abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:35:41 #176
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87630612
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:31 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

tis maar wat je intentie is he?
ik persoonlijk zou het niet doen denk ik.......hoewel, ik zit ff te denken...maar mijn 1e internetdate (jaaaaaaaaaaren geleden en via een ander forum) was bij haar thuis en toen hebben we het betreffende forum nog even aangeslingerd geloof ik....Uiteindelijk een jaar samen geweest dus het kan een goed idee zijn ;)
het geeft wel aan dat er een vertrouwd gevoel is dat je dit samen kan doen zonder je er ongemakkelijk bij te voelen :+
onze intentie was echt meeten dus dat moet kunnen, anders hadden we wel in bed liggen rollebollen ipv fokken 8-)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:39:45 #177
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87630754
mee eens. goede vrienden kunnen gewoon doen waar ze zin in hebben zelfs als ze samen zijn. dan hoef je niet alles samen te doen. en dat is later in een relatie ook zo. in t begin doe je vaak alles samen, later wordt dat wat geforceerdere en nog later denk je: "ja, maar hallo! je hoeft niet alles samen te doen. De 1 voor de TV en de ander achter de pc kan ook prima."

dat is mijn ervaring iig.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:44:18 #178
238120 Duimelot
pi_87630902
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
mee eens. goede vrienden kunnen gewoon doen waar ze zin in hebben zelfs als ze samen zijn. dan hoef je niet alles samen te doen. en dat is later in een relatie ook zo. in t begin doe je vaak alles samen, later wordt dat wat geforceerdere en nog later denk je: "ja, maar hallo! je hoeft niet alles samen te doen. De 1 voor de TV en de ander achter de pc kan ook prima."

dat is mijn ervaring iig.
dat dus!
denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden toch?
pi_87631030
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:44 schreef Duimelot het volgende:
dat dus!
denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden toch?
Eensch :Y
The prettiest people do the ugliest things
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:50:06 #180
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_87631074
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

het geeft wel aan dat er een vertrouwd gevoel is dat je dit samen kan doen zonder je er ongemakkelijk bij te voelen :+
onze intentie was echt meeten dus dat moet kunnen, anders hadden we wel in bed liggen rollebollen ipv fokken 8-)
met mij op een 1e date? denk het niet ;)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:58:39 #181
238120 Duimelot
pi_87631316
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:50 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

met mij op een 1e date? denk het niet ;)
speel nou gewoon es een keertje mee het is toch maar hypothetisch ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:59:19 #182
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_87631340
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:58 schreef Duimelot het volgende:

[..]

speel nou gewoon es een keertje mee het is toch maar hypothetisch ;)
moet wel realistisch blijven :{w
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:00:49 #183
238120 Duimelot
pi_87631382
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:59 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

moet wel realistisch blijven :{w
hier op fok lijkt alles realistisch :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:02:47 #184
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_87631450
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:

[..]

hier op fok lijkt alles realistisch :')
_O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:30:05 #185
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87632312
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:57 schreef 3rdRock het volgende:

iemand btw nog dateplannen voor vandaag trouwens?

Ja dus.
Overal verstand van.
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:33:11 #186
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_87632398
Een beetje een "rant" van mijn kant, eerder in dit topic waarschijnlijk een editie of 7 geleden (want wat gaat dit topic snel) zei ik dat ik OKcupid wel een vette site vond maar ik denk dat ik hier een beetje op moet terugkomen.
Zoals andere mensen ook al zeiden is het gewoon te veel gericht op de Angelsaksische wereld en zijn er veel te weinig Nederlanders op te vinden; ik ben tot nu toe ook alleen nog maar gecontacteerd in het Engels heel leuk allemaal en ik spreek ook goed Engels maar ik zoek gewoon een Nederlandse meid.

En dan nog zo iets:
quote:
"One of these 9 people just gave you high marks (4 or 5 stars) on QuickMatch. Congratulations!

If you give high marks to the same girl who chose you, we'll let you both know you match. If not, no biggie. Click anyone below to start playing or click here to login instantly. Somewhere in the first few people you rate will be your potential match."
Ja erg leuk maar hier heb ik dus geen zin in :') zeg gewoon wie het is dan bepaal ik zelf wel of ik geïnteresseerd ben of niet.

Verder heb ik elders wel een leuke dame ontmoet kan uren met haar kletsen op msn (je kent het wel.) maar nu komt het: ze houdt heel erg van metal en dan echt de keiharde dingen (Sepultura, killswitch engage , lamb of god, In flames, children of bodom, as i lay dying, my dying bride.)
Zelf luister ik heel veel naar rock muziek maar dan voornamelijk bluesrock / indie rock maar ik vind veel metal gewoon kut :/
Ik vind het dus een hele lieve intelligente meid maar some how blijf ik telkens maar denken aan dat metal gebeuren en dat dat niet echt bij mij past.
Stel ik me nu aan en moet ik daar overheen kijken hoe ervaren jullie dit?

Het is wel een beetje een lang stukje geworden geloof ik :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:38:40 #187
238120 Duimelot
pi_87632569
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef Drakire het volgende:
Een beetje een "rant" van mijn kant, eerder in dit topic waarschijnlijk een editie of 7 geleden (want wat gaat dit topic snel) zei ik dat ik OKcupid wel een vette site vond maar ik denk dat ik hier een beetje op moet terugkomen.
Zoals andere mensen ook al zeiden is het gewoon te veel gericht op de Angelsaksische wereld en zijn er veel te weinig Nederlanders op te vinden; ik ben tot nu toe ook alleen nog maar gecontacteerd in het Engels heel leuk allemaal en ik spreek ook goed Engels maar ik zoek gewoon een Nederlandse meid.

En dan nog zo iets:
[..]

Ja erg leuk maar hier heb ik dus geen zin in :') zeg gewoon wie het is dan bepaal ik zelf wel of ik geïnteresseerd ben of niet.

Verder heb ik elders wel een leuke dame ontmoet kan uren met haar kletsen op msn (je kent het wel.) maar nu komt het: ze houdt heel erg van metal en dan echt de keiharde dingen (Sepultura, killswitch engage , lamb of god, In flames, children of bodom, as i lay dying, my dying bride.)
Zelf luister ik heel veel naar rock muziek maar dan voornamelijk bluesrock / indie rock maar ik vind veel metal gewoon kut :/
Ik vind het dus een hele lieve intelligente meid maar some how blijf ik telkens maar denken aan dat metal gebeuren en dat dat niet echt bij mij past.

we hebben het pas nog gehad over of je de liefde voor metal in een profiel zou moeten zetten of niet omdat veel vrouwen (in het geval van die discussie) bekrompen zouden kunnen zijn en niet verder kijken dan het metal gedeelte.

Er zullen hier nu enkele graag het msnadres van die meid van je willen hebben hahaha.
Verder zou ik niet weten waarom dat nu een belemmering moet zijn. Je kan niet alles samen delen. En dan gaat ze alleen naar metal feestjes ofzo en niet met jou. En er hoeft niet altijd samen muziek geluisterd te worden. Meeste mensen kunnen ook nog andere genres wel luisteren zonder gek te worden. Dus de keren dat er wel samen geluisterd word is er zat andere keus. Etc etc
Maak je er dus niet druk om lijkt mij!
pi_87632627
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef Drakire het volgende:

En dan nog zo iets:
[..]

Je stelt je aan er is meer dan muziek.

Zo niet, pass haar msn dan maar aan mij want ze heeft een goede muzieksmaak :9
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_87635075
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 01:22 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik ben tot nu toe nog geen enkele vrouw tegengekomen welke gelijk intiem wil via SMS of MSN en ik kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen.
[..]

Vrouwen en SMS'en ! Het lijkt wel een eerste levensbehoefte, maar maak je niet druk ze sms't hoogstwaarschijnlijk niet met jouw alleen en noemt ze allemaal wel eens schatje of liefje.
Gewoon niets erachter zoeken (dames op mijn werk noemen me ook wel eens schatje) en proberen af te spreken.
Als dat niet binnen een week of anderhalf lukt dan afkappen en verder gaan, want dan wordt het nooit iets.
Het ging wel wat verder dan schatje noemen hoor! Ze zat echt voortdurend te sms'en dat ze hele dag aan me dacht.
UITGESCHREVEN
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:27:29 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87638105
Wat een rare omschrijving eigenlijk 'intiem worden via sms'. Zoiets kan toch niet? "Schatje" en "ik denk de hele tijd aan je' vind ik nogal eng eigenlijk, als je iemand nog niet hebt ontmoet. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_87638794
Trouwens vele van jullie zitten toch wel op paiq? Reageren jullie ook altijd meteen als je een battledate uitnodiging krijgt? Ik ben nu net in dit uurtje al 4x uitgenodigd maar niks mee gedaan... niet echt zin om wat leuk te gaan doen zodat zo'n meid je dan kiest :o
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:50:26 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_87638844
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:38 schreef Duimelot het volgende:

Er zullen hier nu enkele graag het msnadres van die meid van je willen hebben hahaha.
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:39 schreef Godshand het volgende:

Zo niet, pass haar msn dan maar aan mij want ze heeft een goede muzieksmaak :9
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:51:26 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87638873
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:48 schreef ReWout het volgende:
Trouwens vele van jullie zitten toch wel op paiq? Reageren jullie ook altijd meteen als je een battledate uitnodiging krijgt? Ik ben nu net in dit uurtje al 4x uitgenodigd maar niks mee gedaan... niet echt zin om wat leuk te gaan doen zodat zo'n meid je dan kiest :o
Als ik me verveel vind ik het wel leuk. Maar nu ben ik brak dus heb ik geen zin om als een speedy gonzalez te gaan zitten typen. Wel goed voor m'n ego, als ik al die debielen 'aan de andere kant' zie.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:03:55 #194
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87639249
quote:
als ik een uitnodiging krijg ga ik de uitdaging meestal wel aan. t valt mij wel op dat als ik een speeddate of batteldate aanvraag er niemand reageert. Doen de dames dit niet ofzo?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87639335
quote:
De dames verwijderen me al van MSN omdat ik met mijn tweevingersysteem niet binnen 30 seconden een bericht weet te typen dus battledaten is niks voor mij :N
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 17 oktober 2010 @ 18:13:26 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87639529
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:03 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

als ik een uitnodiging krijg ga ik de uitdaging meestal wel aan. t valt mij wel op dat als ik een speeddate of batteldate aanvraag er niemand reageert. Doen de dames dit niet ofzo?
Jawel, maar die zien dan natuurlijk ook dat je fucking ver weg woont. (Voor bijna iedereen :P) En aangezien vrouwen om de 1,5 minuut een speeddate aangeboden krijgen wachten ze wel op hun 98%-matchje dat ook wel vaker voorbijkomt.

(Ken m'n beste vriendin ook van paiq, gisteren voor het stappen nog even haar lijstje doorgescrolld. :'))
pi_87639548
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:03 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

Veel dames niet vermoed ik. Vorige week een aantal keer ingegaan op een battledateverzoek, telkens geen andere kandidaat kunnen vinden dus kreeg ik gelijk een speeddate.
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:18:37 #198
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87641566
Sinds ik een battledate verloor van een gast die steeds offline ging, begrijp ik niet echt waarom ik nog een poging hieraan zou gaan wagen :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:22:03 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_87641653
Sowieso dat hele paiq.. Beetje lullen om vervolgens een foto te zien die je wel/niet aanstaat (meestal niet).
Daarbij telkens al die nieuwe contacten, met telkens dezelfde vragen (of juist altijd van die gasten die origineel proberen te doen).
Ben daar wel een beetje op uitgekeken :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:27:24 #200
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87641839
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:22 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij telkens al die nieuwe contacten, met telkens dezelfde vragen (of juist altijd van die gasten die origineel proberen te doen).
Aan de ene kant, ja het zijn vaak dezelfde vragen. Aan de andere kant..goh...iemand heeft interesse in je en vist naar informatie.:)

(meest vreemde vraag die ik kreeg, was dat ik gelijk ten huwelijk gevraagd werd :'))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')