Zo maak je toch geen vrienden, manquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]schuldig!
Maar had er ook echt geen zin in, college ging over een tekst die de dude zelf geschreven had, en dat betekent dus veel eigen-geilerij en shit...
DAMN! dus zo word je hoogleraar!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Zo maak je toch geen vrienden, man![]()
Gewoon gaan en om de 3 minuten BRAVO roepen en vooral veel klappen, mensen die naast je zitten, beetje aanstoten en zeggen: Hij's goei hey!!
Kijk, dán maak je vrienden!
Lief dagboek....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat doe ik vrijwillig. Lache man, beetje bier tappen op '90's-feesten! Dronken wijven die me proberen te versieren in een poging gratis bier te krijgen enzo.
Ohja, bij die kun je dit soort praktijken ook uithalen, succes verzekerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DAMN! dus zo word je hoogleraar!
Tja daar kan ik weinig aan veranderenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:57 schreef SkyChat het volgende:
[..]
We zitten in de helft van Oktober
Het heeft toch totaal geen betekenis meer zo.
quote:
ik vind het juist ontzettend leuk om bar te staan en zeker als je mag drinken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef koei het volgende:
Ik vind achter de bar staan ook niet zo erg eigenlijk. Doe het soms bij softbal en dat is eigenlijk altijd wel gezellig. Je moet alleen niet zorgen dat je de eerste bent die bier bij me besteltEn het voordeel is dat je op feestjes zolang je bardienst hebt gratis mag drinken wat je wil!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik vind het juist ontzettend leuk om bar te staan en zeker als je mag drinken.Je spreekt veel meer mensen en je hoeft er veel minder moeite voor te doen. Heb het ook nooit een probleem gevonden als ik lam uit de kroeg geplukt werd om in diezelfde kroeg ff in te vallen voor barvolk
Reintji, was het meisje uit Grenzeloos verliefd van zondag een collega van jou? Ze deed ook iets met rontgenfoto's maken in Groningen en ik moest gelijk aan jou denkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef Reintji het volgende:
Dag vrindjes, vriendinnetjes en konijnen.
Konijntje mag niet meer postenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef Reintji het volgende:
Dag vrindjes, vriendinnetjes en konijnen.
Is Lago geband?quote:
Lago is geband zonder vermelding in het MED topicquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef koei het volgende:
[..]
Is Lago geband?of is konijntje het koosnaampje van Rossdale?
Awwww... Sterkte met dit verlies...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Lago is geband zonder vermelding in het MED topic
quote:
Helllooooooooooquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]George Takei is echt ZO'N baas!
Trouwens Lenny, toffe tracks heb je ooit gemaakt in Trials HD!!quote:
Haha thanksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Trouwens Lenny, toffe tracks heb je ooit gemaakt in Trials HD!!
Yup en een goede vriendin van mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:10 schreef koei het volgende:
[..]
Reintji, was het meisje uit Grenzeloos verliefd van zondag een collega van jou? Ze deed ook iets met rontgenfoto's maken in Groningen en ik moest gelijk aan jou denken
quote:
Soms zit je echt vet lang vast bij een bepaald stukje, en dat dan met elk stukje van het levelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]had hem laatst weer es opgepakt! Blijft toffe game, alleen wel echt gruwelijk soms....
Haha ja, en dan komt er zo'n vriend van me langs, en die doet zo van "hophophop!" in 3 keer erlangs! Daar heb ik een half uur over gedaan! argh!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Soms zit je echt vet lang vast bij een bepaald stukje, en dat dan met elk stukje van het levelMaar opgeven... nee hoor
Maar jij was niet te zien toch? Ik heb nog speciaal bij de stukjes in het ziekenhuis opgelet of ik een kale man zag, maar helaasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Yup en een goede vriendin van mij
Nee, ik stond er niet op. Bij het afscheidsfeestje was de filmploeg niet. Ik was laatst wel weer in Trauma NL.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:43 schreef koei het volgende:
[..]
Maar jij was niet te zien toch? Ik heb nog speciaal bij de stukjes in het ziekenhuis opgelet of ik een kale man zag, maar helaas
Maar wel tof dat ze dat doet. Ik zou niet zomaar richting paaseiland vertrekken denk ik, hoe leuk de jongen ook is...
Ik vind dat altijd zulke vage programma's om naar te kijken...Ik snap de lol er niet zo van om te kijken hoe iemand in een ziekenhuis behandelt wordt...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik was laatst wel weer in Trauma NL.![]()
Ik weet niet hoe jij bier tapt, maar ik doe dat niet met een dagboek.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Mijn autohandschoenen zijn trouwens zo ideaal
Wijfquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Die zijn opnieuw uitgekomen he? Moet echt een keer alles kijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:16 schreef Gamer_V het volgende:
Kwam dit vanavond tegen, past mooi bij de TT
[ afbeelding ]
Die epische strijd tegen Frieza. Met steeds een half uur gestaar en na tien afleveringen weer een nieuwe vormquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die zijn opnieuw uitgekomen he? Moet echt een keer alles kijken.
WEEKEND
Next time on Dragon Ball Z: Goku is still creating his energy ballquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die epische strijd tegen Frieza. Met steeds een half uur gestaar en na tien afleveringen weer een nieuwe vorm
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:43 schreef GameBabe het volgende:
Zo doorwerken op kantoor aan de scriptie terwijl iedereen naar het bokbier festival is
Dat jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Next time on Dragon Ball Z: Goku is still creating his energy ball
Die nieuwe serie(kai) heeft geen fillers meer.. Niet dat ik nog de behoefte heb om het weer te gaan kijken.. Er is zoveel beters! One Piecequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die epische strijd tegen Frieza. Met steeds een half uur gestaar en na tien afleveringen weer een nieuwe vorm
Die fillers maken het juist cult. Ik moet weer eens wat gaan volgen, maar eerst eens wat dingen uitlezenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Die nieuwe serie(kai) heeft geen fillers meer.. Niet dat ik nog de behoefte heb om het weer te gaan kijken.. Er is zoveel beters! One Piece
Doe maar beginnen met One Piecequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die fillers maken het juist cult. Ik moet weer eens wat gaan volgen, maar eerst eens wat dingen uitlezen
Doe eens lief... je zou me moeten steunen op dit moment!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Doe eens lief... je zou me moeten steunen op dit moment!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Doe eens lief... je zou me moeten steunen op dit moment!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nederlander dood aangetroffen in Indonesië
Vooral de fipo
Smakeloos en nogal domquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vooral de fipo
Wat verwacht je ook van hemquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vooral de fipo
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:03 schreef badboynova het volgende:
Ik wist het, Aq is een droid.
[ afbeelding ]
Funnyquote:
Hmm als je zo blijft doen nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Funny![]()
Nick hoe is de Ipad? ik heb nog een aantal vragen kan ik die een keer stellen
Flodder je grap was STOMquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm als je zo blijft doen niet.... Maar hij is erg fijn
Hmm raar die zie ik niet in deze layout :/quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
Nick je bent een tof en je hebt een Pm
Neboquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:50 schreef Nebo het volgende:
Om de een of andere reden staat Fable II voor 'Free' op marketplace als je via de pc gaat.
http://marketplace.xbox.c(...)00-8000-00004d5307f1
Zoek je het spel vervolgens via de search dan is deze weer 20 euro. Nou ik haal hem dus mooi gratis binnen op mijn Xbox 360 nu!
[Xbox 360 #499] Oktoberfestquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:07 schreef Nebo het volgende:
Ik hoor nu dat het enkel de eerste chapter is. Vieze streek van Microsoft, mensen de eerste chapter laten spelen en dan de rest laten kopen
Goeie autohandschoenen zijn inderdaad best relaxedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Alleen goede ja. Motorhandschoenen waren geen succes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Goeie autohandschoenen zijn inderdaad best relaxed
Dat was al een tijdje zo hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:07 schreef Nebo het volgende:
Ik hoor nu dat het enkel de eerste chapter is. Vieze streek van Microsoft, mensen de eerste chapter laten spelen en dan de rest laten kopen
Nee je moet geen motorhandschoenen hebben, maar handschoenen met halve vingers.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
Alleen goede ja. Motorhandschoenen waren geen succes.
Straks lekker naar de pancake boat. Groningse klassiekert
Doet dat geen pijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee je moet geen motorhandschoenen hebben, maar handschoenen met halve vingers.
[ afbeelding ]
Ze knippen niet de vingers eraf als je je hand erin hebt hoor.quote:
Ohh okequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze knippen niet de vingers eraf als je je hand erin hebt hoor.
Verloren met 1-0?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:05 schreef SpankmasterC het volgende:
verloren met basketbal...
maar was wel topscoorder!
Ik ben ineens niet meer zo blij dat je terug bent....quote:
Sorry Spankert van mequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben ineens niet meer zo blij dat je terug bent....
GTX 460?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry Spankert van me.
Ik ben gewoon een beetje overgevoelig omdat ik moet wachten tot mijn nieuwe videokaart binnen is, ik wil hem nu al hebben.
quote:
NAICE!quote:
ik heb ze met volledige vingers, maar wel dun en leerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee je moet geen motorhandschoenen hebben, maar handschoenen met halve vingers.
[ afbeelding ]
Cheaterquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
Halo Reach op Legendary uitgespeeld ALONE
Die shit is hard en totaal niet leuk om te spelen op die moeilijkheid maar ik wou het afmakenquote:
Downlooierquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm zie dat de nieuwe Fallout ook al op internet staat, eens kijken voordat ik hem koop
Eeeeeecht respect! Ik heb al de grootste moeite om het eerste level op Legendary uit te krijgen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
Halo Reach op Legendary uitgespeeld ALONE
3 keer heb ik nu de SP gespeeldquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eeeeeecht respect! Ik heb al de grootste moeite om het eerste level op Legendary uit te krijgen!
Lees eens goed kutje!quote:
Dat heb ik nu al 5x gedaan en ik snap ook niet wat je dan bedoelt. Filmpjes staan al veel langer online dus dat kan het niet zijn. Reviews?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |