quote:Echt geen grollen.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leugens. Dit wil er bij mij niet in, man.
Geen grappen?
quote:Klopt ja. Maar die crazy987 heet vincent, en zij fobo't veel met Vinniiee. Coincidence? Dat zou wel de traan verklaren en de emotionele perikelen rondom gingers.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, ze post in dezelfde fotoboeken verder en ik heb bovendien bronnen hier daar alles
quote:whutwhutwhut, srsly?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar die crazy987 heet vincent, en zij fobo't veel met Vinniiee. Coincidence? Dat zou wel de traan verklaren en de emotionele perikelen rondom gingers.
quote:Vinniiee is ook een Vincent ja, maar overduidelijk geen volksbuurter.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar die crazy987 heet vincent, en zij fobo't veel met Vinniiee. Coincidence? Dat zou wel de traan verklaren en de emotionele perikelen rondom gingers.
quote:En Apeldoorn zie ik nu. Jammer, het was ook te mooi om waar te zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vinniiee is ook een Vincent ja, maar overduidelijk geen volksbuurter.
quote:misschien is ie verhuistOp zaterdag 23 oktober 2010 02:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En Apeldoorn zie ik nu. Jammer, het was ook te mooi om waar te zijn.
quote:Welnee. Deze vinniiee is ook niet echt een gokverslaafde die met verdovingsgeweren kalm gehouden moet worden.
quote:ajaOp zaterdag 23 oktober 2010 02:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Welnee. Deze vinniiee is ook niet echt een gokverslaafde die met verdovingsgeweren kalm gehouden moet worden.
quote:Goedenacht PanzermausOp zaterdag 23 oktober 2010 02:20 schreef Panzermaus het volgende:
Wie is die teddybear overigens, hallo meisje, jij was hier de vorige keer ook zag ik?
quote:We doen ons best om nachtbagger ook te veranderen man, we doen ons best. Alle hulp kunnen we gebruiken.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:27 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Goedenacht Panzermaus. Ik kan me voorstellen dat je me niet kent, kom niet zo vaak in ONZ omdat bier-tiettuhhh enzulks. Maar nu, dit topic is fenomenaal! Verademing, wel.
quote:Leeftijden dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:27 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Goedenacht Panzermaus. Ik kan me voorstellen dat je me niet kent, kom niet zo vaak in ONZ omdat bier-tiettuhhh enzulks. Maar nu, dit topic is fenomenaal! Verademing, wel.
quote:Kan niet zo snel op interessante onderwerpen komen. Ben pas net wakkerOp zaterdag 23 oktober 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
Ben je er nog teddybear kom eens met gespreksstof en alles mvg penisbaard
quote:Ik ken je ook niet, maar ik vermoed dat ik qua ONZ op dezelfde golflengte rondhang.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:27 schreef raebyddet het volgende:
[..]
quote:Maar gaan we hier een reeks van maken dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:27 schreef tho_Omas het volgende:
Ik vind die nachtbagger echt abominabel afentoe. Dan is deze beter.
quote:Ik kom niet verder dan furby's manOp zaterdag 23 oktober 2010 02:29 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Kan niet zo snel op interessante onderwerpen komen. Ben pas net wakker. Waar wil jij het over hebben?
quote:Niet gaan haten, want dat doen zij alOp zaterdag 23 oktober 2010 02:32 schreef raebyddet het volgende:
LATEN WE MET Z'N ALLEN GAAN HATEN OP DAT BIER EN TIETTUUUHH-GESPUIS!
Want je weet wat ze zeggen; pijn verbindt.
quote:Ik haat de laaggeletterde ONZ-garde met een passie. ElmoFan BaasD ThaTim ukga Stink-ui noem ze maar.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:32 schreef raebyddet het volgende:
LATEN WE MET Z'N ALLEN GAAN HATEN OP DAT BIER EN TIETTUUUHH-GESPUIS!
Want je weet wat ze zeggen; pijn verbindt.
quote:Nou, laten we het dan over furby's hebben!Op zaterdag 23 oktober 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan furby's man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |