quote:Lekker! Ga ik van het weekend ook maar weer eens maken denk ikOp vrijdag 22 oktober 2010 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Gevulde paprika's en champignons (rijst, gehakt, kruiden, specerijen, kaas)
quote:Soort van hetzelfde (is het weer vrijdag?):Op vrijdag 22 oktober 2010 17:00 schreef Enfermera het volgende:
Zelfgemaakte pizza, mn nichtje komt bij ons eten. Dus 3 verschillende toppings met oa paramaham, salami, ei, geitenkaas, paprika, champignons
quote:Ah, dat is het dus geworden!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv aardappelgratin met salade en parijse steak
quote:Maak je de aardappelgratin zelf?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv aardappelgratin met salade en parijse steak
quote:Ooooh nu krijg ik ook zin in friet!
quote:jes zelf gemaakt. ga het nu eten.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maak je de aardappelgratin zelf?
Ik had het laatst gemaakt maar het was een beetje flauw, heb je tips?
quote:jaja, moeten wij die smoes gelovenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
OMG, k had mezelf voorgenomen om geen chocoladekruidnoten te eten totdat het sinterklaas is.
Maar ik vind zojuist een ongeopende zak van vorig jaar in de kast (die uiteraard nog goed is)
Telt dat ook?
quote:HahaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jaja, moeten wij die smoes geloven![]()
Of kijk je nooit in je kast
quote:chocola wat meer dan een jaar goed is? hoe chemisch moet dat zijn?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
OMG, k had mezelf voorgenomen om geen chocoladekruidnoten te eten totdat het sinterklaas is.
Maar ik vind zojuist een ongeopende zak van vorig jaar in de kast (die uiteraard nog goed is)
Telt dat ook?
quote:deze had ikOp vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maak je de aardappelgratin zelf?
Ik had het laatst gemaakt maar het was een beetje flauw, heb je tips?
quote:heerlijk! tis zaterdag dus ik kan vanmiddag ook een bakje halenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:57 schreef Windigo het volgende:
Kibbeling met sausDa's lang geleden!
Alleen veel te veel, dus morgen de andere helft in de oven stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |