quote:Tickets Eurovisie Songfestival 2011 nog dit jaar te koop
De ticketverkoop voor het Eurovisie Songfestival 2011 in Düsseldorf gaat vermoedelijk nog voor het einde van de herfst van start. De exacte datum zal tijdig gecommuniceerd worden via www.eurovision.tv. Wie per e-mail op de hoogte wenst gebracht te worden van de start kan zich registreren op MyEurovision.
Later dit jaar zal de organisatie van het Eurovisie Songfestival 2011 ook een selectie voorgeboekte kamers beschikbaar stellen voor de geacrediteerde pers en fans. De accreditatieprocedure gaat van start op 25 januari 2011. Accreditaties voor het Eurovisie Songfestival 2011 zullen online aangevraagd kunnen worden.
Doordat Interpack 2011, een internationale beurs in het Düsseldorf Messe tentoonstellingspark, samenvalt met de finale van het Eurovisie Songfestival 2011, belooft het een druk weekend te worden in Düsseldorf. Hotelaccommodatie kan eveneens gevonden worden in de naburige steden Ratingen, Neuss, Mettmann, Duisburg en Oberhausen, die elk uitstekende verbindingen hebben met Düsseldorf met het openbaar vervoer.
Ik ga het nu ook doen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef lezzer het volgende:
Ik heb me al ingeschreven daar voor alle alerts
In Oslo kostte een kaartje voor één van de halve finales, via de officiële kanalen, 25 euro. Kan me niet voorstellen dat de Duitsers veel duurder zullen zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef amaranta het volgende:
Ja, ik hoop dat ze alleen niet heeeel duur zijn.
Ga wel gewoon thuis slapen.
En wil eigenlijk ook wel naar de voorrondes..
Oh geweldig, wat een tof vooruitzicht!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:04 schreef Malahide het volgende:
Mijn Eurovisievriendjes en ik hebben al drie kamertjes gereserveerd staan in Düsseldorf (voor de halve finales).
quote:* First Semi-Final (live!) - 25 May, 21:00 (doors open at 18:30 and close at 20:15)
Ticket prices: 600 (A), 450 (B), 300 (C) NOK
* Second Semi-Final (live!) - 27 May, 21:00 (doors open at 18:30 and close at 20:15)
* Final (second Dress Rehearsal) - 28 May, 21:00 (doors open at 18:30 and close at 20:15)
* Final (third Dress Rehearsal) - 29 May, 13:00 (doors open at 10:30 and close at 12:15)
* Final (live!) - 29 May, 21:00 (doors open at 18:15 and close at 20:15)
Ticket prices: 1600 (A), 1200 (B), 800 (C) NOK
Hier denk ik:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:03 schreef lezzer het volgende:
Ja, sjeezus, waar heb ik dat ook weer gelezen
In SC?
In Noorse kronenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier denk ik:
[quote]
Edit: ik heb niet goed gelezen! dat waren de ticketprijzen van vorig jaar!
Nog steeds goed te doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ziet weer licht aan het eidne van de tunnel
Het gaat om de sfeer, om het 'in levende lijve meemaken'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:48 schreef rubje het volgende:
maar maar zie je nog wat in die inmense zaal of kijken jullie ook naar schermen?
Als dat zo is dan kun je netzo goed de reis besparen en thuis vanaf je eigen bank kijken,goedkoper!
Maar veel minder leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:48 schreef rubje het volgende:
maar maar zie je nog wat in die inmense zaal of kijken jullie ook naar schermen?
Als dat zo is dan kun je netzo goed de reis besparen en thuis vanaf je eigen bank kijken,goedkoper!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel heel verleidelijk. Maar ik vind het eng om alleen te gaan.
Oooooh!quote:
Bij het Songfestival breken meestal geen rellen uit hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht maar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij het Songfestival breken meestal geen rellen uit hoor
Maar ik kom normaal nooit buitenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie zegt dat je alleen moet gaan??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel als ik en mijn collega er zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat de goedkoopste kaartjes waarschijnlijk rond de 19 euro zal kosten, al kan dat nog veranderen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:57 schreef lezzer het volgende:
¤25 voor de voorronden vind ik heel goed te pruimen
Dat zou ik heel schappelijk vinden. Iemand enig idee of het überhaupt wel te doen is om via officiële kanalen een kaartje te kopen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat de goedkoopste kaartjes waarschijnlijk rond de 19 euro zal kosten, al kan dat nog veranderen.
In Oslo was ik bijna alle shows, in de voorrondes zat ik aardig vooraan en zag je het goed, in de finale zaten we ergens ver achteraan en was het moeilijk om iets te zien op het podium maar er hingen grote schermen zodat je kon zien wat op tv te zien was. Maar de sfeer is wel top, zeker met de Flashmob.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:48 schreef rubje het volgende:
Als je dat Landal ESF weekend aan kon, kan je allesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor de halve finales waren er vorige keer echt haast tot het laatste moment toe kaarten beschikbaar. Voor de finale echter niet, die kaarten waren echt snel weg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat zou ik heel schappelijk vinden. Iemand enig idee of het überhaupt wel te doen is om via officiële kanalen een kaartje te kopen?
Ja maar nu staan er duizenden kwijlende Nederlandse Songfestival-afficionados aan de grens te wachten. Dichterbij zal het Songfestival nooooooit komenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de halve finales waren er vorige keer echt haast tot het laatste moment toe kaarten beschikbaar. Voor de finale echter niet, die kaarten waren echt snel weg.
Maar dat was normaal natuurlijk zo met andere buurlandenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:40 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja maar nu staan er duizenden kwijlende Nederlandse Songfestival-afficionados aan de grens te wachten. Dichterbij zal het Songfestival nooooooit komen. Ik schat dat er straks 80% Nederlanders in die hal zit
En toch kwam je in het Songfestivalsubforum!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:18 schreef bianca22 het volgende:
kijken jullie uberhaupt nog wel naar het songfestival? Ik hoor tegenwoordig er echt niemand meer over eigenlijk in mijn omgeving
Zijn er mensen die NIET kijken dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:18 schreef bianca22 het volgende:
kijken jullie uberhaupt nog wel naar het songfestival? Ik hoor tegenwoordig er echt niemand meer over eigenlijk in mijn omgeving
Neequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zijn er mensen die NIET kijken dan?
Nou ja dit dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Er gaan straks zat mensen van hier! Dan kan je toch afspreken dat je daarmee samen gaatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja dit dus
Ik heb altijd gezegd, ooit ga ik er een keer heen
Is het zo dichtbij.... durf ik niet
Ik heb eventueel wel 3 autoplekken beschikbaar...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Er gaan straks zat mensen van hier! Dan kan je toch afspreken dat je daarmee samen gaat
quote:Nou mag ik vast niet meer gaan van mijn moeder.Op donderdag 21 oktober 2010 19:19 schreef APK het volgende:
Oeh, dat wordt rellen tussen de packaging-fans en de ESC-fans!
quote:Daten?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik ga voor de halve finale waar Nederland in staat.
Dan kijk ik de finale wel op tv, dan kan je het toch wat beter zien en volgen.
En lekker hysterisch hier mee posten op de finale avond
Die halve finale lijkt me leuk om er eens live bij te zijn voor de sfeer.
quote:Precies wat ik denk.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
quote:Wanneer de tickets voor de halve finale beschikbaar zijn is nog niet bekend in welke halve finale Nederland zit hè. Dus moet je of hopen dat nog tickets beschikbaar zijn na de loting (wat goed mogelijk is, in Oslo waren op de dag zelf nog heel veel tickets beschikbaar) of voor allebei gaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Als jullie roepen 'Ik ga ook', bedoel je dan naar een halve finale, de finale of naar alle drie?
En als je de finale bedoelt, zijn jullie niet bang dat er echt een mega run op komt en dat het binnen een uur uitverkocht is?Ik ben benieuwd hoe dat gaat straks!
quote:Ja dat weet ik nog van vorige keer, dat toen bekend was in welke finale Sieneke zat, dat er op dat moment nog plenty kaarten waren. Dat was sowieso niet uitverkocht op de avond zelf nog, beide halve finales, volgens mij.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wanneer de tickets voor de halve finale beschikbaar zijn is nog niet bekend in welke halve finale Nederland zit hè. Dus moet je of hopen dat nog tickets beschikbaar zijn na de loting (wat goed mogelijk is, in Oslo waren op de dag zelf nog heel veel tickets beschikbaar) of voor allebei gaan.
Ik ga zeker voor de finale, met puntentelling.
quote:Ik ben geneigd om te denken dat het 'hier' veel harder zal gaan met de kaartverkoop omdat al die Nederlanders er ook heen willen. En Belgen, Duitsers etc.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:05 schreef Arth_NL het volgende:
Nee, al waren in de eerste halve finale veel meer kaarten beschikbaar dan in de tweede. Was ook goed te merken.
quote:Oh mijn god, de Interpack, dat is de grootse beurs zo een beetje die Düsseldorf kent, en de mensen die daar heen gaan hebben hun hotels nu al lang geboekt. Dan betaal je heel veel geld voor een kamer. Afgelopen jaren was het zo dat in het hele Ruhrgebied en tot voorbij Bonn geen hotelkamer meer te krijgen was.Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Nou, ga je tent alvast maar zoeken
Düsseldorf 2011: Camping for Eurovision?
Düsseldorf – Displeasure erupts in Germany about the choice of Düsseldorf as host city (especially in those cities that didn’t get the Eurovision Song Contest). Hanover’s “Neue Presse” is outraged. During the Eurovision Song Contest, the world’s biggest packaging fair “Interpack” will also be held. 180.000 visitors are expected for the fair alone and Düsseldorf only offers 23.000 hotel beds. Many fans wanting to visit Düsseldorf for the Eurovision Song Contest found booked hotels or astronomical prices of up to 1000 euro per night. According to NP, the NDR had forbidden Hanover to have a second big event during (and even 6 weeks before) Eurovision. Furthermore, hotel owners in Hanover had agreed not to charge more than 150 euro per night. A search in booking.com reveals that only 10 of the 183 hotels in Düsseldorf still have free rooms.
Meanwhile eurovision.de has published an article to calm down the critics. They say, that fans can still sleep in one of the neighbouring cities of Düsseldorf: Mönchengladbach (25 minutes by train), Duisburg (most rooms full), Oberhausen (25-30 minutes), Krefeld (25-40 minutes), Dormagen, Leverkusen (30 minutes), Cologne (30 minutes, long-distance traffic and thus more expensive). The mayor of Mönchengladbach has already invited Eurovision fans: “Fans and visitors of the Eurovision Song Contest are always welcome here”.
Eurovision.de also writes, that the camping site in Düsseldorf is open throughout the entire year. So who is gonna be camping for Eurovision?
Bron
quote:Incompetentie. De sterkste kracht in het universum, menselijke stupiditeit.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:52 schreef Merel het volgende:
Hoe kunnen ze dat nou zo tegelijk plannen?
quote:Waar woon je? Düsseldorf is niet ver, tenzij je in Den Helder woont.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef Ole het volgende:
Hmm.. dan is Bochum waarschijnlijk ook wel te doen. Heb daar vrienden wonen.
quote:AmsterdamOp zaterdag 23 oktober 2010 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar woon je? Düsseldorf is niet ver, tenzij je in Den Helder woont.
quote:Neh, als ik ga, dan wil ik wel de finale... de halve finale is toch net niet het echte zeg maarOp vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
quote:Oh cool, ga ik kamers verhuren en kan zo mijn kaartje(s) financierenOp zaterdag 23 oktober 2010 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh mijn god, de Interpack, dat is de grootse beurs zo een beetje die Düsseldorf kent, en de mensen die daar heen gaan hebben hun hotels nu al lang geboekt. Dan betaal je heel veel geld voor een kamer. Afgelopen jaren was het zo dat in het hele Ruhrgebied en tot voorbij Bonn geen hotelkamer meer te krijgen was.
quote:Mijn gedachte. De finale kijk ik wel op tv.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
quote:Ja hoi, doet u mij maar een kamer danOp zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh cool, ga ik kamers verhuren en kan zo mijn kaartje(s) financieren![]()
quote:Je bent welkom. Ik woon op 50 autominuten van Duesseldorf. En we hebben een gratis parkeerplaats in de ''medienhafen''Op zondag 24 oktober 2010 07:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja hoi, doet u mij maar een kamer dan
quote:Als Nederland echt kans maakt om te winnen, zoals Belgie dit jaar, lijkt het me ook wel leuk om bij de finale te zijn. Maar normaal gesproken lijkt me een halve finale om de sfeer te proeven me wel goed genoeg, en dan tijdens de finale weer thuis kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
quote:Hoe flik je dat? Werk je daar?Op zondag 24 oktober 2010 11:07 schreef Tinkepink het volgende:
En we hebben een gratis parkeerplaats in de ''medienhafen''
quote:Ik bedacht me inderdaad net dat ik de naam verkeerd geschreven hadOp zondag 24 oktober 2010 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe flik je dat? Werk je daar?
quote:Van de Medienhafen loop je alleen niet effekes naar de Beursgebouwen.Op zondag 24 oktober 2010 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik bedacht me inderdaad net dat ik de naam verkeerd geschreven hadEn ja, de parkeerplaats is werkgerelateerd.
quote:Dan laat ik mijn man rijdenOp zondag 24 oktober 2010 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van de Medienhafen loop je alleen niet effekes naar de Beursgebouwen.
quote:Bij Venlo de grens over.Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Malahide het volgende:
Ben ik ff blij dat ik in Nijmegen woon. Dik uurtje knallen over de Autobahn en we zijn er.
Ik houd je zeker in gedachten, wij gaan met drie Noorderlingen, maar mogelijk vertrekken we vanuit Oost-Nederland. Hangt er nog een beetje vanaf hoe of watquote:Op maandag 1 november 2010 10:55 schreef Miasan het volgende:
Ik ga met mijn zusje erheen!
Zijn er nog mensen die uit het noorden komen en een plek vrij hebben in de auto?![]()
Ik zie dit nu pasquote:Op maandag 1 november 2010 17:42 schreef Andromache het volgende:
Ik houd je zeker in gedachten, wij gaan met drie Noorderlingen, maar mogelijk vertrekken we vanuit Oost-Nederland. Hangt er nog een beetje vanaf hoe of wat
Nope! Gister nog op de site gekeken!quote:
Geen idee! Gauw! Zet er eentje!quote:
Ik denk dat je daar ook een geringe kans maakt.quote:Op maandag 22 november 2010 12:24 schreef Miasan het volgende:
Injetta: je hebt denk ik meer kans op een hotel in een naburig(e) dorp of stad.
Ik ben er ook bang voor...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar ook een geringe kans maakt.
Jij bent ook een mod van niks, dat mag heul nietquote:
Je mag met mij meerijden hoorquote:
De grootste verpakkingsbeurs ter wereld?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt reuze benieuwd of ze die beurs wellicht nog gaan kunnen verplaatsen.
Wat denk jij Piet? Of is dat onmogelijk denk je?
Tja, pechquote:Ze komen met het ESF echt enorm in de knel zo natuurlijk, ook met buitenlandse pers die nergens meer ondergebracht kan worden in hotels.
Onderschat nooit de kracht van menselijke stupiditeit.quote:Op zondag 5 december 2010 13:21 schreef Arth_NL het volgende:
Tja, Düsseldorf blijkt achteraf toch niet zo'n slimme keuze te zijn. Raar dat de stad toch zo graag het ESF wilde hebben terwijl ze al zo'n groot evenement hebben.
quote:Tickets Eurovision 2011 Final on sale this Sunday!
The moment tens of thousands of fans have been waiting for has arrived! The tickets for the Final of the 2011 Eurovision Song Contest will go on sale this Sunday, 12th of December at 12:12 Central European Time.
The tickets will go on sale online, on the website Dticket.de. This website is the only authorised reseller of tickets for the 2011 Eurovision Song Contest. Host Broadcaster NDR and the EBU cannot guarantee authenticity of access for tickets purchased elsewhere.
Tickets and prices
A total of 35,000 tickets will be available for the fans of Europe's favourite TV-show to watch the Final on the 14th of May in the Düsseldorf Arena. The live show starts at 21:00 CET, tickets indicate at what time the doors of the arena will open for the public. The prices for the tickets are a bit lower than for the 2010 contest held in Oslo; this year, tickets are available starting at ¤89. The best tickets go on sale for ¤189. Up to four tickets can be purchased at the same time. The tickets will go on sale at exactly 12:00 CET on the 12th of December - this Sunday.
What about the Semi-Finals?
The tickets for the Semi-Final are expected to go on sale at the end of January as then it's clear which countries' participants will take part in which Semi-Final. Stay tuned!
The 56th Eurovision Song Contest will take place on the 14th of May, preceded by two Semi-Finals, held on the 10th and 12th of May. The show will be broadcast live in some 45 countries.
A little summary
What's happening: Tickets for the Final of the 2011 Eurovision Song Contest on 14 May 2011
When does ticket sale start: Sunday 12 December, 12:12 CET
How much do they cost: Between ¤89 and ¤189
Where can I buy them: Dticket.de
Dat!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef lezzer het volgende:
Die prijzen
Maar goed, fijn dat we nog een dag bedenktijd hebben
'Waar zitten de Fokkers?'quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef lezzer het volgende:
Zou je in de zaal een beetje een leuke i-net verbinding hebben?
Ik wacht met je mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik de halve finale tickets afwacht
Dat was ik eigenlijk toch al van plan, omdat ik de finale het liefst gewoon op tv kijk en dan hier mee-oordeel. Da's al een feest op zichEn dan een halve finale bijwonen.
Dat tekstje werd toch echt gewoon bij een refresh zichtbaarquote:Please close the browser. It's not enough to refresh the page.
Hotel in de nabije omgeving? Lukte dat nog dus?quote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef rsmits het volgende:
Ik kom er maar niet doorheenmaar ik blijf het proberen.
Net al het hotel besproken, dus het moet me nu wel lukken
Het 'innenraum' is voorzien van zitplaatsen, ja. Er staat 'bestuhlt' bij.quote:Op zondag 12 december 2010 17:59 schreef rsmits het volgende:
Ik ben er ook een paar keer doorheen gekomen. Als ik dan de blokken wilt zien met de stoelen, knalt hij gelijk weer op de duitse variant van "server busy".
Weet iemand of het middelste gedeelte (gele blok), of daar stoelen staan, of zijn dat alleen staanplaatsen ? Het is mij niet geheel duidelijk.
Klopt niet, je kan nog kaarten kopen voor blok 135.quote:Op zondag 12 december 2010 18:03 schreef Andromache het volgende:
Iemand op Eurovision.tv meldt dat de NDR meldt dat het is uitverkocht... ??
Binnenkort zullen vast nog wel wat tickets in de verkoop gaan. Was vorig jaar ook zo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Volgens mij is het nu wel definitief uitverkocht...
quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef Hapertje het volgende:
b]At the same time, a significant amount of front section tickets has been reserved for the international fan clubs, and several thousands more will go on sale at a later stage, when we know the exact camera positions and the number of participating countries[/b]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |