abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87585449
Zit het toch te luisteren. Hij was gewoon zwak en schaamt zich min of meer ervoor. Hij vond John dom dat die ook de brui eraan gaf. Dennis vertelt ook dat het wk toch ook lonkte..

Maar niets verassend, eerder een bevestiging.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:56:07 #202
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87585528
Juist ja.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87587317
quote:
Op de twitter van Dennis is volgende te lezen:

quote:@DennisWeening Vooral de mensen die me gesuport hebben.. Thankx. Punt blijft: ik heb opgegeven. Maar.. Er speelde wel veel meer dan werd uitgezonden..quote:En daar baal ik wel echt van.. Morgenavond zit ik bij Ekstra weekend op 3FM en dan vertel ik wel meer. Gr. Dennis
quote:
"Als je jarenlang gepest wordt, denk je diep van binnen altijd: verdomme, maar ik ben wél leuk. Dat zette zich rond mijn twintigste om in een soort bewijsdrang. Ik wilde laten zien dat ik er toe deed en trots was op mezelf."

Weening erkent dat hij in die periode regelmatig te ver ging met het opzoeken van zijn grenzen, helemaal toen hij ook besloot het geloof los te laten.

"Er viel een last van me af. Opeens mocht ik drinken en met vrouwen naar bed. Daarin ben ik doorgeschoten."
bron: nu.nl

Stoute jongen :D
pi_87587653
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:51 schreef Smurfin het volgende:

[..]

:N
Ze hebben het hele gebeuren nooit echt serieus genomen,
een verschil van dag en nacht met Sebastiaan.
Wat verwacht je met een set BN-ers?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:52:33 #205
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87590861
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

[..]

bron: nu.nl

Stoute jongen :D
Verderop in dat artikel:
quote:
Door al zijn ervaringen weet Weening in elk geval zeker dat hij elke dag wil leven alsof het zijn laatste is. "Ik leef intenser, ik wil er alles uithalen. Mijn vrienden noemen me niet voor niets Dennis Nooit Naar Huis."
:?
_O- :D _O- :')
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:05:00 #206
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_87591288
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:52 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Verderop in dat artikel:
[..]

:?
_O- :D _O- :')
zuur :')
pi_87594457
Hahaha. :D Geniaal.
pi_87597528
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef Cybart het volgende:
en geef toe, de Vlaminginen maken ER dit jaar !
De Judas geeft het toe! Mensen, beman de hooivorken! Stof de fakkels af! Voor volk, vaderland en die arme Kim Feenstra!!
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_87597726
Zo, kon niet eerder reageren, maar heb de aflevering wel gezien.

Vond het echt jammer dat Dennis en John opgaven - Dennis was tot nu toe mijn favoriet, vooral door zijn periode alleen op dat eiland. Ik vind het erg zwak dat ze er op deze manier uitgingen.

Ik denk dat de Nederlanders nu nog steeds wel een kans maken trouwens, Regina & Saar hebben tenslotte Sugar naar de samensmelting gestemd, dus hij zal hopelijk niet snel op hen stemmen. Sebastiaan ook niet, dus kunnen ze iig met 4 op één van de belgen stemmen. Als dan ook nog één van hen de immuniteitsmunt heeft, en één wint de eerste keer de immuniteitsproef, dan hebben ze nog wel een kans.

Ben nu voor Sebastiaan en Sugar. :)
pi_87600995
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo, kon niet eerder reageren, maar heb de aflevering wel gezien.

Vond het echt jammer dat Dennis en John opgaven - Dennis was tot nu toe mijn favoriet, vooral door zijn periode alleen op dat eiland. Ik vind het erg zwak dat ze er op deze manier uitgingen.

Ik denk dat de Nederlanders nu nog steeds wel een kans maken trouwens, Regina & Saar hebben tenslotte Sugar naar de samensmelting gestemd, dus hij zal hopelijk niet snel op hen stemmen. Sebastiaan ook niet, dus kunnen ze iig met 4 op één van de belgen stemmen. Als dan ook nog één van hen de immuniteitsmunt heeft, en één wint de eerste keer de immuniteitsproef, dan hebben ze nog wel een kans.

Ben nu voor Sebastiaan en Sugar. :)
Klinkt goed, maar op het eerste eiland was Sugar heel makkelijk mee te krijgen in een complot tegen de Nederlandse dames, ook al kon hij eigenlijk wel goed met ze opschieten. Wellicht dat hij nu weer meegaat doen met de Belgen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:14:30 #211
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_87601215
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:05 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Klinkt goed, maar op het eerste eiland was Sugar heel makkelijk mee te krijgen in een complot tegen de Nederlandse dames, ook al kon hij eigenlijk wel goed met ze opschieten. Wellicht dat hij nu weer meegaat doen met de Belgen.
Sugar heeft wel degelijk gezegd dat hij Saar en Regina eeuwig dankbaar (iets in die trant). Ik baal er nog steeds van dat Dennis en John de benen hebben genomen.
pi_87602423
Ik geef John en Dennis groot gelijk. Het was gewoon geen leuke proef. Fantasieloos. Hoop dat Sebastiaan wint, of Sugar. Maar liever Sebastiaan.
pi_87602802
Vind het eigenlijk wel een goede opzet voor een nieuwe ER: gewoon eerste 4 weken allemaal op eiland en zoek het maar uit. Daarna in 2 weken rondes op kracht,uithouding,verstand enz. En daaruit een winnaar.

Dan gaan mensen in de eerste 4 weken ook echt eten voor zichzelf zoeken en eten :P
pi_87604817
Ik begrijp die John ook wel, die mindfuck games vind ik ook niet leuk, gewoon overleven op dat eiland met z'n allen is één ding, die spelletjes in behendigheid etc is een ander, maar wie geeft eerder op dan de rest zonder echt iets te doen vind ik niks... dat doet weer denken aan die serie ER waarin ze met z'n honderd zaten of zo, dat was geen leuk seizoen. Ik hoef 't slechtste in mensen niet naar boven zien te komen en da's alles wat dat is.

Maar Dennis blijft een loser...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_87605764
John vond ik vorige week al een irritant zelfingenomen kereltje, en Dennis ook met zijn "waarom stemmen mijn vriendinnen niet op mij?" terwijl hij ook niet op hun gestemd heeft!! }:| Terecht dat ze eruit zijn. :W

Sebastiaan & Sugar: *O* *O* *O* wablief? _O-

Regina vind ik een sterke vrouw, die mag de finale halen. Anthony is trouwens ook heel ok. Ik hoop maar dat het complot niet gaat lukken...
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:11:43 #216
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_87606230
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:16 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik begrijp die John ook wel, die mindfuck games vind ik ook niet leuk, gewoon overleven op dat eiland met z'n allen is één ding, die spelletjes in behendigheid etc is een ander, maar wie geeft eerder op dan de rest zonder echt iets te doen vind ik niks... dat doet weer denken aan die serie ER waarin ze met z'n honderd zaten of zo, dat was geen leuk seizoen. Ik hoef 't slechtste in mensen niet naar boven zien te komen en da's alles wat dat is.

Maar Dennis blijft een loser... [ afbeelding ]
Maar die proef gaat wel om hoe je mentaal in staat ben.
Blijkbaar zijn John en Dennis mentaal niet in staat om te overleven, zij geven op omdat ze het oneerlijk vinden.

Tja, dat is ook een stukje mentaliteit.

Iwein mag dan fysiek het uiterlijk en vermogen van een 90-jarige hebben, maar mentaal is hij wel een stuk sterker.

Als ER alleen maar zou gaan om het fysieke, dan zouden de Iweins en Sergios bijvoorbaat al kansloos zijn. Maar mentaliteit is ook belangrijk. Hoe ga je met de situatie om, wat ga je denken, hoe ga je je gedragen, en hoe reageer je op mede kamp leden.

Daarom vind ik Sebastiaan zowel mentaal als fysiek enorm sterk, hij straalt het ook uit.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:31:07 #217
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87606704
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef wolferl het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn John en Dennis mentaal niet in staat om te overleven, zij geven op omdat ze het oneerlijk vinden.

Iwein mag dan fysiek het uiterlijk en vermogen van een 90-jarige hebben, maar mentaal is hij wel een stuk sterker.

Als ER alleen maar zou gaan om het fysieke, dan zouden de Iweins en Sergios bijvoorbaat al kansloos zijn. Maar mentaliteit is ook belangrijk. Hoe ga je met de situatie om, wat ga je denken, hoe ga je je gedragen, en hoe reageer je op mede kamp leden.

Daarom vind ik Sebastiaan zowel mentaal als fysiek enorm sterk, hij straalt het ook uit.
amen.
pi_87609357
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef wolferl het volgende:

[..]

Het overleven van een 'wie gaat 'r 't eerst weg'-proef is geen survival test.
Dat is een 'hoe gaan we d'r eentje uitpesten' test... daar heb ik geen zin in.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_87611818
Ik hoop dat Regina de immuniteitsmunt heeft, en zo snugger is om hem nu niet in te leveren. Ze kan er nu niet uitgestemd worden, dus ze kan hem beter bewaren voor de eerste stemming na de samensmelting! Plus: als zij weggaat houdt Saar het misschien ook minder goed vol...
pi_87612194
Ik zou het ook stom vinden om nu je munt in te leveren terwijl het nu een kwestie is van niet opgeven. Ben wel benieuwd wie die munt nu eigenlijk heeft!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:56:28 #221
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_87612239
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Het overleven van een 'wie gaat 'r 't eerst weg'-proef is geen survival test.
Dat is juist wel een survival test.
O)))
pi_87617081
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:56 schreef arucard het volgende:Dat is juist wel een survival test.
Als je de tweede zin gelezen had, had je 'm begrepen... wellicht.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:50:09 #223
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_87617410
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Als je de tweede zin gelezen had, had je 'm begrepen... wellicht.
Tot nu toe is er niemand weggepest en zijn er toch al 2 weg.
O)))
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:19:14 #224
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_87618235
KutBelgen! :(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_87620140
Iwein blijft een eng ventje, vooral in de laatste 10minuten. :N

Het is gewoon jammer dat ze in het begin van de expeditie hadden besloten NL/BE op zo'n kromme manier op te delen. Aangezien de Belgische mannen nou niet hele heldere lichten zijn (sugar: lief ventje, maar waait met alle winden mee/ Sergio & Iwein zijn er al vanaf het begin op uit de NL-ers eruit te stemmen en Anthony is gewoon sneaky. Ook hoe hij zich nu opstelt tegen over Saar en Regina).

De NLse mannen (of naja wat daar van over is :P ) hadden geluk dat de BE vrouwen gewoon social skills hebben. Misschien is het juist wel goed voor Regina en Saar dat ze nu op dat eiland zitten, zodat ze ook zo de Belgische dames leren kennen. Alleen zullen ze daar zelf ook werk van moeten willen maken. Maar de BE dames zijn niet naar, die stemmen op degene wie het zwakst is. Dus het zou mooi zijn als die elkaar zouden kunnen vinden, opgegeven moment gaan de Belgische dames zich toch wel weer irriteren aan Iwein en die andere 'slaapmuts' ;) .

Droomscenario zou zijn dat Iwein wegvalt en dat Saar en Regina de klik kunnen maken met de BE dames.

Maar phoe, dat van John en Dennis valt me echt vies tegen. Het niet eens 'proberen'.. :N Vooral John :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')