De vorige keer dat ik in Utrecht was was ik het vergeten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat zit gewoon op het station, dus dat kan makkelijk.
Dan meot je het toch juist drinkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik in Utrecht was was ik het vergeten.En nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin in ijskoffie want mijn keel is dood.
Het is veel te koud voor ijskoffie mafkeesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik in Utrecht was was ik het vergeten.En nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin in ijskoffie want mijn keel is dood.
IJskoffie kan altijd. Vorig jaar in de sneeuw samen met mijn beste vriendin Starbucks ijskoffie gehaald.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is veel te koud voor ijskoffie mafkees!
Mafkees. Ik zeg het je.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
IJskoffie kan altijd. Vorig jaar in de sneeuw samen met mijn beste vriendin Starbucks ijskoffie gehaald.
Ik vind het ook niet gek hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is veel te koud voor ijskoffie mafkees!
Ja, maar jij....quote:
Gekkiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil trouwens wel van iedereen een lekkere natte tongzoen ipv een handje hoor!
Ik ookquote:
Veel plezier C_Aquote:
Haha nee gekkiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet ik je bellen straks op de meet? Op de speaker enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |