Dan moet je toch echt beter kijken, ik zie ze bij wijze van spreken dagelijks.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:26 schreef DeWaasheid het volgende:
Mooi stukje propaganda, maar de voorbeelden die hij noemt zie ik nergens. Ik heb nog nooit een moslim gezien die aan de vodka 7-up zit,
Jij bent precies het soort persoon waar een moslim met opgeheven hoofd tegen moet staan.quote:ik zie wel heel veel etterbakjes die 's avonds rondhangen en waar je liever niet langs wil lopen.
Vooral dat stuk dat ze zich moeten verzetten is mooi. Verzet was mogelijk bij het stemmen, daarin hebben ze verloren. Dan moet je respect hebben voor de uitslag en deze accepteren. Dat is democratie, dat is hoe het HIER in Nederland gaat.
De grens is open, je mag altijd weg, maar het is nog altijd een keuze.
Jij bent dan ook heel objectief.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt beter kijken, ik zie ze bij wijze van spreken dagelijks.![]()
[..]
Jij bent precies het soort persoon waar een moslim met opgeheven hoofd tegen moet staan.
Je eerste punt is gewoon een welles nietes die niet met feiten te bewijzen zijn dus laten we dat maar gewoon rusten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:37 schreef IHVK het volgende:
Ach kom, je ontkent bijna het bestaan van moslims die drinken, terwijl het lastig is om dat niet gezien te hebben hoe serieus moet ik jou nog nemen?
En dat 'als het niet bevalt rot je maar op' toontje staat me helemaal niet aan, hoe politiek correct je het ook uitdrukt.
Nee, als je dat aan onder meer rechtenstudentes nog uit moet leggen is het eind inderdaad zoek, maar gelukkig zijn er ook zat moslims die het gewoon wel heel goed begrijpen.quote:Soms probeerde ik uit te leggen dat de PVV niet deel gaat nemen aan de regering, maar slechts gedoogsteun geeft aan een minderheidskabinet. Een wazige blik in hun ogen was het resultaat. Gedoogsteun wat is dat? Heeft hij nu wel of geen macht? Wilders onderhandelde toch mee? Zijn de VVD en het CDA het nu wel of niet eens met de PVV? De jongeren begrijpen er maar weinig van. Wat natuurlijk ook niet zo gek is. Op een gegeven moment legde ik de gedoogconstructie maar niet meer uit.
En dan;quote:de PVV is geen bedreiging voor jou, jij bent een bedreiging voor de PVV. Geert Wilders krijgt knikkende knietjes en klamme handjes van jou omdat één blik op jou hem stamelend achterlaat met een mond vol tanden.
Wat een goeie, volwassen jongens, en zo begripvol. tranen in mijn ogen van ontroering, echt waarquote:De jongens uit de buurt hebben een hekel aan Geert Wilders, maar verdedigen zijn vrijheid van meningsuiting.
Ik wel hoor. Het is een jonge moslim, dat was voldoende.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik snap nog steeds niet op basis van wat ze hem een hoge plaats op de kieslijst hebben gegeven.
De VVD mentaliteit van Sachertorte is dan ook geen VVD mentaliteit, maar een PVV mentaliteit. Het is alleen dat hij het nog niet doorheeft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:
Echt he, zogenaamd VVD stemmen uit compassie voor moslims , maar tegelijkertijd elke succesvolle moslim meteen onderuit halen.
Rijmt niet met elkaar vind ik.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
Sachertorte, waarom ben je zo jaloers op succesvolle moslims?
Hoe kom jij erbij dat moslims met angst rondlopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:19 schreef AryaMehr het volgende:
Dat veel moslims met 'angst' schijnen rond te lopen nu de PVV aan een opmars is begonnen, doet mij deugd. Wilders vertolkt in wezen een fundament van de islam; de angst.
Je bent jaloers op zijn positie - zeker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
![]()
Jaloers op iemand die voor GL in de Kamer zit?![]()
Goede troll van je.
Zoals je vast wel weet heb ik niks met het GL denken, en Dibi vind ik zelf ook niet overtuigend. Het is vast een aardige jongen, maar dat is onvoldoende, hij is me veel te veel van de positieve brilletjes en het gemakzuchtig wegkijken of niet werkende plannetjes voorstellen bij overlast; zeg maar de goedpraatcultuur waar de geitenwollensokken van GL in excelleren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:
Echt he, zogenaamd VVD stemmen uit compassie voor moslims , maar tegelijkertijd elke succesvolle moslim meteen onderuit halen.
Rijmt niet met elkaar vind ik.
Het probleem is dat je "iemand ok vinden" of "iemand waarderen" koppelt aan zijn politieke uitspraken. Iets wat op zichzelf erg vreemd is. Nu besmeur je tofik dibi puur vanwege het feit dat hij een andere politieke kijk heeft dan jou. En meteen koppel je zijn positie aan zijn moslim zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zoals je vast wel weet heb ik niks met het GL denken, en Dibi vind ik zelf ook niet overtuigend. Het is vast een aardige jongen, maar dat is onvoldoende, hij is me veel te veel van de positieve brilletjes en het gemakzuchtig wegkijken of niet werkende plannetjes voorstellen bij overlast; zeg maar de goedpraatcultuur waar de geitenwollensokken van GL in excelleren.
Ik heb me overigens op dit forum geregeld positief uitgelaten over een andere moslim in de politiek: Marcouch. Die vind ik wel ok, ondanks dat hij van de PvdA is.
Dat impliceert dit artikel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kom jij erbij dat moslims met angst rondlopen.![]()
Nee, ik projecteer de incompetenties van je Marokkaanse straattuig die naast het importeren van intimidatie, achterlijkheid en geweld nauwelijks een bijdrage aan deze samenleving hebben geleverd.quote:Overigens, projecteer de incompetenties van je Iraanse haatbaarden maar niet op de rest.
Het is een opiniestuk - geen Poll onder moslims.quote:
Duidelijk niet, je praat vanuit de angst die de Groot Ayatollah's je inboezemen onder de noemer Islam - en derhalve denk jij dat het precies de grondslag is van de Islam. Het is je vergeven (het is je immers met de paplepel ingegoten). In die zin vergeef ik ook Ayaan Hirsi Ali - die vanuit dezelfde perspectieven spreekt - of een Afshin Ellian.quote:Nee, ik projecteer de incompetenties van je Marokkaanse straattuig die naast het importeren van intimidatie, achterlijkheid en geweld nauwelijks een bijdrage aan deze samenleving leveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |