Tja, met zo'n topic vraag je erom om gebashed te wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:14 schreef royalroyce het volgende:
Trouwens, TS maak je geen zorgen.
FOK! Zit vol met afkrakers, er is geen 1 topic waar niet in gebashed/getrolled is.
Elk topic zal wel minstens 1 troll/basher is.
Vooral met zo'n uiterlijk (zie vorige postsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Faalangst, dyslexie, maakt moeilijk vrienden...
Waarom? Als hij niet schreef dat ie 13 was waren al die reacties niet gepostquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
Tja, met zo'n topic vraag je erom om gebashed te worden
Jij denkt dat we daar niet achter komen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef royalroyce het volgende:
[..]
Waarom? Als hij niet schreef dat ie 13 was waren al die reacties niet gepost
Heb jij de OP wel gelezen? Daar kun je bijna niet serieus op reagerenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef royalroyce het volgende:
[..]
Waarom? Als hij niet schreef dat ie 13 was waren al die reacties niet gepost
Dit snap ik nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:20 schreef PoepProducer het volgende:
Ik voel een lading bewerkte Susterentjes aankomen
Het adres van z'n hyves is nu ook meteen bekendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Geef me 2 minuten, dan heb ik een voorbeeld voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het roerend met je eensquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef kikoooooo het volgende:
13 en spreken over mbo faalhazen, terwijl je zelf nog 40kg boeken mee naar je mavo sleept. Krijg eerst maar eens haar op je zak vriend.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef 045represent het volgende:
ruig hoor met die muts op, je bent zo te zien een ekte gangsta
grootste G van susteren zeker?Jong als je een hoody graagt en je springt om de bal ff in lucht te krijgen gebeurt dat vanzelf, of heb je dat nog nooit gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
die wil je me vast wel even PM'enquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het adres van z'n hyves is nu ook meteen bekend
Pedoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef 045represent het volgende:
[..]
die wil je me vast wel even PM'en
TS heet Rien en heeft een snor?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het adres van z'n hyves is nu ook meteen bekend
Dit gaat toch niet over pubertijdquote:
Heb jij een relatie met die voetbal ofzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dit is mijn huis:
[ afbeelding ]
Paint
Gast dan post je toch niet nog een fotoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dit is mijn huis:
[ afbeelding ]
Paint
Waar gaat het dan wel over?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over pubertijd![]()
![]()
Of moeten alle topics van mensen onder de 15 daarin
Nee, ik hou gewoon van voetbal en die nike bal blijft gewoon de lekkerste, niet te licht, niet te zwaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Heb jij een relatie met die voetbal ofzo?
Post ook meteen je huisnummer en straat erbijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dit is mijn huis:
[ afbeelding ]
Paint
Ja, heb laatst CS4 nog geupdate naar CS5quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:31 schreef Starm het volgende:
[..]
Gast dan post je toch niet nog een foto![]()
En kan jij photoshoppen dan
Heb je een relatie met voetbal dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee, ik hou gewoon van voetbal en die nike bal blijft gewoon de lekkerste, niet te licht, niet te zwaar.
Niet echtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Heb je een relatie met voetbal dan?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Heb je een relatie met voetbal dan?
dat steeds herhalend gedrag is dus spelen met die blauwe balquote:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag.
Aaahh, dus het is nog niet helemaal officieel? Jullie zijn gewoon met elkaar bezig, zo gaat dat toch? Je bent nog zo jong, er zijn nog zo veel andere objecten waar je een relatie mee kunt hebben! Je moet jezelf niet gelijk aan een ding binden!quote:
Die weet je al man. Zo groot is dat kutdorp niet. Streetviewquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:33 schreef 045represent het volgende:
[..]
Post ook meteen je huisnummer en straat erbij
(vergeet je postcode en telefoonnummer niet aub!)
Voetbal noem je ook een teamsportquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:35 schreef 045represent het volgende:
[..]
[..]
dat steeds herhalend gedrag is dus spelen met die blauwe bal
schattig he, spelen met een balletje
Hij post foto's van zichzelf om te laten zien dat die geen nerd isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb even iets gemist, waarom wordt TS nu gebasht?
Ik zie anders geen team hoor.. Ooh ik snap het al, denkbeeldig team. Wat liefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voetbal noem je ook een teamsport![]()
Teams horen niet bij autisten
lees de OP, dan weet je toch al genoegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef 9611Niels het volgende:
Ze denken dat ik autist ben, maar ze hebben geen bronquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef 9611Niels het volgende:
kickje naar R&P?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Aaahh, dus het is nog niet helemaal officieel? Jullie zijn gewoon met elkaar bezig, zo gaat dat toch? Je bent nog zo jong, er zijn nog zo veel andere objecten waar je een relatie mee kunt hebben! Je moet jezelf niet gelijk aan een ding binden!
Jij bent de levende bron, TS.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ze denken dat ik autist ben, maar ze hebben geen bron
overschat ze niet hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
HAHAHAH dat team! G1 kampioen?
Nee C1 jonge (van 4)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
HAHAHAH dat team! G1 kampioen?
woeeehwhwhwhwhwhw C1!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef 045represent het volgende:
[..]
woeeehwhwhwhwhwhw C1!Waar speel jij dan inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoger kan niet, of wil je me soms in de B indelen (kan ik pas over een jaar in met mn leeftijd)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Ik moest lachenquote:
Ik voetbal niet meer, nerdjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waar speel jij dan in![]()
Hoger kan niet, of wil je me soms in de B indelen (kan ik pas over een jaar in met mn leeftijd)
Was je te slecht, uit team gepestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef 045represent het volgende:
[..]
Ik voetbal niet meer, nerdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |