Ik heb gewoon een rechthoekige bakplaat, bakpapier er op, koek er op en bakken maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef Lonaa het volgende:
Nou, die ronde vormen..
Rond rooster he..Anders dan wordt ie veel kleiner, als je hem rechthoekig maakt. En dat wil je natuurlijk niet.
Ziet er heerlijk uit!quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die van mij van gisteren, toch ook maar eens een ronde gemaakt
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:52 schreef Nemain het volgende:
Dj, mag ik jouw recept gebruiken om een wedstrijd appeltaart - en aanverwanten te winnen? Indien mogelijk delen we de prijs.
Ennn we hebben een winnaar!quote:
dat werd na een paar weken te standaard, net als speculaasquote:Op woensdag 24 november 2010 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leuk dat hij nog steeds gebakken wordt.
Momenteel bak ik veel kruidnoten, ook erg lekker
Sinterklaas is nog niet geweest dus tot die tijd kruidnoten. Heb het recept nu aardig te pakkenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat werd na een paar weken te standaard, net als speculaas
Heb je daar ook een recept van?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet geweest dus tot die tijd kruidnoten. Heb het recept nu aardig te pakken![]()
Daarna over naar de kerstkransjes en appeltaarten met sinaasappel en kardemom
Die moet ik dan na sinterklaas nog eens maken, want ik gebruik niet echt standaard recepten, het is gewoon wat aanklooien tot het lekker isquote:Op woensdag 24 november 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je daar ook een recept van?
Dat had sowieso niet gehoeven, jij hebt de koek gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2010 11:38 schreef Nemain het volgende:
Mijn prijs:
[ afbeelding ]
(Ik denk niet dat we hem kunnen delen, dj)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |