Ha. Ik hoop dat je jezelf mee in de fik steekt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zeg ga je nu nog lang dat spoorboekje vereren? Ik wist het ook en heb nog nooit een spoorboekje aangeraakt.
En als ik er nu 1 zie dan verbrand ik 'm ritueel.
Haterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zeg ga je nu nog lang dat spoorboekje vereren? Ik wist het ook en heb nog nooit een spoorboekje aangeraakt.
En als ik er nu 1 zie dan verbrand ik 'm ritueel.
Op zo´n plastic kaartje. Dat ding nooit geactiveerd voor `reizen op saldo´.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:18 schreef James1988 het volgende:
En waar heb je dan je Voordeelurenabonnement op staan?
Voor jou een chocolade treintje:quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan met de ongevraagd toegezonden OV-Chipkaart eind vorig jaar.
Minder lelijk dan het was, vind ik.quote:
Een neppe VIRM, maar alsnog beter dan het was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:12 schreef carboni het volgende:
[ afbeelding ]
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=305320#p305320
Qua `uiterlijk´ blijft het toch AggloRegio-materieel...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
Een neppe VIRM, maar alsnog beter dan het was.
Kun je je geld niet beter aan een goede camera besteden ipv aan treinkaartjes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
18 oktober 2010, RRF 16 kreeg de taak om van de Botlek naar IJsselmonde als Losse Loc te gaan, en vervolgens met een matige snelheid terug te rijden, met de NS20 'kameel' op sleeptouw over de Havenspoorlijn.
De Kameel moest naar de Waalhaven, en om precies te zijn NedTrain Waalhaven voor onderhoud. Hier passeert het setje de snelweg A15 ter hoogte van Knooppunt Vaanplein.
De reden dat de Kameel getrokken wordt, komt omdat de Kameel alleen ATB heeft, en geen ECTS.
Ook vanwege veiligheidsredenen mag de Kameel getrokken maximaal 30 km/h rijden op een stuk zonder wissels, en 10 km/h door de wissels. Hier reed de trein ongeveer 10-15 km/h.
Excuses voor de wat wazige foto, maar dit kwam door regen waar ik al 25 minuten in stond te wachten, en dus een trillende hand kreeg :s
Voor dat geld heb je nog niet eens de helft van een goede camera. ;oquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Kun je je geld niet beter aan een goede camera besteden ipv aan treinkaartjes?
Got, als je had gelezen wist je waar het door kwamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Kun je je geld niet beter aan een goede camera besteden ipv aan treinkaartjes?
Of voor 170 erbij heb je een nieuwe Canon 450D met kit- en telelens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef dennistd het volgende:
Voor 330 euro had ik een prima tweedehands EOS 400D, dus een honderdje erbij en je bent er.
Wat? Er mist een raam, het ziet er niet uit, je benadrukt een naar beneden lopende baan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een neppe VIRM, maar alsnog beter dan het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |