Tja, met zo'n topic vraag je erom om gebashed te wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:14 schreef royalroyce het volgende:
Trouwens, TS maak je geen zorgen.
FOK! Zit vol met afkrakers, er is geen 1 topic waar niet in gebashed/getrolled is.
Elk topic zal wel minstens 1 troll/basher is.

Vooral met zo'n uiterlijk (zie vorige postsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Faalangst, dyslexie, maakt moeilijk vrienden...
 ). Inderdaad, volgens mij heeft hij ook 2 vaders, wat ook niet echt gunstig is voor zijn sociale status.
 ). Inderdaad, volgens mij heeft hij ook 2 vaders, wat ook niet echt gunstig is voor zijn sociale status.

Waarom? Als hij niet schreef dat ie 13 was waren al die reacties niet gepostquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
Tja, met zo'n topic vraag je erom om gebashed te worden

Jij denkt dat we daar niet achter komen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef royalroyce het volgende:
[..]
Waarom? Als hij niet schreef dat ie 13 was waren al die reacties niet gepost

Heb jij de OP wel gelezen? Daar kun je bijna niet serieus op reagerenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef royalroyce het volgende:
[..]
Waarom? Als hij niet schreef dat ie 13 was waren al die reacties niet gepost

Dit snap ik nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef PoepProducer het volgende:
Ik voel een lading bewerkte Susterentjes aankomen

Het adres van z'n hyves is nu ook meteen bekendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Geef me 2 minuten, dan heb ik een voorbeeld voor je

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het roerend met je eensquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef kikoooooo het volgende:
13 en spreken over mbo faalhazen, terwijl je zelf nog 40kg boeken mee naar je mavo sleept. Krijg eerst maar eens haar op je zak vriend.

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef 045represent het volgende:
ruig hoor met die muts op, je bent zo te zien een ekte gangsta
grootste G van susteren zeker?Jong als je een hoody graagt en je springt om de bal ff in lucht te krijgen gebeurt dat vanzelf, of heb je dat nog nooit gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')

die wil je me vast wel even PM'enquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het adres van z'n hyves is nu ook meteen bekend

Pedoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef 045represent het volgende:
[..]
die wil je me vast wel even PM'en

TS heet Rien en heeft een snor?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het adres van z'n hyves is nu ook meteen bekend

Dit gaat toch niet over pubertijdquote:

Heb jij een relatie met die voetbal ofzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dit is mijn huis:
[ afbeelding ]
Paint

Gast dan post je toch niet nog een fotoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dit is mijn huis:
[ afbeelding ]
Paint

Waar gaat het dan wel over?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over pubertijd

Of moeten alle topics van mensen onder de 15 daarin

Nee, ik hou gewoon van voetbal en die nike bal blijft gewoon de lekkerste, niet te licht, niet te zwaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Heb jij een relatie met die voetbal ofzo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |