Mini Evie

Ik zie toch echt wel duidelijk dat het Evie is hoor
Maar Ivan, die is echt totaal onveranderd gebleven, gewoon een grotere versie!
Elmo wat vreselijk dat Tirza zo snel bij je weggehaald werd

Hoe kwam dat zo?
Groofsken echt super gaaf dat die foto toevallig genomen is! Wat een bijzonder moment om vast te leggen
Achteraf gezien had ik de dag voor Niels geboorte al weeen. Maar ik dacht dat ik eindelijk eens voorweeen had, want iedereen in het topic had dat en hoe moest het nou ooit goedkomen zonder voorweeen!

We hadden 's avonds een borstvoedingscursus in de vk-praktijk. Daar ben ik nog in huilen uitgebarsten omdat ik niet lekker kon zitten. We waren wat te laat, omdat we geen parkeerplaats konden vinden en ik niet zo snel meer vooruit kwam, en alle stoelen waren bezet. Ik moest op een bankje achter de stoelen zitten en zat te wiebelen omdat ik mijn draai niet kon vinden en er stond ook nog eens een pilaar voor mijn neus zodat ik niets kon zien (en ik was het allerallerzwangerst, zielug he

)
Na de cursus vroeg ik de vk of ze mijn buik wilde voelen want ik had Niels al de hele dag bijna niet voelen bewegen en ik kon niet meer voelen hoe hij lag (door de harde buiken denk ik).
Op de terugweg naar de auto moest ik steeds even stoppen met lopen, maar ik deed er maar wat lacherig over. 's Nachts kon ik niet slapen en ben ik op de bank gaan liggen en 's morgens kwam de slijmprop los (nou ja prop, het was eigenlijk wel dun

) en al snel kreeg ik lichte krampen. Maar nog steeds durfde ik niet geloven dat het echt begonnen was. Op de bank liggend ben ik Ponyo on a cliff gaan kijken en ik weet alleen het begin nog vaagjes want al snel moest ik gaan timen

Vrijdag gaan we samen die film kijken, ik heb het bewaard tot Niels' verjaardag
Foto's volgen vrijdag hoor
Nou Niels gaat echt niet meer lopen voor zijn verjaardag hoor

Losstaan vindt hij nog steeds eng en als ik zijn handjes vasthoud zodat hij kan lopen, loopt hij meestal op zijn teentjes. Af en toe loopt hij een stukje aan een handje en dan zet hij zijn voetjes wel plat neer.
Niels is zo ontzettend knuffelig, het begon toen hij ongeveer 11 maanden was en wordt steeds "erger"

Als ik bij hem ga zitten op zijn speelkleed klimt hij tegen me op en gaat spelen terwijl hij tegen me aanleunt. En heel vaak, als ik hem 's avonds naar bed breng, krijg ik open mond kwijlkusjes (over mijn neus heen, heerrrrrrrrlijk

). Op het aankleedkussen springt hij sinds een paar dagen zo ongeveer in mijn armen met zijn armpjes in mijn nek "hellup red mij, aangekleed/afgedroogd worden is zoooo stom"

Vandaag drinkt hij overdag wel redelijk, maar 's nachts blijft hij weigeren. Gek genoeg wordt hij nog wel om precies dezelfde tijden wakker. Vannacht wilde hij niets eten of drinken en het was lastig hem weer in slaap te brengen, hij ging steeds na een tijdje weer huilen (ondanks pcm iedere 6 uur vanaf 5 uur 's avonds).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>