Haaihaai! Wat een leuk topic om in terecht te komen, met al die lieve mini's

Mag ik ook meedoen?
![]()
![]()
Ik vind kleine Evie trouwens wel echt al Evie hoor, dat mondje inderdaad! En ivan is ook geen steek veranderd inderdaad

Ik vind Stef als kleine baby helemaal niet meer op Stef van nu lijken:
![]()

Twinkly, wat fijn dat jij nu meer gemak hebt bij het verschonen van Niels!

Dat is toch wel héél fijn he? Een paar weken terug zag ik altijd een beetje op tegen de dagen dat ik alleen met hem was (niet tegen het alleen zijn of de dag zelf, maar puur het verschonen) en nu stuur ik lief zelfs vaak weg als we samen zijn en ik verschoon Stef, want dan gaat het makkelijker

Bizar hoor.. Ik hoopte vervolgens ook nog zoiets te bereiken qua achter de katten aangaan en naar ze slaan enzo, maar dat is een stuk minder makkelijk af te leren

Rienk op de bank had ik ook niets over gezegd, maar Vlindur, wát een ventje

Haha, goed man!
Aoraki, hoe is Thomas' vinger nu? Stef heeft na een dergelijk voorval wéken met een ontstoken wondje gelopen, dat duurde echt enorm lang eer het geheeld was!
Leonieke, dat pyamatje staat juist schattig zo

En wat heeft je ventje een SUPERlief koppetje

Mijn hemel, willen jullie me aan het rammelen hebben ofzo?

Emma, haha! Ik vind het echt cute, die eigen woordjes en klanken

Minke, aan de 40 graden koorts!

Hoe is het nu, Lijnloos?
Nikkie, beterschap joh, hoe is het nu met haar?
Elmo, wat een naar verhaal zeg, dat lijkt me zo vreselijk..

Marlinde, goed afscheid kunnen nemen is heel erg belangrijk. Gelukkig is dat allemaal goed gegaan.. Ik kan me erg goed voorstellen dat jullie meiske misschien de stemming op heeft gepikt en daardoor zelf ook van slag is.

voor jullie!
Ehm, ja, hiero is het verder wel ok.. Zit er een beetje doorheen (erg handig, een paar weken voor je gaat verhuizen), zieke katten, troep in huis, de laatste twee weken weer elke nacht mijn bed uit voor Stef (hij is erg verkouden en er zijn weer tandjes of een kies ofzo op komst, ik mag niet kijken dus ik weet niet welke wat waar..) en het feit dat ik absoluut de verlofuren niet meer heb om tot het eind van het jaar een dagje of een paar dagen bij te trekken doen me eventjes een beetje de das om. Nouja, ok, samen met het in het donker naar mijn werk fietsen en in de schemer weer terug.. Als ik de dagen had zou ik nú vakantie nemen, maarja
Stef is ondertussen nog steeds wel eenkennig, hoewel het wat minder lijkt te worden. Verder is hij vrolijk, alleen 's-nachts hebben we regelmatig moeite hem weer te troosten/in slaap te krijgen..Lopen gaat nu trouwens steeds minder per ongeluk, een aantal keren per dag doet hij echt een stuk of 3 a 4, soms 5 stappen ergens heen en hij probeert nu ook achter zijn loopwagentje te lopen

(Waarvan de wielen vervolgens te soepel zijn, zodat hij erachteraan moet rennen en valt zodra hij het niet meer bij kan benen

). De luieruitslag gaat ok, maar is wel weer wat slechter geworden. We blijven smeren