abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:36:13 #76
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87605325
Wat een onzinstuk. Allah bestaat niet, dus je moet helemaal geen moslim zijn, niet met opgeheven hoofd en niet met hangend hoofd.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:37:51 #77
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_87605367
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:24 schreef ErikT het volgende:

[..]

Zoals ik het lees roept hij juist op tot net gedrag en daarmee het ongelijk bewijzen van Wilders. Hij geeft kritiek op het in de slachtofferrol kruipen...
Niet zoveel mis met dit stuk. Hopelijk luisteren veel mensen naar hem, dan gebeuren er weinig enge dingen.
Ach wat, hou op.

Wat moet er gebeuren in dit land?

Tegen het scootergajes moet gewoon de wet gehandhaafd worden. Idioten als Fawaz Jneid kunnen we missen als kiespijn, tenzij ze hun opvattingen prive houden en er niemand mee lastig vallen (dat gaat niet gebeuren dus). Wie welkom zijn: normale burgers die gewoon meedoen, daaronder ook moslims die een verwaterde vorm van de islam aanhangen.

Iets dergelijks hoor ik Dibi dan weer niet zeggen. Het gaat vooral over de toon en Wilders. Dibi, als je meeleest: Wilders is totaal niet interessant. Het gaat erom dat de criminaliteit wordt ingedamd, dat men zichzelf niet als slachtoffer presenteert maar de schouders eronder zet (de VVD-mentaliteit), dat men gaat inzien dat islam in pure vorm en westerse cultuur keihard botsen, en dat de autochtone bevolking dat niet op prijs stelt. Dat is alles. Doe er je voordeel mee.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:38:43 #78
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87605383
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:34 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Het valt me op dat vooral PVDA-ers en andere linkschmenschen niet kunnen spellen, geen wonder dat dat dan ook allemaal de uitkeringstrekkers zijn.
Je weet dat je het nu over Belgen hebt hè?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:38:45 #79
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87605385
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:36 schreef Louis22 het volgende:
Wat een onzinstuk. Allah bestaat niet, dus je moet helemaal geen moslim zijn, niet met opgeheven hoofd en niet met hangend hoofd.
ga ergens anders trollen :O
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87605386
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:36 schreef Louis22 het volgende:
:')
Dit, dus.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:39:23 #81
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87605406
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
Angst is een slechte raadgever, dat kan ik je nu al vertellen - en dat zal in iedergeval niet leiden tot nederig- ofbescheidenheid.
Godsdiensten als de islam weten het anders wel om te zetten tot bescheidenheid - onderwerping om correct te zijn. Enfin, angst kan verscheidene gevolgen realiseren. Het zorgt bij de personen die zich stelselmatig misdragen en weigeren aan te passen voor een soort 'kwetsbaarheid'. Dat bepaalde handelingen consequenties hebben en dat men daadwerkelijk aangepakt wordt, mochten ze iets kwaads in hun zin hebben. De constante 'zwaard van Damocles' boven het hoofd., wat naar mijn mening niet zozeer negatief is.
pi_87605410
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:37 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ach wat, hou op.

Tegen het scootergajes moet gewoon de wet gehandhaafd worden. Idioten als Fawaz Jneid kunnen we missen als kiespijn, tenzij ze hun opvattingen prive houden en er niemand mee lastig vallen (dat gaat niet gebeuren dus). Wie welkom zijn: normale burgers die gewoon meedoen, daaronder ook moslims die een verwaterde vorm van de islam aanhangen.

Iets dergelijks hoor ik Dibi dan weer niet zeggen. Het gaat vooral over de toon en Wilders. Dibi, als je meeleest: Wilders is totaal niet interessant. Het gaat erom dat de criminaliteit wordt ingedamd, dat men zichzelf niet als slachtoffer presenteert maar de schouders eronder zet (de VVD-mentaliteit), dat men gaat inzien dat islam in pure vorm en westerse cultuur keihard botsen, en dat de autochtone bevolking dat niet op prijs stelt. Dat is alles. Doe er je voordeel mee.
dat is juist de essentie van het begin van zijn stuk :')

En wat betreft het optreden tegen criminaliteit, ik denk niet dat Dibi het daar met je oneens is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2010 14:40:35 ]
pi_87605426
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:34 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Het valt me op dat vooral PVDA-ers en andere linkschmenschen niet kunnen spellen, geen wonder dat dat dan ook allemaal de uitkeringstrekkers zijn.
Als je PVV'ers onder linkschmenschen classificeert is dit inderdaad ene heldere analyse.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:40:43 #84
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87605447
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dat is juist de essentie van het begin van zijn stuk :')
Sacher leest nooit een OP, maar post alleen maar dezelfde posts waarin hij de VVD schetst als de brenger van Gods Koninkrijk op aarde en de PvdA als de boodschapper van Satan.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_87605450
Wat een blaat stuk. Hoe kan je nou een vrome moslim zijn en alcohol drinken? Accepteer dan dat je voortkomt uit een islamitische familie en dat bepaalde waarden aan je zijn blijven kleven en ook al geloof je in God/Allah, dat je nog steeds geen 'echte' moslim bent. Dat komt voort uit individuele acties en overtuigingen, niet je afkomst. Maar ja, dat is dan ook precies het probleem :)
pi_87605453
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:37 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ach wat, hou op.

Je mag wel meedoen, máár je moet wel een gematigde vorm van de Islam aanhangen anders snappen de Nederlanders het niet meer en dan gaat het botsen. Zo werkt het dus niet.
Dit, dus.
pi_87605454
Whatever helps you sleep at night.
pi_87605468
Een serieuze post van Sachertote. ^O^
pi_87605477
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jouw gebruik van aanwijzende voornaamwoorden is anders ook niet alles. Stiekem ook een uitkeringstrekker?

Nee, ik ben succesvol en lach me al jaren kapot.
pi_87605489
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:40 schreef Hamilcar het volgende:
Wat een blaat stuk. Hoe kan je nou een vrome moslim zijn en alcohol drinken? Accepteer dan dat je voortkomt uit een islamitische familie en dat bepaalde waarden aan je zijn blijven kleven en ook al geloof je in God/Allah, dat je nog steeds geen 'echte' moslim bent. Dat komt voort uit individuele acties en overtuigingen, niet je afkomst. Maar ja, dat is dan ook precies het probleem :)
Er zijn zoveel gelovigen die niet precies volgens de regels van hun geloof leven. Boeit jou dat nou?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:42:42 #91
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87605497
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:04 schreef IHVK het volgende:

De jongeren begrijpen er maar weinig van.

Tofik Dibi

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_87605514
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:41 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Want naast je werk heb je verder geen leven?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:43:37 #93
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87605523
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:38 schreef DeBassist het volgende:

[..]

ga ergens anders trollen :O
?

Is het soms niet waar wat ik zeg?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:43:55 #94
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87605535
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:41 schreef Monco10 het volgende:

[..]

op internet is iedereen succesvol en heeft een pik van 21 centimeter.
pi_87605547
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:39 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Godsdiensten als de islam weten het anders wel om te zetten tot bescheidenheid - onderwerping om correct te zijn. Enfin, angst kan verscheidene gevolgen realiseren. Het zorgt bij de personen die zich stelselmatig misdragen en weigeren aan te passen voor een soort 'kwetsbaarheid'. Dat bepaalde handelingen consequenties hebben en dat men daadwerkelijk aangepakt wordt, mochten ze iets kwaads in hun zin hebben.
Diegene die religieus en derhalve bescheiden en/of onderworpen zijn - vormen nou juist net niet de kern van het probleem binnen Nederland. De personen die zich stelselmatig misdragen hebben derhalve lak aan de godsdienstige gevolgen van hun gedraging. Aangezien angst moeilijk te kanaliseren is (of vorm te geven) speel je al heel gauw met vuur.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:45:40 #96
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87605578
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:43 schreef Louis22 het volgende:

[..]

?

Is het soms niet waar wat ik zeg?
Bewijs maar dat Allah (of welke andere god) niet bestaat.
pi_87605610
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er zijn zoveel gelovigen die niet precies volgens de regels van hun geloof leven. Boeit jou dat nou?
Mij wel eigenlijk. Als iemand claimt dat god/allah/whatever bepaalt wat goed en kwaad is moeten ze vervolgens niet gaan zeggen "maar soms weet ik het toch echt lekker beter dan mijn god". Dat is arrogant, hypocriet en maakt zo iemand onvoorspelbaar - en dus een gevaar voor de samenleving ;)

(was dat goed meneer Wilders ? Mag ik nu een koekje ?)
pi_87605616
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Diegene die religieus en derhalve bescheiden en/of onderworpen zijn - vormen nou juist net niet de kern van het probleem binnen Nederland. De personen die zich stelselmatig misdragen hebben derhalve lak aan de godsdienstige gevolgen van hun gedraging.
Maar dat is de gemakkelijke manier om het probleem aan te kaarten. Iedereen wil graag de hele puzzel zien en om het zichzelf wat makkelijk te maken verzinnen ze een aantal stukje erbij om hem compleet te kunnen leggen.

Marokkaantjes op scooters > Islam > Islam aanpakken = Marokkaantjes aanpakken > Alleen gematigde Moslims accepteren > Probleem opgelost.
Dit, dus.
pi_87605652
Hallo!

Voor school doe ik een onderzoek naar de waarden (gevoelens/motieven) van iemand om op een bepaalde partij te stemmen. Op dit moment zoeken we mensen die op de PVV hebben gestemd, of willen (gaan) stemmen. Ben jij onder de 35, woon je in de omgeving van Amsterdam (hoeft niet persé, maar liever wel), en wil je met mij een interview doen, reageer dan op dit bericht (of mail mij).
Alvast bedankt als je mee wil doen :)

Groetjes,

Alma
Voor mijn opleiding doen ik en drie medestudenten een onderzoek naar de overwegingen en waarden van jonge mensen om op een bepaalde politieke partij te stemmen.
Zo ook zijn wij geïnteresseerd in de waarden van stemmers op de PVV. Woon jij in om
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:49:05 #100
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87605655
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
Diegene die religieus en derhalve bescheiden en/of onderworpen zijn - vormen nou juist net niet de kern van het probleem binnen Nederland.
Wel degelijk hoor. Bepaalde religieuze elementen in de islam vormen een belemmering in westerse maatschappijen, en zijn naar mening dan ook onverenigbaar met elkaar. Wilders ageert zowel tegen de mensen die lak hebben aan godsdienstige gevolgen (het straattuig), als wel tegen de mensen die vanwege de godsdienstige gevolgen bepaalde extreem religieuze elementen met zich meedragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')