VWO 2quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef kikoooooo het volgende:
13 en spreken over mbo faalhazen, terwijl je zelf nog 40kg boeken mee naar je mavo sleept. Krijg eerst maar eens haar op je zak vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2010 19:43:08 ]
VWO'ers meteen voor Gym boys aanzienquote:
Voor wat zie je me dan aan, uhm, 045representquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef 045represent het volgende:
De OP is niet echt het taalgebruik van een 13-jarige
Susterenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor wat zie je me dan aan, uhm, 045represent
Projectweek op trevianum hebben (sporten enzo) en eens het nieuws en fok volgenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:50 schreef 045represent het volgende:
[..]
Susteren![]()
Dat is pas een dood dorp jonge
Waarom houdt een 13-jarig stuudje zich bezig met politiek?
Wat moet jij een kutleven hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
VWO'ers meteen voor Gym boys aanzien![]()
Met de mainstream meegaan en massaal vmbo kiezen![]()
Trouwens doe Atheneum
ik zie het verband niet tussen een projectweek met sport en politiekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Projectweek op trevianum hebben (sporten enzo) en eens het nieuws en fok volgen
Ej, welke gamezz speel je dan zoalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben.
K heb nu vanaf 1 uur uitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef 045represent het volgende:
[..]
ik zie het verband niet tussen een projectweek met sport en politiek
Oh nee, sport-cultuur is een linkse hobby en daar moet op bezuinigd worden hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef 045represent het volgende:
[..]
ik zie het verband niet tussen een projectweek met sport en politiek
Dan ga je je toch niet verdiepen in de politiek!quote:
Chillen met matties heb k vandaag nog gedaan, met 5 andere boys naar de stad geweest, ff winkelen enzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef 045represent het volgende:
[..]
Dan ga je je toch niet verdiepen in de politiek!
Ga chille met je matties ofzo
Je mag toch pas stemmen over 5 jaar
Ik doe ook Atheneum, Maar je bent wel een sufkut.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
VWO'ers meteen voor Gym boys aanzien![]()
Met de mainstream meegaan en massaal vmbo kiezen![]()
Trouwens doe Atheneum
Alsof jou dat iets kan schelen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ej, welke gamezz speel je dan zoal? WoW
![]()
![]()
Waarom kiest iemand die geen games speelt als naam gamezzzquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alsof jou dat iets kan schelen...
Ik speel geen games.
En wat heeft dat met dit topic te maken?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waarom kiest iemand die geen games speelt als naam gamezzz![]()
![]()
Jonge gister nog gevochten in gymlokaal (moest vandaag wel op gesprek met coördinator) en k heb niet verlorenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef 045represent het volgende:
Ik had trouwens echt niet zo'n woordgebruik als jou TS, toen ik op 2 atheneum zat.
nerdje
Dan hoor je op het daCapo als ik het zo hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jonge gister nog gevochten in gymlokaal (moest vandaag wel op gesprek met coördinator) en k heb niet verlorenMaar ik wil niet ruig doen ofzo maar wel ff melden dat k geen stuudje ben
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jonge gister nog gevochten in gymlokaal (moest vandaag wel op gesprek met coördinator) en k heb niet verlorenMaar ik wil niet ruig doen ofzo maar wel ff melden dat k geen stuudje ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Dan hoor je op het daCapo als ik het zo hoor.
Geen idee waarom ik deze naam 2 jaar geleden verzonnen heb, boeit me ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waarom kiest iemand die geen games speelt als naam gamezzz![]()
![]()
tough boyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
En nu? Hullie doen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef gamezz het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik deze naam 2 jaar geleden verzonnen heb, boeit me ook niet.
Op de man spelen he, typisch weer
[..]
tough boy![]()
en nu? antwoord geven op mijn vraagquote:
Beter dan vechten in GTA 4quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef gamezz het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik deze naam 2 jaar geleden verzonnen heb, boeit me ook niet.
Op de man spelen he, typisch weer
[..]
tough boy![]()
in susteren wonen geen negers, dat is een godverlaten boerendorpquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:10 schreef btChr het volgende:
Ts word vanavond weer in z'n kont gebatst door een negert.
Je probeert een serieus topic te maken (wat je al is mislukt), probeer dan op z'n minst serieus te reageren.quote:
Dat hebben we al kunnen merkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Susteren het volgende:
Maar ik wil niet ruig doen ofzo maar wel ff melden dat k geen stuudje ben
quote:
Haha, de eerste 13-jarige die dat niet over internet zegt moet nog worden uitgevonden.quote:
Faalangst, dyslexie, maakt moeilijk vrienden...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:15 schreef PoepProducer het volgende:
TS is 13 en heeft een te grote fantasie. Hij heeft geen vriendjes en wordt gepest op school, daardoor moet hij op internet verhalen gaan verzinnen om zijn ego op te krikken voor de volgende schooldag. Waarschijnlijk heeft hij ook een onuitstaanbare kutkop, is autistisch verklaard, en komt alleen achter zijn computer vandaan om zijn huiswerk te maken? Correct me if I'm wrong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |