Zo wacht ik ook op talloze dingen, alleen 99,999% kans dat het niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:30 schreef SillyWalks het volgende:
Ik wacht op een met eInk, want van zo'n lcd scherm is het slecht een boek lezen.
Ik heb prima zicht andersquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:30 schreef SillyWalks het volgende:
Ik wacht op een met eInk, want van zo'n lcd scherm is het slecht een boek lezen.
dat valt héél erg mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:30 schreef SillyWalks het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
The New York Times nu volledig beschikbaar op de iPad in een speciale app. In elk geval gratis tot begin 2011.
http://bit.ly/cfQ2ym
NYT.
Nee, dat valt niet heel erg mee. Comic books en magazines lezen op de iPad is heerlijk, en iBooks werkt fantastisch op de iPad. Maar de pixeldensiteit is echt veel te laag om relaxed te kunnen lezen. Het scherm went, maar boeken lezen op de iPad wordt véél sneller vermoeiend dan een echt boek (of een scherm met eInk) lezen.quote:
Even opnieuw inloggen in de app store en nog es proberenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:02 schreef Tokus het volgende:
heh, bij het installeren van de NY Times app gaat het mis. Ik krijg wel het icoontje op m'n scherm, waarin je normaal het voortgangsbalkje ziet voor het downloaden.
Maar hij downloadt niks. En het icoontje kan ik dus ook niet deleten. Na een reboot krijg ik een melding "kopen niet mogelijk".
gedaan, maar downloaden wilde nog altijd niet vlotten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Even opnieuw inloggen in de app store en nog es proberen.
En via Mac of PC zelf?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
gedaan, maar downloaden wilde nog altijd niet vlotten.
jij bent hier echt de enige die constant over die pixeldichtheid loopt te zeiken. En ja, een echt boek of een dedicated ebook reader leest nog fijner, maar dat houdt niet in dat het scherm van een iPad totaal ongeschikt ervoor is (zoals jij wilt doen geloven). Het leest een heel stuk prettiger dan een normale monitor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet heel erg mee. Comic books en magazines lezen op de iPad is heerlijk, en iBooks werkt fantastisch op de iPad. Maar de pixeldensiteit is echt veel te laag om relaxed te kunnen lezen. Het scherm went, maar boeken lezen op de iPad wordt véél sneller vermoeiend dan een echt boek (of een scherm met eInk) lezen.
m'n pc waar ik m'n iPad aan hang heb ik hier niet bij de hand. vanavond zal ik dat nog 's proberen. Maar ik download apps altijd direct op m'n ipad vanuit de store, niet via iTunes.quote:
Anders besluit jij even niet voor anderen wat ze bedoelen.. En ik heb helemaal niet gezegd dat een iPad totaal ongeschikt is voor het lezen van eBooks, en ook niet dat het niet prettig leest als je er eenmaal aan gewend bent. Misschien moet je iets aan je leesvaardigheid doen. Ik heb alleen gezegd dat het veel sneller vermoeiend wordt in vergelijking met eInk of een echt boek, en dat valt niet te ontkennen. Daarbij is de iPad te groot en te zwaar om lang vast te houden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
jij bent hier echt de enige die constant over die pixeldichtheid loopt te zeiken. En ja, een echt boek of een dedicated ebook reader leest nog fijner, maar dat houdt niet in dat het scherm van een iPad totaal ongeschikt ervoor is (zoals jij wilt doen geloven). Het leest een heel stuk prettiger dan een normale monitor.
quote:Maar de pixeldensiteit is echt veel te laag om relaxed te kunnen lezen
Dat had ik al 3x gehad sinds m'n aankoop, dus zo'n 7maanden geleden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef PierreTT het volgende:
Gisteren voor het eerst gehad dat mijn iPad niks meer deed,hij ging niet meer aanuiteindelijk met een harde reset wel,maar toch...
Camera connection kit. Zie Apple-sitequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:41 schreef Turalyon het volgende:
Hey, kan iemand mij helpen? Ik zit te twijfelen of ik een 16GB / 32GB iPad zal nemen. Ik heb begrepen dat de iPad zelf geen ingebouwde usb poort / SD kaart heeft, maar dat je dit door iets te kopen wel kan hebben? Één of andere accessoire was dat, weet iemand iets meer van USB / SD's voor de iPad?.. thanks
Wauw, echt een schoolvoorbeeld van een trollbait. Keep it up!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
TrollsEn dan ben ik degene die altijd de discussie aan gaat. Ik was toch echt niet degene die net begon.
Eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet heel erg mee. Comic books en magazines lezen op de iPad is heerlijk, en iBooks werkt fantastisch op de iPad. Maar de pixeldensiteit is echt veel te laag om relaxed te kunnen lezen. Het scherm went, maar boeken lezen op de iPad wordt véél sneller vermoeiend dan een echt boek (of een scherm met eInk) lezen.
Pas op, hoor. Als je ook maar een beetje kritiek geeft op het godenapparaat dat de iPad heet, word je van alle kanten geflamed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eens.
Boeken niet op de iPad voor mij. Comics en magazines.
Mee eens, ik heb zowel een Sony Reader en een iPad, en de laatste vind ik veel prettiger lezen. Ook voor dikke romans. In de toekomst komen er vast tablets met betere en fijnere schermen, maar op dit moment is het hele "e-ink is rustiger voor je ogen" zwaar overdreven. In mijn ogen (quote:
Een engels woord in een Nederlandse zin zetten maakt je niet hip, hoor. En als jij wilt struikelen over semantiek moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:06 schreef athlonkmf het volgende:
Er is een subtle verschil tussen jouw posts en die van godtje. Het gaat om de twee woorden: "voor mij"
Dat viand de iPad's engelse correctie waarschijnlijk well, want dat deed de iPad. Vind ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een engels woord in een Nederlandse zin zetten maakt je niet hip, hoor. En als jij wilt struikelen over semantiek moet je dat vooral doen.
Je kan lastig voor iemand anders praten dus een beetje flauwe spijkers op laag water zoeken reactie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:06 schreef athlonkmf het volgende:
Er is een subtle verschil tussen jouw posts en die van godtje. Het gaat om de twee woorden: "voor mij"
Ik schrok me wel echt kapot, ik 36x op dat knopje drukken en er gebeurt niksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:12 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dat had ik al 3x gehad sinds m'n aankoop, dus zo'n 7maanden geleden.
2x was het scherm plotseling zwart en blijft ie op infinite reboot. Oorzaak was waarschijnlijk fout gesyncte bestanden. Moest een restore doen.
Laatste keer was eergisteren.maar dit keer had ik niet gerestored. Ik liet het maar een tijdje op de apple logo hangen. Na een kwartier of zo werkte het weer. Waarschijnlijk was ie gewoon bezig met een interne check chkdisk of zo.
Nee, maar hij zegt dat een iPad veel sneller vermoeiend is dan eInk en dat dit niet valt te ontkennen. Als iemand anders vervolgens zegt dat hij zowel een eInk-reader als een iPad heeft en de iPas juist fijner vindt lezen is dat duidelijk niet voor iedereen hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan lastig voor iemand anders praten dus een beetje flauwe spijkers op laag water zoeken reactie.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, maar hij zegt dat een iPad veel sneller vermoeiend is dan eInk en dat dit niet valt te ontkennen. Als iemand anders vervolgens zegt dat hij zowel een eInk-reader als een iPad heeft en de iPas juist fijner vindt lezen is dat duidelijk niet voor iedereen hetzelfde.
Dingen als 'valt niet te ontkennen' klinkt alsof je een feit weergeeft, 'vind ik' is een persoonlijke mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |