quote:Zelfde hier + cup a soupOp zaterdag 23 oktober 2010 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
net een broodje op met gekookt ei en plakje ham. lekkere kop thee erbij
quote:Tweeling! Wij gaan ook champignonsoep etenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik wil een maaltijd-champignonsoep maken. Zit er aan te denken om er op het laatst (gezouten) pinda's door te doen. Zou dat lekker zijn? smaken verschillen natuurlijk...maar wat denken jullie?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Je loopt wel het risico dat je een erg zoute soep krijgt. Ik zou eerst je pinda's wassen als je ze erin gaat doen, dan raak je dat zout kwijt en kan je eventueel later nog toevoegen als je 't mist.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik wil een maaltijd-champignonsoep maken. Zit er aan te denken om er op het laatst (gezouten) pinda's door te doen. Zou dat lekker zijn? smaken verschillen natuurlijk...maar wat denken jullie?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ik lust geen carbonara.. Een van de weinige dingen die ik nooit eet.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Windigo! Ik had net n portie kibbeling en vnv maak ik linguine carbonara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |