Ik had ook bloed op m'n kin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:10 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Mn gezicht was echt niet fotowaardig
(het bloed bleek echter toch niet op mn neus te zitten, maar op mn kin)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Haha, ik vind echt het tegenovergestelde.
Ik vind die foto ook heel bijzonder. Gewoon omdat ik altijd terugdenk aan die eerste wee die ik daar netgevoeld had, maar die nog te mild was om te durven delen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ahh, wat bijzonder, al die foto's! En Groofsken, ik vind de foto net voor je bevalling ontzettend mooi! Wat bijzonder om te beseffen dat het daarna allemaal gebeurde.
Ik begin het inmiddels wel spannend te vinden of Ivan nog zijn eerste stapjes gaat zetten voor zijn verjaardag! Hij heeft nog een krappe 4 weken de tijd. Hij staat inmiddels steeds vaker los (), maar hij schrikt er nog van als hij dat beseft en gaat dan snel weer zitten.
Dat is ook wel heel erg bijzonder danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:54 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik vind die foto ook heel bijzonder. Gewoon omdat ik altijd terugdenk aan die eerste wee die ik daar netgevoeld had, maar die nog te mild was om te durven delen.
Ik riep na de eerste stapjes ook niet 'hij loopt' inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef Claudia_x het volgende:
Kom maar op met die foto's, Groofsken!
Ik vind het een beetje suf van mezelf om die eerste verjaardag als een soort 'deadline' te nemen. Eigenlijk verwacht ik dat hij er veel langer over gaat doen. Hij is niet zo van het 'ineens' iets kunnen, maar meer van het langzaamaan ontwikkelen. Dat losstaan is ook iets wat al langer speelt maar wat ik niet categoriseerde als 'losstaan' omdat het zo geleidelijk ging. Het is dat mijn schoonmoeder vanochtend aan de telefoon zei: "En toen hij binnenkwam ging hij meteen losstaan." Zo zal het vermoedelijk ook gaan met die eerste stapjes.
O ja? Kan ik me niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Groofsken3 het volgende:
Claudia, ik kan me er nu al op verheugen.
Serpente, ik herinner me dat je toen ook zo op die kerstfoto's reageerde. Leuk.
Ik vind zelf die foto op mijn verjaardag zo heerlijk. Mijn moeder had S beneden al aangekleed en ontbijt gegeven en haar daarna naar mij toegebracht. R lag heerlijk te soezen na ee uitgebreide voeding. En S was met R's vingertjes aan het spelen en vanalles aan het vertellen. Dat was echt zo'n groots geluksmoment.
Oh, maar daar gaat het niet om! Het is meer dat ik het moment zelf gewoon met niemand wil delen. Mijn schoonouders hebben die foto's bijvoorbeeld ook nooit gezien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:46 schreef Vlindur het volgende:
Maar Claudia, je kan ze toch wel 'even' plaatsen? Of anders via de PMIk ben wel benieuwd naar die hele verse Ivan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |