Hoezo op een laag pitje dan? Iemand gevonden??quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:45 schreef Neelix het volgende:
Ook nog gefeliciteerd ladykiller Silenus!
Meteen even een kleine update van mijn kant:
Daten staat bij mij even op een laag pitje. Rp sta ik op maar dat is echt bedroevend. Okcupid lijkt het aanbod erg beperkt te zijn en paiq ben ik ff niet zo actief mee bezig.
vrouwen ook.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:24 schreef douche-eendje het volgende:
Had ik eindelijk eens een echt goed gesprek op Paiq wat verder ging dan naam, leeftijd, woonplaats, werk en hobby's, word ik aan het einde van het gesprek ineens verwijderd. Mannen zijn raar.
ow, dat moet je zelf weten. ik zeg alleen maar wat ik zou doen. geen idee of het werktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef ReWout het volgende:
@3rdRock ok zal het even aankijken dan maar![]()
@Brunette82 Precies, zo denk ik dus ook, zij dus blijkbaar niet... Kijk wel wat er gebeurd in de paar komende dagen.
Was je foto misschien te zien? Klinkt lullig, maar dat kan de afknapper zijn voor sommigen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:24 schreef douche-eendje het volgende:
Had ik eindelijk eens een echt goed gesprek op Paiq wat verder ging dan naam, leeftijd, woonplaats, werk en hobby's, word ik aan het einde van het gesprek ineens verwijderd. Mannen zijn raar.
Was het zo wie zo al van plan hoor, dus je hebt me alleen wat meer vertrouwen gegeven in me beslissingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, dat moet je zelf weten. ik zeg alleen maar wat ik zou doen. geen idee of het werkt
Mannen weten wat ze willenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:24 schreef douche-eendje het volgende:
Na de foto's nog een hele tijd zitten praten, dus waarom ik nou ineens verwijderd ben? Beetje feedback zou dan wel welkom zijn. Dat mijn foto's geen 8+ weet ik ook welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Was je foto misschien te zien? Klinkt lullig, maar dat kan de afknapper zijn voor sommigen.
Ik vind je een 9quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Na de foto's nog een hele tijd zitten praten, dus waarom ik nou ineens verwijderd ben? Beetje feedback zou dan wel welkom zijn. Dat mijn foto's geen 8+ weet ik ook wel.
misschien kwam z'n vriendin binnenlopen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Na de foto's nog een hele tijd zitten praten, dus waarom ik nou ineens verwijderd ben? Beetje feedback zou dan wel welkom zijn. Dat mijn foto's geen 8+ weet ik ook wel.
Charmeur!quote:
Nee, ze zijn geen 8. Ach, foto's...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien kwam z'n vriendin binnenlopen?
en ze zijn iig een 8!
Ik meet het!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Charmeur!
[..]
Nee, ze zijn geen 8. Ach, foto's...
Gefeliciteerd en by the way, die mevrouw Tilburg, had je die van Paiq?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh jongens, wat mooi was die tijd. *weemoed*![]()
Op dagen als dit heb ik wel echt een hekel aan facebook in de combinatie met vrouwen. Mevrouw Tilburg wil blijkbaar haar territorium afbakenen (heb ik wel vaker last van met claimende types), deelt ze zo'n linkje op m'n FB-prikbord met een youtube-nummer van 'Birthday Sex' en zo'n tekst als "Heee feli en binnenkort gaan we het even vieren he![]()
![]()
![]()
"
Daar hou ik dus niet zo van, kan iedereen lezen (inclusief m'n ex en m'n date van vanavond) dus ik wil niet van die te persoonlijke dingen op m'n prikbord. Maargoed, heb dat dus meteen verwijderd, krijg ik daarna weer zo'n gepikeerde chatreactie van haar..."Weet je hoe lullig dat je zoiets direct verwijdert blablbal".
Ze is geen al te makkelijk type om mee om te gaan, en als ze niet zo facking lekker was had ik haar al lang verwijderd...maar dit gezeik ga ik niet volhouden.
* 3rdRock ziet een mooie topicwending aankomenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en by the way, die mevrouw Tilburg, had je die van Paiq?
Ik heb nl ook een Tilburgse schone op mn Paiq, die in zulke taal praat, van 28 jaar...
Praten niet gewoon alle Kruikenzeikers in zulke taalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en by the way, die mevrouw Tilburg, had je die van Paiq?
Ik heb nl ook een Tilburgse schone op mn Paiq, die in zulke taal praat, van 28 jaar...
over Birthday sex?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Praten niet gewoon alle Kruikenzeikers in zulke taal
Over Birthday sex denk ik niet want ik heb afgelopen zondag geen mail uit Tilburg gehad. (helaas)quote:
Je zit niet fout. Hoe langer je mailt, chat etc., hoe meer je een beeld van iemand gaat vormen wat vaak niet klopt met hoe iemand in het echt is. Persoonlijk vind ik twee weken mailen e.d. al vrij lang en ik vind het op z'n minst vrij apart dat zij eerst via die weg gevoelens wil krijgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef ReWout het volgende:
Ok even advies of tjah mening gevraagd...
Ik heb nu al zo'n 2 weken contact met een leuk meisje, gechat, gemailed en gecammed. Allemaal leuke gesprekken gehad en volgens mij heeft zij ook genoeg interesse in me omdat zij vaak begint met praten tegen mij. Nou vroeg ik dus of ze voor aankomende zondag wat wou gaan drinken in de stad zodat we elkaar in het echt konden ontmoeten. Nu zegt ze dus dat ze niet weet of ze wil omdat ze nog niet echt wat voelt en dat wil ze eerst. Toen had ik eigenlijk zoiets van "tjah meid ik weet dat ook nog niet over jou hoor, ik vind je leuk en aardig maar zolang ik je niet in het echt ontmoet zullen me gevoelens hoogstwaarschijnlijk op dat niveau blijven steken."
Nou iig sta ik hier als nog met lege handenze zou er nog eens diep over nadenken, maar tjah neig er eigenlijk aan om het gewoon af te kappen... Ik bedoel als je eerst wat moet gaan voelen voor iemand via chat, mail en cam...
Zit ik nou fout of heeft zij toch een punt?
Geen idee wat in jouw geval te lang is, maar zeer begrijpelijke zenuwenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Spirit82 het volgende:ik ben zenuwachtig voor vanavond... damn, ik heb te lang niet gedate denk ik
Haha, euh... mn laatste date was begin augustus. Maar komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Khalein het volgende:
[..]
Geen idee wat in jouw geval te lang is, maar zeer begrijpelijke zenuwenNja, als het eenmaal goed en wel onderweg is en 't is een beetje gezellig dan verdwijnen die zenuwen zonder dat je d'r erg in hebt. Tenminste, dat meen ik me te herinneren
Precies, en dan ben je zo ontspannen dat je in slaap valt tijdens je datequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Khalein het volgende:
[..]
Geen idee wat in jouw geval te lang is, maar zeer begrijpelijke zenuwenNja, als het eenmaal goed en wel onderweg is en 't is een beetje gezellig dan verdwijnen die zenuwen zonder dat je d'r erg in hebt. Tenminste, dat meen ik me te herinneren
Nee, ik heb even een tijdje wat serieuzer gedate met iemand maar dat werd uiteindelijk toch niets.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Hoezo op een laag pitje dan? Iemand gevonden??
Begin augustus is inderdaad eeuwen geleden, net als mijn drie jaar geledenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
Haha, euh... mn laatste date was begin augustus. Maar komt wel goed hoorBen vooral erg nieuwsgierig. En zenuwachtig ook omdat we uit eten gaan. Dat vind ik altijd zo gevaarlijk
MOEquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies, en dan ben je zo ontspannen dat je in slaap valt tijdens je date
Financieel risico is not applicable gezien ik nog geen enkele keer heb gehad dat ik heb betaald (wel aangeboden, maar meestal werd er snel betaald als ik even naar het toilet wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Khalein het volgende:
[..]
Begin augustus is inderdaad eeuwen geleden, net als mijn drie jaar geleden![]()
(dates binnen de relatie tel ik even niet mee)
Wat is er gevaarlijk aan uit eten tijdens het daten? Los van het financiële risico als je nadat je besteld hebt toch graag naar huis wilt gaan?
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor, het is niet alsof je met mij gaat daten. DAAR mag je zenuwachtig voor zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:32 schreef Spirit82 het volgende:ik ben zenuwachtig voor vanavond... damn, ik heb te lang niet gedate denk ik
Ja maar wij gingen niet neuken vanavond, rememberquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor, het is niet alsof je met mij gaat daten. DAAR mag je zenuwachtig voor zijn.
Precies, stel je voor dat bekenden je zien als je met Q bent.. Daar gáát je reputatie!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor, het is niet alsof je met mij gaat daten. DAAR mag je zenuwachtig voor zijn.
Dat het iemand als Q is, wellichtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
Financieel risico is not applicable gezien ik nog geen enkele keer heb gehad dat ik heb betaald (wel aangeboden, maar meestal werd er snel betaald als ik even naar het toilet was) Maar dat bedoel ik inderdaad wel. Als je gaat eten, zit je een paar uur aan elkaar vast. Maar aan de andere kant... ben nu 3 keer op een eerste date uit eten geweest en het was 3 keer heel gezellig. Dus wat maak ik me nou zorgen...
Moest jij niet gamen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar wij gingen niet neuken vanavond, rememberMaar dat moet overigens wel na de date dan...
Jij zocht gewoon een neukertje, toch? Of haal ik je weer door de war met iemand anders?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:27 schreef Homey het volgende:
Je kunt het beste vrij snel een voorstelletje doen om in reallife af te spreken. Maak het klein, bijvoorbeeld een klein kopje koffie. Ergens op een zondagmiddag ofzo.
Lang heen en weer emailen leidt tot niets en is ook niet veel aan. Bovendien loop je het risico dat zoiets “doodbloedt”, lees geen reactie meer krijgen.
*noteert op todolist*quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:17 schreef Silenus het volgende:
Mijn 3e date was ook weer gezellig, ze had zelfs een taart voor me gebakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Een match made in heaven!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Een match made in heaven!! Wanneer gaan jullie trouwen? En hoe gaan jullie kinderen heten?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |