quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef moussy het volgende:
René heeft de glim ook gekocht en met een blank laagje daar weer overheen is het helemaal glim en bling
Ik had de afgelopen week zo'n hardnekkige glim op mn nagels dat ik ze in de nagellakremovermarinade moest zetten om het er af te krijgen
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het elke keer toch voor elkaar trui?quote:
gewoon niemand kussen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hoe krijg je het elke keer toch voor elkaar trui?
Oh dat heb ik met deze, die is zo rot dat ik hem alleen nog maar in het flesje bewonderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef moussy het volgende:
Het waren echt heule mooie glitters, en maar 2 laagjes![]()
Ik voel een goed plan opkomen! Jij maakt een foto van het potje, en stuurt daarna die nagellak naar mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met deze, die is zo rot dat ik hem alleen nog maar in het flesje bewonder.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik voel een goed plan opkomen! Jij maakt een foto van het potje, en stuurt daarna die nagellak naar mij.
gewoon lakken, kan bestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh en je mag best 2 weken bedenktijd hoor kim, ik kan met die in-/afgescheurde linkernagel toch nog niet lakken.
Ik heb er tweequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh en je mag best 2 weken bedenktijd hoor kim, ik kan met die in-/afgescheurde linkernagel toch nog niet lakken.
dan wil ik ook wel een foto voor je maken hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb er tweeDus geen bedenktijd nodig
.
Ik heb deze ook dubbel, ruilen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:50 schreef moussy het volgende:
[..]
dan wil ik ook wel een foto voor je maken hoor
Ik heb die op m`n tenen gesmeerd. Maximaal genieten want ze zitten er al 3 weken strak op! Daar weegt die ene keer rottig afhalen wel tegenopquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met deze, die is zo rot dat ik hem alleen nog maar in het flesje bewonder.
[ afbeelding ]
Die wil ik welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb deze ook dubbel, ruilen?.
[ afbeelding ]
die heb ik alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb deze ook dubbel, ruilen?.
[ afbeelding ]
Wat heb je in de aanbieding?quote:
Deze is gewoon via een NL webshop te koop. Of issie niet de goede kleur?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:51 schreef moussy het volgende:
Het enige lakje wat ik echt echt nog wil is een olijfgroene, kan hem alleen niet in de gewone winkels vinden tot nu toe en bestellen in bijv de unaaitmesteeds doe ik niet.
Serieus? Mag ik je dan pm-en met m'n adres? En wat wil je ervoor terug?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb er tweeDus geen bedenktijd nodig
.
Glazuurquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef lady-wrb het volgende:
en die citroencake is echt heel lekker geworden, ik heb alleen het meegeleverde glazuur niet gebruikt. dat lijkt me zo ranzig
De kans is heel klein dat ik uberhoubt nog mee loop tijdens carnavalquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, dat bouwen voor de carnaval telt ook, maar dan moet je niet met carnaval al die afgebouwde kilo's er weer aan drinken/ eten / bouwen
Ohja, wat slecht, was 't alweer helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:22 schreef trui het volgende:
het gaat steeds beter, gelukkig. nog veel last van die gekneusde rib(ben), maar de rug is al wel een stuk beter. z'n handen gaan ook alweer en in z'n linkerarm krijgt ie weer steeds meer de kracht terug. maar hij kan nog steeds niet op z'n linkerzij liggen.
je zou dr haast een boek over schrijven ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:28 schreef moussy het volgende:
ja was een fantááástische verjaardag! Tot volgend jaar maar weer![]()
nou idd!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je zou dr haast een boek over schrijven ?
Oh, wat vervelend van je kniequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef mefke79 het volgende:
inca, het yepp blok al overgezet ja, nu nog even het stuur goed afstellen. Heb nu toch een mamafiets. Met stoeltje ging alleen op korte stukjes. Bij langere stukken werd mijn knie dik en pijnlijk en bleef dat ook dagen. Niet handig dus.
Maar gewoon afgebroken? Had je wind tegen? Dat moet toch niet kunnen!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 08:36 schreef Nijna het volgende:
Van harte poppejans, ik lust straks wel een stukkie taart. Maar ga zo eerst eens proberen of ik de slaapvouwen uit mn hoofd kan strijken...
Oh! Veel kracht-opbouw gewenst, en beterschap. Misschien kun je zo'n lang voedingskussen laast hem leggen, in bed, zodat hij minder makkelijk perongeluk omrolt? Ik zeg maar wat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:22 schreef trui het volgende:
het gaat steeds beter, gelukkig. nog veel last van die gekneusde rib(ben), maar de rug is al wel een stuk beter. z'n handen gaan ook alweer en in z'n linkerarm krijgt ie weer steeds meer de kracht terug. maar hij kan nog steeds niet op z'n linkerzij liggen.
ik heb die van de bigbazaar lekker goedkoop en ze ruiken ook nog eens lekker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:38 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans gefeliciteerd!
Icantrix, ik heb nog geen ruzie gehad met die bandjes. We verstellen ze bij een dikkere jas, gaat goed. Maar ja, ik heb nooit een ander stoeltje gehad.
We hebben nieuwe toetenpoetsdoekjes van de etos. En ze stinken
Kippenvoerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef mefke79 het volgende:
Moussy, gatver de gatver. En nu? Hondenvoer? Of lusten die het spul zelfs niet?
18 jaar gaat ook prima..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef innepin het volgende:
Het gaat op 3fm over leeftijdsverschil in een relatie... Dus ik stuurde een smsje dat alles hier prima gaat ondanks 16 jaar leeftijdsverschil. Bellen ze nog terug ook
Dus. Straks op 3fm als het goed is
Meestal heeft de buitenwereld er meer problemen mee.. Wat moet je nou met zo'n oude vent..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ze vindt het maar gek dat het allemaal zo probleemloos verliep, he?
Goed gedaan! Je kwam ontspannen over.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |