abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88615648
quote:
Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wat een zure reactie toch weer over iemand die haar droom probeert waar te maken. Nou, ik heb diep respect voor iemand die weet wat ze wilt en die het gewoon doet *O*
Punt is dat ze niet gewoon doet en dat jij niet inhoudelijk op reacties ingaat.
pi_88615897
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Punt is dat ze niet gewoon doet en dat jij niet inhoudelijk op reacties ingaat.
Ook nergens voor nodig

Als ik lekker een pan bitterballen naar binnen zit te werken en jij komt aan mijn oor miepen dat het ongezond is dan hoef ik ook geen inhoudelijke argumenten te geven waarom ik toch zou doorgaan met eten
  donderdag 11 november 2010 @ 22:45:34 #259
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88616037
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:42 schreef beeer het volgende:

[..]

Ook nergens voor nodig

Als ik lekker een pan bitterballen naar binnen zit te werken en jij komt aan mijn oor miepen dat het ongezond is dan hoef ik ook geen inhoudelijke argumenten te geven waarom ik toch zou doorgaan met eten
Klopt maar zoek dan ook niet de media op en ga om geld zeuren. De Laura show daar is waar de muziek speelt. Nogmaals er zijn zoveel records gebroken door mensen die niet eens de media opgezocht hebben. Voor velen was het hun werk
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_88616115
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef Cherna het volgende:

[..]

Klopt maar zoek dan ook niet de media op en ga om geld zeuren. De Laura show daar is waar de muziek speelt. Nogmaals er zijn zoveel records gebroken door mensen die niet eens de media opgezocht hebben. Voor velen was het hun werk
Maar dit gaat dus niet om een record. Want dit record wordt niet erkend wanneer je start onder de leeftijd van 16 jaar, en wanneer je niet in bezit bent van alle vereiste papieren.

Dit is gewoon een gesponsorde vakantie.

Niets meer of minder dan dat alleen.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:55:48 #261
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88616440
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:47 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Maar dit gaat dus niet om een record. Want dit record wordt niet erkend wanneer je start onder de leeftijd van 16 jaar, en wanneer je niet in bezit bent van alle vereiste papieren.

Tja dan heeft de fam. misschien geld nodig hun hobby's te kunnen financieren. Daar lijkt het dan inderdaad op. Ik vindt het ook vreemd dat een zeiler niet de juiste papieren bezit. Is de voorbereiding toch niet zo goed geweest.
Klinkt als een timmerman die zonder hamer naar het werk gaat.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_88616680
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:55 schreef Cherna het volgende:
Tja dan heeft de fam. misschien geld nodig hun hobby's te kunnen financieren. Daar lijkt het dan inderdaad op. Ik vindt het ook vreemd dat een zeiler niet de juiste papieren bezit. Is de voorbereiding toch niet zo goed geweest.
Klinkt als een timmerman die zonder hamer naar het werk gaat.
Denk dat het gewoon mensen zijn die het niet zo ophebben met regeltjes en bureaucratie
pi_88616950
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Onderweg naar Cabo heeft ze toch haar log bijgehouden. Ik denk dat het eerder met locale regelgeving dan met geld te maken heeft dat Laura niet in de haven aanlegt. Een beetje havenmeester zou vereerd zijn met het bezoek van Laura en laat haar gratis aanleggen.
Je meent het _O- _O- _O-
pi_88617719
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:47 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Het gaat niet eens meer om de leeftijd van 16 jaar. Zowel het GBR als de internationale zeilbond (of zoiets) hebben besloten dat ze geen steun meer geven aan jongeren die proberen het record van "jongste solo zeiler/zeilster..........." te verbreken.
En daar hebben ze hele goede redenen voor die ik volkomen begrijp! Ergens ligt een grens natuurlijk, en die grens was bereikt toen de commotie rond LD ontstond. En terecht mijns inziens. Stel dat haar poging wel zou worden erkend, dan zou dit natuurlijk weer overtroffen moeten worden, want laten we wel zijn: records zijn er om te worden verbroken!! En wat zou dan het gevolg zijn? Een 11 jarige die zo nodig een zogenaamde solo zeilreis rond de wereld moet maken? En daarna?................
LD kan geen record meer vestigen, althans niet officieel en dat wisten zij en haar ouders voor ze vertrok. Dat wist ook haar oma die een tranentrekkend boekje over het mormeltje schreef. Want een mormel blijf ik haar vinden!
Ergens verwacht ik dat ze binnen een paar maanden terug is wegens gebrek aan sponsorgelden. En ook dat begrijp ik dan :)
pi_88618554
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:30 schreef spuitje het volgende:

[..]

Het gaat niet eens meer om de leeftijd van 16 jaar. Zowel het GBR als de internationale zeilbond (of zoiets) hebben besloten dat ze geen steun meer geven aan jongeren die proberen het record van "jongste solo zeiler/zeilster..........." te verbreken.
En daar hebben ze hele goede redenen voor die ik volkomen begrijp! Ergens ligt een grens natuurlijk, en die grens was bereikt toen de commotie rond LD ontstond. En terecht mijns inziens. Stel dat haar poging wel zou worden erkend, dan zou dit natuurlijk weer overtroffen moeten worden, want laten we wel zijn: records zijn er om te worden verbroken!! En wat zou dan het gevolg zijn? Een 11 jarige die zo nodig een zogenaamde solo zeilreis rond de wereld moet maken? En daarna?................
LD kan geen record meer vestigen, althans niet officieel en dat wisten zij en haar ouders voor ze vertrok. Dat wist ook haar oma die een tranentrekkend boekje over het mormeltje schreef. Want een mormel blijf ik haar vinden!
Ergens verwacht ik dat ze binnen een paar maanden terug is wegens gebrek aan sponsorgelden. En ook dat begrijp ik dan :)
Dat is niet helemaal juist.

Toen Laura aankondigde een gooi naar dat record te willen doen, heeft het GBR meteen stelling genomen, en gezegd dat ze een recordpoging van iemand die start onder de leeftijd van 16 jaar niet erkennen en niet zullen vermelden.

Het was pas na de reddingsactie die uitgevoerd moest worden bij de 16-jarige Abby Sunderland, die na die stellingname van GBR haar poging startte, dat het hele record "Youngest Round the World" werd geschrapt van alle lijsten. Gewoon, omdat het eigenlijk toch wel heel gevaarlijk is allemaal, en je dergelijke ondernemingen niet aan zou moeten moedigen bij nog zulke jonge kinderen.

En nadat dit record dus van alle lijsten is geschrapt, is Laura zogenaamd nog eens begonnen aan deze recordpoging, waarvan iedereen weet, dat het niet wordt erkend, en ook niet wordt geregistreerd.

Blijft over: een gesponsorde vakantie van 2 jaar.
pi_88622901
quote:
Op donderdag 11 november 2010 22:42 schreef beeer het volgende:

[..]

Ook nergens voor nodig

Dat is mss wel de beste vergelijking met deze zg. recordpoging.
  Moderator vrijdag 12 november 2010 @ 14:50:37 #267
8781 crew  Frutsel
pi_88635445
quote:
Laura Dekker naar Kaapverdië na twee maanden rust

Laura Dekker heeft haar solozeiltocht rond de wereld hervat. Het 15-jarige zeilmeisje begon in augustus aan haar recordpoging om als jongste ooit alleen rond de wereld te varen, maar lag de afgelopen maanden bij de Canarische Eilanden voor anker in afwachting van het einde van het stormseizoen.
Laura Dekker naar Kaapverdië na twee maanden rust

Woensdag gooide Dekker de trossen los voor het vervolg van haar omstreden reis. Ze is nu op weg naar Kaapverdië om van daaruit na een korte stop richting Sint Maarten te varen.

Ze laat op haar website weten veel voedsel, water en brandstof in te hebben geslagen. Op Kaapverdië verwacht ze niet veel meer te kunnen kopen dus heeft ze flink ingekocht voor de oversteek over de Atlantische Oceaan.

Volgens het zeilmeisje was het moeilijk om na een verblijf van ruim twee maanden op de Canarische Eilanden afscheid te nemen, maar ze put troost uit de dolfijnen die met haar boot mee zwemmen. Ook is het zeilen volgens haar heerlijk, maar is het 'even wennen' aan de stilte. Zo kwam ze donderdag maar één ander schip tegen.

Over haar zeiltocht is veel te doen geweest. Ze kon lange tijd niet vertrekken, omdat ze onder toezicht van Bureau Jeugdzorg was geplaatst. Er werden aan getwijfeld of het wel verantwoordelijk was om zo'n jong meisje alleen rond de wereld te laten varen. Uiteindelijk kreeg ze in juli groen licht.
pi_88714759
Nog maar 270 mijl te gaan. ^O^
Geweldig, die Laura, toch nog tijd vinden om haar log bij te houden, ondanks dat ze nu 24/7 aan het zeilen is. Ik had toch zo graag met haar mee gegaan.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 14 november 2010 @ 21:49:29 #269
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_88716933
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Geweldig, die Laura, toch nog tijd vinden om haar log bij te houden, ondanks dat ze nu 24/7 aan het zeilen is. Ik had toch zo graag met haar mee gegaan.
Heeft ze een paar weekjes vrij van school dan? :?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_88718855
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Had eigenlijk ook best gekund he? Een solo zeiltocht is het toch allang niet meer :P
pi_88731603
Ze had toch een vriendje trouwens? Is die niet meer in beeld?
pi_88738859
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ach, zoveel 13/14 jarigen hebben een vriendje/vriendinnetje, moet je niet al te serieus nemen denk ik. Was misschien meer om het bij een groep horen, want dat vond Jeugdzorg belangrijk volgens oma :P
pi_88748148
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik wacht op haar tot ze terug is.
  maandag 15 november 2010 @ 19:23:45 #274
124676 RobertoCarlos
pi_88749553
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik wacht op haar tot ze terug is.
Nou, 42 is veeel te oud voor haar :P
pi_88749759
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:23 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nou, 42 is veeel te oud voor haar :P
Zo oud ben ik nog niet. Ook nog niet als ze terug is.
pi_88751109
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Zo oud ben ik nog niet. Ook nog niet als ze terug is.
Maar wel oud genoeg om "eng" idolaat te zijn van een jong tienermeisje
pi_88762847
quote:
Op maandag 15 november 2010 14:57 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ach, zoveel 13/14 jarigen hebben een vriendje/vriendinnetje, moet je niet al te serieus nemen denk ik. Was misschien meer om het bij een groep horen, want dat vond Jeugdzorg belangrijk volgens oma :P
Dus ze sliep ieder weekend bij een niet serieus vriendje?
pi_88762964
quote:
Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef roomba het volgende:

[..]

Maar wel oud genoeg om "eng" idolaat te zijn van een jong tienermeisje
Ach, iedereen mag zijn (dag)dromen hebben, toch? Zolang het daar maar blijft..
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:24:43 #279
124676 RobertoCarlos
pi_88768188
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]
Ach, iedereen mag zijn (dag)dromen hebben, toch? Zolang het daar maar blijft..
Precies. En dat gebeurt niet :P
pi_88770501
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 08:24 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Precies. En dat gebeurt niet :P
Je slaat de spijker op zijn kop :D

Ben wel benieuwd hoe het onze onuitputtelijke bron van discussie inmiddels 'vergaat', trouwens. Is ze al bij de Kaapverden?
pi_88791843
Het log van gisteren slaat werkelijk alles :D
quote:
15-11-2010

Weer een heerlijke zonnige dag, en ik ben na mijn schoolwerk in de kuip een boek gaan lezen. Er staat niet zo veel wind dus heb ik maar de halfwinder er op gezet. Daarbij ben ik ergens tegen aan gestoten waardoor het dek nu allemaal stippen heeft met dezelfde kleur als de romp...Vraag me niet waardoor maar er zit nu een pleister op en ik heb er verder niet veel last van. Vandaag ook veel vliegende vissen gezien. 'S nachts had het een paar keer een bons gegeven. Ze waren op dek beland en toen ik ze 's ochtends tegenkwam waren ze al half geroosterd door de zon. Ik loop niet zo hard meer, zo'n 4 knoop, maar ik ga wel een prachtige heldere sterrennacht tegemoet.

Laura
wtf :D
bloed op het dek, maar goed dat ze EHBO heeft.
Geroosterde vissen :D opeten, zou ik zeggen, anders zijn ze voor niks gestorven ;(
pi_88808178
geroosterde vliegende vis met banaan.. Heerlijk!
pi_88808592
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:38 schreef moussie het volgende:

[..]

Kinderen zijn vanuit zichzelf heel leergierig, maar om ze zo te houden heb je wel goed onderwijs en goede leerkrachten nodig .. iedere dag minstens twee tussenuurtjes, boeken die maanden te laat komen, een of meer vermoeide leraren die alleen de tijd lijken uit te zingen tot hun pensioen, zo krijg je het meest leergierige kind wel ongeïnteresseerd en verveeld/vervelend.
Ik zou eens een tijdje meelopen met een leraar op de middelbare school om je oogjes te openen.
pi_88815224
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou eens een tijdje meelopen met een leraar op de middelbare school om je oogjes te openen.
Dat is toch wat ik zeg, dat is het resultaat, verveelde en vervelende pubers? Dat is wat al die tussenuren, boeken die ieder jaar weken tot maanden te laat komen en vermoeide leraren die hun tijd volmaken doen met de leergierigheid van kinderen ..
pleased to meet you
pi_88818023
vroeger, voordat het onderwijs kapot was bezuinigd, waren alle leerlingen zeer gemotiveerd.
Niemand had ooit gehoord van van verveelde pubers.
  woensdag 17 november 2010 @ 14:04:27 #286
3542 Gia
User under construction
pi_88818722
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
vroeger, voordat het onderwijs kapot was bezuinigd, waren alle leerlingen zeer gemotiveerd.
Niemand had ooit gehoord van van verveelde pubers.
Och, ook wij hadden tussenuren, maar dan gingen we gewoon een potje kaarten in de aula.
Tegenwoordig is een tussenuur 'zonde van hun tijd' die ze beter aan de pc kunnen besteden.

En boeken te laat, moussie? Hoe vaak komt het ook niet voor dat mensen te lang wachten met boeken bestellen? Er is altijd een begeleidende brief waarin staat dat je vóór een bepaalde datum moet bestellen om zeker te zijn dat je de leermiddelen op tijd hebt. En dan toch zijn er van die mensen die menen dat het ook best wel effe kan wachten, of gewoon te laks zijn.
En tja, dan zijn die boeken te laat en dan is het iedereen z'n schuld, behalve de eigen schuld.

Ik heb slechts één keer boeken later gekregen, omdat ze er nog niet waren, maar die hadden ze ook pas halverwege het leerjaar nodig. Die zijn toen keurig op school uitgereikt.
pi_88819570
Verveling hoort nu eenmaal bij het puberen. Het is een normaal verschijnsel: te groot voor het servet, en te klein voor het tafellaken. Pubers hebben het vooral heel druk in hun hoofd, met nadenken over wie ze ze zijn (of vooral over wie ze willen gaan worden) en welke positie ze innemen in deze maatschappij. De hele wereld ligt voor ze open, maar het betekent ook dat ze heel veel keuzes moeten maken voor een toekomst die ze nu nog niet kunnen overzien.

Je kunt als ouder de agenda van je puber zo volplempen (met sportles, met muziekles, met studie-uren en klusjes) dat er geen tijd voor verveling overblijft, maar daarmee ontneem je je puber ook de mogelijkheid om eindeloos over al die zaken te kunnen mijmeren.

Het is de taak van ouders, om ervoor te zorgen dat je kind zijn eigen pad gaat bewandelen, maar dan wel op die manier dat je meteen in kunt grijpen wanneer dat fout gaat (of dreigt fout te gaan). Ieder kind heeft recht op bescherming.

Dat wordt wel een beetje lastig, als je je puber net alleen in een bootje de atlantische oceaan hebt opgestuurd...

Wedden dat Laura zich straks nog meer dan welke puber dan ook verveelt, als ze daar bij de Kaapverdische eilanden voor anker ligt? Anders dan bij de Canarische eilanden, kent ze daar niemand en zal ze ook geen haven aandoen. Daar lig je dan met land in zicht... Gelukkig heeft ze wel een dinghy (een zodiacje) bij zich waar ze mee naar de wal kan varen. Of ze dat ook zal doen is een ander ding.

"Recently I got a whole set of new sails from Zwaan sails. Im really happy with this. Rien de Wolf sponsored me a brand new dinghy and Mercury a small outboard engine to join it.
March 17, 2010"

http://www.facebook.com/topic.php?uid=107777619273164&topic=17

In Sint Maarten heeft ze wel weer bekenden die haar bootje de haven kunnen in- en uitvaren.
  woensdag 17 november 2010 @ 14:38:11 #288
3542 Gia
User under construction
pi_88820137
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
Je kunt als ouder de agenda van je puber zo volplempen (met sportles, met muziekles, met studie-uren en klusjes) dat er geen tijd voor verveling overblijft, maar daarmee ontneem je je puber ook de mogelijkheid om eindeloos over al die zaken te kunnen mijmeren.
Dan zijn tussenuren toch ideaal. De school denkt gewoon mee en geeft de jeugd tijd om te mijmeren over 'later'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')