abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87707510
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:10 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Mn gezicht was echt niet fotowaardig :P
(het bloed bleek echter toch niet op mn neus te zitten, maar op mn kin)
Ik had ook bloed op m'n kin. :D En ik ben de ochtend na de bevalling flink bezig geweest om met een fles cremespoeling de muizenissen uit mijn haar te krijgen.

Ik blader naar aanleiding van dit soort gespreksonderwerpen altijd de foto's door van Ivans geboorte met het idee om een foto te plaatsen, maar telkens weer vind ik ze gewoon te intiem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:21:54 #152
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87708028
jeetje meiden ik krijg gewoon ook helemaal flashbacks!!

5 december vorig jaar; vriendlief zou gaan voetballen en savonds zouden we sinterklaas gaan vieren bij mijn zus. Om half elf braken mijn vliezen, om 12 uur was ik in het ziekenhuis en om 12:18 uur was Evie geboren...ging allemaal zo ontzettend snel!!!
en na bijna 2 weken ziekenhuis gingen wij op 17 december aan het einde van de middag naar huis midden in een enorme sneeuwstorm... ik alleen in de auto (vriendlief was nog aan het werk), met een ontzettend klein muppie naast me in de MC.. wat was dat eng! gelukkig wonen wij niet ontzettend ver van het ziekenhuis, want het weer was vreselijk!
en sindsdien bleef het weeeeeeeeeeken sneeuwen....
(geen wandelwagenweer).

even ter illustratie; de laatste minuten in het ziekenhuis:

en thuis!!!

*O*

[ Bericht 20% gewijzigd door Beessie-Jen op 19-10-2010 12:32:07 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87708449
Om 11 uur de eerste wee... zondagochtend. TARA zat in de kerk en die heb ik er vrij snel uitgebeld :+

En om 13:45:

En oja, deze kwam ik ook nog tegen :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87708482
Evie is gewoon ook al helemaal Evie O+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:36:22 #155
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87708522
Ik vond die sneeuw sprookjesachtig O+ . IK heb zelfs nog op een slee gezeen met mijn dochter tussen mijn benen en mijn zoon in de doek :D .

Wat is Evie onherkenbaar en klein op die foto's zeg. Wat was ze zomaar ineens te vroeg hè. Maar wat doet ze het geweldig goed!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:36:52 #156
313287 Groofsken3
pi_87708544
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef freecell het volgende:
Evie is gewoon ook al helemaal Evie O+
Haha, ik vind echt het tegenovergestelde.
pi_87708593
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Haha, ik vind echt het tegenovergestelde.
ik zie het :+
Maar dat mondje op die eerste foto!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:39:36 #158
313287 Groofsken3
pi_87708629
Ik zie het echt niet. Maar wat een prachtige foto van jullie drietjes O+ .
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:44:43 #159
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87708802
Evie was idd nog heeeel erg klein toen, en ik moet eerlijk bekennen dat ook ik vind dat Evie enorm veranderd is... ik herken wel bepaalde dingen, maar niet echt specifiek Evie. Wel dr mooie kleine neusje en ontspannen bekkie... O+
en die sneeuw was best bijzonder, alleen zo veeeel en zo lang!!!

en Freecell; wat een mooie foto!
O+
pi_87709026
Ahh, wat bijzonder, al die foto's! En Groofsken, ik vind de foto net voor je bevalling ontzettend mooi! Wat bijzonder om te beseffen dat het daarna allemaal gebeurde.

Ik begin het inmiddels wel spannend te vinden of Ivan nog zijn eerste stapjes gaat zetten voor zijn verjaardag! Hij heeft nog een krappe 4 weken de tijd. Hij staat steeds vaker los ( *O* ), maar hij schrikt er nog van als hij dat beseft en gaat dan snel weer zitten.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:54:14 #161
313287 Groofsken3
pi_87709128
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ahh, wat bijzonder, al die foto's! En Groofsken, ik vind de foto net voor je bevalling ontzettend mooi! Wat bijzonder om te beseffen dat het daarna allemaal gebeurde.

Ik begin het inmiddels wel spannend te vinden of Ivan nog zijn eerste stapjes gaat zetten voor zijn verjaardag! Hij heeft nog een krappe 4 weken de tijd. Hij staat inmiddels steeds vaker los ( *O* ), maar hij schrikt er nog van als hij dat beseft en gaat dan snel weer zitten.
Ik vind die foto ook heel bijzonder. Gewoon omdat ik altijd terugdenk aan die eerste wee die ik daar netgevoeld had, maar die nog te mild was om te durven delen.

Ik vind het ook bizar dat ik er niet hoogzwnager op lijk. Ik he foto's van twee maanden daarvoor waar ik vele malen dikker op lijk. Ik heb nu zin om ook nog foto's van daarna te plaatsen. Effe zoeken hoor. dan doe ik van S en R om iedereen die een tweede verwacht lekker te maken >:) .
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:54:51 #162
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87709148
nog ff dit; het weer zo rond 20 december:

O+
sprookjesachtig inderdaad

en jeeeej Ivan nog 4 weken oefenen ;) ga je vast redden; Evie heeft nog iets meer; week of 7-8 en begint ook los te staan, ben benieuwd!!!
pi_87709368
Kom maar op met die foto's, Groofsken! 8-)

Ik vind het een beetje suf van mezelf om die eerste verjaardag als een soort 'deadline' te nemen. Eigenlijk verwacht ik dat hij er veel langer over gaat doen. Hij is niet zo van het 'ineens' iets kunnen, maar meer van het langzaamaan ontwikkelen. Dat losstaan is ook iets wat al langer speelt maar wat ik niet categoriseerde als 'losstaan' omdat het zo geleidelijk ging. Het is dat mijn schoonmoeder vanochtend aan de telefoon zei: "En toen hij binnenkwam ging hij meteen losstaan." Zo zal het vermoedelijk ook gaan met die eerste stapjes.
pi_87709565
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:54 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ik vind die foto ook heel bijzonder. Gewoon omdat ik altijd terugdenk aan die eerste wee die ik daar netgevoeld had, maar die nog te mild was om te durven delen.

Dat is ook wel heel erg bijzonder dan O+
pi_87709633
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef Claudia_x het volgende:
Kom maar op met die foto's, Groofsken! 8-)

Ik vind het een beetje suf van mezelf om die eerste verjaardag als een soort 'deadline' te nemen. Eigenlijk verwacht ik dat hij er veel langer over gaat doen. Hij is niet zo van het 'ineens' iets kunnen, maar meer van het langzaamaan ontwikkelen. Dat losstaan is ook iets wat al langer speelt maar wat ik niet categoriseerde als 'losstaan' omdat het zo geleidelijk ging. Het is dat mijn schoonmoeder vanochtend aan de telefoon zei: "En toen hij binnenkwam ging hij meteen losstaan." Zo zal het vermoedelijk ook gaan met die eerste stapjes.
Ik riep na de eerste stapjes ook niet 'hij loopt' inderdaad.
Gaat geleidelijk.

Al is het natuurlijk wél leuk als hij vlak voor zijn verjaardag die eerste stapjes doet O+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:08:36 #166
313287 Groofsken3
pi_87709706
Was gewoon voor eventjes... nu weer weg toch maar :@ .

[ Bericht 86% gewijzigd door Groofsken3 op 19-10-2010 13:54:51 ]
pi_87710126
R O+
Dat haar!
Die geboortekaartje-foto is ook prachtig!

De kennismakingsfoto's zijn hier nogal duf :') L is vooral bezig met de cadeautjes die hij net van opa en oma heeft gekeken.
Wat hij zei was wel lollig! Hey! Baby! Aai! Mama nee buik mee' baby!'

(lees: hey, de baby, die zit nu niet meer in mama's buik)
pi_87710184
Ik vind vooral die laatste foto prachtig, Groof! Echt een happydepappy kersttafereeltje. O+
pi_87710249
Oh wow, wat een geweldige foto's! O+ Daar ga ik jullie straks ook gek mee spammen. :7
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:28:25 #170
313287 Groofsken3
pi_87710467
Claudia, ik kan me er nu al op verheugen O+ .

Serpente, ik herinner me dat je toen ook zo op die kerstfoto's reageerde. Leuk :* .

Ik vind zelf die foto op mijn verjaardag zo heerlijk. Mijn moeder had S beneden al aangekleed en ontbijt gegeven en haar daarna naar mij toegebracht. R lag heerlijk te soezen na ee uitgebreide voeding. En S was met R's vingertjes aan het spelen en vanalles aan het vertellen. Dat was echt zo'n groots geluksmoment O+ .
pi_87710941
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Groofsken3 het volgende:
Claudia, ik kan me er nu al op verheugen O+ .

Serpente, ik herinner me dat je toen ook zo op die kerstfoto's reageerde. Leuk :* .

Ik vind zelf die foto op mijn verjaardag zo heerlijk. Mijn moeder had S beneden al aangekleed en ontbijt gegeven en haar daarna naar mij toegebracht. R lag heerlijk te soezen na ee uitgebreide voeding. En S was met R's vingertjes aan het spelen en vanalles aan het vertellen. Dat was echt zo'n groots geluksmoment O+ .
O ja? Kan ik me niet meer herinneren. :o
pi_87711183
Prachtige foto's O+

Maar Claudia, je kan ze toch wel 'even' plaatsen? Of anders via de PM O-) Ik ben wel benieuwd naar die hele verse Ivan :Y

En oh ja Freecell, die knoop! :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:53:13 #173
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_87711489
Oh al die foto's en terugdenken aan toen!! O+
Freecell die knoop! :o

De foto hieronder was min of meer de eerste keer dat ik ons meisje echt zag. O+
Daarvoor heb ik 'r maar 2 sec. 'gezien'. Toen moest ze met spoed naar de neonatologie en mama werd nog ff dichtgenaaid en naar de recovery gereden. :'(

*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_87711737
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:46 schreef Vlindur het volgende:
Maar Claudia, je kan ze toch wel 'even' plaatsen? Of anders via de PM O-) Ik ben wel benieuwd naar die hele verse Ivan :Y
Oh, maar daar gaat het niet om! Het is meer dat ik het moment zelf gewoon met niemand wil delen. Mijn schoonouders hebben die foto's bijvoorbeeld ook nooit gezien.

Ik vind trouwens dat Ivan geen spat veranderd is, op zijn haar na (1 dag oud, 3 maanden oud en vanochtend):

dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:01:29 #175
313287 Groofsken3
pi_87711873
Ik heb ook een paar foto's die ik te intiem vind om hier te plaatsen.

Ik zie het Claudia, inderdaad geen spat veranderd. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')