echt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ben wel druk en als ik mensen ken doe ik dat wel, maar bij mensen die ik niet ken kan ik echt heel verlegen zijn, al denk ik dat bij jullie niet te hebben, maar dat merk ik zaterdag wel
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
En dat is best vervelend vind je niet
Als een man/jongen al naar me kijktDan word ik knalrood
Dus best grappig dat er meer mannen komen dan vrouwen
2 blozende vrouwen
Dat dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word ook heel snel rood. Niet omdat ik me schaam en zelfs niet omdat ik verlegen ben, maar het gebeurt gewoon.
Maar wel cliché. Zestien herfsten is leuker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:04 schreef kitao het volgende:
jammer , ipv 16 jaar had ik 16 lentes moeten schrijven , klinkt dichterlijker.
ja dat is waarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee joh flink wat wijn en weg bloos
hallo kardinaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Honden niet! Die ruiken naar natte dweil en incontinente bejaarden!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, briljant. Heb ik juist niet.Maar wel een en al gezelligheid!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uiteraard wel op een leuke manier.
Ben niet meer ongesteld.quote:
Wat is daar nou vies aan?quote:
Witte wijn lust ik allesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar
Morgen effe wijn halen... ik hoop dat je hem ook lekker vind.
En neem wel wat chips mee
Yup... heb ik ook last vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word ook heel snel rood. Niet omdat ik me schaam en zelfs niet omdat ik verlegen ben, maar het gebeurt gewoon.
Ja! Dat is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... heb ik ook last van
En dan schaam je je dat je rood wordt en dan wordt je nog rooierderderder
dat is pas als haar pubic-haar uitvalt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar wel cliché. Zestien herfsten is leuker.
Dit is ook wel een zin om u tegen te zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef kitao het volgende:
[..]
dat is pas als haar pubic-haar uitvalt.
Geeft niksquote:
Ik zet dan altijd mijn coole look aan en dan kan niemand mij iets maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of om te negerenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is ook wel een zin om u tegen te zeggen.
Als we de wind van voren krijgen zitten we dus gewoon verkeerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
ik neem ook me waaier mee
Ik krijg het altijd heet van drank
Heel soms dip ik... maar hoe eet je het dan?? met een lepel uit die zak danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is daar nou vies aan?
Jij steekt nooit chips in een dipsaus ofzo? Is gewoon hetzelfde, maar dan verkruimeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |