abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88751109
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Zo oud ben ik nog niet. Ook nog niet als ze terug is.
Maar wel oud genoeg om "eng" idolaat te zijn van een jong tienermeisje
pi_88762847
quote:
Op maandag 15 november 2010 14:57 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ach, zoveel 13/14 jarigen hebben een vriendje/vriendinnetje, moet je niet al te serieus nemen denk ik. Was misschien meer om het bij een groep horen, want dat vond Jeugdzorg belangrijk volgens oma :P
Dus ze sliep ieder weekend bij een niet serieus vriendje?
pi_88762964
quote:
Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef roomba het volgende:

[..]

Maar wel oud genoeg om "eng" idolaat te zijn van een jong tienermeisje
Ach, iedereen mag zijn (dag)dromen hebben, toch? Zolang het daar maar blijft..
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:24:43 #279
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_88768188
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]
Ach, iedereen mag zijn (dag)dromen hebben, toch? Zolang het daar maar blijft..
Precies. En dat gebeurt niet :P
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_88770501
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 08:24 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Precies. En dat gebeurt niet :P
Je slaat de spijker op zijn kop :D

Ben wel benieuwd hoe het onze onuitputtelijke bron van discussie inmiddels 'vergaat', trouwens. Is ze al bij de Kaapverden?
pi_88791843
Het log van gisteren slaat werkelijk alles :D
quote:
15-11-2010

Weer een heerlijke zonnige dag, en ik ben na mijn schoolwerk in de kuip een boek gaan lezen. Er staat niet zo veel wind dus heb ik maar de halfwinder er op gezet. Daarbij ben ik ergens tegen aan gestoten waardoor het dek nu allemaal stippen heeft met dezelfde kleur als de romp...Vraag me niet waardoor maar er zit nu een pleister op en ik heb er verder niet veel last van. Vandaag ook veel vliegende vissen gezien. 'S nachts had het een paar keer een bons gegeven. Ze waren op dek beland en toen ik ze 's ochtends tegenkwam waren ze al half geroosterd door de zon. Ik loop niet zo hard meer, zo'n 4 knoop, maar ik ga wel een prachtige heldere sterrennacht tegemoet.

Laura
wtf :D
bloed op het dek, maar goed dat ze EHBO heeft.
Geroosterde vissen :D opeten, zou ik zeggen, anders zijn ze voor niks gestorven ;(
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_88808178
geroosterde vliegende vis met banaan.. Heerlijk!
pi_88808592
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:38 schreef moussie het volgende:

[..]

Kinderen zijn vanuit zichzelf heel leergierig, maar om ze zo te houden heb je wel goed onderwijs en goede leerkrachten nodig .. iedere dag minstens twee tussenuurtjes, boeken die maanden te laat komen, een of meer vermoeide leraren die alleen de tijd lijken uit te zingen tot hun pensioen, zo krijg je het meest leergierige kind wel ongeïnteresseerd en verveeld/vervelend.
Ik zou eens een tijdje meelopen met een leraar op de middelbare school om je oogjes te openen.
pi_88815224
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou eens een tijdje meelopen met een leraar op de middelbare school om je oogjes te openen.
Dat is toch wat ik zeg, dat is het resultaat, verveelde en vervelende pubers? Dat is wat al die tussenuren, boeken die ieder jaar weken tot maanden te laat komen en vermoeide leraren die hun tijd volmaken doen met de leergierigheid van kinderen ..
pleased to meet you
pi_88818023
vroeger, voordat het onderwijs kapot was bezuinigd, waren alle leerlingen zeer gemotiveerd.
Niemand had ooit gehoord van van verveelde pubers.
  woensdag 17 november 2010 @ 14:04:27 #286
3542 Gia
User under construction
pi_88818722
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
vroeger, voordat het onderwijs kapot was bezuinigd, waren alle leerlingen zeer gemotiveerd.
Niemand had ooit gehoord van van verveelde pubers.
Och, ook wij hadden tussenuren, maar dan gingen we gewoon een potje kaarten in de aula.
Tegenwoordig is een tussenuur 'zonde van hun tijd' die ze beter aan de pc kunnen besteden.

En boeken te laat, moussie? Hoe vaak komt het ook niet voor dat mensen te lang wachten met boeken bestellen? Er is altijd een begeleidende brief waarin staat dat je vóór een bepaalde datum moet bestellen om zeker te zijn dat je de leermiddelen op tijd hebt. En dan toch zijn er van die mensen die menen dat het ook best wel effe kan wachten, of gewoon te laks zijn.
En tja, dan zijn die boeken te laat en dan is het iedereen z'n schuld, behalve de eigen schuld.

Ik heb slechts één keer boeken later gekregen, omdat ze er nog niet waren, maar die hadden ze ook pas halverwege het leerjaar nodig. Die zijn toen keurig op school uitgereikt.
pi_88819570
Verveling hoort nu eenmaal bij het puberen. Het is een normaal verschijnsel: te groot voor het servet, en te klein voor het tafellaken. Pubers hebben het vooral heel druk in hun hoofd, met nadenken over wie ze ze zijn (of vooral over wie ze willen gaan worden) en welke positie ze innemen in deze maatschappij. De hele wereld ligt voor ze open, maar het betekent ook dat ze heel veel keuzes moeten maken voor een toekomst die ze nu nog niet kunnen overzien.

Je kunt als ouder de agenda van je puber zo volplempen (met sportles, met muziekles, met studie-uren en klusjes) dat er geen tijd voor verveling overblijft, maar daarmee ontneem je je puber ook de mogelijkheid om eindeloos over al die zaken te kunnen mijmeren.

Het is de taak van ouders, om ervoor te zorgen dat je kind zijn eigen pad gaat bewandelen, maar dan wel op die manier dat je meteen in kunt grijpen wanneer dat fout gaat (of dreigt fout te gaan). Ieder kind heeft recht op bescherming.

Dat wordt wel een beetje lastig, als je je puber net alleen in een bootje de atlantische oceaan hebt opgestuurd...

Wedden dat Laura zich straks nog meer dan welke puber dan ook verveelt, als ze daar bij de Kaapverdische eilanden voor anker ligt? Anders dan bij de Canarische eilanden, kent ze daar niemand en zal ze ook geen haven aandoen. Daar lig je dan met land in zicht... Gelukkig heeft ze wel een dinghy (een zodiacje) bij zich waar ze mee naar de wal kan varen. Of ze dat ook zal doen is een ander ding.

"Recently I got a whole set of new sails from Zwaan sails. Im really happy with this. Rien de Wolf sponsored me a brand new dinghy and Mercury a small outboard engine to join it.
March 17, 2010"

http://www.facebook.com/topic.php?uid=107777619273164&topic=17

In Sint Maarten heeft ze wel weer bekenden die haar bootje de haven kunnen in- en uitvaren.
  woensdag 17 november 2010 @ 14:38:11 #288
3542 Gia
User under construction
pi_88820137
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
Je kunt als ouder de agenda van je puber zo volplempen (met sportles, met muziekles, met studie-uren en klusjes) dat er geen tijd voor verveling overblijft, maar daarmee ontneem je je puber ook de mogelijkheid om eindeloos over al die zaken te kunnen mijmeren.
Dan zijn tussenuren toch ideaal. De school denkt gewoon mee en geeft de jeugd tijd om te mijmeren over 'later'.
pi_88820229
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan zijn tussenuren toch ideaal. De school denkt gewoon mee en geeft de jeugd tijd om te mijmeren over 'later'.
Ik heb heel die tussenuren nooit genoemd. Tussenuren waren er altijd al.
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 14:51:43 #290
135305 beequeen
Lost.
pi_88820572
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:24 schreef Banjerkanjer het volgende:

Wedden dat Laura zich straks nog meer dan welke puber dan ook verveelt, als ze daar bij de Kaapverdische eilanden voor anker ligt? Anders dan bij de Canarische eilanden, kent ze daar niemand en zal ze ook geen haven aandoen. Daar lig je dan met land in zicht... Gelukkig heeft ze wel een dinghy (een zodiacje) bij zich waar ze mee naar de wal kan varen. Of ze dat ook zal doen is een ander ding.

Blijkbaar heeft ze daar geen enkel probleem mee.
quote:
Na een nacht met weinig wind,en nog wat vliegende vissen van dek geveegd te hebben, kwam er vanmiddag land in zicht. De eerste contouren van Sal kwamen achter de horizon te voorschijn en rond 4 uur( Canarische tijd.....)liep ik binnen in een volle ankerbaai.
Een vrolijke Kaapverdiaan kwam meteen naar me toe en hielp me met het ankeren. Daarna liet hij mij meteen zien waar de immigratie zit om in te klaren, dit moet altijd als je met een boot aankomt. Je moet dan je scheepspapieren laten zien waar dan weer stempels in moeten komen. Toen ik aan wal stapte, stapte ik echt Afrika binnen, hier gaat echt alles tranquillo. De straten liggen half uit elkaar en de meeste huizen zijn gewoon vier betonnen muren met een plank als deur. Als je door de straat loopt zie je overal mensen zitten die rustig met elkaar praten en wat drinken. De lokale policia heeft er 1 uur over gedaan om een stempel in mijn paspoort te zetten. Het politiegebouw bestaat ook uit 4 betonnen muren, en een gat...(de deur). In de ruimte stond een tafel een stoel en een antieke televisie waar voetbal op te zien was. Echt geweldig. Vanavond ben ik al weer uitgenodigd op een ander Nederlands jacht om te komen eten. En morgenmiddag denk ik hier weer te vertrekken naar het volgende eiland, Sao Nicolau.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_88820670
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft ze daar geen enkel probleem mee.
[..]

Blijkbaar heeft ze wel een probleem om zelfstandig te kunnen ankeren?
  woensdag 17 november 2010 @ 15:34:06 #292
3542 Gia
User under construction
pi_88821981
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
Jaha, solo rond de wereld. Alleen op volle zee is ze solo, voor de rest heeft ze overal hulp bij nodig.
  woensdag 17 november 2010 @ 15:36:34 #293
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_88822087
De eerste loverboy heeft zich ook al aangediend zo te lezen?
pi_88822425
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:34 schreef Gia het volgende:
Jaha, solo rond de wereld. Alleen op volle zee is ze solo, voor de rest heeft ze overal hulp bij nodig.
Goed dat ze leert te socializen en samenwerken. Dat was eerst een klacht (van jou waarschijnlijk :') ) dat ze dat niet zou leren
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 15:48:38 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_88822602
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:36 schreef Marrije het volgende:
De eerste loverboy heeft zich ook al aangediend zo te lezen?
Jah, en het is nog een ouwe bok ook.
Wel fijn dat ze vanavond op een jacht met Nederlanders mag eten. Het kind moet toch een beetje vertroeteld worden na die zongebrande vliegende vissen. O-)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_88826963
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, ook wij hadden tussenuren, maar dan gingen we gewoon een potje kaarten in de aula.
Tegenwoordig is een tussenuur 'zonde van hun tijd' die ze beter aan de pc kunnen besteden.
Huh, ze hebben een tussenuurtje omdat er geen leerkracht is, en ze mogen zonder leerkracht nou echt niet in het computerlokaal.

quote:
En boeken te laat, moussie? Hoe vaak komt het ook niet voor dat mensen te lang wachten met boeken bestellen? Er is altijd een begeleidende brief waarin staat dat je vóór een bepaalde datum moet bestellen om zeker te zijn dat je de leermiddelen op tijd hebt. En dan toch zijn er van die mensen die menen dat het ook best wel effe kan wachten, of gewoon te laks zijn.
En tja, dan zijn die boeken te laat en dan is het iedereen z'n schuld, behalve de eigen schuld.
Veel scholen werken anders, daar worden de boeken door school besteld en betaal je aan het boekenfonds, dus niets 'altijd een begeleidend briefje' en 'eigen schuld'.

quote:
Ik heb slechts één keer boeken later gekregen, omdat ze er nog niet waren, maar die hadden ze ook pas halverwege het leerjaar nodig. Die zijn toen keurig op school uitgereikt.
Dat zijn dan jouw ervaringen, de mijne zijn anders. En gezien het scholierenprotest van een jaartje of 2-3 geleden sta ik niet alleen, zowel het grote aantal tussenuren alsook boeken die te laat komen stonden hoog op de agenda bij dat landelijke protest.
pleased to meet you
pi_88827136
quote:

[..]

Omdat iemand haar wil helpen, waarschijnlijk in de hoop wat centjes te verdienen, kan zij het zelf niet?
pleased to meet you
pi_88827638
quote:

[..]

Het is normaal dat mensen elkaar in zo'n ankergebied helpen of aanwijzen waar de bodem goed is om te ankeren, ook voor je eigen nachtrust dat je buurboot niet gaat liggen spoken.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:31 schreef moussie het volgende:

[..]

Omdat iemand haar wil helpen, waarschijnlijk in de hoop wat centjes te verdienen, kan zij het zelf niet?
Nee, gewoon goodwill en dus beetje eigenbelang, niet zo cynisch zijn.
pi_88836185
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:43 schreef Rookert het volgende:

[..]

Het is normaal dat mensen elkaar in zo'n ankergebied helpen of aanwijzen waar de bodem goed is om te ankeren, ook voor je eigen nachtrust dat je buurboot niet gaat liggen spoken.

Voor vakantiegangers en reizigers is dat normaal idd. Maar Laura ging niet op vakantie. Laura ging een solo wereldrecord vestigen, want zij had van niemand hulp nodig. Zij kan alles alleen, en is haar leeftijdgenoten en al het gepeupel erbij vér vooruit.

De recordpoging is allang gesneuveld. En voor iemand die alles alleen en solo kan, wekt ze toch de indruk dat juist niet te kunnen. Of ze heeft hulp nodig, of ze neemt die hulp aan. Maar alleen doet Laura maar bar weinig.
pi_88837233
Laura heeft Sal alweer verlaten
quote:
Na afgelopen nacht weer heerlijk aan een stuk doorgeslapen te hebben, zit ik weer op zee, op weg naar het volgende Kaapverdiaanse eiland, Sao Nicolau. Vandaag heb ik de laatste inklarings stempel gehaald, en wat schoolwerk van de afgelopen tijd ingehaald.Toen ik vertrok kwam die vrolijke Kaapverdiaan me weer helpen met het anker, handig want dan hoef ik niet de hele tijd van voor naar achter te rennen. Als dank heb ik hem een zak echt Nederlandse drop gegeven, ben benieuwd wat ze daar van vinden, want in het buitenland kennen ze Nederlandse producten zoals drop of hagelslag niet. Ik vaar op dit moment 6 knoop en verwacht morgenmiddag mijn anker weer uit te kunnen gooien voor de kust van Sao Nicolau.

Laura
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')