Jupsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Was jij een van de weinigen bij wie ik niet dreigend in de PM hing?
Ik mot er eerst nog ff een mod uitschoppen!quote:
Dat dusquote:
Heeft iemand vandaag al tegen jou gezegd dat je 'Belle' bent?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:48 schreef yvonne het volgende:
Ik mot er eerst nog ff een mod uitschoppen!
Bussum, denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:51 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat dat halve zaaltje in Bussum/Bunnik/Bla (waar was dat NSF ook alweer yv?) straks vol zit met FOK!ers
Ahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef. Generatiekloofje?
Da's uit Toen Was Geluk Heel Gewoon
quote:
Abbaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vertel, want vond jij een leuk Songfestival liedje?
En niet gaan sputteren dat je er niet eentje kent, want da's heus wel.
Hij is zelfs nog jonger dan ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef. Generatiekloofje?
Da's uit Toen Was Geluk Heel Gewoon
Van mij mag iemand als Ivo Niehe of Harm Edens het wel doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:55 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Yo het niet meer gaat presenteren, die is niet zo geliefd bij die Volendammerts.
Wie zou er nu gaan zorgen voor die hele mooie woorden?
Deze, met dat Herman van Veen-ish beginnetjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, welk 3J's nummer was dat nummer met die vioolmoeke?
Jaaaaaaaa, komt ze nu mee. Je stemde vorig jaar anders niet op ABBAquote:
Hoe oud ben jij dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is zelfs nog jonger dan ik!
Moeke? Da's Monique Lansdorp, met afstand de beste (balkan)folk violist van Nederland!quote:
Moeke is niet denigrerend hoor, gewoon omdat ze er uitziet als eenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Moeke? Da's Monique Lansdorp, met afstand de beste (balkan)folk violist van Nederland!
Ik was het net vergeten....quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Vannacht om 1 uur nog luidkeels ge-shalalie't op Utrecht Centraal![]()
!
Best druk he, in je eentje?quote:
Je hebt het nu toch niet over het ESF, toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Best druk he, in je eentje?![]()
Maar ik ben bij dat je er al zo'n zin in hebt!
Natuurlijk wel, we kennen je tochquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch niet over het ESF, toch?
Waar over dacht jij dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch niet over het ESF, toch?
Daar trappen we niet meer in na vorig jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De New Kids filmOf die Sint-horror. Of het nieuwe album van de Foo Fighters.
Those were the daysquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Nou. Ik deed nog wel zo m'n best.
En ik heb de Belg nog afgekraakt. Toen werd jij (weer) boos op me
Zegt ze alsof het weer eens moet gaan gebeuren!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Those were the days
We hebben echt al te lang geen ruzie gemaakt
Er komt toch wel een gast(endoekjes)optreden van Jan en Monique?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron zelfs vernomen dat je zaterdag de 3js een hart onder de riem wilt gaan steken!
Wáár?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er komt toch wel een gast(endoekjes)optreden van Jan en Monique?
Ik hoop eigenlijk dat GB bedoelt dat LL mogelijk naar de 3jees gaat komende zaterdag. Als jij zou gaan dan is het niet grappig, van jou begrijp ik het nog wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wáár?
Wanneer?
Waar hebben we het in godsnaam over?
Ha, Dirk!
Dan is het wel een schande dat ik dat niet weet, als Ll daar zaterdag heen gaatquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat GB bedoelt dat LL mogelijk naar de 3jees gaat komende zaterdag. Als jij zou gaan dan is het niet grappig, van jou begrijp ik het nog wel.
Ik hoop het wel, ja!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er komt toch wel een gast(endoekjes)optreden van Jan en Monique?
OOO EEMMM DJIEEEEquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vorige week dat programma van Jan Smit, de bekende broer van Aero, heb gezien. Daar waren twee J's en dinges en Simon. Dat was op zich dan wel weer grappig.
#ontboezeming
Pas op, he!quote:
Schaam je maar niet, Ll snapt het ook niet.quote:
Aan tafel bij het ontbijtquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ja!
Blijf je vana-na-na-na-naaavond bij mijjjjj . Zie ik je la-la-laaaater aan het ontbijt![]()
Ga je naar Volendam?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet niet.
We gaan op zo'n foto, jeweetwel
Ah welnee, lekker tegendraadsquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Ga je naar Volendam?Kun je dat niet beter in de zomer doen?
Nee zo eentje, wacht... Ik heb er eentje van vroegahquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n foto, of met je hoofd door een gat?
Je had toch al zo'n foto met Dirk?quote:
Nee, die was geshoptquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je had toch al zo'n foto met Dirk?
Oh, haahahahaha, dat wist ik niet eens meerquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die was geshopt
En nee (serieus) die hoeft écht niet nog een keer online. Da's na 19 keer nu wel leuk geweest
Maar er een kwis van, dan laat ik mijn buurman er naar kijken en win ik eindelijk een keer een prijs!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er behoefte aan een ESF-trivia-topic? Ik heb namelijk steeds de behoefte om het te maken maar kom er niet toe
.
Ik heb hem gewoon in die oude geplaktquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
Die zin van 'Serieus of grappig... en die strenge controle' enzo mag er wel uit hoor
Er staan twee mensen op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, haahahahaha, dat wist ik niet eens meer
En ik heb hem niet johKan m vast wel vinden maar dat doe ik je niet aan
Als het maar niet door die twee ouwe lijken die twee jaar geleden in Marcanti stonden gepresenteerd gaat worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, de Songfestivalkwis. Daar kan een mooie glitterbanner bij
.
Wie waren dat dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Als het maar niet door die twee ouwe lijken die twee jaar geleden in Marcanti stonden gepresenteerd gaat worden.
Bult ja, en nog zo'n Bonnie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Wie waren dat dan?
Kom niet aanMarga
he?
Sjoukje Smitquote:
Niet met 3 flessen rosé in hun mik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Die zijn allebei echt reuze goed geconserveerd
Ze is de presentatrice van de Kwisquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Da's wel héél veel VerdukaEins zwei drei....
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond het gister wel weer ff lekker. Zag het al helemaal weer zitten, kou, sneeuw, warme kop choco met slagroom, lekker 2 uur onderweg naar je werk ipv 20 minuten.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
lekker 2 uur onderweg naar je werk ipv 20 minuten.
Achteraf was dat toch best gaafquote:
ik vond het niet gaafquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Achteraf was dat toch best gaafDie enorme bergen sneeuw, met de auto er doorheen scheuren, het halve land wat op z'n gat lag
Ik welquote:
FUCK YEAH!quote:
jij bent echt gekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik welBen gewoon iedere dag naar m'n werk gegaan en (toen nog) m'n Clio'tje trok het braaf
Beetje scheuren door de sneeuw
[..]
FUCK YEAH!
Mwah, ik kan me anders iets herinneren van een parkeerplaats waar niemand meer op of af kwam bij julliequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik welBen gewoon iedere dag naar m'n werk gegaan en (toen nog) m'n Clio'tje trok het braaf
Beetje scheuren door de sneeuw
Dat was de enige keer dat ik een zetje nodig hadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me anders iets herinneren van een parkeerplaats waar niemand meer op of af kwam bij jullie
En mijn Smart die voor de derde keer uitgegraven moest worden en nog steeds maar 3 cm. vooruit en achteruit wilde
Ik vond laatst op mijn PC de koekblik-paint die ik voor Co en jou had gemaaktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb die foto's nog wel ergens van die Smart die tot boven aan de wielen in de sneeuw staat.
En dat ding weegt niets natuurlijk, dus rijden ho maar. En dat gekloot om het durp uberhaupt uit te komen omdat dat maar via 2 weggetjes kan en allebei die weggetjes een helling hebben. Dus gewoon weer terug glijden naar beneden, hoezeeIk vond het doodeng in elk geval toen
Ja, want ik kan het me niet herinnerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond laatst op mijn PC de koekblik-paint die ik voor Co en jou had gemaaktwil je 'm zien?
Goed, en goed. Beetje druk lately maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeeeedgisteren naar Oogarts geweest en alles was goed!
![]()
En met (die van) jou?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want ik kan het me niet herinnerenOp welke wijze had Co er mee te maken dan?
Ik denk dat ik nog even oversla. Lopen gaat steeds beter, maar ik heb nog niet genoeg zekerheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed, en goed. Beetje druk lately maar dat mag de pret niet drukken
Fijn dat het vooruit gaat met je![]()
Ga je mee naar DTH?
DTH sowieso jaquote:
Dan moet je het gewoon niet doen inderdaad, als je je er niet helemaal zeker over voeltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[..]
Ik denk dat ik nog even oversla. Lopen gaat steeds beter, maar ik heb nog niet genoeg zekerheid
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
God ik ben ook zo'n Nico hé
Nu het over klussen gaat zat ik er ff over na te denken, die kast bestond altijd al 4 delen, en we hadden bedacht er dan 2 vd 4 naar mij te brengen, en ze hebben aan de onderkant wel wat waterschade, maar dit zou ik er dan gewoon afzagen (het zijn kasten van 2.20m hoog ofzo, dus die 15 / 20cm mis je niet). Maar nu bedenk ik me dattie spiegeldeuren heeftdat zaagt wat lastig
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
God ik ben ook zo'n Nico hé
Nu het over klussen gaat zat ik er ff over na te denken, die kast bestond altijd al 4 delen, en we hadden bedacht er dan 2 vd 4 naar mij te brengen, en ze hebben aan de onderkant wel wat waterschade, maar dit zou ik er dan gewoon afzagen (het zijn kasten van 2.20m hoog ofzo, dus die 15 / 20cm mis je niet). Maar nu bedenk ik me dattie spiegeldeuren heeftdat zaagt wat lastig
En de deuren van de andere 2 delen zijn wel gewoon 'normaal', maar dat wordt natuurlijk geen porem daar een stukje af te zagen. Dat krijg je zelf nooit geheel recht en mooi gladquote:
Maar de deuren moeten dan toch ook korter, zei je net?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden ze bij IKEA niet gewoon het 'buitenframe' van zo'n kast hebben?
Ik hoef alleen 2x2 zijkanten eigenlijk. De achterkant is toch van de bordkarton-achtige gedoe, dat is volgens mij nog goed en anders is dat wel een beetje te knutselen/zagen of bij Gamma te halen... En al het hang en sluitwerk heb ik nog, de deuren nog, de planken nog, etc. etc. das allemaal nog goed.
Alleen de bodem niet en de zijkanten zijn de eerste 10/15cm uitgezet van het vocht...
Nee nee, de deuren moeten korter als de zijkanten korter worden gemaakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de deuren moeten dan toch ook korter, zei je net?
Hoe ga je dat dan oplossen? Zelfs als je zo'n los buitenwerk zou hebben?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ken je het klussen niet filmen? Lijkt me lachen
Wat voor kast is het? Van sommige kasten hebben ze bij Ikea wel losse delen denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden ze bij IKEA niet gewoon het 'buitenframe' van zo'n kast hebben?
Ik hoef alleen 2x2 zijkanten eigenlijk. De achterkant is toch van de bordkarton-achtige gedoe, dat is volgens mij nog goed en anders is dat wel een beetje te knutselen/zagen of bij Gamma te halen... En al het hang en sluitwerk heb ik nog, de deuren nog, de planken nog, etc. etc. das allemaal nog goed.
Alleen de bodem niet en de zijkanten zijn de eerste 10/15cm uitgezet van het vocht...
Gewoon zo'n standaard PAX kast. Dus moet hopelijk wel te doen zijn. Gaat echt alleen om het kale frame, zonder planken, ophangbeslag, scharnieren, deuren, etc. etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat voor kast is het? Van sommige kasten hebben ze bij Ikea wel losse delen denk ik
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70014013![]()
![]()
Fijn, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is het echt precies. Dat is dus wat we hadden en dan aan beide zijkanten nog zo'n deel van een halve meter breed ernaast
Zie 4 posts boven jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
Ik zou d'r niet aan beginnen en gewoon een nieuwe kopen.
Ja dat dus...quote:
Ja, val je in slaap tussen de kast-delen!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Vooral punt 2, 4, 5, 6, & 7 zijn herkenbaar
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, val je in slaap tussen de kast-delen!?
Hoef je iig geen bed meer te kopenquote:
Dat was nog de leukste eigenlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:30 schreef Greys het volgende:
Het spijt me dat ik de K&W talk even moet onderbreken
For old times sake
Nou doe je net alsof ik alleen simpele dingen in elkaar zetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah, bij simpele dingen wel... maar ik heb er ook wel gezien dat je echt ff een aantal keer moet kijken
Katrinaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was nog de leukste eigenlijk
En het schijnt dat Love Shine a Light ook van het Songfestival is
Nou ik weet niet meer wat ik precies had (volgens mij die kastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof ik alleen simpele dingen in elkaar zet
Het lijkt Weber wel op dat kleine 'voorbeeldplaatje'quote:
De spellingchecker op mijn telefoon kan geen fransquote:
Tombo heeft er zeker aan gezeten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De spellingchecker op mijn telefoon kan geen frans.
Gewoon alles van te voren sorteren/benoemen, dan is het een eitjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet meer wat ik precies had (volgens mij die kast) maar daar moest ik echt wel ff een paar keer kijken, maar dat is ook weer een heel systeem met die scharnieren enzo
Ja!quote:Het lijkt Weber wel op dat kleine 'voorbeeldplaatje'
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombo heeft er zeker aan gezeten?
Ik heb de Frans Duijts-vertaal plugin er wel op zitten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De spellingchecker op mijn telefoon kan geen frans.
We kunnen ook flauwgevallen zijn van de flauwheid natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Liggen jullie nu nog dubbel om MM's en mijn woordgrapjes?
Vlug, zout en eventueel peper er bij dan...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We kunnen ook flauwgevallen zijn van de flauwheid natuurlijk
En je dak staat in brand?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wat zwarte muziek van Barry White en white trash rock van Frank Black
Nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En je dak staat in brand?
* Macka66 zingt The roof, the roof...
Neequote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ja het is er toch echt
Ben je al geploft?
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Neemaar jij bent de eerste die ik op de hoogte stel tegen die tijd, oke?
Symponica in Rossa klinkt volgend jaar al een stuk beter dan die Stink van dit jaar.
Gaan ze het dan ook in het KRAS stadion houden?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:14 schreef Greys het volgende:
Volgend jaar Symphonica in Rosso is met de 3Js, Nick en Simon en Jan Smit, hoorde collega net op de radio
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ja het is er toch echt
Ben je al geploft?
* Dizzy-Miss-Lizzy gorgelt en spuugt het recht in Ll zijn gezichtquote:
Totaalruptuurtjesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-Miss-Lizzy gorgelt en spuugt het recht in Ll zijn gezicht
Nou ik mag hopen dat ik 'm niet op de hoogte hoef te stellen omdat ie er live bij is![]()
3 februari pas dus nog ruim 3 maanden. Moet ik je de gore details pm-en tegen die tijd? Over kinderhandjes e.d.?
Doe dat maar in FFquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-Miss-Lizzy gorgelt en spuugt het recht in Ll zijn gezicht
Nou ik mag hopen dat ik 'm niet op de hoogte hoef te stellen omdat ie er live bij is![]()
3 februari pas dus nog ruim 3 maanden. Moet ik je de gore details pm-en tegen die tijd? Over kinderhandjes e.d.?
Jawohlquote:
quote:Ll vroeg er zelf omOp woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Nu we die prenatale posts van DML uit beeld hebben hopelijk weer wel...
quote:Maar met de beeldspraak die je deed, kreeg ik het ook echt aan de binnenkant van mijn ogen te zien (bie-die-bie-die-bie-die...
quote:Sorry ik zal het niet meer doen. Het was een grapje uit F&F SC waar Ll ook wel komt. En ik was het niet die de grap bedacht heeft trouwens.Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar met de beeldspraak die je deed, kreeg ik het ook echt aan de binnenkant van mijn ogen te zien (bie-die-bie-die-bie-die... en dat was niet prettig.
De (meeste) plastische kanten van een zwangerschap vind ik niet zo aantrekkelijk en de door jou beschreven kant al helemaal niet...
quote:Niet te serieus op ingaan, ik had niet voor niets deze smileyOp woensdag 20 oktober 2010 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen. Het was een grapje uit F&F SC waar Ll ook wel komt. En ik was het niet die de grap bedacht heeft trouwens.
quote:Heb je nietOp woensdag 20 oktober 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te serieus op ingaan, ik had niet voor niets deze smileyals posticon gebruikt...
quote:Hier gaat het om
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Nu we die prenatale posts van DML uit beeld hebben hopelijk weer wel...
quote:Mogen wij er ook bij zijn? Gewoon voor de mentale en fysieke steun. Ik zorg wel voor wat hapjes em drankjes, doos sigaren en een goeie pornofilm voor tussen de weeeen door.Op woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ownou ik maak weer een goede indruk, ik merk het al.
Waaaaaaaaaaaar is Erik en Dirkh?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:50 schreef Dirkh het volgende:
Ll zorg jij voor spiegels, dan zorg ik voor de chips. Lekker kort lijstje.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mogen wij er ook bij zijn? Gewoon voor de mentale en fysieke steun. Ik zorg wel voor wat hapjes em drankjes, doos sigaren en een goeie pornofilm voor tussen de weeeen door.
quote:Zolang je niet ligt te puffen zal dat best leuk zijn, ja
quote:Ja, want dat is boedirritant, pufgeluiden door een duitse pornofilmOp woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zolang je niet ligt te puffen zal dat best leuk zijn, ja
quote:Je hebt gelijk.Op woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hoi, een ander onderwerp mag best hoor
quote:Je had er een paar topics geleden in de F&F SC bij moeten zijn dan
quote:HoiiiOp woensdag 20 oktober 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had er een paar topics geleden in de F&F SC bij moeten zijn dan![]()
Muis!
quote:'Computer says no.'Op woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet morgen naar de UK om mijn software te laten updaten
quote:kijk uit dat je niet struikelt over alle waarschuwingsborden daaro.Op woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Ja preciesik ben een jaar niet geweest dus het is weer dringend nodig.
quote:Hoezo?Op woensdag 20 oktober 2010 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet struikelt over alle waarschuwingsborden daaro.
quote:Ik word altijd knettergek in Londen van de meest debiele waarschuwingen die overal hangen.
quote:NeeOp woensdag 20 oktober 2010 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word altijd knettergek in Londen van de meest debiele waarschuwingen die overal hangen.
Let er maar eens op, of ga je de sofware laten updaten in een schuur op het platteland?
quote:HoezoOp woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Spannend Muis!
Dus straks moeten we helemáál opletten met wat we zeggen?
quote:Oh ja dat wel, maar dan hoor ik nog steeds niet super hoor dus oppassen is vaak niet nodigOp woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga je toch beter van horen, van je software update?
quote:Je lult, als dat zo is verhuis ik morgen naar rotjeknor.Ik wil ook witte wegen.Op woensdag 20 oktober 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Hagelt het bij jou ook Dirk?
Hier rijden de strooiwagens en zijn de wegen wit
quote:WaiiiiiiiiiiiiiiiiitOp woensdag 20 oktober 2010 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je lult, als dat zo is verhuis ik morgen naar rotjeknor.Ik wil ook witte wegen.
quote:Dat meen je!Op woensdag 20 oktober 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Hagelt het bij jou ook Dirk?
Hier rijden de strooiwagens en zijn de wegen wit
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Told ya
Oke, dit is de tuintafel (liever lui dan moe) niet de weg. Waar het tafelkleed nog op lag
[ afbeelding ]
quote:Oeh, ben onderweg. Zwembroek meeneemt.Op woensdag 20 oktober 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Told ya
Oke, dit is de tuintafel (liever lui dan moe) niet de weg. Waar het tafelkleed nog op lag
[ afbeelding ]
quote:Ik had onderweg toen ik in de Vito (Op woensdag 20 oktober 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Told ya
[ afbeelding ]
quote:Ga daar dan lekker heen!
quote:Ze waren er echt hier, op de N209Op donderdag 21 oktober 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had onderweg toen ik in de Vito () aan het scheuren was een aardig buitje, maar geen strooiwagens gezien hoor, het was volgens mij ook nog best ruim boven 0 vannacht
quote:Niet mij!Op donderdag 21 oktober 2010 08:37 schreef Greys het volgende:
Ja da-ag. Zoek maar een ander slachtoffer vandaag
quote:*aai aai*Op donderdag 21 oktober 2010 08:37 schreef Greys het volgende:
Ja da-ag. Zoek maar een ander slachtoffer vandaag
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
Ook Nick en Simon houden van het Songfestival
quote:
quote:Ach kom zeg, je ziet toch zelf hopelijk wel dat het een persiflage is op het Songfestival en dat ze het niet erg serieus nemen daar op die boot, waar al wat alcohoooooolische consumpties zijn genuttigd?Op donderdag 21 oktober 2010 12:32 schreef rubje het volgende:
Mijn God het woord verkrachten heeft een nieuwe betekenis gekregen.![]()
quote:Vannacht had ik koppijn, was ik m'n bed uitgekropen daardoor en toen hagelde het ook flinke korrels, fans...De eerste hagel van 't seizoen is gevallen. Mooi, volgende week peer ik 'm toch naar de USA. 30 grd.
about 20 hours ago via Twitter for BlackBerry®![]()
quote:Ik lees alleen tweets van lekker wijvenOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Hier heeft het gisteren rond 17.00 uur ook gehageld, heb er een foto van op mijn Twitter-account geplaatst.
Die moet mijn follower Dirkh_ hebben gezien, maar die speelde hier gisterenvond laat de vermoorde onschuld weer eens...
[..]
Vannacht had ik koppijn, was ik m'n bed uitgekropen daardoor en toen hagelde het ook flinke korrels, fans...
quote:Je moet eens weten hoe ik er uit zie...Op donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik lees alleen tweets van lekker wijven
quote:* MadMaster las iets over augurkenpotten en zo op de vorige pagina...Op donderdag 21 oktober 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Ja leuk, maar ik had in het topic volgens mij al vriendelijk gevraagd dat 19 keer wel leuk geweest is
Ik hoef echt niet steeds weer met mijn hoofd overal te verschijnen in een photoshop.
Dank voor uw begrip
quote:Als ik zuur was, had ik de eerste 19 keer ook gepiept, toch?Op donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster las iets over augurkenpotten en zo op de vorige pagina...
quote:Ja doe maar. SorryHeb je verzoek ook niet gezien...
Maar er was aanleiding toe n.a.v. de logische link 3J's - Volendam - Volendam de Musical - Uitmarkt...
Ik zal die prijsvraag maar laten schieten nu...
quote:Ik hoop wel dat je 3 stoelen gereserveerd hebt voor de 2e, want jij hebt er wel 2 nodig!Op donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook IETSJE aangekomen sinds de laatste keer dat je me gezien hebt.
Valt het op?
quote:Hmm ik zag het niet, is er ook een foto zonder kleren? Misschien dat ik het dan beter herkenOp donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook IETSJE aangekomen sinds de laatste keer dat je me gezien hebt.
Valt het op?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ik zag het niet, is er ook een foto zonder kleren? Misschien dat ik het dan beter herken
quote:Paddestoeltje vraagt of je die foto weg wil halen, want ze is de afgelopen weken enorm afgevallen en dus... zodoende.Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Kom op de website van Volendam de musical o.a. de volgende foto tegen:
[ afbeelding ]
quote:Remlof heb ik werkelijk nog nooit kunnen betrappen op een inhoudelijke reactie. Tenzij hij denkt dat "Klaar nu, kssst, dat doe je maar per PM, ga maar op MSN zitten janken, niet hier, niet nu, ik heb daar geen zin in" een inhoudelijke reactie is.Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Wat lig je weer ouderwets te stoeien met Remlove
quote:Ik heb al de hele week aan je zitten denken bij de voorstukjesOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef Dirkh het volgende:
Oeh oeh, vanavond weer herrie met de buren. Zouden er weer kreunende Italiaanse stelletjes in zitten?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dat voor kortharige teckel die begint te melken over dat de buuf haar kind heeft gekregen, wat heeft dat met die boom te maken?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Een psycholoog? Een jager zal je bedoelen.
quote:Die blonde kerel zat wel half te lachen aan het eind, ik snap het ook niet. Als ik mensen zo dwars lig met m'n boompies dan haal ik ze weg, klaar, simpel.Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
Maar eigenlijk zijn die bomen wel asociaal. Kom op, anderen hebben daar gewoon veel last van. Hou dan rekening met elkaar.
En waarom wordt er van alles bijgehaald. Waarom moet ik weten dat de moeder bij een psych heeft gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |