De enige speler in Robbinson die het spelletje begrijpt. Uiteraard mag je hem haten, maar wat hij doet is gewoon hoe het moet.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:31 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Heb echt een bloedhekel aan Iwein!
als dat zou kunnenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef -Willempie- het volgende:
Volgende week kijkt er niemand meer, wat kunnen mij een paar belgen op eiland schelen. Laat ze daar hun hele leven blijven.
Amen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:32 schreef -Willempie- het volgende:
Volgende week kijkt er niemand meer, wat kunnen mij een paar belgen op eiland schelen. Laat ze daar hun hele leven blijven.
Ach ja, zo lang de Nederlanders hun strategie er niet aan passen omdat ze dat niet 'bij het spel' vinden passen, hoeven die Belgen niets te veranderen natuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
Wat hebben die belgen toch een voorliefde voor samenzweringen... Begint irritant te worden. Tijd om Iwein in het water te kieperen als 'ie weer slaapt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef .aeon het volgende:
Saar wat een hopeloos figuur! "Het is hopen dat de belgen me leuk vinden, en voor de rest maar volhouden"
Speel het spel mens! Trek je bek eens open en gebruik die hersenen tieten!
dan hebben ze een probleemquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef KneusTeun het volgende:
Wat nu als sebastiaan die immuniteit munt heeft?
Edit: lol wordt nu net uitgelegd....
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef jantjeschmit het volgende:
Wie doet er mee over de gehele grens van Belgie een strook te graven zodat ze afdrijven van ons Europa, dan mogen ze met zn allen op een eilandje blijven!! Ik begin rond Maastricht
daar gaat het wel op uitdraaienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Stranger het volgende:
Dalijk hebben Dennis en John dus alle Nederlanders genaaid.
Ik ook. Bah.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef wolferl het volgende:
Ik ga opeens heel anders kijken naar Dennis en John, ook buiten Robinson.
Wat een stel lafbekken zeg.
Dennis en John zijn degene die hun ruiten hebben ingegooidquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:39 schreef Wilskracht het volgende:
Wel grappig hoe Regina en Saar hun eigen glazen hebben ingegooid door Jackson te kiezen.
Ze hadden deze kinderachtige reactie niet verwacht denk ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:39 schreef Wilskracht het volgende:
Wel grappig hoe Regina en Saar hun eigen glazen hebben ingegooid door Jackson te kiezen.
Zelfde mening.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef wolferl het volgende:
Ik ga opeens heel anders kijken naar Dennis en John, ook buiten Robinson.
Wat een stel lafbekken zeg.
Ze hadden voor Dennis moeten kiezen om blokquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ze hadden deze kinderachtige reactie niet verwacht denk ik.
John had een goed idee hij moest in VI Oranje verschijnen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
ok even een paar dingen:
Iwein speelt het perfect, zoals ik al een paar afleveringen geleden zei. Hij gaat de samensmelting wel halen denk ik.
John en Dennis: kansloos, vooral het ontkennen dat ze stoppen omdat ze te zwak zijn.
Sugar en Sebas:hopelijk finale.
Antony met zijn filmkennis mag ook wel even blijvenBatte Royale, hij snapt em!
Belgen zijn toch echt de samenzweerders hier, maargoed de Nederlanders hebben dat vooral aan zichzelf te danken door niet hetzelfde front te vormen maar af en toe Belgen te kiezen...
Veel verrassingen dit keer!
"maar wat als niemand het merkt?"
Dennis en John hadden niet moeten opgeven, dan hadden ze een front kunnen vormenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:01 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze hadden voor Dennis moeten kiezen om blok
Dennis,John, Saar en Regina te kunnen vormen tegen de Belgen.
Dus was in hun eigen belang geweest.
Hm dat heb ik net gemist dan denk ik. Wat werd er uitgelegd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:35 schreef KneusTeun het volgende:
Wat nu als sebastiaan die immuniteit munt heeft?
Edit: lol wordt nu net uitgelegd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |