Moeten lachen om eekhoornplaatjesquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet moeten lachen om eekhoornplaatjes
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Moeten lachen om eekhoornplaatjes![]()
Ik zeg wat jij denkt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Hee jy legt my woorde in de mont
Houd het topic heel jongen, het beste zijn .gif animaties. Je vind ze op paupersites.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef Bomil het volgende:
[ afbeelding ]
hallo doe ik het goed XDDdd haha eekoorn
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Penisbaard is geweldig, hij zegt gewoon precies wat ik denk. Haha kijk een eekhoorn ik moest stiekem lachen maar mag niemand weten hihihi
Okee. Eigenlijk klopt dat wel. Ik val namelijk op...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HGogeohGOhgo hij wordt wegschotenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Houd het topic heel jongen, het beste zijn .gif animaties. Je vind ze op paupersites.
Daar ging Knabbelquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:47 schreef Bomil het volgende:
[..]
HGogeohGOhgo hij wordt wegschoten
[ afbeelding ]
quote:IK WILDE ECHT NET HETZELFDE DOEN MANOp zaterdag 23 oktober 2010 00:53 schreef Panzermaus het volgende:
Weer een schopje voor de niet-homobagger die los staat van de gebruike Nachtslowchat.
quote:Ee man me nichtje in Canada gaat naar de verjaardag van je UI ai bong.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
IK WILDE ECHT NET HETZELFDE DOEN MAN![]()
Ik zocht dit net op in mijn geschiedenis en alles
ook precies om 00:53
quote:bloedbroedersOp zaterdag 23 oktober 2010 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Laat aight1 het niet horen, hij zal zeggen dat ik met de posttijden geknoeid heb en dat jij het eerste met het idee kwam.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Nooit om kunnen lachenOp zaterdag 23 oktober 2010 01:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ohhh dit.Ik lig weer helemaal stuk nu ik dit tegenkom.
quote:Nu wel. Ik heb weer wat van dit goud doorgenomen en dan kan ik overal tegen aan.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:13 schreef Penisbaard het volgende:
Ben je klaar voor Furbyfilmpjes, Pantsermuis?
quote:Ja, weet niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:20 schreef Panzermaus het volgende:
... wat.
Waar gaat dit over man, en wat is er aan de hand met die laatste dan.![]()
![]()
quote:Ben je in een wat sentimentele bui deze nacht, Penisbaard? Ik kan jou posts ook vaak waarderen, onlangs dat ik stiekem het vermoeden heb dat je in je jeugd misbruikt bent door een volkszanger.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:28 schreef Penisbaard het volgende:
Jij bent ook wel een toffe gebruiker trouwens, gazpach. Ik zie je niet vaak reageren, maar als ik je dan zie reageren is het ook vaak gelijk een enorme keizerlijke fipo.
quote:WurgseksOp zaterdag 23 oktober 2010 01:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is er met die hele Esmerallda17 activiteiterij dan, ik was destijds op vakantie en heb er niets van meegekregen.
quote:Die avond zal voor eeuwig in mijn geheugen gegrift staan, net als haar ondoenlijke tronie.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wurgseks
relatieproblemen
relatieproblemen bespreken op het forum met iederen erbij
ruzie maken op het forum met iedereen erbij
uit elkaar
nieuwe vriend
crazy boos
alweer ruzie op het forum met iedereen erbij
afspreken voor vechten dit dat alles
BACO
glenn
quote:Klinkt toppie. Las ik nu in een van die topics goed dat er 'pics' waren maar dat die heel snel verwijderd waren? Duistere zaken daar, helemaal met die wurgsekspraktijkhandelingen.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wurgseks
relatieproblemen
relatieproblemen bespreken op het forum met iederen erbij
ruzie maken op het forum met iedereen erbij
uit elkaar
nieuwe vriend
crazy boos
alweer ruzie op het forum met iedereen erbij
afspreken voor vechten dit dat alles
BACO
glenn
quote:Foto van Esmeralda staat in het 2e topic. Die mafketel van een crazy987 en zijn gedragsstoornissen en verdovingsgeweren alles werd op tafel gegooid.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt toppie. Las ik nu in een van die topics goed dat er 'pics' waren maar dat die heel snel verwijderd waren? Duistere zaken daar, helemaal met die wurgsekspraktijkhandelingen.
quote:Crazy789 kwam volgens mij ook nog met een foto van zijn litteken en alles. Hard daar in de volksbuurten.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Foto van Esmeralda staat in het 2e topic. Die mafketel van een crazy987 en zijn gedragsstoornissen en verdovingsgeweren alles werd op tafel gegooid.
quote:Hij was volgens mij neergestoken in de bibliotheek ofzoOp zaterdag 23 oktober 2010 02:04 schreef Panzermaus het volgende:
Rare shit man. En dit dan?
[ afbeelding ]
quote:Ik ben benieuwd onder welke naam hij hier nu post.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Crazy789 kwam volgens mij ook nog met een foto van zijn litteken en alles. Hard daar in de volksbuurten.
quote:Esmerallda17 is nu GeelSuperKuiken in ieder geval.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd onder welke naam hij hier nu post.
quote:Wat?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Esmerallda17 is nu GeelSuperKuiken in ieder geval.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:53 schreef Penisbaard het volgende:
Esmerallda17 is toch dat vuigje die graag heeft dat iemand haar keel dichtknijpt tijdens de seks? En die crazy13183189 heeft haar geslagen ofzo? Dan zal die hoer het wel uitgelokt hebben, voor haar eigen genot. Bah.
quote:Leugens. Dit wil er bij mij niet in, man.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, ze post in dezelfde fotoboeken verder en ik heb bovendien bronnen hier daar alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |