Ik had een meet vandaag! Was erg gezellig.
Allereerst was ik lekker te vroeg helemaal klaar met alles, was op tijd opgestaan. Om de tijd te doden heb ik nog even op fok! rondgehangen en me prima vermaakt met facebook. Daar had ik me pasgeleden aangemeld, was een foutje eigenlijk moest ik Twitter hebben.
Maar eindelijk ging de bel en daar was hij dan.
We gaven elkaar een handje, hij stond nog buiten op de stoep, de kusjes hebben we binnen gedaan, gewoon omdat anders de buren roddelen, ik woon toch wel in een soort van roddel buurt.
Vervolgens zijn we op de bank neergeploft. Nou hij plofte neer en ik heb een lekker bakkie Senseo voor hem gezet. Hij zeurde altijd dat hij die meuk niet hoeft maar heeft zijn eerste mok zelfs zonder suiker gedronken. Stiekem vond hij deze koffie volgens mij heerlijk, hij nam zonder mokken namelijk nog een bakkie. Dat had hij vast gelaten als het echt niet te zuipen was. Ikzelf heb een glas sap gedronken. Hij heeft ook van de koekjes gegeten die ik hem voorzette, ik keek er smachtend naar maar ik mag geen suiker dus heb er alleen even aan geroken.
Verder hebben we gekletst over : ditjes, datjes, koetjes, kalfjes, bloemetjes, bijtjes, het hele dierenrijk.
Daarna zijn we met mijn prachtige auto, eigenlijk ziet hij er niet uit maar hij rijd zo lekker! (mijn auto dus, niet mijn meet!) richting het centrum gegaan. Hier hebben we samen een knusse lunch in een nog knusser brasserietje genuttigd. Hij begon met een capochino (dus misschien vond hij mijn koffie toch niet lekker?) en ik een sinas. Ik heb een heerlijke chiabatta barcelona besteld, dit is een chiabatte met ui en ham en tomaat (alleen ik had zonder tomaat) en kruidenboter, overbakken met kaas. Hij nam een chiabatta met oude kaas. Ik vroeg nog of hij niets anders wilde, maar nee hij wilde echt een broodje kaas!
Het eten smaakte voortreffelijk, ondertussen ging mijn meet op zijn telefoon fokken! Nu vond ik dat niet zo heel erg, ik vermaakte me prima met het afluisteren van het gesprek naast mij.
We hebben prima onze buikjes gevuld, ik was wel blij dat er pepermuntjes waren. Kruidenboter is misschien geen slimme zet om te eten bij iemand die je voor het eerst ziet :’)
We zijn via de telefoon winkel weer naar mijn auto gegaan. Ik wilde nog langs die winkel om te vragen of mijn nieuwe telefoon er al was. Ik werd aangekeken of ik heel erg dom was, er was nog niet naar me gebeld, dus nee logisch, het toestel was nog niet binnen natuurlijk.
Eenmaal weer thuis bij mij vonden we het wel fijn om even onze grote verslaving op te pikken en hebben gezellig samen een uurtje zitten fokken.
Ondertussen ginnegappen over wat mensen te vertellen hadden.
Mijn meet is echt een vrolijke en guitige jongen, wat was het leuk om steeds gegiechel en gelach om me heen te horen!
En toen was het tijd om weer afscheid te nemen. We hebben elkaar wederom een handje gegeven en nog even gezoend want dat hoort er ook bij! (3 kusjes jawel!)
En toen liep hij mijn deur weer uit. Nu zal hij 2 uur niet fokken kunnen, ik denk dat hij het daar wel moeilijk mee gaat krijgen en mijn hart gaat dus uit naar hem!
tot zover het zakelijk gedeelte. Nu de emotie.
Heerlijk gefokt!