoe ik dit kan veranderen.
Ik heb dat ook.quote:Op maandag 1 november 2010 00:00 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou zo graag het sperma willen doorslikken van me vriend, omdat ik weet dat het fijn vind om klaar te komen in mijn mond.
Maar ik begin soms al te kokhalzen als ik het sperma ruik, laat staan dat ik het doorslik..
Één keer is een jongen (ex vriend) in mijn mond klaargekomen (ongevraagd btw) en dat vond ik zo ranzig dat ik het meteen uitspuugde.
Ik weet echt niet waarom, ik kan er gewoon niks aan doen, zou ook niet weten hoe ik dit kan veranderen.
Ik vind het toch altijd jammer, ik heb helemaal niks met het vernederende en al helemaal niks met een tong die met zaad speelt enzo, maar zo'n mond is zo lekker warm en zacht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik pijp desnoods als een stofzuiger, maar slikken, nee liever niet.
Ik ben ook iemand die gevoelig is in mond, dus textuur en smaak is belangrijk.
Sperma gaat in de handdoek, in de wasbak of het toilet. Hij vindt het geen enkel probleem en komt net zo lekker.
Kan ik helemaal inkomen. Je krijgt een beetje een idee hoe het voelt als je je vinger in je mond stopt en omsloten door de lippen eruit laat glijden. Ik snap de mannen wel. Alleen die troep mogen ze houden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd jammer, ik heb helemaal niks met het vernederende en al helemaal niks met een tong die met zaad speelt enzo, maar zo'n mond is zo lekker warm en zacht.
Whehehee... goed plan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:34 schreef linpunt het volgende:
Als je het niet wilt doorslikken geef je hem gewoon een tongzoen als hij weer in je mond klaarkomt.
Is zaad slikken nu ook al vernederend?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd jammer, ik heb helemaal niks met het vernederende en al helemaal niks met een tong die met zaad speelt enzo, maar zo'n mond is zo lekker warm en zacht.
Een man die het zaad van een andere man slikt is eigenlijk een beetje weird, vind je niet? Tsja, als vrouwen dat doen, kunnen mannen natuurlijk niet achter blijven, maar ..... ik weet het niet, .....quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Is zaad slikken nu ook al vernederend?
Guttegut zeg.
Waar heb je het over? Ik neuk geen mannen... En ik begrijp ook niet echt wat je hier mee zeggen wilquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een man die het zaad van een andere man slikt is eigenlijk een beetje weird, vind je niet? Tsja, als vrouwen dat doen, kunnen mannen natuurlijk niet achter blijven, maar ..... ik weet het niet, .....
Het is ook algemeen bedoeld. Maar eh... ow. ik verbaas me daar een beetje over, nu ik erover nadenk. Goed, dat weet ik dan ook weer. Pleit voor je.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik neuk geen mannen... En ik begrijp ook niet echt wat je hier mee zeggen wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |