quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:45 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh...............![]()
Zitten stonen met een vriendin gisteren... had toch eigenlijk wel wat langer in mijn stalletje willen blijven liggen vandaag...
Dat kun je wel stellen ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:47 schreef Bastard het volgende:
Word een lome dag dan
TRU [OH#255] Alien thuisbasis
Precies om 10:13?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
[..]
Dat kun je wel stellen ja!![]()
Morgen super vroeg op. Moet om 10:13 op Venlo staan (vanuit Amsterdam).
Ja. Want zo laat word ik van Venlo opgehaald om vervolgens door te gaan naar Oberhaussen waar ik een weekendje verblijf.quote:
Zeer bijzonder en leuk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja. Want zo laat word ik van Venlo opgehaald om vervolgens door te gaan naar Oberhaussen waar ik een weekendje verblijf.
Dan verblijf ik bij deze jongen en zijn vriend: http://www.vimeo.com/14780768
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Wat is het nat en druilerig![]()
Oh, is het de hele volgende week dit weer ? Lekker danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Idd prutsweer, al is het hier nog droog.
Voorbode voor volgende week
Veel regen iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, is het de hele volgende week dit weer ? Lekker dan
Nou ja, gelukkig mogen we werken he, dat scheelt
Eigen schuld, dikke bultquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:45 schreef Darkwolf het volgende:
Zitten stonen met een vriendin gisteren... had toch eigenlijk wel wat langer in mijn stalletje willen blijven liggen vandaag...
Heb je ook worteltjestaart ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>Hier knap je wel van op:
[ http://www.heems.nl/knaag/wortels.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:
Ja, vies he (?)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:stapels!
Want ik eet ze namelijk niet, vandaar dat ik zulke slechte ogen heb [ afbeelding ].
Thnx!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Voor R0N1N en JP en iedereen die verkouden is
Ben nog steeds ziekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:08 schreef Bastard het volgende:
Lauwtjes vandaag, of ligt dan aan mij?
whats that?quote:
Ik wil je wel even flink op je bek slaan, ik denk dat dat wel ongeveer hetzelfde gevoel geeft en dan weet je dus wat het isquote:
ben vaak genoeg op mn bek geslagen... dat doet niet zolang zeer kleine poepiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik wil je wel even flink op je bek slaan, ik denk dat dat wel ongeveer hetzelfde gevoel geeft en dan weet je dus wat het is.
Dat komt omdat ik jou nog nooit geslagen hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben vaak genoeg op mn bek geslagen... dat doet niet zolang zeer kleine poepie
Fijn dat je je wat beter voelt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik jou nog nooit geslagen heb.
Maar het lijkt alsof het nu een stukje beter gaat. Ik heb bijna de hele dag in bed gelegen.
Maar kan net zo goed een momentopname zijn, dus nog even afwachten hoe het vanavond en morgen na het slapen gaat. Of heeft iemand mij stiekem reiki gestuurd?
Nou, dan hoop ik dat die iemand zo vriendelijk is om het nog een keer te doen, want vandaag gaat het weer slechter dan gisteravondquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
Fijn dat je je wat beter voelt.Ja, wie weet heeft een vriendelijk iemand je reiki gestuurd, kan zomaar.
Dat is niet zo mooi, en het duurt allemaal best wel lang he?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat die iemand zo vriendelijk is om het nog een keer te doen, want vandaag gaat het weer slechter dan gisteravond.
Mooi *sitl* *geniet*quote:
Nou, het schommelt een beetje. Nu in de loop van de dag gaat het weer wat beter. Dus morgen misschien ook eerst weer wat minder en dan later weer wat beter. Totdat er een dag komt dat het meteen goed gaatquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is niet zo mooi, en het duurt allemaal best wel lang he?
Zou nu toch eigenlijk over moeten zijn, je hebt al een kuurtje gehad. Toch maar weer eens naar de dokter stappen denk ik.
kon je er een truucje op?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, vrijdagnacht kon ik niet slapen van de pijn en toen ben ik bijna alle afleveringen van 'Oh oh Cherso' gaan kijken! Ik had daar al zoveel over gehoord, maar nog nooit gezien, maar het was wel een grappige afleiding
.
quote:
hey, how you doing?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hallo zeg, BarraCupraCuda. Groeten we niet meer ofzo?
Van 'hallo' zeggen word je niet zwanger hoor.
Rook je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:49 schreef Frutsel het volgende:
Schijtdoktoren... godverdomme zeg...
A: Ja, maar de nieuwe klachten, tintelingen + koude handen, zijn beter door hun te behandelen. spier bekneld
WTF
Dan moet je daar maar eens een keertje mee gaan beginnen.quote:
LOLquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan moet je daar maar eens een keertje mee gaan beginnen.
Baat het niet, dan schaadt het niet.
Neuh... tis me te duurquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan moet je daar maar eens een keertje mee gaan beginnen.
Baat het niet, dan schaadt het niet.
Houden zo, maar had het kunnen verklaren.. bloeddruk zal ook wel gemeten zijn neem ik aan? Ja dan zou het inderdaad iets van een beknelling zenuw kunnen zijn, afhankelijk van de plek misschien carpaal tunnelsyndroom, vaste spieren.. anders bloedonderzoek eens vragen, misschien dat er nog iets anders uit kan komen.quote:
ik houd het zelf op een tumorquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Houden zo, maar had het kunnen verklaren.. bloeddruk zal ook wel gemeten zijn neem ik aan? Ja dan zou het inderdaad iets van een beknelling zenuw kunnen zijn, afhankelijk van de plek misschien carpaal tunnelsyndroom, vaste spieren.. anders bloedonderzoek eens vragen, misschien dat er nog iets anders uit kan komen.
iig mooi but dus.
Ja net even gehoord, Excatcy, leuke clip ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, heeft iemand de liedjes van de gewéldige Nederlandse band zZz al beluisterd?
Die zijn echt zo!
Jullie zijn natuurlijk weer bang dat het smartlap is, maar dit vind ik echt helemaal geweldig
! Sommige mensen vinden het op The Doors lijken, maar dat is een leugen.
The Doors zijn niets vergeleken met zZz!
Mja ik ken je klachten van de afgelopen jaren niet, en ik ben net geen dokter, net niet he.. maar afgaande op tintelingen en koude vingers/handen was dat mijn mogelijke conclusiequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik houd het zelf op een tumor![]()
![]()
loop er al te lang mee.. als ik alles op tel al jaren... maar die tintelingen en koude vingers/handen zijn nieuw, echt iets van de laatste week
maar ik mag niet zo negatief denken![]()
ik heb al jaren last van mijn nek en schouders. De ene keer wat minder dan de ander. Spannings(spier)pijn wordt altijd gezegd... Heb in die jaren al aardig wat fysio gehad, osteopathie, en of houdingstherapie. De klachten gaan dan even weg of blijven sluimeren en dan nemen ze weer toe. Echt helemaal vrij van klachten kan ik me niet herinneren. Ik ben het zo langzamerhand echt goed zat.. zeker nu met die koude vingers en tintelingen... maar ja, laat ook maar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja ik ken je klachten van de afgelopen jaren niet, en ik ben net geen dokter, net niet he.. maar afgaande op tintelingen en koude vingers/handen was dat mijn mogelijke conclusie
Nee tumor is niet iets wat je meteen moet denken, maar overleg je angsten met je huisarts en laat hem uitleg geven waarom wel/niet gegrond. Je hebt vast wel gedokterd via google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |