het is niet zeker dat Regina hem heeft, het kan altijd nog zo zijn dat Sebas (wat ik hoop) hem heeftquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:56 schreef rooneyelst het volgende:
waarom zou regina hem dan nu al gebruiken? Ik zou het dan gewoon net zolang uithouden tot iemand anders weggaat. Heb je tijdens de samensmelting alsnog die extra uitweg
Sebas die red het wel hoor =] Zijn strax toch individuele opdrachtenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:43 schreef Susi het volgende:
Wat stom dat John en Dennis weg zijn gegaan zeg, nu gaan die Belgen het schaamteloos gooien op België versus Nederland.
quote:@DennisWeening Vooral de mensen die me gesuport hebben.. Thankx. Punt blijft: ik heb opgegeven. Maar.. Er speelde wel veel meer dan werd uitgezonden..
quote:En daar baal ik wel echt van.. Morgenavond zit ik bij Ekstra weekend op 3FM en dan vertel ik wel meer. Gr. Dennis
Wie gaat dat progr ff luisteren en dat posten??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef bluesparkle het volgende:
Op de twitter van Dennis is volgende te lezen:
[..]
[..]
Sebastiaan
Sugar
Erg slap van John om ook te vertrekken![]()
Overigens zou ik daar wel blij mee zijn als ik op het eilandje zou zitten.
Want dan zijn er al 2 vertrokken, 1 to GOIwein speelt het spel tot nu toe prima
Tatiana
Joe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wie gaat dat progr ff luisteren en dat posten??
Dennis probeert zijn hachje te reddenquote:Op de twitter van Dennis is volgende te lezen:
quote:@DennisWeening Vooral de mensen die me gesuport hebben.. Thankx. Punt blijft: ik heb opgegeven. Maar.. Er speelde wel veel meer dan werd uitgezonden..
quote:En daar baal ik wel echt van.. Morgenavond zit ik bij Ekstra weekend op 3FM en dan vertel ik wel meer. Gr. Dennis
ik hoor mijn naam vallen....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:52 schreef PhalanX het volgende:
ik wil niet zeggen dat we landverraders op Fok! hebben... maar Cybart is een Belg-lover!!
Maken het een verschrikking om naar te kijken ja..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik hoor mijn naam vallen....
en euhm: JA
en geef toe, de Vlaminginen maken ER dit jaar !
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Wat is dat toch steeds voor vogel dat dood uit de lucht valt in dat tussenstukje?
Volgens mij is hij er zelf van geschrokkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dennis probeert zijn hachje te redden
dat idee heb ik ook, en daarom gaat hij maar gauw een verklaring afgeven...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er zelf van geschrokken
Ben benieuwd hoe hij het gaat brengen. Maar ik ga er niet voor achter de radio zitten vanavond.
Sebastiaan moet het gewoon net als Vinnie aanpakken: gewoon elke proef winnen, kan 'ie er ook niet uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:33 schreef muzas het volgende:
Zo zie je maar weer hoe die belgen zijn... Ik heb in alle afleveringen nog nooit een hollander gehoord over "de belgen" oid.. en die stinkbelgen doen niet anders...
Ik vrees het ergste voor sebastiaan.
Jahaaa dat was echt briljant. xDquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef Tim86 het volgende:
"Nu kunnen we weer verder kletsen in drievoud"
Zo briljant haha, na alles wat je zegt: WABLIEF, terwijl hij zelf helemaal onverstaanbaar is
Viel mij ook op, ze vallen ook amper af.. Sugar zou uitgeput zijn maar die heeft gewoon een ontsteking.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:51 schreef overflow- het volgende:
Wat een faalprogramma is dit zeg. Noemen ze het survivelen, hebben de vrouwen mascara op en de mannen een stoppelbaard_!.
Heb John ook nog niks horen zeggen over die cheatactie met die blinddoek vorige aflevering. Erf laf.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Dennis Weening zit nu bij Ekstra Weekend op 3FM. Hij vertelt nu dat hij en John zodra ze van het eiland weg waren NIET naar het hotel gingen, maar rechtstreeks in hun stinkende kleren en 2 weken niet gepoetste tanden door naar de gouden M voor de lekkerste Quarter Pounder uit z'n leven.
Klopt, ik zag Regina ook met lippenstift op. Joe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef rooneyelst het volgende:
geloof daar helemaal niets van..volgens mij hebben ze tandpasta en scheermesjes dus shampoo enz zullen ze oook wel hebben..zag ook 1 van de vrouwen met lipgloss. Het is van alles behalve survival!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |