quote:Op de twitter van Dennis is volgende te lezen:
quote:@DennisWeening Vooral de mensen die me gesuport hebben.. Thankx. Punt blijft: ik heb opgegeven. Maar.. Er speelde wel veel meer dan werd uitgezonden..quote:En daar baal ik wel echt van.. Morgenavond zit ik bij Ekstra weekend op 3FM en dan vertel ik wel meer. Gr. Dennis
bron: nu.nlquote:"Als je jarenlang gepest wordt, denk je diep van binnen altijd: verdomme, maar ik ben wél leuk. Dat zette zich rond mijn twintigste om in een soort bewijsdrang. Ik wilde laten zien dat ik er toe deed en trots was op mezelf."
Weening erkent dat hij in die periode regelmatig te ver ging met het opzoeken van zijn grenzen, helemaal toen hij ook besloot het geloof los te laten.
"Er viel een last van me af. Opeens mocht ik drinken en met vrouwen naar bed. Daarin ben ik doorgeschoten."
Wat verwacht je met een set BN-ers?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef Smurfin het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben het hele gebeuren nooit echt serieus genomen,
een verschil van dag en nacht met Sebastiaan.
Verderop in dat artikel:quote:
quote:Door al zijn ervaringen weet Weening in elk geval zeker dat hij elke dag wil leven alsof het zijn laatste is. "Ik leef intenser, ik wil er alles uithalen. Mijn vrienden noemen me niet voor niets Dennis Nooit Naar Huis."
De Judas geeft het toe! Mensen, beman de hooivorken! Stof de fakkels af! Voor volk, vaderland en die arme Kim Feenstra!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef Cybart het volgende:
en geef toe, de Vlaminginen maken ER dit jaar !
Klinkt goed, maar op het eerste eiland was Sugar heel makkelijk mee te krijgen in een complot tegen de Nederlandse dames, ook al kon hij eigenlijk wel goed met ze opschieten. Wellicht dat hij nu weer meegaat doen met de Belgen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo, kon niet eerder reageren, maar heb de aflevering wel gezien.
Vond het echt jammer dat Dennis en John opgaven - Dennis was tot nu toe mijn favoriet, vooral door zijn periode alleen op dat eiland. Ik vind het erg zwak dat ze er op deze manier uitgingen.
Ik denk dat de Nederlanders nu nog steeds wel een kans maken trouwens, Regina & Saar hebben tenslotte Sugar naar de samensmelting gestemd, dus hij zal hopelijk niet snel op hen stemmen. Sebastiaan ook niet, dus kunnen ze iig met 4 op één van de belgen stemmen. Als dan ook nog één van hen de immuniteitsmunt heeft, en één wint de eerste keer de immuniteitsproef, dan hebben ze nog wel een kans.
Ben nu voor Sebastiaan en Sugar.
Sugar heeft wel degelijk gezegd dat hij Saar en Regina eeuwig dankbaar (iets in die trant). Ik baal er nog steeds van dat Dennis en John de benen hebben genomen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar op het eerste eiland was Sugar heel makkelijk mee te krijgen in een complot tegen de Nederlandse dames, ook al kon hij eigenlijk wel goed met ze opschieten. Wellicht dat hij nu weer meegaat doen met de Belgen.
Maar die proef gaat wel om hoe je mentaal in staat ben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:16 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik begrijp die John ook wel, die mindfuck games vind ik ook niet leuk, gewoon overleven op dat eiland met z'n allen is één ding, die spelletjes in behendigheid etc is een ander, maar wie geeft eerder op dan de rest zonder echt iets te doen vind ik niks... dat doet weer denken aan die serie ER waarin ze met z'n honderd zaten of zo, dat was geen leuk seizoen. Ik hoef 't slechtste in mensen niet naar boven zien te komen en da's alles wat dat is.
Maar Dennis blijft een loser... [ afbeelding ]
amen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar die proef gaat wel om hoe je mentaal in staat ben.
Blijkbaar zijn John en Dennis mentaal niet in staat om te overleven, zij geven op omdat ze het oneerlijk vinden.
Tja, dat is ook een stukje mentaliteit.
Iwein mag dan fysiek het uiterlijk en vermogen van een 90-jarige hebben, maar mentaal is hij wel een stuk sterker.
Als ER alleen maar zou gaan om het fysieke, dan zouden de Iweins en Sergios bijvoorbaat al kansloos zijn. Maar mentaliteit is ook belangrijk. Hoe ga je met de situatie om, wat ga je denken, hoe ga je je gedragen, en hoe reageer je op mede kamp leden.
Daarom vind ik Sebastiaan zowel mentaal als fysiek enorm sterk, hij straalt het ook uit.
Het overleven van een 'wie gaat 'r 't eerst weg'-proef is geen survival test.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar die proef gaat wel om hoe je mentaal in staat ben.
Blijkbaar zijn John en Dennis mentaal niet in staat om te overleven, zij geven op omdat ze het oneerlijk vinden.
Tja, dat is ook een stukje mentaliteit.
Iwein mag dan fysiek het uiterlijk en vermogen van een 90-jarige hebben, maar mentaal is hij wel een stuk sterker.
Als ER alleen maar zou gaan om het fysieke, dan zouden de Iweins en Sergios bijvoorbaat al kansloos zijn. Maar mentaliteit is ook belangrijk. Hoe ga je met de situatie om, wat ga je denken, hoe ga je je gedragen, en hoe reageer je op mede kamp leden.
Daarom vind ik Sebastiaan zowel mentaal als fysiek enorm sterk, hij straalt het ook uit.
Dat is juist wel een survival test.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Het overleven van een 'wie gaat 'r 't eerst weg'-proef is geen survival test.
Als je de tweede zin gelezen had, had je 'm begrepen... wellicht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:56 schreef arucard het volgende:Dat is juist wel een survival test.
Tot nu toe is er niemand weggepest en zijn er toch al 2 weg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Als je de tweede zin gelezen had, had je 'm begrepen... wellicht.
Ja, ik denk dat Zsofi en Martine echt heel okee zijn. Sterk, eerlijk en rechtvaardig. "laten we eerlijk zijn en op Sebastiaan stemmen", zei Zsofi. En Martine wees Tatiana erop dat dat slapen geen goed plan was.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:26 schreef Fabss het volgende:
Iwein blijft een eng ventje, vooral in de laatste 10minuten.![]()
Het is gewoon jammer dat ze in het begin van de expeditie hadden besloten NL/BE op zo'n kromme manier op te delen. Aangezien de Belgische mannen nou niet hele heldere lichten zijn (sugar: lief ventje, maar waait met alle winden mee/ Sergio & Iwein zijn er al vanaf het begin op uit de NL-ers eruit te stemmen en Anthony is gewoon sneaky. Ook hoe hij zich nu opstelt tegen over Saar en Regina).
De NLse mannen (of naja wat daar van over is) hadden geluk dat de BE vrouwen gewoon social skills hebben. Misschien is het juist wel goed voor Regina en Saar dat ze nu op dat eiland zitten, zodat ze ook zo de Belgische dames leren kennen. Alleen zullen ze daar zelf ook werk van moeten willen maken. Maar de BE dames zijn niet naar, die stemmen op degene wie het zwakst is. Dus het zou mooi zijn als die elkaar zouden kunnen vinden, opgegeven moment gaan de Belgische dames zich toch wel weer irriteren aan Iwein en die andere 'slaapmuts'
.
Droomscenario zou zijn dat Iwein wegvalt en dat Saar en Regina de klik kunnen maken met de BE dames.
Precies, ze kunnen een eind komen op die manier. Maar nu zonderen ze zich ook steeds met zijn tweeën af, ja dan is de kans wel groot dat er een scheiding ontstaat tussen NL en België...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:26 schreef Fabss het volgende:
Iwein blijft een eng ventje, vooral in de laatste 10minuten.![]()
Het is gewoon jammer dat ze in het begin van de expeditie hadden besloten NL/BE op zo'n kromme manier op te delen. Aangezien de Belgische mannen nou niet hele heldere lichten zijn (sugar: lief ventje, maar waait met alle winden mee/ Sergio & Iwein zijn er al vanaf het begin op uit de NL-ers eruit te stemmen en Anthony is gewoon sneaky. Ook hoe hij zich nu opstelt tegen over Saar en Regina).
De NLse mannen (of naja wat daar van over is) hadden geluk dat de BE vrouwen gewoon social skills hebben. Misschien is het juist wel goed voor Regina en Saar dat ze nu op dat eiland zitten, zodat ze ook zo de Belgische dames leren kennen. Alleen zullen ze daar zelf ook werk van moeten willen maken. Maar de BE dames zijn niet naar, die stemmen op degene wie het zwakst is. Dus het zou mooi zijn als die elkaar zouden kunnen vinden, opgegeven moment gaan de Belgische dames zich toch wel weer irriteren aan Iwein en die andere 'slaapmuts'
.
Droomscenario zou zijn dat Iwein wegvalt en dat Saar en Regina de klik kunnen maken met de BE dames.
Maar phoe, dat van John en Dennis valt me echt vies tegen. Het niet eens 'proberen'..Vooral John
Ja, 2 personen die het allemaal niet bijster serieus namen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:50 schreef arucard het volgende:
[..]
Tot nu toe is er niemand weggepest en zijn er toch al 2 weg.
Ik vond het trouwens belachelijk wat voor een toon ze aansloegen tegen Evi, dat was gewoon pijnlijk bijna. Gelukkig stond ze aardig haar mannetje, maar met name de toon van John was behoorlijk denigrerend terwijl hij toch echt het minste recht op spreken heeftquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:57 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja, 2 personen die het allemaal niet bijster serieus namen...
Ik had het wel eens willen zien als daar 9 mensen hadden gezeten die echt 100% gemotiveerd waren om de eindstreep te halen, denk niet dat er dan zo snel mensen weg waren gegaan.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
In So You Think You Can Dance zitten Dennis' medepresentator en de juryleden lekker te stangen. Dennis vraagt aan een jurylid wat ze zoeken in een winnaar. Antwoord: "Dit is een wedstrijd waar veel op het spel staat, je moet doorzettingsvermogen hebben, opgeven is geen optie!" Medepresentatrice An roept voor de reclame dat ze niet halverwege het programma zal opstappen.
Inderdaad, viel me ook op. Terwijl Evi gewoon heel terecht verbaasd was over waarom juist die 2 personen het opgeven aangezien zij werden gezien als 2 van de sterkeren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:01 schreef Fabss het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens belachelijk wat voor een toon ze aansloegen tegen Evi, dat was gewoon pijnlijk bijna. Gelukkig stond ze aardig haar mannetje, maar met name de toon van John was behoorlijk denigrerend terwijl hij toch echt het minste recht op spreken heeft
Dat was erg leuk dat ze hem zaten te dissen!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
In So You Think You Can Dance zitten Dennis' medepresentator en de juryleden lekker te stangen. Dennis vraagt aan een jurylid wat ze zoeken in een winnaar. Antwoord: "Dit is een wedstrijd waar veel op het spel staat, je moet doorzettingsvermogen hebben, opgeven is geen optie!" Medepresentatrice An roept voor de reclame dat ze niet halverwege het programma zal opstappen.
Jij kijkt So you think...?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
Hij ging dus voor het WK naar huis, kun je wel uit z'n woorden halen vind ik.quote:
Dat kwam er geniepig als laatste uit maar ik dacht er dat ook uit te begrijpen inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij ging dus voor het WK naar huis, kun je wel uit z'n woorden halen vind ik.
Hey, da's ook een heel verantwoordelijke taak hoor...quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef mazaru het volgende:
Ach ja, ik zat ook te balen dat ze weggingen, maar eigenlijk is het makkelijk oordelen vanachter je compie met een bakkie koffie en een stroopwafel in je handen.
idd, vooral van lottem had ik meer van verwacht. Redelijk irritant en arrogant bezig de hele tijd en dan zo opeens weggaan. Al is het wel zo een 'proef' waarbij je iets kan hebben van: ach wat een onzin ook om hier wat te wachten op niets, bekijk het julliequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, viel me ook op. Terwijl Evi gewoon heel terecht verbaasd was over waarom juist die 2 personen het opgeven aangezien zij werden gezien als 2 van de sterkeren.
Ik vond het vrij lomp hoe ze reageerden terwijl ze eigenlijk gewoon heel vaag deden. Ik kreeg er een beetje een middelbare school-idee van, 2 jochies die terecht worden gewezen door de juf en daar dan lacherig over gaan doen. Erg kinderachtig iig.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, vooral van lottem had ik meer van verwacht. Redelijk irritant en arrogant bezig de hele tijd en dan zo opeens weggaan. Al is het wel zo een 'proef' waarbij je iets kan hebben van: ach wat een onzin ook om hier wat te wachten op niets, bekijk het jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |