abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 22:05:38 #226
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_88574426
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Haha ja idd!

Daarom is het ook zo (volgens de wereldschool zelf) dat er tenminste 1 volwassene aanwezig moet zijn om het kind te assisteren bij de lessen, en toezicht te houden daarop.
Dus als ze die weken de Oceaan 'solo' over gaat zeilen, heeft ze vakantie? Of anders zit er stiekem een volwassene in het vooronder...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_88581551
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:39 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ergens op haar site staat dat ze binnenkort haar eerste proefwerken moet maken. Die heeft ze op cd/dvd. Ze zegt zelfs dat ze die proefwerken kan maken met de boeken er naast, maar dat spieken niet leuk is "als het mag" Bovendien volgt ze, als ik het goed heb onthouden, momenteel maar 4 vakken. Wedden dat ze hele goede cijfers gaat halen?? Allemaal bereikt met twee uur per dag school!
Vier vakken maar? En waarom nu pas haar eerste proefwerken?
Ik had op zijn minst verwacht dat ze vol trots haar rapport zou publiceren om te laten zien dat ze het zo veel beter doet dan op een reguliere school.
  donderdag 11 november 2010 @ 01:08:40 #228
124676 RobertoCarlos
pi_88581838
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik had op zijn minst verwacht dat ze vol trots haar rapport zou publiceren om te laten zien dat ze het zo veel beter doet dan op een reguliere school.
Hallo zeg! Ze moet ook nog zeilen he! Je denk cker dat ze daar voor haar lol zit of zo?
pi_88583685
quote:
Op donderdag 11 november 2010 01:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Hallo zeg! Ze moet ook nog zeilen he! Je denk cker dat ze daar voor haar lol zit of zo?
Zeiken? Oh zeilen, bedoel je!
Ja het is godgeklaagd dat dat jonge genie zo lang is tegengewerkt door logge instanties en dorre bureaucraten. En dan het commentaar van fatsoensrakkers die vinden dat ze gewoon dagonderwijs moet volgen, alleen maar omdat zij dat ook moesten.
En dan noemen nóg sommige mensen het een vakantie! Het is toch overduidelijk dat ze keihard werkt, bezig is met een gewaagde onderneming, een formidabele recordpoging en dat de sponsors staan te trappelen om de exclusieve rechten voor veel geld te kopen?
  donderdag 11 november 2010 @ 10:15:05 #230
3542 Gia
User under construction
pi_88585479
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:31 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ohw really?

Politieagent: Mag ik uw rijbewijs even zien?
bestuurder zonder rijbewijs: Sorry oom agent, ik heb geen rijbewijs
Politieagent: Geeft niks hoor! Veel succes verder! Jaaaaaaa dat is je eigen verantwoordelijkheid, he? Doe je wel nog even je gordels om? Dan ga ik me weer bezig houden met de dingen waar ik me druk om moet maken... een kop koffie ofzo.

Zoiets?
Ik bedoel daarmee 'eigen risico'. Als je gepakt wordt, zijn de consequenties voor jezelf. Geldt ook voor Laura en haar ouders. Als ze een ongeluk krijgt met veel schade aan derden, en ze is niet verzekerd, draaien de ouders daar voor op, want ze is minderjarig.
  donderdag 11 november 2010 @ 10:18:24 #231
3542 Gia
User under construction
pi_88585576
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mag ze de examens volgend jaar ook aan boord maken? Met de boeken erbij?
Handige manier om aan je diploma te komen.
pi_88589453
Volgend jaar? Ik heb begrepen dat ze, als ze terugkomt over twee jaar, zelfs nog een stuk middelbare school moet afmaken. Dus zo vlot gaat het niet, als je het zonder het benauwende keurslijf van dagonderwijs en leeftijdgenoten die in de buurt wonen ontmoeten, moet stellen.
Daarom had ik niet gedacht dat ze al in havo 4 zat..
  donderdag 11 november 2010 @ 12:53:22 #233
3542 Gia
User under construction
pi_88591449
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Volgend jaar? Ik heb begrepen dat ze, als ze terugkomt over twee jaar, zelfs nog een stuk middelbare school moet afmaken. Dus zo vlot gaat het niet, als je het zonder het benauwende keurslijf van dagonderwijs en leeftijdgenoten die in de buurt wonen ontmoeten, moet stellen.
Ze is 15 geworden in september. Dat is de leeftijd om in de vierde klas van het middelbaar onderwijs te zitten. Naar wat ik begrepen heb zit ze inderdaad in havo 4. Maar goed, ze is nog jong, dus geen ramp om er een jaar langer over te doen. Alleen vrees ik dat op deze manier dat 2 jaar gaan worden.
pi_88591615
Gewoon een kwestie van tot haar 17e of 18e "op wereldreis" blijven. Weg leerplicht
pi_88595054
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef beeer het volgende:
Gewoon een kwestie van tot haar 17e of 18e "op wereldreis" blijven. Weg leerplicht
Dan heeft ze wel het wereldrecord langspijbelen..
pi_88596891
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dikke kans dat ze daar volgend jaar nog steeds in zit.

Als ze vorig leerjaar al over is gegaan... want ook toen spijbelde ze zich suf en kwam om in het strafwerk. Het is niet ondenkbaar, dat ze nog in Havo 3 zit.

[ Bericht 10% gewijzigd door Banjerkanjer op 11-11-2010 16:00:59 ]
  donderdag 11 november 2010 @ 15:51:16 #237
3542 Gia
User under construction
pi_88597912
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef beeer het volgende:
Weg startkwalificatie, ook.

Kan ze gaan vakkenvullen. Want ik geloof niet dat ze van de verkoop van een boek rijk zal worden.
  donderdag 11 november 2010 @ 16:02:51 #238
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88598393
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zeiken? Oh zeilen, bedoel je!
Ja het is godgeklaagd dat dat jonge genie zo lang is tegengewerkt door logge instanties en dorre bureaucraten. En dan het commentaar van fatsoensrakkers die vinden dat ze gewoon dagonderwijs moet volgen, alleen maar omdat zij dat ook moesten.
En dan noemen nóg sommige mensen het een vakantie! Het is toch overduidelijk dat ze keihard werkt, bezig is met een gewaagde onderneming, een formidabele recordpoging en dat de sponsors staan te trappelen om de exclusieve rechten voor veel geld te kopen?
Goh, ik wist niet eens dat ze ook nog moet zeilen ipv van slap lullen en media aandacht zoeken. Ik vindt het prachtig. Ik wacht met spanning af wanneer we daarna een 10 jarige krijgen. Want ja de koters van tegenwoordig moeten presteren. Sterker nog er moet gepresteerd worden. Die dat niet doet krijgt van mij persoonlijk straf. Iemand die op 12 jarige leeftijd hutten bouwt heeft maar een IQ van 70 en daar hebben we natuurlijk niets meer aan in deze tijd. Misschien dat we straks met DNA de ultieme koters kunnen creeren.
Laura veel succes in je tobbe.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_88598522
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee 'eigen risico'. Als je gepakt wordt, zijn de consequenties voor jezelf. Geldt ook voor Laura en haar ouders. Als ze een ongeluk krijgt met veel schade aan derden, en ze is niet verzekerd, draaien de ouders daar voor op, want ze is minderjarig.
Van een kale kip kun je niet plukken...
  donderdag 11 november 2010 @ 16:20:46 #240
3542 Gia
User under construction
pi_88599000
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:06 schreef Banjerkanjer het volgende:

Van een kale kip kun je niet plukken...
Oh, jawel hoor. Ik ken iemand die meer dan 20 jaar lang loonbeslag heeft gehad op een bijstandsuitkering en zelfs nu nog op zijn AOW. Er valt altijd wel wat te halen.

En anders verkopen ze toch gewoon de boten. *O*
pi_88600011
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, jawel hoor. Ik ken iemand die meer dan 20 jaar lang loonbeslag heeft gehad op een bijstandsuitkering en zelfs nu nog op zijn AOW. Er valt altijd wel wat te halen.

En anders verkopen ze toch gewoon de boten. *O*
Daar ben je dan blij mee, als zo'n onverzekerde puber je boot aan gort vaart, en je vervolgens 20 jaar lang mag gaan procederen en je handje ophouden om stukje bij beetje die onkosten vergoed te kunnen krijgen.

Daar word je blij van man!
  donderdag 11 november 2010 @ 17:20:12 #242
3542 Gia
User under construction
pi_88601117
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:47 schreef Banjerkanjer het volgende:

Daar ben je dan blij mee, als zo'n onverzekerde puber je boot aan gort vaart, en je vervolgens 20 jaar lang mag gaan procederen en je handje ophouden om stukje bij beetje die onkosten vergoed te kunnen krijgen.

Daar word je blij van man!
De Dekkertjes hebben toch bezittingen. Daar wordt heus wel beslag op gelegd.

Maar goed, eigenlijk zou ze gestopt moeten worden, inderdaad. Dat gebeurt ook als bekend is dat iemand zonder rijbewijs en verzekering in een auto rijdt.
pi_88601295
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef Gia het volgende:
Maar goed, eigenlijk zou ze gestopt moeten worden, inderdaad. Dat gebeurt ook als bekend is dat iemand zonder rijbewijs en verzekering in een auto rijdt.
Ga d'r achteraan, heldin
pi_88602243
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef Gia het volgende:

[..]

De Dekkertjes hebben toch bezittingen. Daar wordt heus wel beslag op gelegd.

Bezittingen?

Haar moeder verdient de kost als Pipo de Clown (of beter, als Bapsie Flapsie):

En dat hele bootproject van haar vader (het bouwen van een noorse viskotter, "zonder opleiding en uit het hoofd, zonder tekeningen") zal ook wel niet uit eigen zak worden betaald.

http://www.hpdetijd.nl/2009-09-02/kuitenbrouwer-over-laura-dekker

donderdag 11 november 2010 @ 18:48:16 #245
124676 RobertoCarlos
pi_88604200
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Goh, ik wist niet eens dat ze ook nog moet zeilen ipv van slap lullen en media aandacht zoeken. Ik vindt het prachtig. Ik wacht met spanning af wanneer we daarna een 10 jarige krijgen. Want ja de koters van tegenwoordig moeten presteren. Sterker nog er moet gepresteerd worden.
Je snapt het nog niet he? :( Ze heeft een American Dream en die gaat ze verwezenlijken! Ik ben zooo trots op Laura, dat ze dit allemaal durft terwijl andere mensen allerlei onaardige dingen over haar zeggen! Laura hou vol he! O+
  donderdag 11 november 2010 @ 19:07:20 #246
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88605024
Die American dream is mooi, maar daar heb je de media niet voor nodig. Wat iedereen doet zal mij uiteindelijk een zorg zijn. Waar het mij om gaat is de media die ze steeds opzoekt en de strijd om media rechten etc. Maar ja in deze tijd brengen ouders nu eenmaal hun kinderen aan de man. Zie ook de paranormale kids dat schijnt nu ook al een rage te zijn.
Joe Kittinger volgde ook zijn dream, maar zocht nooit de media op.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  donderdag 11 november 2010 @ 19:16:28 #247
124676 RobertoCarlos
pi_88605534
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef Cherna het volgende:
Die American dream is mooi, maar daar heb je de media niet voor nodig. Wat iedereen doet zal mij uiteindelijk een zorg zijn. Waar het mij om gaat is de media die ze steeds opzoekt en de strijd om media rechten etc.
Dat is haar goed recht! En er is meer dan genoeg vraag naar een zeilmeisje dat er goed uitziet. Laura is gewoon erg handig en praktisch en benut haar kansen gewoon hardstikke goed *O* :Y
pi_88606124
Onderweg naar Cabo heeft ze toch haar log bijgehouden. Ik denk dat het eerder met locale regelgeving dan met geld te maken heeft dat Laura niet in de haven aanlegt. Een beetje havenmeester zou vereerd zijn met het bezoek van Laura en laat haar gratis aanleggen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_88607949
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Onderweg naar Cabo heeft ze toch haar log bijgehouden. Ik denk dat het eerder met locale regelgeving dan met geld te maken heeft dat Laura niet in de haven aanlegt. Een beetje havenmeester zou vereerd zijn met het bezoek van Laura en laat haar gratis aanleggen.
Dream on! :D
  donderdag 11 november 2010 @ 20:04:14 #250
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_88608018
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
_O- :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')