quote:Echt geen grollen.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leugens. Dit wil er bij mij niet in, man.
Geen grappen?
quote:Klopt ja. Maar die crazy987 heet vincent, en zij fobo't veel met Vinniiee. Coincidence? Dat zou wel de traan verklaren en de emotionele perikelen rondom gingers.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, ze post in dezelfde fotoboeken verder en ik heb bovendien bronnen hier daar alles
quote:whutwhutwhut, srsly?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar die crazy987 heet vincent, en zij fobo't veel met Vinniiee. Coincidence? Dat zou wel de traan verklaren en de emotionele perikelen rondom gingers.
quote:Vinniiee is ook een Vincent ja, maar overduidelijk geen volksbuurter.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar die crazy987 heet vincent, en zij fobo't veel met Vinniiee. Coincidence? Dat zou wel de traan verklaren en de emotionele perikelen rondom gingers.
quote:En Apeldoorn zie ik nu. Jammer, het was ook te mooi om waar te zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vinniiee is ook een Vincent ja, maar overduidelijk geen volksbuurter.
quote:misschien is ie verhuistOp zaterdag 23 oktober 2010 02:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En Apeldoorn zie ik nu. Jammer, het was ook te mooi om waar te zijn.
quote:Welnee. Deze vinniiee is ook niet echt een gokverslaafde die met verdovingsgeweren kalm gehouden moet worden.
quote:ajaOp zaterdag 23 oktober 2010 02:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Welnee. Deze vinniiee is ook niet echt een gokverslaafde die met verdovingsgeweren kalm gehouden moet worden.
quote:Goedenacht PanzermausOp zaterdag 23 oktober 2010 02:20 schreef Panzermaus het volgende:
Wie is die teddybear overigens, hallo meisje, jij was hier de vorige keer ook zag ik?
quote:We doen ons best om nachtbagger ook te veranderen man, we doen ons best. Alle hulp kunnen we gebruiken.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:27 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Goedenacht Panzermaus. Ik kan me voorstellen dat je me niet kent, kom niet zo vaak in ONZ omdat bier-tiettuhhh enzulks. Maar nu, dit topic is fenomenaal! Verademing, wel.
quote:Leeftijden dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:27 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Goedenacht Panzermaus. Ik kan me voorstellen dat je me niet kent, kom niet zo vaak in ONZ omdat bier-tiettuhhh enzulks. Maar nu, dit topic is fenomenaal! Verademing, wel.
quote:Kan niet zo snel op interessante onderwerpen komen. Ben pas net wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
Ben je er nog teddybear kom eens met gespreksstof en alles mvg penisbaard
quote:Ik ken je ook niet, maar ik vermoed dat ik qua ONZ op dezelfde golflengte rondhang.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:27 schreef raebyddet het volgende:
[..]
quote:Maar gaan we hier een reeks van maken dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:27 schreef tho_Omas het volgende:
Ik vind die nachtbagger echt abominabel afentoe. Dan is deze beter.
quote:Ik kom niet verder dan furby's manOp zaterdag 23 oktober 2010 02:29 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Kan niet zo snel op interessante onderwerpen komen. Ben pas net wakker. Waar wil jij het over hebben?
quote:Niet gaan haten, want dat doen zij alOp zaterdag 23 oktober 2010 02:32 schreef raebyddet het volgende:
LATEN WE MET Z'N ALLEN GAAN HATEN OP DAT BIER EN TIETTUUUHH-GESPUIS!
Want je weet wat ze zeggen; pijn verbindt.
quote:Ik haat de laaggeletterde ONZ-garde met een passie. ElmoFan BaasD ThaTim ukga Stink-ui noem ze maar.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:32 schreef raebyddet het volgende:
LATEN WE MET Z'N ALLEN GAAN HATEN OP DAT BIER EN TIETTUUUHH-GESPUIS!
Want je weet wat ze zeggen; pijn verbindt.
quote:Nou, laten we het dan over furby's hebben!Op zaterdag 23 oktober 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan furby's man
quote:Jammer dat ik dat niet meegemaakt heb, niet wilde meemaken... Heb je daarvan nog linkjes of niet?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
Zelfs rond dit tijdstip was KLB toffer
De nachtelijke topics van Drinky![]()
quote:Dat mag niet. Je zou wel een opvolging van onafhankelijke topics kunnen maken om de policy te omzeilen.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar gaan we hier een reeks van maken dan?
quote:Dat laatste dekt de lading wat beter.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik stem voor iets in de trant van Furbynachtserenades of Pluchenorganennachtserenades.
quote:Hier heb je grafieken en allesOp zaterdag 23 oktober 2010 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat niet meegemaakt heb, niet wilde meemaken... Heb je daarvan nog linkjes of niet?
quote:
quote:Beter maken we een wiki aan en zetten daar alle mogelijkheden neer en maken er een linkje van als geweestOp zaterdag 23 oktober 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik stem voor iets in de trant van Furbynachtserenades of Pluchenorganennachtserenades.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 02:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hier heb je grafieken en alles
[..]
quote:Ik woon sinds m'n 4e in NL en het is inderdaad om politieke redenen dat wij nu in NL wonenOp zaterdag 23 oktober 2010 02:39 schreef Penisbaard het volgende:
Ben je hier trouwens geboren of wanneer ben je naar Nederland gekomen dan, teddybear? Na de revolutie tegen de sjah en alles?
quote:En Drinky's scrotale odeur.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:42 schreef Panzermaus het volgende:
Drinky's 'warm zaad' topic was er vorig jaar rond deze tijd toch ook al? Ik kan me zoiets herinneren.
quote:dit, niets mis met religieuzenOp zaterdag 23 oktober 2010 02:42 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik woon sinds m'n 4e in NL en het is inderdaad om politieke redenen dat wij nu in NL wonen. De revolutie tegen de sjah was op z'n hoogtepunt in de jaren 70, dus daar ben ik niet bij geweest. Hoewel dat de gevolgen ervan niet minder
maken. Religieuzen
. In naam van het geloof onmenselijke dingen doen
.
quote:Ik was ziek destijds, Mexicaanse griep, Pfeiffer en keelamandelontsteking tegelijkertijd drie weken lang thuisgebleven en alles. Rond die tijd kocht ik ook die iPod touch en las ik het warme zaad topic. Op die iPod touch. Ik heb hem terug man, mijn verloren zoon. Met een extragratis lerenhoesje.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:43 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet nog dat ik voor het eerst met pyjama aan en vochtige gekamde haartjes Drinky's warm zaad topic las.
quote:Ik bedoelde ook eventueel je familie en dat jij dan hier geboren was of iets dergelijks, maar je bent dus echt in Iran geboren. Tof. Het is ook vooral de laatste eeuw van Iran waar ik nu iets over wil lezen, maar dan moet ik mij eerst door eeuwen vol oorlog tegen Grieken en Turken worstelenOp zaterdag 23 oktober 2010 02:42 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik woon sinds m'n 4e in NL en het is inderdaad om politieke redenen dat wij nu in NL wonen. De revolutie tegen de sjah was op z'n hoogtepunt in de jaren 70, dus daar ben ik niet bij geweest. Hoewel dat de gevolgen ervan niet minder
maken. Religieuzen
. In naam van het geloof onmenselijke dingen doen
.
quote:Ik snap nu ook de pijn van het verlies. Gelukkig is hij terug. Incluis nieuwe highscores.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik was ziek destijds, Mexicaanse griep, Pfeiffer en keelamandelontsteking tegelijkertijd drie weken lang thuisgebleven en alles. Rond die tijd kocht ik ook die iPod touch en las ik het warme zaad topic. Op die iPod touch. Ik heb hem terug man, mijn verloren zoon. Met een extragratis lerenhoesje.
Dat is intussen alweer een jaar geleden.
quote:Ik doelde ook meer op de context ervan, Iran, Islamitische Revolutie, de ayatollahs (religieuzen) etc etc.
quote:Ah ok, ik ben zelf religieus (christelijk), dusOp zaterdag 23 oktober 2010 02:48 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer op de context ervan, Iran, Islamitische Revolutie, de ayatollahs (religieuzen) etc etc.
quote:Dat hoeft niet perse, er zijn genoeg boeken die zich aan de Pahlavi-dynastie gewijd hebben. Daarnaast is er ook genoeg te vinden op het internet over dit onderwerp. Je moet alleen weten waar je naar moet zoekenOp zaterdag 23 oktober 2010 02:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eventueel je familie en dat jij dan hier geboren was of iets dergelijks, maar je bent dus echt in Iran geboren. Tof. Het is ook vooral de laatste eeuw van Iran waar ik nu iets over wil lezen, maar dan moet ik mij eerst door eeuwen vol oorlog tegen Grieken en Turken worstelen
quote:Ik vind dat hij zich wel wat keizerlijker mag gedragenOp zaterdag 23 oktober 2010 02:51 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse, er zijn genoeg boeken die zich aan de Pahlavi-dynastie gewijd hebben. Daarnaast is er ook genoeg te vinden op het internet over dit onderwerp. Je moet alleen weten waar je naar moet zoeken.
quote:Luister naar je hartOp zaterdag 23 oktober 2010 02:55 schreef Panzermaus het volgende:
Wat wordt die vervolgtopic dan. Furby's? Pluchenorganen? Noem ze maar. Beter geen reeks.
quote:Ik ga de lapo ook niet maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |