Oh, myraela heeft het geopend, vandaar.quote:
Ja hoor... is zatquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn 100 euro.Alleen trein kost al bijna 50. Maar dan houd ik wel genoeg over he?
Jawel toch. Hoop ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn 100 euro.Alleen trein kost al bijna 50. Maar dan houd ik wel genoeg over he?
Nietsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Trek dan gewoon iets aan waar je je goed in voelt
Je gaat maar socios?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:44 schreef Myraela het volgende:
Hier voel ik me lekker inquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Trek dan gewoon iets aan waar je je goed in voelt
Nou prima tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier voel ik me lekker in
Op zich zie je geen megazwembanden
Maar haar is gelukt, nou ja, ben net barbie alleen dan met slag in me haar
Nee joh ik ben het maarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ben alleen nerveus om straks het treingroepje te ontmoeten.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:44 schreef Myraela het volgende:
Rauzer schatje ben je uit gekletstquote:
C_A, ik weet het nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:49 schreef Myraela het volgende:
Hoelaat moest ik ookalweer bij spoor 13 staan?
In het echt ben ik rustig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij? Na je babbeltjes van gister?
Okay. Sta der waarschijnlijk veel te vroeg.quote:
Nou ja dat kunnen ze ook niet met jou, dus het komt vast goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:54 schreef Graseter het volgende:
In het echt kan ik niemand blokkeren of wegklikken.
quote:
Symphquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben geil, het eerste lekkere hapje dat ik tegen kom is van mij!!
Kom eerst naar Rotterdam, dan gaan we samen naar Utrecht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Kwam ik ook mar met de trein, dan kende ik ook al voor Utrecht CS wat mensen!
Die ken je al toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kunt toch eerst naar CS komen...?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben al klaar
Nu even doggy uitlaten, boterham eten, weer tandjes poetsen en dan richting Kally
Ja dat doe ik ook (rond half 4 op CS), maar dan komen er allemaal mensen in groepen aanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt toch eerst naar CS komen...?
Vaduz is er al een tijdje geloof ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook (rond half 4 op CS), maar dan komen er allemaal mensen in groepen aan.
Ik kom alleen. En vaduz is er tegen die tijd ook al, in zijn eentje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook (rond half 4 op CS), maar dan komen er allemaal mensen in groepen aan.
we pakken je * insert zweepje *quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan stop je je spullen in een kluisjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:06 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen een handtas meenemen. Maar ik heb veel te veel spullen.
Je goede humeurquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
Wat ga ik vergeten?Ik vergeet altijd wat.
Je hebt toch niet zo veel nodig? Geld en daar houdt het wel mee op. Oh, en je poederdoos.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat ik wat moet meenemen, maar ik zou niet weten wat
Okay.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Tandenborstel, condooms, tampons, je spiraaltje
Welles, je kent LL en Tombo toch al gekkerdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks herken ik niemand!!!!!
* Tha_Erik doemscenario's op ziet doemen.
Ik kom alleen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan kan je ook nog wel wat handelenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef Myraela het volgende:
Ik neem ook mijn halve medicijnkast mee, want ik hoest nog steeds de longen uit me lijf.
Ik ben het meisje met een starbacks koffie in der handen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks herken ik niemand!!!!!
* Tha_Erik doemscenario's op ziet doemen.
Ohjaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welles, je kent LL en Tombo toch al gekkerd
Nou, dat zit gewoon op het station, dus dat kan makkelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het meisje met een starbacks koffie in der handen.
OH wacht!? We gaan wel naar de starbucks he!?
Ben jij het Starbucks-meisjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het meisje met een starbacks koffie in der handen.
OH wacht!? We gaan wel naar de starbucks he!?
De vorige keer dat ik in Utrecht was was ik het vergeten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat zit gewoon op het station, dus dat kan makkelijk.
Dan meot je het toch juist drinkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik in Utrecht was was ik het vergeten.En nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin in ijskoffie want mijn keel is dood.
Het is veel te koud voor ijskoffie mafkeesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik in Utrecht was was ik het vergeten.En nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin in ijskoffie want mijn keel is dood.
IJskoffie kan altijd. Vorig jaar in de sneeuw samen met mijn beste vriendin Starbucks ijskoffie gehaald.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is veel te koud voor ijskoffie mafkees!
Mafkees. Ik zeg het je.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
IJskoffie kan altijd. Vorig jaar in de sneeuw samen met mijn beste vriendin Starbucks ijskoffie gehaald.
Ik vind het ook niet gek hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is veel te koud voor ijskoffie mafkees!
Ja, maar jij....quote:
Gekkiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil trouwens wel van iedereen een lekkere natte tongzoen ipv een handje hoor!
Ik ookquote:
Veel plezier C_Aquote:
Haha nee gekkiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet ik je bellen straks op de meet? Op de speaker enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |