Haha ja dat hij net uit Indonesie kwam ofzo was inderdaad zijn reden om nog geen wedstrijd gezien te hebben. Het zijn beide gewoon zulke grote voetbal fans dat ze het WK niet wilden missenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
John had een goed idee hij moest in VI Oranje verschijnen.
Dit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
ok even een paar dingen:
Iwein speelt het perfect, zoals ik al een paar afleveringen geleden zei. Hij gaat de samensmelting wel halen denk ik.
John en Dennis: kansloos, vooral het ontkennen dat ze stoppen omdat ze te zwak zijn.
Sugar en Sebas:hopelijk finale.
Antony met zijn filmkennis mag ook wel even blijvenBatte Royale, hij snapt em!
Belgen zijn toch echt de samenzweerders hier, maargoed de Nederlanders hebben dat vooral aan zichzelf te danken door niet hetzelfde front te vormen maar af en toe Belgen te kiezen...
Veel verrassingen dit keer!
"maar wat als niemand het merkt?"
Toen hij bij VI Oranje aanschoof was hij dus net terug ( John). Ik geloof niet dat het de echte reden is, maar het is wel een leukere reden. Dan zogenaamd "loyaal" an elkaar zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef jpjedi het volgende:
Verrek, wie heeft die data van de opnames paraat? Zal toch niet zijn dat de heren vanwege de wk finale naar huis wilden?
Zou ik ook doen hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef jpjedi het volgende:
Verrek, wie heeft die data van de opnames paraat? Zal toch niet zijn dat de heren vanwege de wk finale naar huis wilden?
Bezoek anders even een psychiaterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef grazz het volgende:
Maar wat nu... die Iwein speelt het misschien wel slim maar wat is ie irritantMet zn vies goor vet dik ranzige kut kop, lichaam en alles
Ik gun het hem gewoon niet.
quote:
Haha ja, maar ik geloof niet eens dat de kandidaten de uitslagen van de wedstrijden doorkregen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen hij bij VI Oranje aanschoof was hij dus net terug ( John). Ik geloof niet dat het de echte reden is, maar het is wel een leukere reden. Dan zogenaamd "loyaal" an elkaar zijn.
Ik denk stiekem wel hoor. Van de crew ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 06:24 schreef Greetings het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik geloof niet eens dat de kandidaten de uitslagen van de wedstrijden doorkregen.
Of denken jullie van wel?
Las trouwens in een interview dat Sebastiaan eigenlijk ook niet wou meedoen door het WK maar uiteindelijk toch is overgehaald.
Dennisquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:35 schreef toxikon het volgende:
Wat een jankerd die Dennis ,je mag kiezen als hij het maar word.
Gelukig zijn die slappe pannenkoeken lekker opgerot.
Mietjes!
Daar dacht ik gister ook direct aan. Ze wekten de schijn dat Regina hem had.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat kut zou zijn, als Regina (als ze hem heeft tenminste) nu de munt inlevert. Dan kapt Saar er natuurlijk mee...
als hij als enige NL-er overblijft tussen de Belgen is het snel gedaan met hem, die Belgen kijken niet zo nauwquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:07 schreef Berend. het volgende:
Ik denk trouwens dat Sebastiaan nog een grootte kans heeft bij de belgen, ze waren een kamp he. En iedereen wou hem erin houden.
Toch zou ik ze beide gevenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
, alleen wat zwakke wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |