Sorry, toch welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat die andere spelers met een zelfde of lagere prijs net zo goed zijn in alle randzaken zoals navigatie, netwerk, wifi streaming EN daarnaast gewoon 1080p en alle bestandsformaten ondersteunen. Daar valt weinig op af te dingen hoor.
Wat heb je er aan als het geen fullhd af kan spelen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jezus, let it go: ik geniet vanavond gewoon weer van een HD film op mijn AppleTV, die ik erg prima vind.
Welke film weet ik nog niet, maar ik scroll via mijn iPad remote even door mijn 300+ bibliotheek heen en zet een leuke film op. En als mijn iPad even in de handen van mijn vriendin is, doe ik het via de iPhone remote.
Omdat het verschil tussen HD-ready en Full HD mij nagenoeg nooit iets kan schelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat heb je er aan als het geen fullhd af kan spelen?
Mwa, nee. Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen niet veel hebben aan een bepaald product, om wat voor reden dan ook. Ik vind het alleen nogal vervelend altijd als mensen zeggen dat niemand er iets aan kan hebben (of iedereen het geweldig moet vinden).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef retorbrapi het volgende:
Het is altijd zo met Apple producten, de mensen die er wel 1 hebben vinden het geweldig, de mensen die er geen hebben vinden het niks
Sorry hoor, maar een Microsoft-programma gebruiken op een Apple, dat werkt gewoon niet samenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:06 schreef Jahr00n het volgende:
Doet bij jullie Microsoft Messenger het wel gewoon? Ik krijg deze mededeling: [ link | afbeelding ]
In Bootcamp doet ie het wel gewoon.
Alternatieven zijn er niet vind ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een Microsoft-programma gebruiken op een Apple, dat werkt gewoon niet samen![]()
Ik gebruik zelf graag Adium, maar er is sinds kort ook een Trillian voor de Mac, misschien is dat iets voor je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alternatieven zijn er niet vind ik.Adium en aMSn zijn beiden kut.
MSN voor Mac vind ik goed maar die doet het niet meer. Gisteren deed ie het nog gewoon.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf graag Adium, maar er is sinds kort ook een Trillian voor de Mac, misschien is dat iets voor je?
Daar kan ik je verder niet bij helpen want ik gebruik het nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
MSN voor Mac vind ik goed maar die doet het niet meer. Gisteren deed ie het nog gewoon.Kutzooi.
Nimbuzz?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alternatieven zijn er niet vind ik.Adium en aMSn zijn beiden kut.
totdat de volgende generatie het wel kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Omdat het verschil tussen HD-ready en Full HD mij nagenoeg nooit iets kan schelen.
Ik heb de beschikking over zo'n beetje alle apple producten hoor. Ik vind apple TV gewoon een enorme miskleun. En dat kan ik onderbouwen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef retorbrapi het volgende:
Het is altijd zo met Apple producten, de mensen die er wel 1 hebben vinden het geweldig, de mensen die er geen hebben vinden het niks
DLNA DMR. Klaar. Kan ongeveer iedere mediaplayer van 8 tientjes en hoger.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sorry, toch welNogmaals: neem het geval van iemand die muziek wil streamen naar de Airport Express in de woonkamer. Voor slechts tien euro extra heeft hij dan een kastje dat niet alleen muziek maar ook video kan ontvangen. Liedje luisteren of filmpje kijken onderweg, thuiskomen en met één knopdruk verder gaan op je tv, in je woonkamer. Dat is zeker wel een randzaak die geen enkele andere speler net zo goed doet.
Ik ook. En ik niet. En dat kan ik ook onderbouwen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de beschikking over zo'n beetje alle apple producten hoor. Ik vind apple TV gewoon een enorme miskleun. En dat kan ik onderbouwen.
Nee jij zegt alleen dat je er tevreden mee ben. Dat zal ook niemand ontkennen en is je goed recht. Maar dat er aparaten zijn met een veel betere prijs kwaliteit verhouding dan de apple TV is simpelweg niet te ontkennen. Zelfde features, zelfde bouwkwaliteit EN meer voor een lagere prijs. Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ook. En ik niet. En dat kan ik ook onderbouwen.
Nou ik denk dat ik altijd zelf nog bepaal waar ik het al dan niet over wil hebben.quote:We gaan verder met andere zaken in dit topic
Dat werkt niet met iPhones en iPad zoals ik omschreef en ik moet de eerste PMP/mediaplayer combi nog tegenkomen die dat correct implementeert en waarbij dat net zo simpel werkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
DLNA DMR. Klaar. Kan ongeveer iedere mediaplayer van 8 tientjes en hoger.
Als ik een nieuwe gebruiker aan maak doet ie het wel weer. Wat is dit dan weer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar kan ik je verder niet bij helpen want ik gebruik het nooitHeb je de standaard-tests als 'installeer het programma opnieuw' en 'maak een nieuwe gebruiker aan en kijk of het daar nog werkt' al geprobeerd?
Geen idee, maar blijkbaar is er iets mis gegaan met de huidige installatie. Misschien is er een probleem met de permissies, dat kun je controleren door Disk Utility (of Schijfhulpprogramma, meen ik) te starten en de permissies te controleren. Als dat niet helpt kun je denk ik het beste alles van msn messenger uit de Library verwijderen (of msn zelf verwijderen met AppZapper, zodat echt alles weg is) en opnieuw installeren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe gebruiker aan maak doet ie het wel weer. Wat is dit dan weer.
Vandaar dat je je voorgaande post begint met 'ik vind het een miskleun'...?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee jij zegt alleen dat je er tevreden mee ben. Dat zal ook niemand ontkennen en is je goed recht. Maar dat er aparaten zijn met een veel betere prijs kwaliteit verhouding dan de apple TV is simpelweg niet te ontkennen. Zelfde features, zelfde bouwkwaliteit EN meer voor een lagere prijs. Zo moeilijk is het niet hoor.
En ik denk dat ik nog altijd zelf bepaal dat 'feiten' andere dingen zijn dan 'meningen' en 'anecdotes'. Vooralsnog ben je bezig met niks anders dan meningen aanvallen met subjectieve zaken als 'prijs-kwaliteit verhoudingen' en denk dat je met oneliners als 'is simpelweg niet te ontkennen' jouw mening als feit op te dringen.quote:Nou ik denk dat ik altijd zelf nog bepaal waar ik het al dan niet over wil hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, die was me toch iets te duurquote:
Ja, vraag zijn/haar gegevens, en zoek 'm opquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
$ 99Off topic: iemand nog een leuk idee om iets met een scammer te doen die op marktplaats een nieuwe iPhone 4 voor ¤ 200 weet aan te bieden?
http://www.apple.com/appletv/specs.htmlquote:System requirements
Wi-Fi (802.11 a, b, g, or n) wireless network (wireless video streaming requires 802.11a, g or n) or 10/100BASE-T Ethernet network
iTunes Store account for renting movies and TV shows
Netflix account for streaming Netflix content
For streaming media from a Mac or PC:
iTunes 10.0.1 or later; iTunes Store account for Home Sharing
Beetje tedentieus: niemand heeft het over overstappen, en je krijgt niet 99 dollar, je krijgt alleen je geld voor je dev-account terug.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef De_Hertog het volgende:
Dit is toch wel een 'new low', zelfs voor Microsoft. Ze adverteren onterecht met het Angry Birds-icon en schrijven actief App Store-developers aan om over te stappen naar de Windo Phone Marketplac voor 30 zilverl.. er.. $99 dollar.
http://www.9to5mac.com/29(...)rosoft-tweet-vitriol
Onthou dat de films wel in een AppleTV compatible formaat (mpeg4.H.264) moeten zijn om ze af te spelen op de AppleTV. En dat film/series kopen/huren (via iTunes Store of Netflix) nog niet mogelijk is in NL.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:50 schreef mac_this het volgende:
Oh, trouwens. ik ga heel misschien volgende maand even weer naar een of andere stad in Duitsland, waar ze dus waarschijnlijk vast wel een AppleTV verkopen,
maar nu even een vraag; Je kan alleen via je appleDevice streamen? niet vanaf mijn windows-bak?
Dus alleen via een iPad/iPod/iMac/Mb/Mbp (etc.)? (als ik het goed begrijp)
Quicktime.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe kan ik animated gif's previeuwen?
Humm... QT7 dus. In X werkt het niet. En handig is anders.quote:
Euhmzz...En welke is de beste?quote:Windows Phone 7 launch guide
HTC Surround
HTC HD7
HTC Mozart
HTC Trophy
HTC 7 Pro
Dell Venue Pro
LG Quantum / Optimus 7Q
LG Optimus 7
Samsung Focus
Samsung Omnia 7
Dat snap ik op zich nog wel. Als ze WP7 echt van de grond af opnieuw hebben geschreven is het logisch dat ze niet gelijk álle features erin proberen te proppen. Je kan, net als Apple heeft gedaan, beter beginnen met een solide basis en daarop voortborduren en langzaamaan features blijven toevoegen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:41 schreef De_Hertog het volgende:
Nog mooier is dat WP7 echt vrijwel ieder veelgehoord kritiekpunt van de iPhone ook heeft. Alleen verkrijgbaar bij AT&T. Geen Flash. Geen multitasking. Geen copy-paste. Ze hebben het blijkbaar niet helemaal begrepen toen de order doorkwam dat een OS gemaakt diende te worden dat het succes van de iPhone kon kopiëren.
Ik denk dat Android het nieuwe Windows wordt. App ondersteuning gaat steeds moeilijker door die fragmentatie en malware is en blijft een probleem. Ik ben geen fan van de Android strategie, al denk ik dat ze door de lage kosten wel een groot marktaandeel kunnen veroveren, wellicht op termijn zelfs groter dan de iPhone. Tenzij de CDMA iPhone er echt komt natuurlijk, dan kan het wel eens heel anders uitpakken.quote:En dan die fragmentatie. Analisten halen vaak de 'pc wars' aan en hoe de single-system strategie daar verloor van de overdaad aan kloons, maar een smartphone is geen pc. Ik moet nog zien hoe Android en WP7 er over een jaar of twee uit gaan zien, als van al die varianten ook nog eens twee of drie versies uit zijn die allemaal net even anders zijn. Volgens mij wordt het een kleine ramp om tegen die tijd uit te zoeken welke versie van welke telefoon een bepaalde functie nog kan ondersteunen of een bepaald programma nog kan draaien. Helemaal aangezien Microsoft blijkbaar ook nog eens bepaalde Apps aan specifieke carriers kan toewijzen, blijkbaar. Want het was nog niet ingewikkeld genoeg, of zo.
Ik zit nu in Taiwan en ook wij zijn steeds meer bezig met smartphone intergratie in onze producten. En gisteren zaten onze partners al hoofdschuddend meewarig te kijken als we meldde dat een en ander ook naar android geport moet worden "so many flavors, cannot test all".quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:41 schreef De_Hertog het volgende:
Nog mooier is dat WP7 echt vrijwel ieder veelgehoord kritiekpunt van de iPhone ook heeft. Alleen verkrijgbaar bij AT&T. Geen Flash. Geen multitasking. Geen copy-paste. Ze hebben het blijkbaar niet helemaal begrepen toen de order doorkwam dat een OS gemaakt diende te worden dat het succes van de iPhone kon kopiëren.
En dan die fragmentatie. Analisten halen vaak de 'pc wars' aan en hoe de single-system strategie daar verloor van de overdaad aan kloons, maar een smartphone is geen pc. Ik moet nog zien hoe Android en WP7 er over een jaar of twee uit gaan zien, als van al die varianten ook nog eens twee of drie versies uit zijn die allemaal net even anders zijn. Volgens mij wordt het een kleine ramp om tegen die tijd uit te zoeken welke versie van welke telefoon een bepaalde functie nog kan ondersteunen of een bepaald programma nog kan draaien. Helemaal aangezien Microsoft blijkbaar ook nog eens bepaalde Apps aan specifieke carriers kan toewijzen, blijkbaar. Want het was nog niet ingewikkeld genoeg, of zo.
Oh, het is ook wel lógisch maar ik vond het gewoon erg grappig.quote:
Ja, precies. En dan zitten verschillende fabrikanten ook nog eens moeilijk te doen om toch een beetje een eigen GUI-laag toe te voegen, ook al wordt het door Microsoft ontraden. Het wordt er allemaal niet duidelijker op..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zit nu in Taiwan en ook wij zijn steeds meer bezig met smartphone intergratie in onze producten. En gisteren zaten onze partners al hoofdschuddend meewarig te kijken als we meldde dat een en ander ook naar android geport moet worden "so many flavors, cannot test all".
En dat wordt alleen maar erger.
Iemand?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:14 schreef Zeiksnor het volgende:
Mijn macbook unibody 2008 valt elke keer uit bij batterijverbruik en dan rond de 40% batterijinhoud.
Batterij heeft, volgens coconut, 25% verloren van de oorspronkelijke kracht verloren en heeft 338 cycles gehad.
Daarnaast wordt hij door SL zelf als normaal ervaren.
Is de batterij nu brak of is er iets anders aan de hand?
Ik heb nog 2 jaar Applecare, maar lees al dat je boven de 300 cycles kunt vergeten dat ze er iets aan doen.
Voor de rest de vraag of de imitatiebatterijen te doen zijn of dat ik toch voor een originele moet gaan.....scheelt veel geld.
Wel WPA2 beveiliging (WPA-AES) ingesteld op je router?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb raar probleempje.
Ik heb tele2 internet.
Het bevalt prima alleen 1 probleem, mijn imac valt steeds weg van msn, hij meldt daarna direct weer aan.
Met mijn macbookpro heb ik dit niet, maar als de imac uitvalt en weer aanmeld terwijl mijn mcbp aanstaat valt die ook heel even weg zodra de imac weer aanmeld....
Ik heb ping test gedaan en op 500 packets had ik 2 loss dus dat zal het ook niet zijn.
Wat wel raar is als ik pingtest.net doe kan hij niet de packetltoss aangeven. (bij alle machines op me netwerk)
Ik heb ook mijn channel van wifi aangepast zodat ie ver buiten de range van buren zit.
Iemand een idee wat ik nog kan testen?
Home editie ... de versie waar je de achtergrond niet van kan wisselenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Windows Series Phone 7 Series Phone Home Edition was het toch?
Bizarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:10 schreef jakkop het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben meer mensen hier last van? Gebeurd met alle soorten bestanden/apps
Dat weet je pas achterafquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mhh, wat willen we nog meer in een desktop OS? Behalve dan dat hij daadwerkelijk ongebruikt geheugen vrijgeeft als dat nodig is?
Ten eerste mogen ze de Quicktime X player wel eens gaan uitbreiden. En ik wil FaceTime. In iChat kan, maar mag ook een losse app zijn. Een volledig vernieuwde interface zou ook wel leuk zijn. Verder wil ik iLife '11, maar dat staat er natuurlijk los van. Voor de rest kan ik niet zoveel bedenken nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mhh, wat willen we nog meer in een desktop OS? Behalve dan dat hij daadwerkelijk ongebruikt geheugen vrijgeeft als dat nodig is?
FaceTime chat, een Mac AppStore, resolution independence, CoreLocation, een database-driven filesystem (zoals iTunes en iPhoto, maar dan voor alles)..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Touch support?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Innovatie, iig geen stilstand.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat zou echt te dope zijn als je de nieuwe imac zo kan ombouwen voor tablet mode! (wel met pen!)quote:
Dit:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:39 schreef Graseter het volgende:
Ik wil een Macbook Pro 15" kopen. Wat is het verschil tussen?:
# MacBook Pro 15-inch Glossy Widescreen Display
# MacBook Pro 15-inch Hi-Res Glossy Widescreen Display [+ ¤ 79,73]
# MacBook Pro 15-inch Hi-Res Antiglare Widescreen Display [+ ¤ 119,00]
Ik kom nooit buiten en ik heb geen ramen in mijn huis. Problem solved.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:14 schreef jakkop het volgende:
Glossy iMac hier, erg mooi, maar bloedirritant aangezien hij dichtbij een groot raam staat, waar de zon de hele dag naar binnen schijnt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Graseter het volgende:
Als ik een Macbook koop, krijg ik dan korting bij Starbucks?
ff denken...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
FaceTime chat, een Mac AppStore, resolution independence, CoreLocation, een database-driven filesystem (zoals iTunes en iPhoto, maar dan voor alles)..
Genoeg te willen
Dat is een heerlijk dubieus antwoord natuurlijkquote:
Sorry maar niemand een idee? want ik wordt er helemaal gek van!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb raar probleempje.
Ik heb tele2 internet.
Het bevalt prima alleen 1 probleem, mijn imac valt steeds weg van msn, hij meldt daarna direct weer aan.
Met mijn macbookpro heb ik dit niet, maar als de imac uitvalt en weer aanmeld terwijl mijn mcbp aanstaat valt die ook heel even weg zodra de imac weer aanmeld....
Ik heb ping test gedaan en op 500 packets had ik 2 loss dus dat zal het ook niet zijn.
Wat wel raar is als ik pingtest.net doe kan hij niet de packetltoss aangeven. (bij alle machines op me netwerk)
Ik heb ook mijn channel van wifi aangepast zodat ie ver buiten de range van buren zit.
Iemand een idee wat ik nog kan testen?
Heeft je router/modem een lijst met verbonden apparaten waar je dingen in kan stellen per apparaat?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry maar niemand een idee? want ik wordt er helemaal gek van!
En Steve zegt wel vaker 'Nee' en doet 'Ja'.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een heerlijk dubieus antwoord natuurlijkDe vraag was: klopt het gerucht dat er een Mac App Store komt en dat alleen geautoriseerde apps op OS X mogen gaan draaien, en het antwoord is 'Nope'. Dat spreekt een app store alleen niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |