quote:Pijpen met condoom.Op woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef Sterreuh het volgende:
hahahaha die yummie cum!
whats up with that?
ik gebruik altijd die cherry durex met mondelingen shizzle! dat is echt nice!
quote:Dat ja, slikken, niet proeven!Op zaterdag 16 oktober 2010 22:21 schreef Sjeen het volgende:
Zorgen dat het je smaakpapillen niet raakt en gewoon meteen doorslikken. Zaad is geen wijn...
quote:dus je hebt ervaring?Op zaterdag 16 oktober 2010 22:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is net als bier, je moet er van leren houden...
QFTWquote:
Vreemd, ik kan niet slikken om de slijmerige substantie, niet om de smaak zozeer dus (had ik eerder in dit topic aangegeven)quote:Op maandag 1 november 2010 00:00 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou zo graag het sperma willen doorslikken van me vriend, omdat ik weet dat het fijn vind om klaar te komen in mijn mond.
Maar ik begin soms al te kokhalzen als ik het sperma ruik, laat staan dat ik het doorslik..
Één keer is een jongen (ex vriend) in mijn mond klaargekomen (ongevraagd btw) en dat vond ik zo ranzig dat ik het meteen uitspuugde.
Ik weet echt niet waarom, ik kan er gewoon niks aan doen, zou ook niet weten hoe ik dit kan veranderen.
Ik heb dat ook.quote:Op maandag 1 november 2010 00:00 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou zo graag het sperma willen doorslikken van me vriend, omdat ik weet dat het fijn vind om klaar te komen in mijn mond.
Maar ik begin soms al te kokhalzen als ik het sperma ruik, laat staan dat ik het doorslik..
Één keer is een jongen (ex vriend) in mijn mond klaargekomen (ongevraagd btw) en dat vond ik zo ranzig dat ik het meteen uitspuugde.
Ik weet echt niet waarom, ik kan er gewoon niks aan doen, zou ook niet weten hoe ik dit kan veranderen.
Ik vind het toch altijd jammer, ik heb helemaal niks met het vernederende en al helemaal niks met een tong die met zaad speelt enzo, maar zo'n mond is zo lekker warm en zacht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik pijp desnoods als een stofzuiger, maar slikken, nee liever niet.
Ik ben ook iemand die gevoelig is in mond, dus textuur en smaak is belangrijk.
Sperma gaat in de handdoek, in de wasbak of het toilet. Hij vindt het geen enkel probleem en komt net zo lekker.
Kan ik helemaal inkomen. Je krijgt een beetje een idee hoe het voelt als je je vinger in je mond stopt en omsloten door de lippen eruit laat glijden. Ik snap de mannen wel. Alleen die troep mogen ze houden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd jammer, ik heb helemaal niks met het vernederende en al helemaal niks met een tong die met zaad speelt enzo, maar zo'n mond is zo lekker warm en zacht.
Whehehee... goed plan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:34 schreef linpunt het volgende:
Als je het niet wilt doorslikken geef je hem gewoon een tongzoen als hij weer in je mond klaarkomt.
Is zaad slikken nu ook al vernederend?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd jammer, ik heb helemaal niks met het vernederende en al helemaal niks met een tong die met zaad speelt enzo, maar zo'n mond is zo lekker warm en zacht.
Een man die het zaad van een andere man slikt is eigenlijk een beetje weird, vind je niet? Tsja, als vrouwen dat doen, kunnen mannen natuurlijk niet achter blijven, maar ..... ik weet het niet, .....quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Is zaad slikken nu ook al vernederend?
Guttegut zeg.
Waar heb je het over? Ik neuk geen mannen... En ik begrijp ook niet echt wat je hier mee zeggen wilquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een man die het zaad van een andere man slikt is eigenlijk een beetje weird, vind je niet? Tsja, als vrouwen dat doen, kunnen mannen natuurlijk niet achter blijven, maar ..... ik weet het niet, .....
Het is ook algemeen bedoeld. Maar eh... ow. ik verbaas me daar een beetje over, nu ik erover nadenk. Goed, dat weet ik dan ook weer. Pleit voor je.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik neuk geen mannen... En ik begrijp ook niet echt wat je hier mee zeggen wil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |