quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef moussy het volgende:
René heeft de glim ook gekocht en met een blank laagje daar weer overheen is het helemaal glim en bling
Ik had de afgelopen week zo'n hardnekkige glim op mn nagels dat ik ze in de nagellakremovermarinade moest zetten om het er af te krijgen
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het elke keer toch voor elkaar trui?quote:
gewoon niemand kussen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hoe krijg je het elke keer toch voor elkaar trui?
Oh dat heb ik met deze, die is zo rot dat ik hem alleen nog maar in het flesje bewonderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef moussy het volgende:
Het waren echt heule mooie glitters, en maar 2 laagjes![]()
Ik voel een goed plan opkomen! Jij maakt een foto van het potje, en stuurt daarna die nagellak naar mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met deze, die is zo rot dat ik hem alleen nog maar in het flesje bewonder.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik voel een goed plan opkomen! Jij maakt een foto van het potje, en stuurt daarna die nagellak naar mij.
gewoon lakken, kan bestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh en je mag best 2 weken bedenktijd hoor kim, ik kan met die in-/afgescheurde linkernagel toch nog niet lakken.
Ik heb er tweequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh en je mag best 2 weken bedenktijd hoor kim, ik kan met die in-/afgescheurde linkernagel toch nog niet lakken.
dan wil ik ook wel een foto voor je maken hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb er tweeDus geen bedenktijd nodig
.
Ik heb deze ook dubbel, ruilen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:50 schreef moussy het volgende:
[..]
dan wil ik ook wel een foto voor je maken hoor
Ik heb die op m`n tenen gesmeerd. Maximaal genieten want ze zitten er al 3 weken strak op! Daar weegt die ene keer rottig afhalen wel tegenopquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met deze, die is zo rot dat ik hem alleen nog maar in het flesje bewonder.
[ afbeelding ]
Die wil ik welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb deze ook dubbel, ruilen?.
[ afbeelding ]
die heb ik alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb deze ook dubbel, ruilen?.
[ afbeelding ]
Wat heb je in de aanbieding?quote:
Deze is gewoon via een NL webshop te koop. Of issie niet de goede kleur?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:51 schreef moussy het volgende:
Het enige lakje wat ik echt echt nog wil is een olijfgroene, kan hem alleen niet in de gewone winkels vinden tot nu toe en bestellen in bijv de unaaitmesteeds doe ik niet.
Serieus? Mag ik je dan pm-en met m'n adres? En wat wil je ervoor terug?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb er tweeDus geen bedenktijd nodig
.
Glazuurquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:14 schreef lady-wrb het volgende:
en die citroencake is echt heel lekker geworden, ik heb alleen het meegeleverde glazuur niet gebruikt. dat lijkt me zo ranzig
De kans is heel klein dat ik uberhoubt nog mee loop tijdens carnavalquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:46 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, dat bouwen voor de carnaval telt ook, maar dan moet je niet met carnaval al die afgebouwde kilo's er weer aan drinken/ eten / bouwen
Ohja, wat slecht, was 't alweer helemaal vergeten!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:22 schreef trui het volgende:
het gaat steeds beter, gelukkig. nog veel last van die gekneusde rib(ben), maar de rug is al wel een stuk beter. z'n handen gaan ook alweer en in z'n linkerarm krijgt ie weer steeds meer de kracht terug. maar hij kan nog steeds niet op z'n linkerzij liggen.
je zou dr haast een boek over schrijven ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:28 schreef moussy het volgende:
ja was een fantááástische verjaardag! Tot volgend jaar maar weer![]()
nou idd!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je zou dr haast een boek over schrijven ?
Oh, wat vervelend van je kniequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef mefke79 het volgende:
inca, het yepp blok al overgezet ja, nu nog even het stuur goed afstellen. Heb nu toch een mamafiets. Met stoeltje ging alleen op korte stukjes. Bij langere stukken werd mijn knie dik en pijnlijk en bleef dat ook dagen. Niet handig dus.
Maar gewoon afgebroken? Had je wind tegen? Dat moet toch niet kunnen!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 08:36 schreef Nijna het volgende:
Van harte poppejans, ik lust straks wel een stukkie taart. Maar ga zo eerst eens proberen of ik de slaapvouwen uit mn hoofd kan strijken...
Oh! Veel kracht-opbouw gewenst, en beterschap. Misschien kun je zo'n lang voedingskussen laast hem leggen, in bed, zodat hij minder makkelijk perongeluk omrolt? Ik zeg maar wat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:22 schreef trui het volgende:
het gaat steeds beter, gelukkig. nog veel last van die gekneusde rib(ben), maar de rug is al wel een stuk beter. z'n handen gaan ook alweer en in z'n linkerarm krijgt ie weer steeds meer de kracht terug. maar hij kan nog steeds niet op z'n linkerzij liggen.
ik heb die van de bigbazaar lekker goedkoop en ze ruiken ook nog eens lekker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:38 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans gefeliciteerd!
Icantrix, ik heb nog geen ruzie gehad met die bandjes. We verstellen ze bij een dikkere jas, gaat goed. Maar ja, ik heb nooit een ander stoeltje gehad.
We hebben nieuwe toetenpoetsdoekjes van de etos. En ze stinken
Kippenvoerquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:29 schreef mefke79 het volgende:
Moussy, gatver de gatver. En nu? Hondenvoer? Of lusten die het spul zelfs niet?
18 jaar gaat ook prima..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:15 schreef innepin het volgende:
Het gaat op 3fm over leeftijdsverschil in een relatie... Dus ik stuurde een smsje dat alles hier prima gaat ondanks 16 jaar leeftijdsverschil. Bellen ze nog terug ook
Dus. Straks op 3fm als het goed is
Meestal heeft de buitenwereld er meer problemen mee.. Wat moet je nou met zo'n oude vent..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ze vindt het maar gek dat het allemaal zo probleemloos verliep, he?
Goed gedaan! Je kwam ontspannen over.![]()
Tja, het was weinig spectaculair natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef innepin het volgende:
Geen linkje, maar D heeft het opgenomen![]()
Ssserpente ja, jemig, ik had echt het idee dat ze niet geloofde dat het gewoon goed gingIk kan er toch ook niks aan doen dat het gewoon soepel liep en loopt?
Oeh ja enorme ruzies waren spannender geweest. Of als ik wel vriendinnen was geweest met mijn stiefdochter ofzo. Oh well.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Tja, het was weinig spectaculair natuurlijk.
Ik hoop het!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:26 schreef trui het volgende:
nah, maakt ook niet uit. geinig dat ze je belden!
onze Gijs (de kat) is vandaag in de sloot gevallen. hij dacht vast 'die meerkoeten kunnen erop drijven, dat moet mij ook lukken!'... gelukkig was hij er ook snel weer uit, wat een schrik. dit was de 3e dag dat ie naar buiten mocht. hopelijk was dit een goed lesje voor 'm...
Als ik dat elke keer zou toepassen dan slijt m'n vloer meteen 2x zo snel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:42 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat klinkt bekend. Ik ga dan stofzuigen, zodat ik het gekrijs niet hoor.
Kom je weer langs? gezelligquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, goeie! De bibliotheek vanmiddag!
Sasha is al lid sinds hij 3 maanden is, maar ik ben voor hem nog nooit geweest.![]()
Ik ben een hebbert en koop liever boekjes, maar dat is natuurlijk onzin.
En het is een leuk uitstapje. Er zit hier een afdeling van de kinderbibliotheek echt letterlijk om de hoek.
Nou ja goed, zo eerst maar eens op kraamvisite!
oh da's leuk man! en dan zien dat ze zelf al echt een voorkeur ontwikkelen voor een bepaald genre.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, goeie! De bibliotheek vanmiddag!
Sasha is al lid sinds hij 3 maanden is, maar ik ben voor hem nog nooit geweest.![]()
Ik ben een hebbert en koop liever boekjes, maar dat is natuurlijk onzin.
En het is een leuk uitstapje. Er zit hier een afdeling van de kinderbibliotheek echt letterlijk om de hoek.
Nou ja goed, zo eerst maar eens op kraamvisite!
Met legitimatie langs je bank, kun je gewoon geld opnemen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:18 schreef livelink het volgende:
Vicky, gefeliciteerd met Amber![]()
Mijn dag is slecht begonnen. Ik was vanochtend mijn tas kwijt met portemonnee en telefoon erin. Echt nergens te vinden en ik was gisteren half overspannen met een zich misdragende Job weggerend van een feestje en in de bus gesprongen, dus het was niet ondenkbaar dat ik mijn tas in de bus had laten liggen![]()
Pasje geblokkeerd, telefoon geblokkeerd en toen natuurlijk mijn tas gevonden![]()
Telefoon was weer te deblokkeren maar mijn pasje niet. Dus hoewel ik heel blij ben dat ik de boel niet echt kwijt ben, baal ik nu toch dat ik zonder geld zit. Ik had in het kader van de herfstvakantie iets leuks willen doen met de kinderen, maar dat gaat nu dus niet.
Ja, heb je geen doorverwijzing meer voor nodig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vicky gefeliciteerd met Amber!
Livelink balen zeg! Maar wat Tico zegt..bij de balie van je bank kun je wel geld opnemenKun je toch ff vooruit.
Eerste dag vakantie en ik heb een migraine. YayBen bang dat het van uit m`n schouder komt..de klap daarop is toch wel erg hard geweest en ik voel dat de spieren een opdoffer gehad hebben. Nu wil ik er mee langs een fysio..dat kan tegenwoordig toch zonder tussenkomst van je huisarts?
heel irritant!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:59 schreef innepin het volgende:
Oe jakkes LadyS, heftig
In de categorie "dingen die je niet wilt horen in het je-bent-afgewezen-telefoontje":
"Ja, we neigden echt ontzettend naar jou... maar zijn toch maar voor de ander gegaan."
Ja, het was een heel uitgebreid gesprek. Ze vonden en vinden me geweldig, maar de ander had 15 jaar meer werkervaring. Dus. Mja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Inne, dat wil je inderdaad niet horen. Weet je nu dan ook waarom ze toch voor die ander zijn gegaan?
Wil je ook skulletjes, net als op de madurodamnageltjes van Cas?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:05 schreef Lois het volgende:
Door die nagellak van de 1e pagina krijg ik helemaal zin om leuke lakjes te kopen
Heb deze week voor het eerst (in mijn leven) nagellak op en vind het helemaal leuk
quote:Moeder baart kinderen op 10-10-10, 09-09-09 en 08-08-08
Uitgegeven: 18 oktober 2010 14:53
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2010 16:27
AMSTERDAM – Een Amerikaanse vrouw is het gelukt om haar derde kind op 10-10-10 te baren. Haar andere twee kinderen kwamen ter wereld op de data 09-09-09 en 08-08-08. Het was een kans van 1 op de 50 miljoen, aldus de krant The Sun.
Toch lukte het de moeder, genaamd Barbara Soper (36), om ook haar derde kind Cearra Nicole op een speciale datum te baren.
Broer Cameron kwam vorig jaar op 09-09-09 ter wereld. Hun andere dochter Chloe werd geboren op 08-08-08.
"Cloe is ons geluksnummer 8, Cameron 9 en ons pasgeboren dochter is ons geluksnummer 10”, vertelde Soper tegenover The Sun.
Te vroeg
Het blijkt helemaal een bijzondere omstandigheid te zijn, omdat twee van de drie te vroeg werd geboren. Cearra kwam bijna een maand te vroeg en de oudste kwam twee weken eerder ter wereld dan de verwachte datum.
Statistiekexperts beweren dat het een wiskundige kans van 1 op 50 miljoen is dat een vrouw drie kinderen op dergelijke bijzondere data baart.
De 36-jarige moeder en haar man zijn echter niet van plan een eventueel vierde kind op 11-11-11 ter wereld te brengen. Soper: “Drie is meer dan genoeg. We hebben in ieder geval geen plannen meer kinderen te willen.”
Ik ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, ik zie die Amerikanen ervoor aan om het op te wekken of een keizersnede te doen...
Ik zag het net op het journaal...niet normaal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef LadyS het volgende:
Kom even binnenvallen hier...![]()
Vanmorgen zagen we, nadat we de kinderen naar school hadden gebracht, zagen weeen traumaheli en hoorden een boel sirenes. Blijkt het volgende gebeurd te zijn. Later blijkt het zelfs een moeder van school te zijn en weer even later blijkt het zelfs de moeder van een (school)vriendinnetje van Amber te zijn... Vreselijk. Vreselijk.
Er is verder nog niks bevestigd door school (kan ook niet, want continuerooster en de school is dus nog niet uit). Maar mijn hemel, wat erg als het zo dichtbij komt.
Ik was op school aan het helpen bij de overblijf en haar oudste dochter werd meegenomen door de adjunct directeur....... arm arm kind.... Ik moest me toen erg groot houden
Ik durf dat dus niet he, zo maar iets uit weet ik veel kopen, maar toffe poppen! *stiekem wel een pietsie jaloers isquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vanmiddag via Ebay 2 spiksplinternieuwe Blythe dolls gekocht. Ik moet alleen nog even geduld hebben voor ze hier zijn, want ze moeten uit Hong Kong komen.Ik heb zonet allerlei free patterns gedownload, dus ze krijgen fijn een zelfgemaakte garderobe.
De aanbieder is een Powerseller met 100% positieve feedback. Dus ik heb de gok maar genomen. Als ze niet bezorgd worden ga ik wel goed ziek worden denk ik, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het goedkomt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik durf dat dus niet he, zo maar iets uit weet ik veel kopen, maar toffe poppen! *stiekem wel een pietsie jaloers is*
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef mikoxx het volgende:
Sow, zit iemand toevallig ook Greys te kijken?
Wat een toestand, he ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef mikoxx het volgende:
Sow, zit iemand toevallig ook Greys te kijken?
Me 2quote:
Ik heb je net een pm gestuurd! Ik heb het binnenquote:
Ik ben dol op bruin en donkerrood achtige tinten. Ik ben er heel blij meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Geeft niks, komt vanzelf!Vond je de kleurtjes wel leuk? Ik wou eerst alleen die bruine opsturen, maar dacht dat je die misschien wel heel lelijk vond, dus voor de zekerheid nog een andere erbij gedaan. Maar ik vond de bruine wel heel classy, alleen heb ik helemaal geen bruine kleding, dus dat was niet zo'n succesaanschaf.
Om mij aan het werk te houdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef trui het volgende:
om je een duur antivirusprogramma te verkopen.
Ja, dat kocht ik laatst ivm een virus idd, kreeg dat dure programma dat virus dus mooi niet weg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef trui het volgende:
om je een duur antivirusprogramma te verkopen.
Dan moet ik taart uitdelen... Bij mijn werk is te laat = taart. Maar eigenlijk bij alles wat je kunt bedenken moet je daar uitdelen, resultaat elke week gebak. Echt heel leuk!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:15 schreef innepin het volgende:
Oh buuf dat is irritant! Hoop dat je inmiddels hebt kunnen eten![]()
Ik heb vanmorgen ook uitgeslapen. Tot kwart over 8. Toen dacht ik: Huh, het is licht? Hoe laat is het? En vlak daarna: crap, ik moet over 15 minuten op m'n werk zijn!
besmetquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:22 schreef Lois het volgende:
Ik heb net mijn 1e echte nagellakje gekochtIk begin voorzichtig met een "gewoon" parelmoer lakje van Koh, over een tijdje durf ik vast wel zo te knallen als Kim
wat hek gedaan dan?!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind trouwens dat je dat heel inventief hebt opgelost met die gaatjes, debuurvrouw! Nu lijkt het een spons maar kost het toch geen taart.
Hahahaha, ja, dat had gekund denk ik nu.quote:
Wat mooi zeg... maar wat een werk... daar heb ik het geduld helemaal niet voor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:00 schreef moussy het volgende:
ik heb nu dit
[ afbeelding ]
maar moet er weer af, tis van de randjes gesleten bij sommige nagels.
ja, zo grappig. Onze jongste is ook nog zoekende naar wat wél leuk is en wat niet. Hij snapt nog niet zo goed dat onlogisch juist grappig is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:25 schreef trui het volgende:
maar kabouter wesley is ook geweldig!
zoon is ook erg bezig met moppen enzo, kan een goede mop ook echt zeer waarderen en al aardig navertellen. dochterlief snapt er echter nog maar weinig van, en probeert steeds ook met leuke moppen te komen, die dan echt nergens op slaan.ook grappig!
en daarna de slawine.quote:
Die had ik ook een tijdje terug. Ik heb hem ook altijd om, echt, maar ik hoefde maar 300 meter (ik was gestopt bij de buurtsuper op de hoek en reed terug naar huis). Kwam er een politiewagen uit de enige zijstraat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef trui het volgende:
hier kreeg manlief van 't weekend 90 euro boete voor een stukje zonder gordel rijden. is ook superstom natuurlijk, maar normaal gesproken heeft ie 'm echt áltijd om, dus vreselijk balen dat 't net die ene keer meteen opgemerkt wordt door zo'n bonnenschrijver...
die snelheidsovertredingen bij wegwerkzaamheden zijn duurder dan de "gewone"quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
boh!! zonde geld Vicky! En wat een dure voor maar 7 kilometer te hard!![]()
wij hadden helemaal (nog) niet geklaagd, dat is het grappige, wij vonden het (nog) niet erg genoeg. De collega van die leidster dus wel.... Maar wel fijn dat ze er iets aan gaan doen inderdaadquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Saffier het volgende:
Oh Diaan fijn dat er wat gedaan wordt en je klacht dus niet zomaar naast hen neergelegd wordt.
Natuurlijk is Lennon een heerlijk ventje
Ow, die reactie heb ik niet meer gelezen.... moest kort daarna afsluiten en weg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef Estrys het volgende:
welke? die van de schoenen? Heb ik nog reactie op gegeven toch?
quote:GMTAOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Is het van Strawberry shortcake Groofs? Dat zoekt wat makkelijker.
quote:Je bedoelt Strawberry Shortcake? Daar zijn spullen van te koop bij Bart Smit.Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Groofsken3 het volgende:
Even iets heel stoms... Ik ben op zoek naar één of ander rose geurend aardbeienpopje met auto (speelgoed) en ik kan het nergens vinden. Heeft iemand een idee waar zoiets vandaan zou kunnen komen? Het is wat kleiner dan barbie.
quote:Nope
quote:Dan zal ik mezelf toch zo'n speelgoedwinkel binnen moeten leuren ben ik bang. Mijn dochter speelt met dat ding van een buurmeisje. Ze vind dat heerlijk dat soort poppenspul, en ik kan me het zo goed indenken. Ik zou het vroeger ook gewild hebbenOp woensdag 20 oktober 2010 20:47 schreef Lois het volgende:
Ah Strawberry Shortcakede Bart Smit staat er vol mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |