abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:45:10 #251
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87550573
Ook nog gefeliciteerd ladykiller Silenus!

Meteen even een kleine update van mijn kant:
Daten staat bij mij even op een laag pitje. Rp sta ik op maar dat is echt bedroevend. Okcupid lijkt het aanbod erg beperkt te zijn en paiq ben ik ff niet zo actief mee bezig.
pi_87554457
Ok even advies of tjah mening gevraagd...

Ik heb nu al zo'n 2 weken contact met een leuk meisje, gechat, gemailed en gecammed. Allemaal leuke gesprekken gehad en volgens mij heeft zij ook genoeg interesse in me omdat zij vaak begint met praten tegen mij. Nou vroeg ik dus of ze voor aankomende zondag wat wou gaan drinken in de stad zodat we elkaar in het echt konden ontmoeten. Nu zegt ze dus dat ze niet weet of ze wil omdat ze nog niet echt wat voelt en dat wil ze eerst. Toen had ik eigenlijk zoiets van "tjah meid ik weet dat ook nog niet over jou hoor, ik vind je leuk en aardig maar zolang ik je niet in het echt ontmoet zullen me gevoelens hoogstwaarschijnlijk op dat niveau blijven steken."

Nou iig sta ik hier als nog met lege handen :P ze zou er nog eens diep over nadenken, maar tjah neig er eigenlijk aan om het gewoon af te kappen... Ik bedoel als je eerst wat moet gaan voelen voor iemand via chat, mail en cam...

Zit ik nou fout of heeft zij toch een punt?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:09:59 #253
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87554581
a: tis ee nvrouw....
b: laat haar maar ff nadenken, push de komende dagen niet, maar als je het echt te lang vind duren (weekje ofzo) probeer het dan nog eens......en als ze dan nog niet wilt zie je haar voorlopig als een goede chatvriendin (als je dat kunt) of je verbreekt het contact....
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87554986
@ ReWout

Je weet toch pas in het echt of je gevoelens hebt?

Ik vind dat jij een punt hebt ReWout, je chat nu 2 weken met haar, maar wat als ze volgende week
weer/nog niet wilt, wat dan? Als ze niet wilt, houdt het op hoor..tenzij ze leuk genoeg is, dat je erop wilt wachten, dat is je eigen keuze.
pi_87555117
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:45 schreef Neelix het volgende:
Ook nog gefeliciteerd ladykiller Silenus!

Meteen even een kleine update van mijn kant:
Daten staat bij mij even op een laag pitje. Rp sta ik op maar dat is echt bedroevend. Okcupid lijkt het aanbod erg beperkt te zijn en paiq ben ik ff niet zo actief mee bezig.
Hoezo op een laag pitje dan? Iemand gevonden?? *O*
pi_87555165
Had ik eindelijk eens een echt goed gesprek op Paiq wat verder ging dan naam, leeftijd, woonplaats, werk en hobby's, word ik aan het einde van het gesprek ineens verwijderd. Mannen zijn raar.

[ Bericht 1% gewijzigd door douche-eendje op 14-10-2010 23:25:21 (Koorts en berichtjes typen... geen combi. ) ]
pi_87555547
@3rdRock ok zal het even aankijken dan maar ^O^
@Brunette82 Precies, zo denk ik dus ook, zij dus blijkbaar niet... Kijk wel wat er gebeurd in de paar komende dagen.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:38:10 #258
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87555665
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:24 schreef douche-eendje het volgende:
Had ik eindelijk eens een echt goed gesprek op Paiq wat verder ging dan naam, leeftijd, woonplaats, werk en hobby's, word ik aan het einde van het gesprek ineens verwijderd. Mannen zijn raar.
vrouwen ook.....
maar in dit geval heb je wel gelijk....denk je dat het goed matcht......is ie ineesn weg...
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:39:40 #259
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87555707
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef ReWout het volgende:
@3rdRock ok zal het even aankijken dan maar ^O^
@Brunette82 Precies, zo denk ik dus ook, zij dus blijkbaar niet... Kijk wel wat er gebeurd in de paar komende dagen.
ow, dat moet je zelf weten. ik zeg alleen maar wat ik zou doen. geen idee of het werkt :D
pi_87555859
quote:
Was je foto misschien te zien? Klinkt lullig, maar dat kan de afknapper zijn voor sommigen. :o
pi_87556159
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ow, dat moet je zelf weten. ik zeg alleen maar wat ik zou doen. geen idee of het werkt :D
Was het zo wie zo al van plan hoor, dus je hebt me alleen wat meer vertrouwen gegeven in me beslissing :P
pi_87556352
quote:
Mannen weten wat ze willen ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87556371
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Was je foto misschien te zien? Klinkt lullig, maar dat kan de afknapper zijn voor sommigen. :o
Na de foto's nog een hele tijd zitten praten, dus waarom ik nou ineens verwijderd ben? Beetje feedback zou dan wel welkom zijn. Dat mijn foto's geen 8+ weet ik ook wel :P.
pi_87556420
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Na de foto's nog een hele tijd zitten praten, dus waarom ik nou ineens verwijderd ben? Beetje feedback zou dan wel welkom zijn. Dat mijn foto's geen 8+ weet ik ook wel :P.
Ik vind je een 9 O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:01:16 #265
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87556430
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

misschien kwam z'n vriendin binnenlopen?
en ze zijn iig een 8!
pi_87556628
*O* Silenus, Koning der Hosselaars. Nog gefeliciteerd met je verjaardag *O*
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:06:46 #267
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87556652
Het wordt nu echt herfst. Bijna kerstmis. En het kán aan mij liggen, maar plotseling regent het weer dates. Voel mij bijna een halve Silenus, en het initiatief ligt wel heel erg bij de vrouwen. Mobiele nummer uitwisselen, direct sms-je om dan wél wat te gaan drinken samen.
Overal verstand van.
pi_87556745
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik vind je een 9 O+
Charmeur!
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

misschien kwam z'n vriendin binnenlopen?
en ze zijn iig een 8!
Nee, ze zijn geen 8. Ach, foto's... :P
pi_87556984
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Charmeur!
[..]

Nee, ze zijn geen 8. Ach, foto's... :P
Ik meet het! :D
pi_87557157
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Oh jongens, wat mooi was die tijd. *weemoed* :'(

Op dagen als dit heb ik wel echt een hekel aan facebook in de combinatie met vrouwen. Mevrouw Tilburg wil blijkbaar haar territorium afbakenen (heb ik wel vaker last van met claimende types), deelt ze zo'n linkje op m'n FB-prikbord met een youtube-nummer van 'Birthday Sex' en zo'n tekst als "Heee feli en binnenkort gaan we het even vieren he ;) ;) :P :9 "

Daar hou ik dus niet zo van, kan iedereen lezen (inclusief m'n ex en m'n date van vanavond :')) dus ik wil niet van die te persoonlijke dingen op m'n prikbord. Maargoed, heb dat dus meteen verwijderd, krijg ik daarna weer zo'n gepikeerde chatreactie van haar..."Weet je hoe lullig dat je zoiets direct verwijdert blablbal".

Ze is geen al te makkelijk type om mee om te gaan, en als ze niet zo facking lekker was had ik haar al lang verwijderd...maar dit gezeik ga ik niet volhouden. :')
Gefeliciteerd en by the way, die mevrouw Tilburg, had je die van Paiq?

Ik heb nl ook een Tilburgse schone op mn Paiq, die in zulke taal praat, van 28 jaar...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:25:45 #271
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87557293
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb nl ook een Tilburgse schone op mn Paiq, die in zulke taal praat, van 28 jaar...
* 3rdRock ziet een mooie topicwending aankomen

maar dat lees ik morgen misschien wel. welterusten!
pi_87557596
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Praten niet gewoon alle Kruikenzeikers in zulke taal
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_87557868
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Praten niet gewoon alle Kruikenzeikers in zulke taal
over Birthday sex? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_87558017
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

over Birthday sex? :D
Over Birthday sex denk ik niet want ik heb afgelopen zondag geen mail uit Tilburg gehad. (helaas) :'(
pi_87558091
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef ReWout het volgende:
Ok even advies of tjah mening gevraagd...

Ik heb nu al zo'n 2 weken contact met een leuk meisje, gechat, gemailed en gecammed. Allemaal leuke gesprekken gehad en volgens mij heeft zij ook genoeg interesse in me omdat zij vaak begint met praten tegen mij. Nou vroeg ik dus of ze voor aankomende zondag wat wou gaan drinken in de stad zodat we elkaar in het echt konden ontmoeten. Nu zegt ze dus dat ze niet weet of ze wil omdat ze nog niet echt wat voelt en dat wil ze eerst. Toen had ik eigenlijk zoiets van "tjah meid ik weet dat ook nog niet over jou hoor, ik vind je leuk en aardig maar zolang ik je niet in het echt ontmoet zullen me gevoelens hoogstwaarschijnlijk op dat niveau blijven steken."

Nou iig sta ik hier als nog met lege handen :P ze zou er nog eens diep over nadenken, maar tjah neig er eigenlijk aan om het gewoon af te kappen... Ik bedoel als je eerst wat moet gaan voelen voor iemand via chat, mail en cam...

Zit ik nou fout of heeft zij toch een punt?
Je zit niet fout. Hoe langer je mailt, chat etc., hoe meer je een beeld van iemand gaat vormen wat vaak niet klopt met hoe iemand in het echt is. Persoonlijk vind ik twee weken mailen e.d. al vrij lang en ik vind het op z'n minst vrij apart dat zij eerst via die weg gevoelens wil krijgen.
Nu weet ik niet of ze eerder heeft gedate op deze manier, misschien vindt ze het eng en verzint ze daarom een smoesje. Het klinkt in ieder geval als een excuus om uit te stellen (en denk hierbij aan het cliché: van uitstel komt afstel) en zelf zou ik het afkappen.

(Maar ik zou sowieso al niet zo enthousiast meer zijn wanneer iemand aangeeft eerst online gevoelens te willen krijgen.)
"The problem with common sense is that most people are morons."
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:32:14 #276
57047 macondo
pi_87562799
Eens met Lola. Lang chatten / mailen is verleidelijk en makkelijk - maar je schiet er weinig mee op. Snel afspreken vergt wat meer moed, dat wel. Dus smoesjes zoals van dat meisje, ach... ze vindt het gewoon wat eng.. ;)
Overal verstand van.
pi_87562802
:') ik ben zenuwachtig voor vanavond... damn, ik heb te lang niet gedate denk ik -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_87563161
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
:') ik ben zenuwachtig voor vanavond... damn, ik heb te lang niet gedate denk ik -O-
Geen idee wat in jouw geval te lang is, maar zeer begrijpelijke zenuwen :Y Nja, als het eenmaal goed en wel onderweg is en 't is een beetje gezellig dan verdwijnen die zenuwen zonder dat je d'r erg in hebt. Tenminste, dat meen ik me te herinneren :')
The prettiest people do the ugliest things
pi_87563452
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Khalein het volgende:

[..]

Geen idee wat in jouw geval te lang is, maar zeer begrijpelijke zenuwen :Y Nja, als het eenmaal goed en wel onderweg is en 't is een beetje gezellig dan verdwijnen die zenuwen zonder dat je d'r erg in hebt. Tenminste, dat meen ik me te herinneren :')
Haha, euh... mn laatste date was begin augustus. Maar komt wel goed hoor ;) Ben vooral erg nieuwsgierig. En zenuwachtig ook omdat we uit eten gaan. Dat vind ik altijd zo gevaarlijk ;(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:53:03 #280
57047 macondo
pi_87563544
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Khalein het volgende:

[..]

Precies, en dan ben je zo ontspannen dat je in slaap valt tijdens je date ;)
Overal verstand van.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:53:34 #281
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87563559
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef brunette82 het volgende:

[..]

Hoezo op een laag pitje dan? Iemand gevonden?? *O*
Nee, ik heb even een tijdje wat serieuzer gedate met iemand maar dat werd uiteindelijk toch niets.
Eerst maar eens zorgen dat ik weer een beetje tot mezelf kom ipv meteen in nieuwe dates gaan vluchten, dat werkt niet.
pi_87563583
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
Haha, euh... mn laatste date was begin augustus. Maar komt wel goed hoor ;) Ben vooral erg nieuwsgierig. En zenuwachtig ook omdat we uit eten gaan. Dat vind ik altijd zo gevaarlijk ;(
Begin augustus is inderdaad eeuwen geleden, net als mijn drie jaar geleden :P :') (dates binnen de relatie tel ik even niet mee)

Wat is er gevaarlijk aan uit eten tijdens het daten? Los van het financiële risico als je nadat je besteld hebt toch graag naar huis wilt gaan? :')
pi_87563633
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef macondo het volgende:

[..]

Precies, en dan ben je zo ontspannen dat je in slaap valt tijdens je date ;)
MOE :( ... Bij Sil was het 3 uur snachts ofzo en bij die andere gast was het zelfs al 7 uur 'sochtends :') En ik ben echt niet van plan om deze date zo lang te laten duren. Hij gaat mooi naar huis vanavond :) ( :') )
Sarcasme. Herken het.
pi_87563695
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Khalein het volgende:

[..]

Begin augustus is inderdaad eeuwen geleden, net als mijn drie jaar geleden :P :') (dates binnen de relatie tel ik even niet mee)

Wat is er gevaarlijk aan uit eten tijdens het daten? Los van het financiële risico als je nadat je besteld hebt toch graag naar huis wilt gaan? :')
Financieel risico is not applicable gezien ik nog geen enkele keer heb gehad dat ik heb betaald (wel aangeboden, maar meestal werd er snel betaald als ik even naar het toilet was :') ) Maar dat bedoel ik inderdaad wel. Als je gaat eten, zit je een paar uur aan elkaar vast. Maar aan de andere kant... ben nu 3 keer op een eerste date uit eten geweest en het was 3 keer heel gezellig. Dus wat maak ik me nou zorgen...
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:58:23 #285
141482 Q.
JurassiQ
pi_87563724
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor, het is niet alsof je met mij gaat daten. DAAR mag je zenuwachtig voor zijn. 8-)
For great justice!
pi_87563773
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor, het is niet alsof je met mij gaat daten. DAAR mag je zenuwachtig voor zijn. 8-)
Ja maar wij gingen niet neuken vanavond, remember :7 Maar dat moet overigens wel na de date dan...
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:01:16 #287
57047 macondo
pi_87563804
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Precies, stel je voor dat bekenden je zien als je met Q bent.. Daar gáát je reputatie!
Overal verstand van.
pi_87563811
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
Financieel risico is not applicable gezien ik nog geen enkele keer heb gehad dat ik heb betaald (wel aangeboden, maar meestal werd er snel betaald als ik even naar het toilet was :') ) Maar dat bedoel ik inderdaad wel. Als je gaat eten, zit je een paar uur aan elkaar vast. Maar aan de andere kant... ben nu 3 keer op een eerste date uit eten geweest en het was 3 keer heel gezellig. Dus wat maak ik me nou zorgen...
Dat het iemand als Q is, wellicht :+

Wel goed om te zien dat er nog hoffelijke mannen zijn wat de nota betreft, hun persoonlijke motivaties even buiten beschouwing gelaten :P ;)
pi_87563819
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar wij gingen niet neuken vanavond, remember :7 Maar dat moet overigens wel na de date dan...
Moest jij niet gamen? :P
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:14:17 #290
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87564222
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Moest jij niet gamen? :P
Spirit en gamen? Dat lijkt me wel een heel rare combinatie :?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:17:04 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87566483
Mijn 3e date was ook weer gezellig, ze had zelfs een taart voor me gebakken. :9
Gourmetten of steengrillen?
pi_87566786
Je kunt het beste vrij snel een voorstelletje doen om in reallife af te spreken. Maak het klein, bijvoorbeeld een klein kopje koffie. Ergens op een zondagmiddag ofzo.
Lang heen en weer emailen leidt tot niets en is ook niet veel aan. Bovendien loop je het risico dat zoiets “doodbloedt”, lees geen reactie meer krijgen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:29:18 #293
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87566847
Een goeie truc vond ik ook wel om een soort van speeddate af te spreken. Even een half uur koffie drinken of iets anders. Als een van beiden het dan niet ziet zittn kan die zonder problemen weg. Als het wel klikt ga je gewoon nog ff door :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:27:59 #294
57047 macondo
pi_87568793
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:27 schreef Homey het volgende:
Je kunt het beste vrij snel een voorstelletje doen om in reallife af te spreken. Maak het klein, bijvoorbeeld een klein kopje koffie. Ergens op een zondagmiddag ofzo.
Lang heen en weer emailen leidt tot niets en is ook niet veel aan. Bovendien loop je het risico dat zoiets “doodbloedt”, lees geen reactie meer krijgen.
Jij zocht gewoon een neukertje, toch? Of haal ik je weer door de war met iemand anders?
Overal verstand van.
pi_87569774
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:17 schreef Silenus het volgende:
Mijn 3e date was ook weer gezellig, ze had zelfs een taart voor me gebakken. :9
*noteert op todolist*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:03:49 #296
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87570204
Ik had een meet vandaag! Was erg gezellig.

Allereerst was ik lekker te vroeg helemaal klaar met alles, was op tijd opgestaan. Om de tijd te doden heb ik nog even op fok! rondgehangen en me prima vermaakt met facebook. Daar had ik me pasgeleden aangemeld, was een foutje eigenlijk moest ik Twitter hebben.
Maar eindelijk ging de bel en daar was hij dan.
We gaven elkaar een handje, hij stond nog buiten op de stoep, de kusjes hebben we binnen gedaan, gewoon omdat anders de buren roddelen, ik woon toch wel in een soort van roddel buurt.

Vervolgens zijn we op de bank neergeploft. Nou hij plofte neer en ik heb een lekker bakkie Senseo voor hem gezet. Hij zeurde altijd dat hij die meuk niet hoeft maar heeft zijn eerste mok zelfs zonder suiker gedronken. Stiekem vond hij deze koffie volgens mij heerlijk, hij nam zonder mokken namelijk nog een bakkie. Dat had hij vast gelaten als het echt niet te zuipen was. Ikzelf heb een glas sap gedronken. Hij heeft ook van de koekjes gegeten die ik hem voorzette, ik keek er smachtend naar maar ik mag geen suiker dus heb er alleen even aan geroken.
Verder hebben we gekletst over : ditjes, datjes, koetjes, kalfjes, bloemetjes, bijtjes, het hele dierenrijk.

Daarna zijn we met mijn prachtige auto, eigenlijk ziet hij er niet uit maar hij rijd zo lekker! (mijn auto dus, niet mijn meet!) richting het centrum gegaan. Hier hebben we samen een knusse lunch in een nog knusser brasserietje genuttigd. Hij begon met een capochino (dus misschien vond hij mijn koffie toch niet lekker?) en ik een sinas. Ik heb een heerlijke chiabatta barcelona besteld, dit is een chiabatte met ui en ham en tomaat (alleen ik had zonder tomaat) en kruidenboter, overbakken met kaas. Hij nam een chiabatta met oude kaas. Ik vroeg nog of hij niets anders wilde, maar nee hij wilde echt een broodje kaas!
Het eten smaakte voortreffelijk, ondertussen ging mijn meet op zijn telefoon fokken! Nu vond ik dat niet zo heel erg, ik vermaakte me prima met het afluisteren van het gesprek naast mij.
We hebben prima onze buikjes gevuld, ik was wel blij dat er pepermuntjes waren. Kruidenboter is misschien geen slimme zet om te eten bij iemand die je voor het eerst ziet :’)

We zijn via de telefoon winkel weer naar mijn auto gegaan. Ik wilde nog langs die winkel om te vragen of mijn nieuwe telefoon er al was. Ik werd aangekeken of ik heel erg dom was, er was nog niet naar me gebeld, dus nee logisch, het toestel was nog niet binnen natuurlijk.

Eenmaal weer thuis bij mij vonden we het wel fijn om even onze grote verslaving op te pikken en hebben gezellig samen een uurtje zitten fokken.
Ondertussen ginnegappen over wat mensen te vertellen hadden.
Mijn meet is echt een vrolijke en guitige jongen, wat was het leuk om steeds gegiechel en gelach om me heen te horen!
En toen was het tijd om weer afscheid te nemen. We hebben elkaar wederom een handje gegeven en nog even gezoend want dat hoort er ook bij! (3 kusjes jawel!)
En toen liep hij mijn deur weer uit. Nu zal hij 2 uur niet fokken kunnen, ik denk dat hij het daar wel moeilijk mee gaat krijgen en mijn hart gaat dus uit naar hem!

tot zover het zakelijk gedeelte. Nu de emotie.
Heerlijk gefokt!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:09:52 #297
141482 Q.
JurassiQ
pi_87570441
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:

[knip]

Een match made in heaven! O+! Wanneer gaan jullie trouwen? En hoe gaan jullie kinderen heten? O+.
For great justice!
pi_87570711
Super, duimelot! O+
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:00:48 #299
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87572500
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Een match made in heaven! O+! Wanneer gaan jullie trouwen? En hoe gaan jullie kinderen heten? O+.
:') ja he dankje :*
pi_87572745
:D jouw verslag, daar krijg ik een deja vu van...het lijkt wel alsof je met 3rdrock gedated hebt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')