quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef moussy het volgende:
René heeft de glim ook gekocht en met een blank laagje daar weer overheen is het helemaal glim en bling
Ik had de afgelopen week zo'n hardnekkige glim op mn nagels dat ik ze in de nagellakremovermarinade moest zetten om het er af te krijgen
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het elke keer toch voor elkaar trui?quote:
gewoon niemand kussen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hoe krijg je het elke keer toch voor elkaar trui?
Oh dat heb ik met deze, die is zo rot dat ik hem alleen nog maar in het flesje bewonderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef moussy het volgende:
Het waren echt heule mooie glitters, en maar 2 laagjes![]()
Ik voel een goed plan opkomen! Jij maakt een foto van het potje, en stuurt daarna die nagellak naar mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met deze, die is zo rot dat ik hem alleen nog maar in het flesje bewonder.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik voel een goed plan opkomen! Jij maakt een foto van het potje, en stuurt daarna die nagellak naar mij.
gewoon lakken, kan bestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh en je mag best 2 weken bedenktijd hoor kim, ik kan met die in-/afgescheurde linkernagel toch nog niet lakken.
Ik heb er tweequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh en je mag best 2 weken bedenktijd hoor kim, ik kan met die in-/afgescheurde linkernagel toch nog niet lakken.
dan wil ik ook wel een foto voor je maken hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb er tweeDus geen bedenktijd nodig
.
Ik heb deze ook dubbel, ruilen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:50 schreef moussy het volgende:
[..]
dan wil ik ook wel een foto voor je maken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |