abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87621061
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

De droom van elke slet die niet meer weet wie ze toevoegd op msn.

Zo begon ze al:

Goedemorgen,

Ik zat net aan je te denken.. Wilde je net een mailtje sturen!

Sorry als ik gisteren kortaf overkwam.. Kreeg inderdaad het gevoel dat je misschien geen interesse had dus daarom hield ik het maar kort.. Het is gewoon moeilijk elkaar te leren kennen als je elkaar maar zo weinig spreekt, en jij bent wel echt iemand die ik graag beter wilt leren kennen.. Klinkt misschien stom hoor, maar ik meen het wel J

Wel leuk dat we vandaag wat vaker contact kunnen houden J Bijleerdag? Op werk gewoon? Hoelang doe je dit werk nu dan???

Ik heb vandaag een gesprek met mijn baas over die hbo opleiding die in maart start.. Dus hopelijk krijg ik goed nieuws J Moet ook een presentatie houden en daar krijg ik vandaag ook info over..

Nou het luchtbed begint me na 1,5 week een beetje op te breken.. Het slaapt wel goed hoor, maar een bed slaapt wel heel wat beter L Maar mijn opa gaat vandaag weer in het huis werken dus misschien kan ik zaterdag weer terug en anders volgende week zaterdag..

Ik woon nu bij mijn moeder, mijn ouders zijn uit elkaar, en mijn zusje woont nog wel een paar jaartjes thuis.. Dus het is wel erg gezellig, maar mis me spulletjes om me heen..

Nou ik ben nog een beetje wakker aan het worden hoor hahahaha.. Ga je vandaag nog iets leuks doen na werk?

Ik hoor je wel J

Nogmaals:

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:13 schreef Duimelot het volgende:

[..]

de dames zijn er als nieuwelingen vol ingegaan en hadden het even leuk met je, enkele dagen later zijn er NOG leukere mannen opgestaan en nu word jij aan de kant geschoven ^O^
Je doet er nu eenmaal niets aan. Dit blijft gewoon een negatief aspect van het internetdaten en ik kan het weten want ben zo al velen malen aan de kant geschoven. :D
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:08:50 #152
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87621091
dan vraag ik me toch af waarom ze mij aan de kant schuiven.....veel leuker kunnen ze niet tegenkomen!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87621322
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
dan vraag ik me toch af waarom ze mij aan de kant schuiven.....veel leuker kunnen ze niet tegenkomen!
Dat weet jij , dat weten je vrienden maar helaas weten vrouwen dat pas als je ze eenmaal ontmoet hebt.
Voor het zover is moet je echter eerst gekeurd worden op foto, opleiding,lengte,auto, eigen huis,muzieksmaak, filmsmaak etc
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_87621511
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:19 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dat weet jij , dat weten je vrienden maar helaas weten vrouwen dat pas als je ze eenmaal ontmoet hebt.
Voor het zover is moet je echter eerst gekeurd worden op foto, opleiding,lengte,auto, eigen huis,muzieksmaak, filmsmaak etc
Tja dat is misschien wel waar maar ik snap niet waarom vrouwen dan meteen zo intiem gaan doen. Ik moet allerlei dingen zeggen zodat ik mij gedwongen voel om keuzes te maken in haar voordeel en zij gaat er gewoon vandoor met iemand anders. Houdt het gewoon professioneel, het lijkt hierdoor echt alsof de vrouwen zeer verwend en arrogant zijn.

Als je normaal gesproken op een meid afstapt noem je elkaar na 30min toch ook geen liefje?

Ik zat maandag op mijn werk dacht haar rustig een bericht te sturen na 2 berichten dacht ik doe effe 3 uur niks krijg ik na een uur een bericht. Of ik het druk heb, dat ik daarom niet reageer. Stuurt ze me later een sms van heb je het druk ofzo? En aan het einde van de week komt ze ineens iemand tegen amehoela!

[ Bericht 1% gewijzigd door picardmike op 17-10-2010 00:32:21 ]
UITGESCHREVEN
pi_87622214
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef ReWout het volgende:
Ok even advies of tjah mening gevraagd...

Ik heb nu al zo'n 2 weken contact met een leuk meisje, gechat, gemailed en gecammed. Allemaal leuke gesprekken gehad en volgens mij heeft zij ook genoeg interesse in me omdat zij vaak begint met praten tegen mij. Nou vroeg ik dus of ze voor aankomende zondag wat wou gaan drinken in de stad zodat we elkaar in het echt konden ontmoeten. Nu zegt ze dus dat ze niet weet of ze wil omdat ze nog niet echt wat voelt en dat wil ze eerst. Toen had ik eigenlijk zoiets van "tjah meid ik weet dat ook nog niet over jou hoor, ik vind je leuk en aardig maar zolang ik je niet in het echt ontmoet zullen me gevoelens hoogstwaarschijnlijk op dat niveau blijven steken."

Nou iig sta ik hier als nog met lege handen :P ze zou er nog eens diep over nadenken, maar tjah neig er eigenlijk aan om het gewoon af te kappen... Ik bedoel als je eerst wat moet gaan voelen voor iemand via chat, mail en cam...

Zit ik nou fout of heeft zij toch een punt?
Om hier nog even een update over te gegeven. Vandaag nog gepraat en heb het afgekapt :s)
pi_87622311
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:58 schreef ReWout het volgende:

[..]

Om hier nog even een update over te gegeven. Vandaag nog gepraat en heb het afgekapt :s)
Lijkt mij bulsshit gewoon pro houden. Meestal willen de meiden zich goed voelen om te kijken of ze je kunnen krijgen. Weet ze dat dan blaast ze de date af. Want dan gaat ze het goede gevoel wat je geeft in haar omgeving gebruiken.
UITGESCHREVEN
pi_87622606
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja dat is misschien wel waar maar ik snap niet waarom vrouwen dan meteen zo intiem gaan doen. Ik moet allerlei dingen zeggen zodat ik mij gedwongen voel om keuzes te maken in haar voordeel en zij gaat er gewoon vandoor met iemand anders. Houdt het gewoon professioneel, het lijkt hierdoor echt alsof de vrouwen zeer verwend en arrogant zijn.
Ik ben tot nu toe nog geen enkele vrouw tegengekomen welke gelijk intiem wil via SMS of MSN en ik kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen.
quote:
Ik zat maandag op mijn werk dacht haar rustig een bericht te sturen na 2 berichten dacht ik doe effe 3 uur niks krijg ik na een uur een bericht. Of ik het druk heb, dat ik daarom niet reageer. Stuurt ze me later een sms van heb je het druk ofzo? En aan het einde van de week komt ze ineens iemand tegen amehoela!
Vrouwen en SMS'en ! Het lijkt wel een eerste levensbehoefte, maar maak je niet druk ze sms't hoogstwaarschijnlijk niet met jouw alleen en noemt ze allemaal wel eens schatje of liefje.
Gewoon niets erachter zoeken (dames op mijn werk noemen me ook wel eens schatje) en proberen af te spreken.
Als dat niet binnen een week of anderhalf lukt dan afkappen en verder gaan, want dan wordt het nooit iets.
pi_87622650
quote:

[..]

That's the spirit _O_
pi_87626607
quote:

[..]

Goede zet :Y
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_87626704
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:24 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

That's the spirit _O_
Zeg laat mij er even buiten ja :{w
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:20:24 #161
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87626721
Date vanmiddag. Supermooi meisje - maar wel redelijk ver weg (50 minuten in de trein) en dus geen thuiswedstrijd in café's die ik ken.. ben nog brak van gisteren, maar gezonde wedstrijdspanning komt nog wel.
Overal verstand van.
pi_87627459
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:20 schreef macondo het volgende:
Date vanmiddag. Supermooi meisje - maar wel redelijk ver weg (50 minuten in de trein) en dus geen thuiswedstrijd in café's die ik ken.. ben nog brak van gisteren, maar gezonde wedstrijdspanning komt nog wel.
Succes!! :*
Sarcasme. Herken het.
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:59:31 #163
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87627578
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Succes!! :*
Had jij niet afgelopen vrijdag een date?
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:04:38 #164
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87627740
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:20 schreef macondo het volgende:
Dat zou ik dus niet doen, als ik een date zou hebben, de avond van te voren flink op stap gaan en dan half dood / brak op date gaan.
pi_87629163

[ Bericht 100% gewijzigd door picardmike op 17-10-2010 12:54:06 ]
UITGESCHREVEN
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:56:35 #166
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_87629252
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:53 schreef picardmike het volgende:

nu heb ik het gemist! :(
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:57:53 #167
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87629281
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:56 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nu heb ik het gemist! :(
+1

irritant is dat wanneer mensen posts helemaal leeg editten....

iemand btw nog dateplannen voor vandaag trouwens?

mijn hele weekendmeet (nee, geen date) is gecanceld ivm ziekte aan haar zijde :'(
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:14:20 #168
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87629814
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:57 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

+1

irritant is dat wanneer mensen posts helemaal leeg editten....

mijn hele weekendmeet (nee, geen date) is gecanceld ivm ziekte aan haar zijde :'(
mijn weekend meet zit film te kijken, heeft verder veel op zn Ipad zitten spelen enzo :')
ik heb me met farmville vermaakt :|W

ik ben nog niet zo klaar voor weekend meets merk ik, dan mis ik mn ex stiekem toch een beetje :+ (een beetje maar _O- )

[ Bericht 0% gewijzigd door Duimelot op 17-10-2010 13:21:34 ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:16:00 #169
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87629869
Wat is in godesnaam een Imap?
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:22:03 #170
238120 Duimelot
pi_87630072
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
Wat is in godesnaam een Imap?
dat is een ipad vertaald door een niwtwit die van hosselen hoddelen maakt enzo :')
_O-
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:23:02 #171
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87630105
ah, ik had al zo'n vermoeden....

maar dat klinkt idd niet echt als een geslaagde date/meet......meer iets voor over een paar jaar :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:24:50 #172
238120 Duimelot
pi_87630181
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
ah, ik had al zo'n vermoeden....

maar dat klinkt idd niet echt als een geslaagde date/meet......meer iets voor over een paar jaar :)
we zijn dan ook al een jaar of 9 bevriend ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:25:30 #173
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87630215
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:24 schreef Duimelot het volgende:

[..]

we zijn dan ook al een jaar of 9 bevriend ;)
oooooooooooooooowwwwwwwwwwwww, dan is het goed :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:27:22 #174
238120 Duimelot
pi_87630291
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:25 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

oooooooooooooooowwwwwwwwwwwww, dan is het goed :)
gheghe
nou ja Joe zag ik voor t eerst en zaten we ook te fokken :')
dat is dus eigenlijk niet goed he :+
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:31:06 #175
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87630443
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:27 schreef Duimelot het volgende:

[..]

gheghe
nou ja Joe zag ik voor t eerst en zaten we ook te fokken :')
dat is dus eigenlijk niet goed he :+
tis maar wat je intentie is he?
ik persoonlijk zou het niet doen denk ik.......hoewel, ik zit ff te denken...maar mijn 1e internetdate (jaaaaaaaaaaren geleden en via een ander forum) was bij haar thuis en toen hebben we het betreffende forum nog even aangeslingerd geloof ik....Uiteindelijk een jaar samen geweest dus het kan een goed idee zijn ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:35:41 #176
238120 Duimelot
pi_87630612
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:31 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

tis maar wat je intentie is he?
ik persoonlijk zou het niet doen denk ik.......hoewel, ik zit ff te denken...maar mijn 1e internetdate (jaaaaaaaaaaren geleden en via een ander forum) was bij haar thuis en toen hebben we het betreffende forum nog even aangeslingerd geloof ik....Uiteindelijk een jaar samen geweest dus het kan een goed idee zijn ;)
het geeft wel aan dat er een vertrouwd gevoel is dat je dit samen kan doen zonder je er ongemakkelijk bij te voelen :+
onze intentie was echt meeten dus dat moet kunnen, anders hadden we wel in bed liggen rollebollen ipv fokken 8-)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:39:45 #177
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87630754
mee eens. goede vrienden kunnen gewoon doen waar ze zin in hebben zelfs als ze samen zijn. dan hoef je niet alles samen te doen. en dat is later in een relatie ook zo. in t begin doe je vaak alles samen, later wordt dat wat geforceerdere en nog later denk je: "ja, maar hallo! je hoeft niet alles samen te doen. De 1 voor de TV en de ander achter de pc kan ook prima."

dat is mijn ervaring iig.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:44:18 #178
238120 Duimelot
pi_87630902
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
mee eens. goede vrienden kunnen gewoon doen waar ze zin in hebben zelfs als ze samen zijn. dan hoef je niet alles samen te doen. en dat is later in een relatie ook zo. in t begin doe je vaak alles samen, later wordt dat wat geforceerdere en nog later denk je: "ja, maar hallo! je hoeft niet alles samen te doen. De 1 voor de TV en de ander achter de pc kan ook prima."

dat is mijn ervaring iig.
dat dus!
denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden toch?
pi_87631030
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:44 schreef Duimelot het volgende:
dat dus!
denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden toch?
Eensch :Y
The prettiest people do the ugliest things
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:50:06 #180
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_87631074
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

het geeft wel aan dat er een vertrouwd gevoel is dat je dit samen kan doen zonder je er ongemakkelijk bij te voelen :+
onze intentie was echt meeten dus dat moet kunnen, anders hadden we wel in bed liggen rollebollen ipv fokken 8-)
met mij op een 1e date? denk het niet ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:58:39 #181
238120 Duimelot
pi_87631316
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:50 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

met mij op een 1e date? denk het niet ;)
speel nou gewoon es een keertje mee het is toch maar hypothetisch ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:59:19 #182
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_87631340
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:58 schreef Duimelot het volgende:

[..]

speel nou gewoon es een keertje mee het is toch maar hypothetisch ;)
moet wel realistisch blijven :{w
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:00:49 #183
238120 Duimelot
pi_87631382
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:59 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

moet wel realistisch blijven :{w
hier op fok lijkt alles realistisch :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:02:47 #184
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_87631450
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:

[..]

hier op fok lijkt alles realistisch :')
_O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:30:05 #185
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87632312
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:57 schreef 3rdRock het volgende:

Ja dus.
Overal verstand van.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:33:11 #186
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_87632398
Een beetje een "rant" van mijn kant, eerder in dit topic waarschijnlijk een editie of 7 geleden (want wat gaat dit topic snel) zei ik dat ik OKcupid wel een vette site vond maar ik denk dat ik hier een beetje op moet terugkomen.
Zoals andere mensen ook al zeiden is het gewoon te veel gericht op de Angelsaksische wereld en zijn er veel te weinig Nederlanders op te vinden; ik ben tot nu toe ook alleen nog maar gecontacteerd in het Engels heel leuk allemaal en ik spreek ook goed Engels maar ik zoek gewoon een Nederlandse meid.

En dan nog zo iets:
quote:
"One of these 9 people just gave you high marks (4 or 5 stars) on QuickMatch. Congratulations!

If you give high marks to the same girl who chose you, we'll let you both know you match. If not, no biggie. Click anyone below to start playing or click here to login instantly. Somewhere in the first few people you rate will be your potential match."
Ja erg leuk maar hier heb ik dus geen zin in :') zeg gewoon wie het is dan bepaal ik zelf wel of ik geïnteresseerd ben of niet.

Verder heb ik elders wel een leuke dame ontmoet kan uren met haar kletsen op msn (je kent het wel.) maar nu komt het: ze houdt heel erg van metal en dan echt de keiharde dingen (Sepultura, killswitch engage , lamb of god, In flames, children of bodom, as i lay dying, my dying bride.)
Zelf luister ik heel veel naar rock muziek maar dan voornamelijk bluesrock / indie rock maar ik vind veel metal gewoon kut :/
Ik vind het dus een hele lieve intelligente meid maar some how blijf ik telkens maar denken aan dat metal gebeuren en dat dat niet echt bij mij past.
Stel ik me nu aan en moet ik daar overheen kijken hoe ervaren jullie dit?

Het is wel een beetje een lang stukje geworden geloof ik :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:38:40 #187
238120 Duimelot
pi_87632569
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef Drakire het volgende:
Een beetje een "rant" van mijn kant, eerder in dit topic waarschijnlijk een editie of 7 geleden (want wat gaat dit topic snel) zei ik dat ik OKcupid wel een vette site vond maar ik denk dat ik hier een beetje op moet terugkomen.
Zoals andere mensen ook al zeiden is het gewoon te veel gericht op de Angelsaksische wereld en zijn er veel te weinig Nederlanders op te vinden; ik ben tot nu toe ook alleen nog maar gecontacteerd in het Engels heel leuk allemaal en ik spreek ook goed Engels maar ik zoek gewoon een Nederlandse meid.

En dan nog zo iets:
[..]

Ja erg leuk maar hier heb ik dus geen zin in :') zeg gewoon wie het is dan bepaal ik zelf wel of ik geïnteresseerd ben of niet.

Verder heb ik elders wel een leuke dame ontmoet kan uren met haar kletsen op msn (je kent het wel.) maar nu komt het: ze houdt heel erg van metal en dan echt de keiharde dingen (Sepultura, killswitch engage , lamb of god, In flames, children of bodom, as i lay dying, my dying bride.)
Zelf luister ik heel veel naar rock muziek maar dan voornamelijk bluesrock / indie rock maar ik vind veel metal gewoon kut :/
Ik vind het dus een hele lieve intelligente meid maar some how blijf ik telkens maar denken aan dat metal gebeuren en dat dat niet echt bij mij past.

we hebben het pas nog gehad over of je de liefde voor metal in een profiel zou moeten zetten of niet omdat veel vrouwen (in het geval van die discussie) bekrompen zouden kunnen zijn en niet verder kijken dan het metal gedeelte.

Er zullen hier nu enkele graag het msnadres van die meid van je willen hebben hahaha.
Verder zou ik niet weten waarom dat nu een belemmering moet zijn. Je kan niet alles samen delen. En dan gaat ze alleen naar metal feestjes ofzo en niet met jou. En er hoeft niet altijd samen muziek geluisterd te worden. Meeste mensen kunnen ook nog andere genres wel luisteren zonder gek te worden. Dus de keren dat er wel samen geluisterd word is er zat andere keus. Etc etc
Maak je er dus niet druk om lijkt mij!
pi_87632627
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef Drakire het volgende:

En dan nog zo iets:
[..]

Je stelt je aan er is meer dan muziek.

Zo niet, pass haar msn dan maar aan mij want ze heeft een goede muzieksmaak :9
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_87635075
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:22 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik ben tot nu toe nog geen enkele vrouw tegengekomen welke gelijk intiem wil via SMS of MSN en ik kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen.
[..]

Vrouwen en SMS'en ! Het lijkt wel een eerste levensbehoefte, maar maak je niet druk ze sms't hoogstwaarschijnlijk niet met jouw alleen en noemt ze allemaal wel eens schatje of liefje.
Gewoon niets erachter zoeken (dames op mijn werk noemen me ook wel eens schatje) en proberen af te spreken.
Als dat niet binnen een week of anderhalf lukt dan afkappen en verder gaan, want dan wordt het nooit iets.
Het ging wel wat verder dan schatje noemen hoor! Ze zat echt voortdurend te sms'en dat ze hele dag aan me dacht.
UITGESCHREVEN
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:27:29 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87638105
Wat een rare omschrijving eigenlijk 'intiem worden via sms'. Zoiets kan toch niet? "Schatje" en "ik denk de hele tijd aan je' vind ik nogal eng eigenlijk, als je iemand nog niet hebt ontmoet. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_87638794
Trouwens vele van jullie zitten toch wel op paiq? Reageren jullie ook altijd meteen als je een battledate uitnodiging krijgt? Ik ben nu net in dit uurtje al 4x uitgenodigd maar niks mee gedaan... niet echt zin om wat leuk te gaan doen zodat zo'n meid je dan kiest :o
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:50:26 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_87638844
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:38 schreef Duimelot het volgende:

Er zullen hier nu enkele graag het msnadres van die meid van je willen hebben hahaha.
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:39 schreef Godshand het volgende:

Zo niet, pass haar msn dan maar aan mij want ze heeft een goede muzieksmaak :9
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:51:26 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87638873
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:48 schreef ReWout het volgende:
Trouwens vele van jullie zitten toch wel op paiq? Reageren jullie ook altijd meteen als je een battledate uitnodiging krijgt? Ik ben nu net in dit uurtje al 4x uitgenodigd maar niks mee gedaan... niet echt zin om wat leuk te gaan doen zodat zo'n meid je dan kiest :o
Als ik me verveel vind ik het wel leuk. Maar nu ben ik brak dus heb ik geen zin om als een speedy gonzalez te gaan zitten typen. Wel goed voor m'n ego, als ik al die debielen 'aan de andere kant' zie.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:03:55 #194
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87639249
quote:
als ik een uitnodiging krijg ga ik de uitdaging meestal wel aan. t valt mij wel op dat als ik een speeddate of batteldate aanvraag er niemand reageert. Doen de dames dit niet ofzo?
pi_87639335
quote:
De dames verwijderen me al van MSN omdat ik met mijn tweevingersysteem niet binnen 30 seconden een bericht weet te typen dus battledaten is niks voor mij :N
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:13:26 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87639529
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:03 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

als ik een uitnodiging krijg ga ik de uitdaging meestal wel aan. t valt mij wel op dat als ik een speeddate of batteldate aanvraag er niemand reageert. Doen de dames dit niet ofzo?
Jawel, maar die zien dan natuurlijk ook dat je fucking ver weg woont. (Voor bijna iedereen :P) En aangezien vrouwen om de 1,5 minuut een speeddate aangeboden krijgen wachten ze wel op hun 98%-matchje dat ook wel vaker voorbijkomt.

(Ken m'n beste vriendin ook van paiq, gisteren voor het stappen nog even haar lijstje doorgescrolld. :'))
pi_87639548
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:03 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

Veel dames niet vermoed ik. Vorige week een aantal keer ingegaan op een battledateverzoek, telkens geen andere kandidaat kunnen vinden dus kreeg ik gelijk een speeddate.
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:18:37 #198
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87641566
Sinds ik een battledate verloor van een gast die steeds offline ging, begrijp ik niet echt waarom ik nog een poging hieraan zou gaan wagen :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:22:03 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_87641653
Sowieso dat hele paiq.. Beetje lullen om vervolgens een foto te zien die je wel/niet aanstaat (meestal niet).
Daarbij telkens al die nieuwe contacten, met telkens dezelfde vragen (of juist altijd van die gasten die origineel proberen te doen).
Ben daar wel een beetje op uitgekeken :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:27:24 #200
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87641839
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:22 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij telkens al die nieuwe contacten, met telkens dezelfde vragen (of juist altijd van die gasten die origineel proberen te doen).
Aan de ene kant, ja het zijn vaak dezelfde vragen. Aan de andere kant..goh...iemand heeft interesse in je en vist naar informatie.:)

(meest vreemde vraag die ik kreeg, was dat ik gelijk ten huwelijk gevraagd werd :'))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')