Inderdaad iets in de trant van: "dan zeg ik je nu dit, als jij gaat ga ik ook!'.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef mazaru het volgende:
Ik hoorde hem anders duidelijk zeggen: "Als Dennis gaat, dan ga ik ook."
Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef mazaru het volgende:
Ik hoorde hem anders duidelijk zeggen: "Als Dennis gaat, dan ga ik ook."
Hoezo misleidend dan, dat was precies wat ik eruit haalde. En dan blijft het toch nog staan dat ze dat spel niet wilden spelen en dus opgaven.quote:
quote:Juist! Daar sluit ik me helemaal bij aan!Op woensdag 20 oktober 2010 15:30 schreef Derfel het volgende:
[..]
Hoezo misleidend dan, dat was precies wat ik eruit haalde. En dan blijft het toch nog staan dat ze dat spel niet wilden spelen en dus opgaven.
Ik vond het juist wel een tof spel, de meeste ER spellen zijn toch op het fysieke gebaseerd, nu komt er juist een sterk mentaal spel voorbij.
quote:InderdaadOp woensdag 20 oktober 2010 17:24 schreef Berend. het volgende:
Ik wist helemaal niet dat zie Zofhi ofzo er nog in zat. Je ziet haar echt noooooit voor de camera.
quote:Sluit ik me ook bij aan. Ben wel benieuwd wie er naar de samensmelting gaan!Op woensdag 20 oktober 2010 16:43 schreef sverbern het volgende:
[..]
Juist! Daar sluit ik me helemaal bij aan!
quote:dus dan kan je maar beter opgeven? Er zijn zo vaak wendingen geweest waarbij ineens nieuwe verbonden en vriendschappen ontstonden.Op donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef robr0 het volgende:
Je kan John een slappe hap noemen, maar door het wegvallen van Dennis zou het wel extreem moeilijk voor hem worden om uberhaupt door te komen.
quote:Ja idd dat is wel te hopen. We zullen het zien vanavond!Op donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef rubbereend het volgende:
Als Regina eruit moet is Saar de volgendeik hoop gewoon dat er wel een Belg opgeeft.
quote:word spannend vanavond!Op donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef rubbereend het volgende:
Als Regina eruit moet is Saar de volgendeik hoop gewoon dat er wel een Belg opgeeft.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Daar zijn die Belgen helemaal nooit mee bezig, het zijn de Nederlanders die altijd een NL vs BE strijd maken.
quote:Dat komt omdat ze in het begin dachten dat ze het met Dennis en John wel even met zijn vieren gingen doen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef rubbereend het volgende:
quote:Wie nietOp donderdag 21 oktober 2010 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
en waarom gebruikt Saar haar tieten niet ? die Antony lijkt me daar best gevoelig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |