Jij moet ze enkel nog correct leren te spellen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hey, kijk, je hebt weer wat nieuwe woordjes geleert. Nu ze nog juist leren toepassen.
Tuurlijk is er bezorgdheid, dat is echter nog altijd wat anders dan angst. Of met angst rondlopen. Het feit dat jij het bevoorbeeld aantrekkelijk vindt als moslims in angst rondlopen, dat doet mij zorgen baren. Zelfde situatie als in het maatschappelijk debat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef AryaMehr het volgende:
Wellicht gekleurd, maar er schuilt zeker een kern van realiteit in. Het maatschappelijke debat toont in zoverre die angst, dat woordvoerders van moslim-organisaties een zekere vorm van bezorgdheid vertolken.
De Islam kent helemaal geen "andere gradaties". En het "aantallen herhalingen van de angst" is weer een leuk vaag omschreven zin, wat helemaal niets aantoont. Ik ga hier verder ook geen theologische discussie voeren, aangezien het niet de plek daarvoor is - ik wijs slechts op het feit dat jouw perceptie jouw perceptie is - en geen feitelijkheid.quote:Niet zozeer van elk godsdienst; de angst in de islam kent andere gradaties. Mede door het significant aantallen herhalingen van die angst.
Oh?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
Tuurlijk is er bezorgdheid, dat is echter nog altijd wat anders dan angst. Of met angst rondlopen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Angstquote:Angst is een fysiologische toestand die gekenmerkt is door lichamelijke, cognitieve, emotionele en gedragscomponenten. Angst kent verschillende gradaties. Voorbeelden van mildere vormen zijn: ‘je niet op je gemak voelen’, onrust en bezorgdheid. Voorbeelden van meer extreme vormen zijn paniek, de paniekstoornis en de gegeneraliseerde angststoornis.
Ironisch, als aanhanger van het perspectivisme ben ik wel de laatste die pretendeert dat feiten bestaan.quote:ik wijs slechts op het feit dat jouw perceptie jouw perceptie is - en geen feitelijkheid.
Je bent me voor. Iemand die zo zijn voltooid deelwoorden hanteert kan in een serieuze discussie niet serieus genomen worden. Denaturalisatie lijkt me de volgende stap voor dergelijke sujetten bij voortdurende incompetentie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij moet ze enkel nog correct leren te spellen.
toepasselijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:04 schreef IHVK het volgende:
[i]Wees moslim met opgeheven hoofd
De uitslag van de verkiezingen sloeg bij veel mensen in mijn omgeving in als een bom.
Wellicht eerst eens Nederlands leren. Angst is dus niet bezorgdheid, immers bezorgdheid is een mildere vorm. Als het een mildere vorm is, is het niet hetzelfde. Bezorgdheid en angst hebben in het dagelijks taalgebruik dan ook een verschillende betekenis. Angst is een veel "emotionelere (irrationelere)" toestand dan bezorgdheid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:59 schreef AryaMehr het volgende:
Oh?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Angst
Wellicht voortaan eerst de betekenis opzoeken.
Feiten bestaan, uitgangspunten en perspectieven verschillen.quote:Ironisch, als aanhanger van het perspectivisme ben ik wel de laatste die pretendeert dat feiten bestaan.
Jij hebt moeite met lezen? Zoals er staat: angst kent verscheidene gradaties. Bezorgdheid valt onder de mildere vorm ervan. Naast het weekend van vergiffenis mag je wellicht ook het weekend van 'begrijpend' lezen invoeren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
Wellicht eerst eens Nederlands leren. Angst is dus niet bezorgdheid, immers bezorgdheid is een mildere vorm. Als het een mildere vorm is, is het niet hetzelfde.
Feiten bestaan niet, slechts interpretaties.quote:Feiten bestaan, uitgangspunten en perspectieven verschillen.
Wie heeft er hier nu moeite met lezen. In het dagelijkse taalgebruik is angst gewoon iets anders dan bezorgdheid, ik heb ook een hele nette uitleg daarbij gegeven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:05 schreef AryaMehr het volgende:
Jij hebt moeite met lezen? Zoals er staat: angst kent verscheidene gradaties. Bezorgdheid valt onder de mildere vorm ervan. Naast het weekend van vergiffenis mag je wellicht ook het weekend van 'begrijpend' lezen invoeren.
Zeker ten aanzien van bovenstaande termen.quote:Feiten bestaan niet, slechts interpretaties.
Ik stem VVD, geen PvdA.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zou zeggen, doe eens wat meer dan trollen op Fok en klaag hem aan.
Jij hebt moeite met lezen. In het dagelijkse taalgebruik worden wel vaker linguïstische fouten gemaakt. Feit blijft dat - zoals je hebt gelezen - angst verscheidene gradaties kent en bezorgdheid onder de mildere vorm valt. Argument van 'dagelijks taalgebruik' is dan ook gewoon een drogreden. Ad populum genaamd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
Wie heeft er hier nu moeite met lezen. In het dagelijkse taalgebruik is angst gewoon iets anders dan bezorgdheid, ik heb ook een hele nette uitleg daarbij gegeven.
Feit? Die bestaan toch niet? Verder is het geen drogreden, het is namelijk zo dat angst een overkoepelende term is en dat bezorgdheid daar terminologisch onder valt, maar slechts één van de vele vormen is. Derhalve zijn het niet twee dezelfde zaken, aangezien angst ook iets anders kan zijn (juist OMDAT het een overkoepelende term is).quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:11 schreef AryaMehr het volgende:
Jij hebt moeite met lezen. In het dagelijkse taalgebruik worden wel vaker linguïstische fouten gemaakt. Feit blijft dat - zoals je hebt gelezen - angst verscheidene gradaties kent en bezorgdheid onder de mildere vorm valt. Argument van 'dagelijks taalgebruik hanteert een ander betekenis' is dan ook gewoon een drogreden.
Je hebt gelijk, excuses!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:15 schreef Buitendam het volgende:
Holy crap, anders plemp je het topic even vol met een discussie over de definitie van 'angst'. Terug naar Dibi en zijn schrijfsel dan maar?
Correct. Deze discussie lijkt me wel klaar, maar Mutant zal nog wel iets vinden om door te kunnen zeveren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met lezen. In het dagelijkse taalgebruik worden wel vaker linguïstische fouten gemaakt. Feit blijft dat - zoals je hebt gelezen - angst verscheidene gradaties kent en bezorgdheid onder de mildere vorm valt. Argument van 'dagelijks taalgebruik' is dan ook gewoon een drogreden. Ad populum genaamd.
Angst kan inderdaad ook iets anders zijn, maar dat was het punt niet. Punt is dat bezorgdheid er ook onder valt, immers ontkende je dat een paar reacties geleden nog. Zinloze discussie overigens. Voortaan gewoon eerst de betekenis opzoeken, Mutant.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
Verder is het geen drogreden, het is namelijk zo dat angst een overkoepelende term is en dat bezorgdheid daar terminologisch onder valt, maar slechts één van de vele vormen is. Derhalve zijn het niet twee dezelfde zaken, aangezien angst ook iets anders kan zijn (juist OMDAT het een overkoepelende term is).
Zoals ik het lees roept hij juist op tot net gedrag en daarmee het ongelijk bewijzen van Wilders. Hij geeft kritiek op het in de slachtofferrol kruipen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef Sachertorte het volgende:
Nou, dat wordt weer een procesje hoor. Deze oproep kun je immers lezen als een oproep tot geweld.
Het toont in zeker zin wat nederig- of bescheidenheid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga verder niet reageren op de persoonlijke sneren, maar ik vraag mij dan nogsteeds af waarom jij het aantrekkelijk vindt als moslims bang zijn AryaMehr.
Dat mag jij mij wel beter uitleggen. Kennelijk heb jij liever dat ik in angst moet leven, dan verwacht ik ook een hele nette uitleg. Angst is een slechte raadgever, dat kan ik je nu al vertellen - en dat zal in iedergeval niet leiden tot nederig- ofbescheidenheid. Dat zou jij ook moeten weten, gezien de toestanden in Iran.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het toont in zeker zin wat nederig- of bescheidenheid.
En dat weerhoudt je ervan gebruik te maken van het rechtsysteem? Of weet je ook wel dat je geen enkele kans maakt, maar liever een beetje zit te mopperen hier?quote:
Het valt me op dat vooral PVDA-ers en andere linkschmenschen niet kunnen spellen, geen wonder dat dat dan ook allemaal de uitkeringstrekkers zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hey, kijk, je hebt weer wat nieuwe woordjes geleert. Nu ze nog juist leren toepassen.
Jouw gebruik van aanwijzende voornaamwoorden is anders ook niet alles. Stiekem ook een uitkeringstrekker?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:34 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Het valt me op dat vooral PVDA-ers en andere linkschmenschen niet kunnen spellen, geen wonder dat dat zij dan ook allemaal de uitkeringstrekkers zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |