quote:Daten?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik ga voor de halve finale waar Nederland in staat.
Dan kijk ik de finale wel op tv, dan kan je het toch wat beter zien en volgen.
En lekker hysterisch hier mee posten op de finale avond
Die halve finale lijkt me leuk om er eens live bij te zijn voor de sfeer.
quote:Precies wat ik denk.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
quote:Wanneer de tickets voor de halve finale beschikbaar zijn is nog niet bekend in welke halve finale Nederland zit hè. Dus moet je of hopen dat nog tickets beschikbaar zijn na de loting (wat goed mogelijk is, in Oslo waren op de dag zelf nog heel veel tickets beschikbaar) of voor allebei gaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Als jullie roepen 'Ik ga ook', bedoel je dan naar een halve finale, de finale of naar alle drie?
En als je de finale bedoelt, zijn jullie niet bang dat er echt een mega run op komt en dat het binnen een uur uitverkocht is?Ik ben benieuwd hoe dat gaat straks!
quote:Ja dat weet ik nog van vorige keer, dat toen bekend was in welke finale Sieneke zat, dat er op dat moment nog plenty kaarten waren. Dat was sowieso niet uitverkocht op de avond zelf nog, beide halve finales, volgens mij.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wanneer de tickets voor de halve finale beschikbaar zijn is nog niet bekend in welke halve finale Nederland zit hè. Dus moet je of hopen dat nog tickets beschikbaar zijn na de loting (wat goed mogelijk is, in Oslo waren op de dag zelf nog heel veel tickets beschikbaar) of voor allebei gaan.
Ik ga zeker voor de finale, met puntentelling.
quote:Ik ben geneigd om te denken dat het 'hier' veel harder zal gaan met de kaartverkoop omdat al die Nederlanders er ook heen willen. En Belgen, Duitsers etc.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:05 schreef Arth_NL het volgende:
Nee, al waren in de eerste halve finale veel meer kaarten beschikbaar dan in de tweede. Was ook goed te merken.
quote:Oh mijn god, de Interpack, dat is de grootse beurs zo een beetje die Düsseldorf kent, en de mensen die daar heen gaan hebben hun hotels nu al lang geboekt. Dan betaal je heel veel geld voor een kamer. Afgelopen jaren was het zo dat in het hele Ruhrgebied en tot voorbij Bonn geen hotelkamer meer te krijgen was.Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Nou, ga je tent alvast maar zoeken
Düsseldorf 2011: Camping for Eurovision?
Düsseldorf – Displeasure erupts in Germany about the choice of Düsseldorf as host city (especially in those cities that didn’t get the Eurovision Song Contest). Hanover’s “Neue Presse” is outraged. During the Eurovision Song Contest, the world’s biggest packaging fair “Interpack” will also be held. 180.000 visitors are expected for the fair alone and Düsseldorf only offers 23.000 hotel beds. Many fans wanting to visit Düsseldorf for the Eurovision Song Contest found booked hotels or astronomical prices of up to 1000 euro per night. According to NP, the NDR had forbidden Hanover to have a second big event during (and even 6 weeks before) Eurovision. Furthermore, hotel owners in Hanover had agreed not to charge more than 150 euro per night. A search in booking.com reveals that only 10 of the 183 hotels in Düsseldorf still have free rooms.
Meanwhile eurovision.de has published an article to calm down the critics. They say, that fans can still sleep in one of the neighbouring cities of Düsseldorf: Mönchengladbach (25 minutes by train), Duisburg (most rooms full), Oberhausen (25-30 minutes), Krefeld (25-40 minutes), Dormagen, Leverkusen (30 minutes), Cologne (30 minutes, long-distance traffic and thus more expensive). The mayor of Mönchengladbach has already invited Eurovision fans: “Fans and visitors of the Eurovision Song Contest are always welcome here”.
Eurovision.de also writes, that the camping site in Düsseldorf is open throughout the entire year. So who is gonna be camping for Eurovision?
Bron
quote:Incompetentie. De sterkste kracht in het universum, menselijke stupiditeit.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:52 schreef Merel het volgende:
Hoe kunnen ze dat nou zo tegelijk plannen?
quote:Waar woon je? Düsseldorf is niet ver, tenzij je in Den Helder woont.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:33 schreef Ole het volgende:
Hmm.. dan is Bochum waarschijnlijk ook wel te doen. Heb daar vrienden wonen.
quote:AmsterdamOp zaterdag 23 oktober 2010 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar woon je? Düsseldorf is niet ver, tenzij je in Den Helder woont.
quote:Neh, als ik ga, dan wil ik wel de finale... de halve finale is toch net niet het echte zeg maarOp vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
quote:Oh cool, ga ik kamers verhuren en kan zo mijn kaartje(s) financierenOp zaterdag 23 oktober 2010 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh mijn god, de Interpack, dat is de grootse beurs zo een beetje die Düsseldorf kent, en de mensen die daar heen gaan hebben hun hotels nu al lang geboekt. Dan betaal je heel veel geld voor een kamer. Afgelopen jaren was het zo dat in het hele Ruhrgebied en tot voorbij Bonn geen hotelkamer meer te krijgen was.
quote:Mijn gedachte. De finale kijk ik wel op tv.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
quote:Ja hoi, doet u mij maar een kamer danOp zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh cool, ga ik kamers verhuren en kan zo mijn kaartje(s) financieren![]()
quote:Je bent welkom. Ik woon op 50 autominuten van Duesseldorf. En we hebben een gratis parkeerplaats in de ''medienhafen''Op zondag 24 oktober 2010 07:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja hoi, doet u mij maar een kamer dan
quote:Als Nederland echt kans maakt om te winnen, zoals Belgie dit jaar, lijkt het me ook wel leuk om bij de finale te zijn. Maar normaal gesproken lijkt me een halve finale om de sfeer te proeven me wel goed genoeg, en dan tijdens de finale weer thuis kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
quote:Hoe flik je dat? Werk je daar?Op zondag 24 oktober 2010 11:07 schreef Tinkepink het volgende:
En we hebben een gratis parkeerplaats in de ''medienhafen''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |