Jupsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Was jij een van de weinigen bij wie ik niet dreigend in de PM hing?
Ik mot er eerst nog ff een mod uitschoppen!quote:
Dat dusquote:
Heeft iemand vandaag al tegen jou gezegd dat je 'Belle' bent?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:48 schreef yvonne het volgende:
Ik mot er eerst nog ff een mod uitschoppen!
Bussum, denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:51 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat dat halve zaaltje in Bussum/Bunnik/Bla (waar was dat NSF ook alweer yv?) straks vol zit met FOK!ers
Ahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef. Generatiekloofje?
Da's uit Toen Was Geluk Heel Gewoon
quote:
Abbaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vertel, want vond jij een leuk Songfestival liedje?
En niet gaan sputteren dat je er niet eentje kent, want da's heus wel.
Hij is zelfs nog jonger dan ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef. Generatiekloofje?
Da's uit Toen Was Geluk Heel Gewoon
Van mij mag iemand als Ivo Niehe of Harm Edens het wel doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:55 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Yo het niet meer gaat presenteren, die is niet zo geliefd bij die Volendammerts.
Wie zou er nu gaan zorgen voor die hele mooie woorden?
Deze, met dat Herman van Veen-ish beginnetjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, welk 3J's nummer was dat nummer met die vioolmoeke?
Jaaaaaaaa, komt ze nu mee. Je stemde vorig jaar anders niet op ABBAquote:
Hoe oud ben jij dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is zelfs nog jonger dan ik!
Moeke? Da's Monique Lansdorp, met afstand de beste (balkan)folk violist van Nederland!quote:
Moeke is niet denigrerend hoor, gewoon omdat ze er uitziet als eenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Moeke? Da's Monique Lansdorp, met afstand de beste (balkan)folk violist van Nederland!
Ik was het net vergeten....quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Vannacht om 1 uur nog luidkeels ge-shalalie't op Utrecht Centraal![]()
!
Best druk he, in je eentje?quote:
Je hebt het nu toch niet over het ESF, toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Best druk he, in je eentje?![]()
Maar ik ben bij dat je er al zo'n zin in hebt!
Natuurlijk wel, we kennen je tochquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch niet over het ESF, toch?
Waar over dacht jij dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch niet over het ESF, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |