nee, sorry.quote:Op maandag 1 november 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
lady-wrb houdt niet van appeltaart??
Je appels zien er goed uit, maar je kruimellaag lijkt wat te licht. Heb je wel echt roomboter gebruikt? In margarine zit namelijk een groot deel water en daarmee wordt het nooit zo mooi.quote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef lady-wrb het volgende:
tadaaaaa
[ afbeelding ]
dit is 'm dan geworden.
en ik hou absoluut niet van appeltaart, maar deze is best lekker
(ik heb er overigens ook rozijnen bijgedaan en onder de appel/rozijnenlaag ligt een laagje amandelspijs verkruimeld)
Uiteraard, ga je gangquote:Op donderdag 4 november 2010 22:52 schreef Nemain het volgende:
Dj, mag ik jouw recept gebruiken om een wedstrijd appeltaart - en aanverwanten te winnen? Indien mogelijk delen we de prijs.
ja, dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 02:16 schreef beatrijs het volgende:
tering hier zitten veel koolhydraten in
alleen eiwit willen etenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die flink aan de afslankrepen zit, alsof die goed voor je zijn
ik heb vandaag kwark opquote:
Dan moet je hem bij jouw oven lager in de oven doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:10 schreef ErkendFokker het volgende:
onderkant is wel heel erg zacht geworden hierkut oven :p en bovenkant iets te krokant
heb draaiende hete lucht oven, zal hem volgende keer op plateau zettenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je hem bij jouw oven lager in de oven doen.
Overigens werkt dit niet bij ovens die alleen een hete lucht stand hebben, dan moet hij juist hoger (omdat de hete lucht uit het midden van de achterkant komt en dus niet de onderkant apart verwarmt).
Natuurlijk wel even een plaatje van het resultaat zo hequote:Op zaterdag 6 november 2010 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Met een goed half uurtje zou hij klaar moeten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |